Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
#41
(30-09-2020, 08:59 AM)MrVanHool Έγραψε: Οι οδηγοί του Κορινθίας θα είναι νέες προσλήψεις από την Αθήνα βασικά.

Σίγουρα όμως, υπάρχει μια τρομερή προχειρότητα σε όλα τα επίπεδα, με μόνο στόχο την υστεροφημία του υπουργού που τον νοιάζει μόνο να είναι τυπικός στην ημερομηνία λύτρωσης που δήλωσε, μη υπολογίζοντας το χάσμα προϋπολογισμό του ΟΑΣΑ που θα δημιουργηθεί...

Ας είναι και από Αθήνα και απ'οπουδήποτε οι οδηγόι : άλλο πράγμα να είσαι Αθηναίος και άλλο πράγμα να οδηγείς αστικό λεωφορείο σε δύσκολες και ακατάληπτες διαδρομές.

Βρείτε μου ΕΝΑΝ Αθηναίο που δεν είναι τακτικός χρήστης ΜΜΜ, να ξέρει να κάνει όλη τη διαδρομή του 140 με ΙΧ. Δεν θα τον βρείτε.

Η Αθήνα δεν είναι μια πόλη όπως όλες οι άλλες. Είναι μητροπολιτικό κέντρο (aggolmeration) και αποτελείται από πολλές πόλεις - δορυφόρους. Αρκετοί κάτοικοι του Λεκανοπεδίου, δεν έχουν πάει ΠΟΤΕ σε προάστια που δεν είναι στο δρόμο τους ή στη γειτονιά τους. Ξέρω να σας υποδείξω άπειρους ανθρώπους ηλικίας 30+ που μένουν ανατολικά και δεν έχουν βρεθεί ποτέ στο Περιστέρι, στην Πετρούπολη, στο Ίλιον, στον Κορυδαλλό, στο Χαϊδάρι.  

Ακόμη και η λιγοστότητά μου που από τη φύση του επαγγέλματος "οργώνει" το λεκανοπέδιο καθημερινά, έχει "σκοτεινά σημεία" στο χάρτη. Πχ ο γράφων, δεν έχει ιδέα από Λυκόβρυση, Πεύκη και Ν. Ηράκλειο. Αν με βάλεις μέσα, δεν θα ξαναβγω.
Απάντηση
#42
Μόνο με το 504 θα ξεκινήσει για αρχή το ΚΤΕΛ Κορινθίας, εκτός απροόπτου αύριο, με 4 λεωφορεία και 8 οδηγούς.
Τα οχήματα είναι από περίσσευμα των υπαρχοντων στην Κόρινθο, μέχρι να ταξινομηθούν αυτά που προμηθεύτηκε το ΚΤΕΛ Κορινθίας από τον Παπαδάκη.
Απάντηση
#43
ΥΓ: Και το 740 από αύριο, δεν θα το λειτουργεί η ΟΣΥ, πιθανώς είτε το Θηβών, είτε η σύμπραξη των δανεικών ΚΤΕΛ.
Διανύουμε κρίσιμες ημέρες που παίζονται όλα, ακόμα και την τελευταία στιγμή.
Απάντηση
#44
(30-09-2020, 01:38 PM)MrVanHool Έγραψε: Μόνο με το 504 θα ξεκινήσει για αρχή το ΚΤΕΛ Κορινθίας, εκτός απροόπτου αύριο, με 4 λεωφορεία και 8 οδηγούς.
Τα οχήματα είναι από περίσσευμα των υπαρχοντων στην Κόρινθο, μέχρι να ταξινομηθούν αυτά που προμηθεύτηκε το ΚΤΕΛ Κορινθίας από τον Παπαδάκη.

Γνωρίζουμε αν οι οδηγοί των ΚΤΕΛ θα βγάζουν κατσαρές όπως της ΟΣΥ; Κανονικά βάσει του υπάρχοντος προγράμματος ήταν 5 αμάξια με 9 βάρδιες, εκ των οποίων τώρα τελευταία το ΑΜ ΛΙΟ έβγαζε 7..

Ως προς τα οχήματα κοινώς από τα 10ετίας Citelis που είναι και σε αρκετά καλή κατάσταση πάμε σε σαπάκια του ΚΤΕΛ 20ετίας και βάλε έστω και προσωρινά.. Ελπίζω να μην στείλουν και κανά midi στο 504... Chair
Απάντηση
#45
(30-09-2020, 02:02 PM)mercedes elbo Έγραψε: Γνωρίζουμε αν οι οδηγοί των ΚΤΕΛ θα βγάζουν κατσαρές όπως της ΟΣΥ; Κανονικά βάσει του υπάρχοντος προγράμματος ήταν 5 αμάξια με 9 βάρδιες, εκ των οποίων τώρα τελευταία το ΑΜ ΛΙΟ έβγαζε 7..

Ως προς τα οχήματα κοινώς από τα 10ετίας Citelis που είναι και σε αρκετά καλή κατάσταση πάμε σε σαπάκια του ΚΤΕΛ 20ετίας και βάλε έστω και προσωρινά.. Ελπίζω να μην στείλουν και κανά midi στο 504... Chair
Προς το παρόν, δεν νομίζω να υπάρχουν κατσαρές, δεν βγαίνει 8 οδηγούς. Ήδη έχει ζητηθεί να βάλουν πλάτη (χωρίς ρεπό μέχρι την επόμενη πρόσληψη), άρα είτε υπερωριακως θα καλυφθούν οι κατσαρές, είτε από εμβόλιμα ενισχυτικά λεωφορεία των δανεικών ΚΤΕΛ. 

Citaro έχουν φέρει από κάτω και Scania OmniCity μέχρι να έρθουν τα δικά τους... Σαφής υποβάθμιση!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#46
Έκτακτο!!

Την γραμμή 740 θα αναλάβει το ΚΤΕΛ Κορινθίας (με νέους οδηγούς) και δανεικά αστικά της Ζακύνθου!
Το 504 θα το αναλάβουν αστικά από Πύργο, Τρίπολη, Καλαμάτα μέχρι και Γρεβενά για τουλάχιστον έναν μήνα!

Επίσης mercedes_elbo, θα δουλεύουν και κατσαρές κανονικά.
Απάντηση
#47
Πολύ ενδιαφέρουσες εξελίξεις!
Οι «κατσαρές» τι είναι; Ως Θεσσαλονικιός τέτοιες ορολογίες δεν τις έχω ακουστά
Απάντηση
#48
(30-09-2020, 03:35 PM)vard_57 Έγραψε: Πολύ ενδιαφέρουσες εξελίξεις!
Οι «κατσαρές» τι είναι; Ως Θεσσαλονικιός τέτοιες ορολογίες δεν τις έχω ακουστά
Διακεκκομενες βάρδιες για ενίσχυση των οχημάτων στην αιχμή. Έτσι, ένας εργαζόμενος με κατσαρή, μπορεί να δουλεύει 0600-0900 και 1200-1700..

Και έχουμε εξελίξεις και με τα λεωφορεία που έχουν έρθει από τον Παπαδάκη..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#49
Γιατί επέλεξαν αυτές τις 2 γραμμές και όχι κάποιες άλλες με ίσως λιγότερο κόσμο; (για αρχή τουλάχιστον)
Απάντηση
#50
(30-09-2020, 03:27 PM)MrVanHool Έγραψε: Έκτακτο!!

Την γραμμή 740 θα αναλάβει το ΚΤΕΛ Κορινθίας (με νέους οδηγούς) και δανεικά αστικά της Ζακύνθου!
Το 504 θα το αναλάβουν αστικά από Πύργο, Τρίπολη, Καλαμάτα μέχρι και Γρεβενά για τουλάχιστον έναν μήνα!

Επίσης mercedes_elbo, θα δουλεύουν και κατσαρές κανονικά.

Μια γραμμή με 4 αμάξια να δρομολογείται από 4 διαφορετικά ΚΤΕΛ.. Ε ρε γλέντια.

Και φυσικά αύριο ο κόσμος θα ψάχνεται καθώς σιγά μην προλάβουν να εγκαταστήσουν τηλεματική..



(30-09-2020, 03:35 PM)vard_57 Έγραψε: Πολύ ενδιαφέρουσες εξελίξεις!
Οι «κατσαρές» τι είναι; Ως Θεσσαλονικιός τέτοιες ορολογίες δεν τις έχω ακουστά

Οι κατσαρές είναι διακεκομμένες βάρδιες στις οποίες ο οδηγός εργάζεται 4 ώρες περίπου το πρωί (π.χ 05:00-09:00), έχει ένα ενδιάμεσο κενό 4 ωρών το μέγιστο και ξαναναλαμβάνει όχημα το μεσημέρι για άλλες 4 ώρες (π.χ. 13:00-17:00). Χρησιμοποιούνται ώστε είτε να επιτυγχάνεται αύξηση συχνότητας στοχευμένα στις λεγόμενες πρωινή και μεσημεριανή αιχμή είτε ώστε να είναι εφικτό ένα όχημα να είναι έξω 20 ώρες αντί για 16 που θα ήταν με 2 βάρδιες.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)