Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 3.43 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault Agora CNG
#61
(10-05-2020, 02:55 PM)MrVanHool Έγραψε: Η λογική λέει ότι με το Θερινό που περισσεύουν οχήματα, δεν θα είναι απαραίτητα. Ωστόσο, εφόσον τα τέλη κυκλοφορίας είναι πληρωμένα για όλο τον χρόνο και όσα μπορούν να κυκλοφορούν, ίσως συνεχίσουν. Αλλιώς, ίσως και σε 1,5 μήνα από τώρα.. 

Όποια Γκαζιέρα είναι στην Ανθούσα ή στα Λιόσια, πλην των 9 εν κυκλοφορία, είναι πάροχος ανταλλακτικών. Και δεν έχει μεγάλη σημασία που είναι οι υπόλοιπες, για λόγους χώρου έχουν μοιραστεί. Απλά όσες πάνε Θριάσιο (λόγω της παρουσίας αθίγγανων) δεν ξαναγυρνάνε.

Η περίοδος του 2017 που επέστρεψαν αρκετές λόγω ανεπάρκειας οχημάτων, πέρασε. Δυστυχώς, δεν θα επισκευαστούν ξανά...

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η 7006 που από την Ανθούσα είχε πρόβλημα στον πνεύμονα και δεν ξεκίναγε (όταν ήταν ακόμα "μόνιμη" στο 404). Και όταν πήγε στα Λιόσια διαρκώς έμενε, μου έχει τύχει και προσωπικά να είμαι στο 735 και να μείνει στην ανηφόρα της Λ.Δημοκρατίας, επειδή δεν τράβαγε φορτωμένη.. 

Η ΟΣΥ λογικά θα διατηρήσει ένα όχημα ως μουσειακό, η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι άλλο κεφάλαιο..
Όντως μακάρι να γίνει Κάτι που ξέρω είναι ισχύει ότι το 7067 χάλασε το κιβώτιο ταχυτήτων το 7213 πήρε φωτιά η μηχανή δηλαδή πέθανε το 7084 τράκαρε κι το 7080 έχει κι αυτό πολυ σοβαρή βλάβη στην μηχανή δεν ξέρω που ακριβώς κι στο 7020 ήμουν μέσα δρομολογημενο στο 752 κι φανταστείτε όλο το δάπεδο έτρεμε αλλά δεν ξέρω το λόγο γιατί το απέσυραν άλλωστε κι το 7032 ακούγεται ένας περίεργος ήχος μια φορά πήγε να μείνει από μηχανή Όταν έκανε την ανηφόρα λίγο πιο πάνω από το στρατοπεδο καποτα βέβαια ακουγόταν σε κάποια φάση ένα μπαμ ακόμα κι το 7069 με το ζόρι έκανε ανηφόρα πέρα ότι προμηθεύτηκε τα καλύτερα αννταλαντικτα μην ξεχάσω αυτά τα οχήματα έχουν κάνεις έως κι 2 εκκατομυρια χιλιόμετρα κι όμως τα κατάφεραν
Απάντηση
#62
(10-05-2020, 03:25 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: Όντως μακάρι να γίνει Κάτι που ξέρω είναι ισχύει ότι το 7067 χάλασε το κιβώτιο ταχυτήτων το 7213 πήρε φωτιά η μηχανή δηλαδή πέθανε το 7084 τράκαρε κι το 7080 έχει κι αυτό πολυ σοβαρή βλάβη στην μηχανή δεν ξέρω που ακριβώς κι στο 7020 ήμουν μέσα δρομολογημενο στο 752 κι φανταστείτε όλο το δάπεδο έτρεμε αλλά δεν ξέρω το λόγο γιατί το απέσυραν άλλωστε κι το 7032 ακούγεται ένας περίεργος ήχος μια φορά πήγε να μείνει από μηχανή Όταν έκανε την ανηφόρα λίγο πιο πάνω από το στρατοπεδο καποτα βέβαια ακουγόταν σε κάποια φάση ένα μπαμ ακόμα κι το 7069 με το ζόρι έκανε ανηφόρα πέρα ότι προμηθεύτηκε τα καλύτερα αννταλαντικτα μην ξεχάσω αυτά τα οχήματα έχουν κάνεις έως κι 2 εκκατομυρια χιλιόμετρα κι όμως τα κατάφεραν
Όλα τα Renault είναι ταλαιπωρημένα, αν σκεφτούμε την ιδιαιτερότητα της κατασκευής για την εποχή τους.

Η 7032, αν ακουγόταν κάτι, θα ήταν επειδή πραγματικά δεν τράβαγε καθόλου και κυριολεκτικά σερνόταν..

Τα ανταλλακτικά πάντως, είναι κοινά για όλα, προμηθεύονται με δημόσιους ανοικτούς διαγωνισμούς, υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την λειτουργικότητα ενός οχήματος. Επίσης (όσο κι αν αγαπώ τα Renault τώρα), δεν συγκρίνονται με τα χιλιόμετρα τους και την εξυπηρέτηση των Ν1, των Ν2 και των GN ακόμα..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#63
(10-05-2020, 06:20 PM)MrVanHool Έγραψε: Όλα τα Renault είναι ταλαιπωρημένα, αν σκεφτούμε την ιδιαιτερότητα της κατασκευής για την εποχή τους.

Η 7032, αν ακουγόταν κάτι, θα ήταν επειδή πραγματικά δεν τράβαγε καθόλου και κυριολεκτικά σερνόταν..

Τα ανταλλακτικά πάντως, είναι κοινά για όλα, προμηθεύονται με δημόσιους ανοικτούς διαγωνισμούς, υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την λειτουργικότητα ενός οχήματος. Επίσης (όσο κι αν αγαπώ τα Renault τώρα), δεν συγκρίνονται με τα χιλιόμετρα τους και την εξυπηρέτηση των Ν1, των Ν2 και των GN ακόμα..
Πες εκτος απο το 7069 Αυτο εχει καλο.μοτερ κι αρμοτισοτερ Άλλωστε αυτό δεν έχει κι πολύ θέμα όπως κι το 7082 μίά χαρά έίνάί Τίς Άνήφόρές τής κάνέί χωρίς θέμα Άλλά κρίμα πάντως Πάνε τα Ψώμίά τόυς Τά Renault Έδώσάν Τό Κάλύτέρό  άπότέλέσμά Κί έκάνάν ότί μπόρόύσάν 19 χρόνίά Τώρα Το Καλοκαίρι Ανέβηκα στο 7046 δρομολογημενο στο 537 Κι εξω απο την Αεροπορική Βαση Δεκελειας Καταφερε Κι εκανε τα 90 χλμ Συνήθως κάνουν τα 70χλν Αυτό παρατήρησα συνήθως Τα Υπόλοιπα Όντως Είναι Σε Χαλιά κατάσταση τα μηχανικά τους πλέον Υπήρχαν κι κάποια Απο τη σειρά 7200 που είχαν καλύτερες επιδόσεις από τα agora 2ης όμως κάνεις δεν θα ξερει άμα πέρναγαν κι τις citelis Απο τη σειρά 7100 ηταν τα πιο ζόρικα από όλα Θα μου λειψει αυτη η σειρα Οπως κι τα 706 707 708 Ας Πω Κι ποια 7063 7066 7067 7068 7070 7072 7073 7074 7075 7077 7078 7080 7081 7084 7085
Απάντηση
#64
Να ρωτήσω κάτι  ισχύει ότι τα renault θα αποσυρθούν αυτή την εβδομάδα η μπα Όχι Ακόμη το 7252 δεν έχει κυκλοφορήσει εδώ κι λίγες μέρες λογικά έχει κάποια βλάβη η έμεινε σε ακινησία κι δεν βγήκε κανεις δεν ξέρει Προ Χθες Ανέβηκα  στο 7071 (537) κι πήγαινε σφαίρα συνολική έως κι 90χλμ Χωρίς θέμα  Θα μπορούσαν να βγάλουν κι τα 6 Έξω 1 πχ στο 723 κι τα υπόλοιπα όπως πάντα στα Τοπικά ΑΧΑ Αντέχουν λίγο ακόμη Άμα τα καλοπροσεχουν εστω κι λίγο Ακόμη κι στη Ρουμανια (Craiova) τα Κλασικα DAC άντεξαν πανω απο 30 χρόνια υπηρεσίας κι δεν το περίμενα καν αυτό το πράγμα στις άλλες αποσύρθηκαν από το 2008 έως κι το 2013  κι πριν αποσυρθούν οριστικα το γεναρη έμειναν μόνο 8 με πανω απο 1.5 εκκαττομυριο χιλιομετρα κι 2 μαλιστα χωρίς καν κλιματιστικό τα υπόλοιπα τα απέσυραν 20 κατι νομιζω ώστε να έχει αννταλαντικτα για τα υπόλοιπα οχηματα του στολου
Απάντηση
#65
(14-05-2020, 09:14 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: Να ρωτήσω κάτι  ισχύει ότι τα renault θα αποσυρθούν αυτή την εβδομάδα η μπα Όχι Ακόμη το 7252 δεν έχει κυκλοφορήσει εδώ κι λίγες μέρες λογικά έχει κάποια βλάβη η έμεινε σε ακινησία κι δεν βγήκε κανεις δεν ξέρει Προ Χθες Ανέβηκα  στο 7071 (537) κι πήγαινε σφαίρα συνολική έως κι 90χλμ Χωρίς θέμα  Θα μπορούσαν να βγάλουν κι τα 6 Έξω 1 πχ στο 723 κι τα υπόλοιπα όπως πάντα στα Τοπικά ΑΧΑ Αντέχουν λίγο ακόμη Άμα τα καλοπροσεχουν εστω κι λίγο Ακόμη κι στη Ρουμανια (Craiova) τα Κλασικα DAC άντεξαν πανω απο 30 χρόνια υπηρεσίας κι δεν το περίμενα καν αυτό το πράγμα στις άλλες αποσύρθηκαν από το 2008 έως κι το 2013  κι πριν αποσυρθούν οριστικα το γεναρη έμειναν μόνο 8 με πανω απο 1.5 εκκαττομυριο χιλιομετρα κι 2 μαλιστα χωρίς καν κλιματιστικό τα υπόλοιπα τα απέσυραν 20 κατι νομιζω ώστε να έχει αννταλαντικτα για τα υπόλοιπα οχηματα του στολου
Όταν είχαν πρωτοέρθει είχα διαβάσει σε κάποιο φυλλάδιο ότι οι φιάλες τους έχουν όριο ζωής τα 20 χρόνια. Επομένως αυτό είναι το ανώτατο όριο που μπορούν να κυκλοφορήσουν με ασφάλεια. Και τούτο ανεξάρτητα από την κατάσταση κάθε οχήματος.
Απάντηση
#66
(14-05-2020, 11:05 PM)antonis Έγραψε: Όταν είχαν πρωτοέρθει είχα διαβάσει σε κάποιο φυλλάδιο ότι οι φιάλες τους έχουν όριο ζωής τα 20 χρόνια. Επομένως αυτό είναι το ανώτατο όριο που μπορούν να κυκλοφορήσουν με ασφάλεια. Και τούτο ανεξάρτητα από την κατάσταση κάθε οχήματος.
Λογικό είναι Άλλωστε Αφού του φυσικού αερίου έχει μεγάλη διαφορά με του πετρελαίου Αμα γινει κι διαγωνισμος για καινουργια ας κρατηθουν μεχρι τοτε Κανονικά έπρεπε να αποσυρθούν από το 2016 το έχει πει κι ο κατασκευαστής Οπότε Λογικά είναι 5 λειτουργικά οχήματα πλέον η Όχι Το 7070 ξέρεις σε τι κατάσταση είναι τώρα αλλά θα μπορούσε να δοθούν αννταλαντικτα  απο παροπλισμενα στο 7070 κι να βγει στο δρόμο ετσι κι αλλιως δεν εχει κι μεγαλο θεμα με την μηχανη ειναι μια χαρα πιστευω Νομιζω εχουν μεταφερυθει κι απο Λιόσια στο Θριάσιο Δεν ξέρω ακριβώς Ποια 7006 7032 7020 7078 7075 7085 7080 7213 κτλ Τα 7068 7098 7094 7067 7070 7074 7046  Έχουν απομείνει Λιόσια  η έχουν φύγει κι αυτά από κει Αλλά πχ στη Γαλλία Λιλε Παρίσι Λύον τα εχουν τόσο περιποιημένα τόσο καλά ενώ εδώ είναι για τα κλάματα ήδη
Απάντηση
#67
(10-05-2020, 03:25 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: Όντως μακάρι να γίνει Κάτι που ξέρω είναι ισχύει ότι το 7067 χάλασε το κιβώτιο ταχυτήτων το 7213 πήρε φωτιά η μηχανή δηλαδή πέθανε το 7084 τράκαρε κι το 7080 έχει κι αυτό πολυ σοβαρή βλάβη στην μηχανή δεν ξέρω που ακριβώς κι στο 7020 ήμουν μέσα δρομολογημενο στο 752 κι φανταστείτε όλο το δάπεδο έτρεμε αλλά δεν ξέρω το λόγο γιατί το απέσυραν άλλωστε κι το 7032 ακούγεται ένας περίεργος ήχος μια φορά πήγε να μείνει από μηχανή Όταν έκανε την ανηφόρα λίγο πιο πάνω από το στρατοπεδο καποτα βέβαια ακουγόταν σε κάποια φάση ένα μπαμ ακόμα κι το 7069 με το ζόρι έκανε ανηφόρα πέρα ότι προμηθεύτηκε τα καλύτερα αννταλαντικτα μην ξεχάσω αυτά τα οχήματα έχουν κάνεις έως κι 2 εκκατομυρια χιλιόμετρα κι όμως τα κατάφεραν

Α καλά, κι έλεγα τι απέγινε το 7213.  Sad  Το έβλεπα συνέχεια μέχρι και το Καλοκαίρι να κάνει δρομολόγια στα Μεσόγεια και κυρίως το 326. Μετά εξαφανίστηκε. Αν θυμάμαι καλά, είχε σήματα Irisbus. 

Μέχρι το Καλοκαίρι έμπαινα και στο 7096 της Ανθουσας (ή 7098 δεν θυμάμαι καλά), που έκανε κυρίως το 411. Καλά φάνηκε να πηγαίνει, όμως έβλεπα τον οδηγό να ανοίγει ένα πορτάκι αριστερά μπροστά και να πειράζει κάτι (όταν έσβησε το λεωφορείο και ξανά πριν το ανάψει να φύγουμε). Άγνωστη η τύχη του. 

Επίσης, έβλεπα το 7112 (μπορεί και 7012) να κάνει δρομολόγια στον Αχαρναί και μέσα στο Χειμώνα αγνοείται και αυτό. Είχα μπει δύο φορές το Καλοκαίρι που ήταν ακόμα Ανθουσα και έκανε το E14. Καλά φάνηκε να πηγαίνει και αυτό, αλλά ο κλιματισμός του ήταν για κλάματα... 

Σε γενικές γραμμές, πιστεύω ότι ήταν πολύ όμορφα λεωφορεία και είχαν πολύ ωραίο ήχο, ειδικά στις υψηλές στροφές. Εγώ απολάμβανα τις βόλτες με αυτά. Πολλές βλάβες όμως, παλιότερα που κυκλοφορούσαν περισσότερα Renault, όλο τα έβλεπα να μένουν στο δρόμο, ειδικά τις ζεστές μέρες... Αν αληθεύει ότι το 2021 λήγουν και οι μπουκάλες τους, μάλλον πάνε όλα για σκραπ... RIP.
Απάντηση
#68
(22-05-2020, 01:24 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Α καλά, κι έλεγα τι απέγινε το 7213.  Sad  Το έβλεπα συνέχεια μέχρι και το Καλοκαίρι να κάνει δρομολόγια στα Μεσόγεια και κυρίως το 326. Μετά εξαφανίστηκε. Αν θυμάμαι καλά, είχε σήματα Irisbus. 

Μέχρι το Καλοκαίρι έμπαινα και στο 7096 της Ανθουσας (ή 7098 δεν θυμάμαι καλά), που έκανε κυρίως το 411. Καλά φάνηκε να πηγαίνει, όμως έβλεπα τον οδηγό να ανοίγει ένα πορτάκι αριστερά μπροστά και να πειράζει κάτι (όταν έσβησε το λεωφορείο και ξανά πριν το ανάψει να φύγουμε). Άγνωστη η τύχη του. 

Επίσης, έβλεπα το 7112 (μπορεί και 7012) να κάνει δρομολόγια στον Αχαρναί και μέσα στο Χειμώνα αγνοείται και αυτό. Είχα μπει δύο φορές το Καλοκαίρι που ήταν ακόμα Ανθουσα και έκανε το E14. Καλά φάνηκε να πηγαίνει και αυτό, αλλά ο κλιματισμός του ήταν για κλάματα... 

Σε γενικές γραμμές, πιστεύω ότι ήταν πολύ όμορφα λεωφορεία και είχαν πολύ ωραίο ήχο, ειδικά στις υψηλές στροφές. Εγώ απολάμβανα τις βόλτες με αυτά. Πολλές βλάβες όμως, παλιότερα που κυκλοφορούσαν περισσότερα Renault, όλο τα έβλεπα να μένουν στο δρόμο, ειδικά τις ζεστές μέρες... Αν αληθεύει ότι το 2021 λήγουν και οι μπουκάλες τους, μάλλον πάνε όλα για σκραπ... RIP.
Ναι, είναι αλήθεια πως είναι πολύ όμορφα λεωφορεία (δεν έχουν αποσυρθεί ακόμα!)
Ήταν πολύ πρωτοπόρο για το 2000 σίγουρα αρκετά καλύτερα από το μεταγενέστερο μοντέλο, των οποίων οι διαθεσιμότητες από αρκετά νωρίς ήταν τραγικές.. Και από ήχο και σχεδιασμό είναι φοβερές! Ρετάραν αρκετά με αποτέλεσμα να σβήνουν συχνά βέβαια..

Στις Αχαρνές την 7012 θα είχες δει, η οποία είναι με βλάβη στα Άνω Λιόσια.

Ουσιαστικά ναι, γι'αυτό και πλέον όσες χαλάνε, δεν επισκευάζονται και έχουν μείνει μόνο 6 πια, όσο αντέξουν αυτή τη χρονιά..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#69
Thumbs Up 
(22-05-2020, 07:51 AM)MrVanHool Έγραψε: Ναι, είναι αλήθεια πως είναι πολύ όμορφα λεωφορεία (δεν έχουν αποσυρθεί ακόμα!)
Ήταν πολύ πρωτοπόρο για το 2000 σίγουρα αρκετά καλύτερα από το μεταγενέστερο μοντέλο, των οποίων οι διαθεσιμότητες από αρκετά νωρίς ήταν τραγικές.. Και από ήχο και σχεδιασμό είναι φοβερές! Ρετάραν αρκετά με αποτέλεσμα να σβήνουν συχνά βέβαια..

Στις Αχαρνές την 7012 θα είχες δει, η οποία είναι με βλάβη στα Άνω Λιόσια.

Ουσιαστικά ναι, γι'αυτό και πλέον όσες χαλάνε, δεν επισκευάζονται και έχουν μείνει μόνο 6 πια, όσο αντέξουν αυτή τη χρονιά..

Όντως, το είχα παρατηρήσει κι εγώ ότι ρετάρουν. Επίσης, πολύ αδύναμα στις ανηφόρες, μάλλον τα 250hp δεν ήταν αρκετά. Παλιότερα που τα είχαν στα Άνω Ιλίσια 220/221 (πριν πάνε Βοτανικό τα δρομολόγια) τρόμαζαν ν' ανέβουν, με 1η ταχύτητα πήγαιναν αρκετή ώρα.  Στο 221 μια φορά πήγε ο οδηγός να το ξεκινήσει στην ανηφόρα (κάπου στην 3η Ιλισίων στάση) και του έσβησε.  Tongue Αλλά πήρε αμέσως μετά.

Κρίμα πάντως, είναι πάρα πολλές που έχουν χαλάσει από πριν το '15 και έχουν μείνει έτσι... Θα ήθελα να μπω μια τελευταία φορά σε δρομολόγιο που έχει αρκετή ευθεία (ίσως το 537). Παλιότερα έμπαινα στο 308 για βόλτα. Το Α5 (που ήταν μόνο Renault) έκανε πολλές στάσεις, δεν μ' ευχαριστούσε.
Απάντηση
#70
(22-05-2020, 12:28 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Όντως, το είχα παρατηρήσει κι εγώ ότι ρετάρουν. Επίσης, πολύ αδύναμα στις ανηφόρες, μάλλον τα 250hp δεν ήταν αρκετά. Παλιότερα που τα είχαν στα Άνω Ιλίσια 220/221 (πριν πάνε Βοτανικό τα δρομολόγια) τρόμαζαν ν' ανέβουν, με 1η ταχύτητα πήγαιναν αρκετή ώρα.  Στο 221 μια φορά πήγε ο οδηγός να το ξεκινήσει στην ανηφόρα (κάπου στην 3η Ιλισίων στάση) και του έσβησε.  Tongue Αλλά πήρε αμέσως μετά.

Κρίμα πάντως, είναι πάρα πολλές που έχουν χαλάσει από πριν το '15 και έχουν μείνει έτσι... Θα ήθελα να μπω μια τελευταία φορά σε δρομολόγιο που έχει αρκετή ευθεία (ίσως το 537). Παλιότερα έμπαινα στο 308 για βόλτα. Το Α5 (που ήταν μόνο Renault) έκανε πολλές στάσεις, δεν μ' ευχαριστούσε.
Ειδικά τα μικρά νούμερα που είχαν στείλει τα Άνω Λιόσια σαν ενισχυτικά, έμειναν για χρόνια στην πίσω μάντρα παροπλισμένα..

Ακόμα σβήνουν, προχτές η 7252 με αναμμένο κλιματισμό και έσβησε στο φρενάρισμα!

Το Α5 έκανε πολλές στάσεις, αλλά είχε μόνιμα τα μικρά νούμερα των Άνω Λιοσίων τα οποία ήταν απόλαυση. Ποτέ δεν συμπάθησα ιδιαίτερα τα αμάξια της Ανθούσας και του Β' κυκλώματος του ΑΜ ΛΙΟ γιατί ήταν πιο προσεγμένα! Ενώ έμπαινες στο Α5 και αισθανόσουν την εμπειρία του ταξιδιού!

Για βόλτα ήμουν τυχερός και πέτυχα στον Κάραβο την 7122 που έκανε μόνο 2 δρομολόγια 878! Αν δεν τύχει ξανά στην Φυλή και το 752 είναι ωραίο δρομολόγιο.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)