Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
25-09-2020, 01:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2020, 01:12 PM από vard_57. Edited 1 time in total.)
(24-09-2020, 11:07 AM)vard_57 Έγραψε: Αλλά και ο κύριος ανάδοχος, το ΚΤΕΛ Αττικής:
http://ktelattikis.gr/news.html?id=2218
Το ΚΤΕΛ Αττικής το οποία στα Ειδικά Προσόντα πρόσληψης αναφέρει: «Να κατέχουν εν ισχύ άδεια οδήγησης λεωφορείου κατηγορίας Δ και Δ+Ε» άρα, δηλαδή το ΚΤΕΛ Αττικής θα δρομολογήσει
και αρθρωτά λεωφορεία στις γραμμές που θα αναλάβει
Δημοσιεύσεις: 3.187
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Λογικό για κάτι 171 ή 122 που λογικά θα πάρουν.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Εφόσον θα πάρουν 122, 171 και πιθανότατα 304/5/16 είναι απολύτως απαραίτητο να έχουν δίπλωμα Ε κατηγορίας. Το ζήτημα είναι αν έχουν προβλέψει την προμήθεια αρκετών παραπάνω αρθρωτών σε σχέση με αυτά που απαιτούνται στο Χειμερινό πρόγραμμα καθώς οι διαφορές είναι αρκετά μεγάλες. Το 122 φερειπείν στο Χειμερινό χρειάζεται 6 αμάξια ενώ στο Θερινό 16, το 171 από 6 πάει στα 9 ενώ οι Λούτσες που το χειμώνα κουτσά στραβά βολεύονται και με 12μετρα το καλοκαίρι είναι συν 2 αμάξια πάνω και οι νταλίκες συχνά είναι ήδη σαρδέλα από το Τέρμα του Αγ. Νικολάου.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(24-08-2020, 11:20 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Θεωρείτε απίθανο να μπουν στο 122 λεωφορεία 12 μέτρων από ΚΤΕΛ και η συχνότητα από 15-20 λεπτά να γίνει 10-15;
Απίθανο γιατί δεν συμφέρει οικονομικά. Το 18μ έχει 1 οδηγό αντί για 1.5, 10-15% υψηλότερη κατανάλωση αντί για +50% και σχεδόν την ίδια συντήρηση. Όποιος βάλει 12μ με 1,5 φορά τα παλιά δρομολόγια, θέλει να πάει για φούντο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Σε σημερινό άρθρο τοπικής σελίδας της Πάτρας αναφέρεται το ανέβασμα 12 αρθρωτών στην Αθήνα μαζί με οδηγούς και φυσικά αναφέρεται πόσο βόλεψε το ΚΤΕΛ αυτή η εξέλιξη.. Μένει να δούμε που θα σταθμέουν αυτά και τα υπόλοιπα λεωφορεία των ΚΤΕΛ γιατί αν μπουν στα Α/Σ της Ο.ΣΥ θα μιλάμε για την μεγαλύτερη κοροϊδία τουλάχιστον των τελευταίων ετών..
https://www.patrasevents.gr/article/5093...tel-patras
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
https://www.facebook.com/kostaskaramanli...194051167/
«Την Πέμπτη θα δείτε τα πρώτα 10 με 12 οχήματα, την άλλη εβδομάδα θα βγούνε άλλα 40 με 50»
Τα πρώτα φαίνεται πως θα είναι της Πάτρας. Δεν αναφέρεται όμως (σκόπιμα ; ) ότι θα είναι λεωφορεία αστικών ΚΤΕΛ, που αφού έρθουν αυτά θα περιμένουμε τα λεωφορεία των 4 ΚΤΕΛ και μετά από αυτά τα λεωφορεία του leasing
Δημοσιεύσεις: 3.187
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ναι, αυτά τα λεωφορεία που έρχονται τώρα υποτίθεται πως είναι δανεικά.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Citaro του "σωτήρα" Παπαδάκη έχει το ΚΤΕΛ Κορινθίας.
Την Πέμπτη 1/10, που είναι αδύνατο να προλάβουν βέβαια, θα αναλάβουν τις γραμμές 504 και 740, χωρίς μηχανήματα ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τηλεματική.
Τέλος τα οχήματα παρκάρουν σε χώρο ιδιωτών και όχι σε Α/Σ της ΟΣΥ.
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(29-09-2020, 02:39 PM)MrVanHool Έγραψε: Citaro του "σωτήρα" Παπαδάκη έχει το ΚΤΕΛ Κορινθίας.
Την Πέμπτη 1/10, που είναι αδύνατο να προλάβουν βέβαια, θα αναλάβουν τις γραμμές 504 και 740, χωρίς μηχανήματα ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τηλεματική.
Τέλος τα οχήματα παρκάρουν σε χώρο ιδιωτών και όχι σε Α/Σ της ΟΣΥ.
Έχουν πολλή πλάκα. Θα φέρουν άρον-άρον οδηγούς από άλλους νομούς να κάνουν δρομολόγια. Αυτοί δεν θα ξέρουν καν πως να οδηγήσουν το λεωφορείο μέχρι την αφετηρία, πως θα μάθουν και όλη τη διαδρομή σε τέτοιο χρονικό διάστημα;
Πάλι καλά που δεν τους έδωσαν το 323 ή το 310.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(30-09-2020, 06:13 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Έχουν πολλή πλάκα. Θα φέρουν άρον-άρον οδηγούς από άλλους νομούς να κάνουν δρομολόγια. Αυτοί δεν θα ξέρουν καν πως να οδηγήσουν το λεωφορείο μέχρι την αφετηρία, πως θα μάθουν και όλη τη διαδρομή σε τέτοιο χρονικό διάστημα;
Πάλι καλά που δεν τους έδωσαν το 323 ή το 310.
Οι οδηγοί του Κορινθίας θα είναι νέες προσλήψεις από την Αθήνα βασικά.
Σίγουρα όμως, υπάρχει μια τρομερή προχειρότητα σε όλα τα επίπεδα, με μόνο στόχο την υστεροφημία του υπουργού που τον νοιάζει μόνο να είναι τυπικός στην ημερομηνία λύτρωσης που δήλωσε, μη υπολογίζοντας το χάσμα προϋπολογισμό του ΟΑΣΑ που θα δημιουργηθεί...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''