Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
Θεωρώ ότι ολες οι γραμμές-κορμοί πρέπει να έχουν τελευταία δρομολόγια στις 00:00
Καποιοι κορμοί με τελευταίο δρομολόγιο νωρίτερα από τις 00:00 είναι οι εξής:
Α1 (από αφετηρία μόνο) 23:30
Α13: (από τέρμα μόνο) 23:30
Α15 (από τέρμα μόνο) 23:30
Α8: (από τέρμα μόνο) 23:40
Β1: 22:20/21:55
Β9: (από τέρμα μόνο) 23:40
Β11: 23:35/23:35
Β15: 20:45/20:15
Γ12: 23:05
Μια ακόμη γραμμή που έχει τελευταίο δρομολόγιο νωρίς (δεν είναι κορμός αλλά είναι πολύ σημαντική) είναι η
550: 23:15/23:45
Δημοσιεύσεις: 647
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
19-06-2021, 11:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-06-2021, 11:58 PM από Man Lion's city. Edited 2 times in total.)
(19-06-2021, 11:17 PM)oasagr123 Έγραψε: Θεωρώ ότι ολες οι γραμμές-κορμοί πρέπει να έχουν τελευταία δρομολόγια στις 00:00
Καποιοι κορμοί με τελευταίο δρομολόγιο νωρίτερα από τις 00:00 είναι οι εξής:
Α1 (από αφετηρία μόνο) 23:30
Α13: (από τέρμα μόνο) 23:30
Α15 (από τέρμα μόνο) 23:30
Α8: (από τέρμα μόνο) 23:40
Β1: 22:20/21:55
Β9: (από τέρμα μόνο) 23:40
Β11: 23:35/23:35
Β15: 20:45/20:15
Γ12: 23:05
Μια ακόμη γραμμή που έχει τελευταίο δρομολόγιο νωρίς (δεν είναι κορμός αλλά είναι πολύ σημαντική) είναι η
550: 23:15/23:45
Δεν είναι τόσο απαραίτητο. Οι γραμμές που δεν έχουν 24αρι προς κέντρο (Α8, Β9) έχουν πολύ κόσμο το βράδυ από κέντρο προς Κηφισιά και Μαρούσι. Αντίθετα προς κέντρο συνήθως είναι άδειο το λεωφορείο. Το 20λεπτο έξτρα δε θα εξυπηρετεί κανέναν.
Τώρα για Β1, Β15 είναι γραμμές που είναι συμπληρωματικές και δεν υπάρχει κανένα σημέιο τους που να μην εξυπηρετείται από άλλη γραμμή. Πόσο μάλλον το Β11 που κάνει ακριβώς την ίδια διαδρομή με το Α11! Αν είχε 24αρι θα ήταν 2 λεωφορεία κολλητά από την αφετηρία ως το τέρμα.
Κάποιες μικρές αλλαγές μπορεί να χρειάζονται. Πχ το 703 που το τελευταίο είναι 22:40...
Γενικότερα όμως ας κρατηθεί σε ένα καλό επίπεδο η συγκοινωνία την ημέρα που είναι απαραίτητη και αναγκαία, και μετά ίσως να χρειάζεται αναθεώρηση η νυχτερινή.