Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές - διάττοντες αστέρες
#11
Θυμήθηκα τη γραμμή 913 Στ.Καλλιθέας-Στ.Ταύρου, η οποία ήταν τοπική της Καλλιθέας (σαν δημοτική συγκοινωνία). Ξεκίνησε το 2003 και καταργήθηκε το 2005 και αν δεν κάνω λάθος ήταν με Vanhool A507.
Απάντηση
#12
Σε αυτήν την κατηγορία εμπίπτει και η 905 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΦΡΕΑΤΤΥΔΑ-ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΕΙΟ. Γνωστός μου στην περιοχή μου είχε πει ότι δεν λειτούργησε ποτέ λόγω αδυναμίας διέλευσης στην Ακτή Θεμιστοκλέους στην αντίρροπη κατεύθυνση λόγων των παρκαρισμένων ΙΧ (θυμάται πως είχαν μπει και στύλοι). Νομίζω πως και κάποιο άλλο μέλος του forum είχε γράψει κάτι σχετικά με περισσότερες πληροφορίες (ποια χρονολογία κλπ), αλλά, να με συγχωρέσει, δεν θυμάμαι ποιος.
Απάντηση
#13
(02-04-2021, 10:41 PM)Giannis Έγραψε: Εκτός από Ν1, προς το τέλος έπαιρνε και midi Solaris!

[Εικόνα: thumb___604_emp_245.jpg]

Κρίμα πάντως γιατί σαν γραμμή είχε αρκετό ενδιαφέρον η διαδρομή της καθώς διερχόταν από πυκνοκατοικημένες περιοχές που δεν είχαν άλλη σύνδεση μεταξύ τους. Επίσης εκείνη την εποχή υπήρχαν αρκετοί φοιτητές που έμεναν σε Παγκράτι/Καισαριανή αλλά χωρίς τηλεματική με συχνότητες στα 45' δεν είχε μέλλον...

Παράδειγμα τέτοιας γραμμής ήταν το Ε42 "Άνω Λιόσια-Στ. Δουκ. Πλακεντίας" ή (Χ42 όπως έγινε μετά). Το 2006 είχε ιδρυθεί και νομίζω καταργήθηκε το 2010. Από την τότε αφετηρία του Β12 ξεκινούσε και κατέληγε στον σταθμό της Δουκίσσης Πλακεντίας, μέσω Αττικής Οδού. Δεν θυμάμαι ωστόσο γιατί ιδρύθηκε. Μια φορά την είχα χρησιμοποιήσει και νομίζω ήμασταν 2-3 άτομα μέσα. Θυμάμαι ότι έβγαινε με Ρενώ.

Από γραμμές-ρουσφέτια μου έρχεται στο μυαλό μια γραμμή στην Δραπετσώνα ή στο Κερατσίνι, το 850, η οποία έκανε μια πολύ μικρή κυκλική διαδρομή αλλά δεν θυμάμαι άλλες λεπτομέρειες.

Ήταν μετεξέλιξη της γραμμής Χ21 Σταθμός Μετρό Δ.Πλακεντίας – Ολυμπιακό Κλειστό Γυμναστήριο Α.Λιοσίων / Άνω Λιόσια.
Απάντηση
#14
Μια τέτοια γραμμή επίσης ήταν και το 165 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ, το οποίο έγινε μετά από προτροπή του Δημάρχου Αργυρούπολης το 2014 που καταργήθηκε πρόσφατα με εξαίρεση το πρώτο δρομολόγιο στις 05:00. Τα οχήματα που φιλοξενούσαν αυτή τη γραμμή ήταν πιο πολύ τα Ν1 και λίγο τα ΕΛΒΟ GN του Ελληνικού. Η συχνότητα δρομολογίων του ήταν κάπου στα 40 με 60 λεπτά. Στην αρχή της γραμμής από το Σύνταγμα μέχρι τη στάση "Νανά" για να πάει στην Τερψιθέα (και το αντίστροφο), τις στάσεις δεν τις χρησιμοποιούσε ούτε για αποβίβαση, ούτε για επιβίβαση. Μετά από κάποιες αντιδράσεις, κάποιες από τις στάσεις στην Βουλιαγμένης στην Αθήνα χρησιμοποιήθηκαν. Τα σπάνια οχήματα του 165 τα βλέπαμε εντελώς άδεια στο Σύνταγμα. Κρίμα πάντως, θα ήταν μια καλή ιδέα στο μονοπώλιο του Α3 αν την χρησιμοποιούσαν σωστά και όχι σαν γραμμή ρουσφετιού και επίδειξης.
Απάντηση
#15
713 ΠΑΝΟΡΑΜΑ – ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ Α. ΛΙΟΣΙΑ (2016 - 2019) Δημιουργήθκε το 2016 με όταν περιορίστηκε η περίπλοκη διαδρομή του 712 με σκοπό να ενώνει το Πανόραμα με τον προαστιακό σαν τροφοδοτική μέσου σταθερής τροχιάς. Λειτουργούσε με ένα όχημα όλη μέρα αλλά η επιβατική κίνηση που είχε ήταν σχεδόν μηδενική οπότε κάποια στιγμή άτυπα σταμάτησαν εντελώς να στέλνουν όχημα το απόγευμα αφήνοντας την εντελώς ανεπάνδρωτη. Πρόλαβαν και δρομολογήθηκαν κυρίως Citelis αλλά και Renault, Irisbus Diesel, Neoplan midi, Solaris midi ως και Ν2 πριν καταργηθεί οριστικά το Φθινόπωρο του 2019.
Απάντηση
#16
(21-04-2021, 02:02 PM)N1Brahamiou Έγραψε: Μια τέτοια γραμμή επίσης ήταν και το 165 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ, το οποίο έγινε μετά από προτροπή του Δημάρχου Αργυρούπολης το 2014 που καταργήθηκε πρόσφατα με εξαίρεση το πρώτο δρομολόγιο στις 05:00. Τα οχήματα που φιλοξενούσαν αυτή τη γραμμή ήταν πιο πολύ τα Ν1 και λίγο τα ΕΛΒΟ GN του Ελληνικού. Η συχνότητα δρομολογίων του ήταν κάπου στα 40 με 60 λεπτά. Στην αρχή της γραμμής από το Σύνταγμα μέχρι τη στάση "Νανά" για να πάει στην Τερψιθέα (και το αντίστροφο), τις στάσεις δεν τις χρησιμοποιούσε ούτε για αποβίβαση, ούτε για επιβίβαση. Μετά από κάποιες αντιδράσεις, κάποιες από τις στάσεις στην Βουλιαγμένης στην Αθήνα χρησιμοποιήθηκαν. Τα σπάνια οχήματα του 165 τα βλέπαμε εντελώς άδεια στο Σύνταγμα. Κρίμα πάντως, θα ήταν μια καλή ιδέα στο μονοπώλιο του Α3 αν την χρησιμοποιούσαν σωστά και όχι σαν γραμμή ρουσφετιού και επίδειξης.

Η γραμμή αυτή είχε την ίδια διαδρομή με αυτή του Α4 Ακαδημία - Αργυρούπολη - Τερψιθέα πριν αυτό μπει στην Ηλιούπολη. Οι κάτοικοι της Αργυρούπολης είχαν διαμαρτυρηθεί όταν έγινε αυτή η αλλαγή, μάλιστα ο Δήμος Αργυρούπολης είχε καταφέρει να αλλάξει και το αρχικό όνομα της νέας γραμμής, που ήταν Ακαδημία-Κάτω Ηλιούπολη-Τερψιθέα, ζητώντας να μπει και το όνομα της Αργυρούπολης. Ο τότε δήμαρχος Αργυρούπολης (το 2014) εκμεταλλεύτηκε αυτό το ζήτημα και κατάφερε να επαναφέρει το ''αρχικό'' Α4 με μια νέα γραμμή που ήταν η 165. Αν θυμάμαι καλά υπολειτουργούσε και ήδη το 2017-2018 είχε μόνο ένα δρομολόγιο τη μέρα, στις 7 το πρωί. Σήμερα δεν υπάρχει κανένα δρομολόγιο αυτής της γραμμής, υπάρχει μόνο το πρώτο πρωινό του 164 στις 5:00 που φτάνει μέχρι Ακαδημία. Θα ήταν όντως μια καλή ενισχυτική του Α3 η 165, αλλά...

Γραμμή μικρής διάρκειας στην ίδια περιοχή ήταν και το 248 Στ. Αγ. Δημητριος - Αργυρουπολη - Σουρμενα, που ιδρύθηκε το 2011 και το 2012 καταργήθηκε. Είχε τη διαδρομή του παλιού Β4 το οποίο καταργήθηκε το 2011, μέχρι το σταθμό Αγ. Δημητρίου. Η διαδρομή του όμως ταυτιζόταν με αυτή του επίσης καταργημένου 210 Στ. Αγ. Δημητριος - Αργυρουπολη - Ελληνικό, γι αυτό και η αποτυχία της γραμμής.

Επίσης και το 155 μεταξύ 2013 και 2014 γιατί κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να ενώσει το Ελληνικό με την Αγ. Μαρίνα Ηλιούπολης, με ενδιάμεσο τροφοδοτικο σταθμό αυτόν του Αλίμου. Ήταν συνένωση των 155 Στ. Αγ. Δημητριος - Ελληνικο και 216 Στ. Αγ. Δημητριος - Αγ. Μαρίνα. Η μεγάλη αποτυχία της γραμμής, εκτός του ότι χάθηκε η σύνδεση των δύο περιοχών με έναν κεντρικό σταθμό μετρό, ήταν ότι η διαδρομή προς Αγία Μαρίνα στην Ηλιούπολη (μέσω Αγ. Κων/νου) ήταν διαφορετική από αυτή προς Ελληνικό (μέσω Ηρ.Κωνσταντοπούλου και Εθν.Μακαρίου). Και οι δρόμοι αυτοί απέχουν πολύ μεταξύ τους. Το 216 ήταν κυκλικό, και αυτό δεν αποτελόυσε πρόβλημα. Επίσης η συχνότητα της γραμμής από 20-25' λεπτά που ήταν πριν (και στα δύο μέρη της) είχε γίνει στην καλύτερη 60'. Ευτυχώς το 155 επέστρεψε το 2014 στην αρχική του διαδρομή, δυστυχώς το 216 καταργήθηκε εντελώς.
Απάντηση
#17
(01-04-2021, 11:54 PM)christos126 Έγραψε: Σε μια τέτοια κατηγορία κατατάσσω τη γραμμή 245 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, που λειτούργησε για μερικό διάστημα πριν το 2010, χρονιά που καταργήθηκε.  Μία γραμμή ενδιαφέρουσα, που κάλυπτε το κενό στον άξονα Ζωγράφου - Παγκρατίου - Νέου Κόσμου με ανταπόκριση στο τραμ για νοτιότερα.

Ωστόσο οι συχνότητες ήταν της τάξης των 45 λεπτών και το κυριότερο πρόβλημα ότι χανόταν στην ασφυκτική κίνηση της Φιλολάου/Ηλία Ηλιού, μην μπορώντας να ανταγωνιστεί τα ΙΧ και να προσφέρει σταθερές διελεύσεις. Τσιμπούσε κανέναν επιβάτη από τα αργοπορημένα 4 και 2 (ανάλογα την κατεύθυνση), αλλά στα Ιλίσια και το ΕΜΠ δεν έχω εικόνα τι έκανε. Προβληματική η αναχώρηση από την αφετηρία του μετρό με περιπορεία μέσω Ρουμπέση αλλά δεν γινόταν αλλιώς.

1-2 χρόνια πριν την έναρξή της είχαμε στείλει στον ΟΑΣΑ επιστολή μερικοί κάτοικοι Γούβας/Παγκρατίου με τα παράπονα για την υποβάθμιση των ΜΜΜ στην περιοχή, κυρίως τον κύκλο των τρόλεϊ στου Μακρυγιάννη και τις συχνότητες, αλλά και με προτάσεις για όλη την περιοχή. Γρήγορα δεχθηκαμε απάντηση και κάναμε ραντεβού με τον τότε πρόεδρο κ. Σιμόπουλο, ο οποίος συζήτησε μαζί μας με ενδιαφέρον. Ανέφερε τότε ότι σχεδιαζόταν επέκταση του 4 στον Αγ. Ιωάννη και βρήκε ενδιαφέρουσα τη δρομολόγηση λεωφορείου από τις σχολές του Ζωγράφου προς το Νέο Κόσμο. Μάλιστα ο ΟΑΣΑ θα επιθυμούσε το τέρμα του 4 ή/και του νέου λεωφορείου να είναι στο Άλσος Νέας Σμύρνης, αλλά ο δήμος εκεί δεν επέτρεπε την επαναλειτουργία του πρώην τέρματος του τρόλεϊ 10 για κάποια νέα γραμμή λόγω όχλησης περιοίκων.

Σήμερα, μόνο κάποια ξεχασμένα αυτοκόλλητα σε χαμηλής κίνησης στάσεις μάς θυμίζουν ότι υπήρξε το 245, που με την τηλεματική ίσως να είχε διαφορετική επιτυχία!

To 245 ήταν πολύ καλό σαν ιδέα, αλλά είχε αρκετές αστοχίες
1) ο κύκλος στο Ν. Κόσμο και η έλλειψη καλής αφετηρίας δίπλα στο σταθμό
2) η υποστελλέχωση και η έλλειψη τηλεματικής που έκανε τη γραμμή εντελώς ασυνεπή. Ακόμα και αν ήξερες ότι θα περάσει σε 30' - 40' μπορεί και να το περίμενες, αλλά αν περιμένεις στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα πας και παίρνεις μετρό
3) η αφετηρία στην Πολυτεχνειούπολη. Με το που έμπαινε στις σχολές έκανε τέρμα, οπότε έπρεπε να κατέβεις να πάρεις το 242 ή να περιμένεις 20-25' να φύγει ξανά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#18
Οι 736 και 737 μπορούν να θεωρηθουν διάττοντες αστέρες?
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)