26-07-2020, 01:32 AM
Δυστυχώς ναι, αν και για κάποια όχημα νομίζω ότι είναι κατασκευής (αρχών) 1998
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
|
26-07-2020, 01:32 AM
Δυστυχώς ναι, αν και για κάποια όχημα νομίζω ότι είναι κατασκευής (αρχών) 1998
26-07-2020, 11:00 AM
(26-07-2020, 01:32 AM)vard_57 Έγραψε: Δυστυχώς ναι, αν και για κάποια όχημα νομίζω ότι είναι κατασκευής (αρχών) 1998 Άρα, τα λεωφορεία της Λειψίας ουσιαστικά θα αντικαταστήσουν αυτά που φεύγουν από τον στόλο και δεν θα προστεθούν στον ήδη υπάρχων στόλο όπως αναφέρεται πουθενά… Ο αριθμός διαθεσίμων λεωφορείων θα παραμείνει πάνω-κάτω ίδιος.
26-07-2020, 04:25 PM
(26-07-2020, 12:57 AM)irisbus57 Έγραψε: Φέτος δεν είναι το τελευταίο επιτρεπτό έτος κυκλοφορίας των Αλεκων και των Scania (αν δεν πάρει παράταση; )Όχι, τα 635-645 και 551-585 κυκλοφόρησαν το 1998. Αλλά τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα πάρει παράταση τουλάχιστον στο όριο ηλικίας που ισχύει για την υπόλοιπη χώρα;
26-07-2020, 05:30 PM
12-08-2020, 12:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-08-2020, 01:03 PM από irisbus57. Edited 2 times in total.)
https://www.voria.gr/article/oasth-ercho...chirismena
Έρχονται τα πρώτα 90 από τα 180 του Παπαδάκη μέσα στον επόμενο μήνα και περιμένουμε και τα πρώτα 10 της Λειψίας μέχρι τέλη Αυγούστου. […] Σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα, τα 180 μεταχειρισμένα λεωφορεία είναι ηλικίας έως 14 ετών. Εξ αυτών τα 101 είναι 12μετρα και τα υπόλοιπα 79 είναι 18μετρα αρθρωτά. Συγκεκριμένα, τα 12μετρα οχήματα είναι 92 Mercedes Benz 0-530 και 9 ΜΑΝ Α21. Τα αρθρωτά είναι 32 Mercedes Benz 0-530-G, 23 Solaris Urbino 18, 22 Volvo 7700A και 2 ΜΑΝ Α23. […]
12-08-2020, 01:24 PM
Υπάρχει κάποιο πλάνο/σχέδιο σχετικά με το που θα πάνε τα μεταχειρισμένα λεωφορεία του Παπαδάκη και της Λειψίας που θα έρθουν; (ξέρουμε σε ποιο αμαξοστάσιο θα πάει τι ή ακόμα και σε ποιες γραμμές θα μπουν; )
14-08-2020, 12:32 PM
Νομίζω πως η συγκεκριμένη ιστοσελίδα/εφημερίδα δεν είναι και πολύ αντικειμενική στα γραφόμενά της, με σαφή πολιτική κλίση, ειδικά στα γραφόμενα για τον ΟΑΣΘ (βλ. και το ανακριβές άρθρο για τα λεωφορεία του Δήμου)
14-08-2020, 01:58 PM
(14-08-2020, 12:32 PM)vard_57 Έγραψε: Νομίζω πως η συγκεκριμένη ιστοσελίδα/εφημερίδα δεν είναι και πολύ αντικειμενική στα γραφόμενά της, με σαφή πολιτική κλίση, ειδικά στα γραφόμενα για τον ΟΑΣΘ (βλ. και το ανακριβές άρθρο για τα λεωφορεία του Δήμου)Ενώ, ας πούμε, είναι πολύ αντικειμενικές σελίδες, κοινοποιημενες κι εδώ, που στα απανωτά ατυχήματα των αστικών οχημάτων των ΚΤΕΛ (ακόμα και σε άδειο δρόμο!), ο (σκόπιμος) τίτλος είναι "Τράκαρε λεωφορείο του ΟΑΣΘ!" Ας μην γελιόμαστε/εστε, όλα ήταν μελετημένα να γίνουν όπως ήθελαν, για να αγοράσουν από τον Παπαδάκη λεωφορεία. Ο γνωστός μ@@@@@ς ΟΑΣΘ θα πληρώσει πάλι για να γίνει η "δουλειά" τους και μάλιστα χρυσάφι, οχήματα άνω των 10 ετών, χωρίς παράθυρα (οοοταν τα αλλάξουν) και με 2 πόρτες. Βέβαια, ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
14-08-2020, 03:59 PM
(14-08-2020, 01:58 PM)MrVanHool Έγραψε: Ενώ, ας πούμε, είναι πολύ αντικειμενικές σελίδες, κοινοποιημενες κι εδώ, που στα απανωτά ατυχήματα των αστικών οχημάτων των ΚΤΕΛ (ακόμα και σε άδειο δρόμο!), ο (σκόπιμος) τίτλος είναι "Τράκαρε λεωφορείο του ΟΑΣΘ!"Πότε ενεπλάκη σε ατύχημα λεωφορείο των ΚΤΕΛ με υπαιτιότητα του; (πλην του Intouro που "ενόχλησε" τον οδηγό μια μέλισσα) Από εκεί και πέρα, ο Παπαδάκης ήταν ο μόνος που υπέβαλλε σοβαρή προσφορά, όποιος ήθελε (και μπορούσε) ας έβρισκε τα λεωφορεία και ας δήλωνε συμμετοχή στον διαγωνισμό... Τα δίπορτα λεωφορεία όχι μόνο δεν είναι πρόβλημα αλλά έπρεπε να είναι έτσι όλα τα ελληνικά από χρόνια, σε σχέση με τα τρίπορτα μόνο πλεονεκτήματα έχουν... Δεν είναι ηλίθιοι σε ολόκληρο τον υπόλοιπο πλανήτη (πλην συγκοινωνιακών μπανανιών) που τα προτιμούν, στο Ηνωμένο Βασίλειο δε μέχρι και τα διόροφα έχουν μία μόνο πόρτα μπροστά (και εξυπηρετούνται όλοι μια χαρά από αυτήν) Όσο για το άρθρο αυτό καθαυτό τώρα, απλά να δημιουργήσει εντυπώσεις προσπαθεί παραπληροφορώντας και αποκρύπτοντας σκόπιμα πληροφορίες της σύμβασης. Τυπικός Μπαζαίος με άλλα λόγια, ο οποίος είναι γνωστή "ειδική περίπτωση" (να το πω ευγενικά) σε όσους έχουμε ενεργή παρουσία και αρθρογραφία στο χώρο, προσωπικά σε μένα προσπάθησε να "κόψει" άρθρο-cover story (που ο ίδιος μου ζήτησε) για τον ΟΑΣΘ σε κλαδικό περιοδικό του χώρου των μεταφορών στο οποίο ήταν "αρχισυντάκτης" (μετέφραζε δελτία τύπου των εταιριών δηλαδή και έκανε γκρίζα διαφήμιση στην επιχείρηση που "καταγγέλλει" τώρα) και όταν δεν του βγήκε με εντολές από πάνω το "μαγάρισε" με παρεμβάσεις του σε αυτό... Το οποίο μάλιστα μέχρι σήμερα, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά ακόμα δεν μου το έχει πληρώσει... |
|