Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
(08-05-2020, 11:47 AM)dimi4 Έγραψε: Το 28 σε ώρες αιχμής γεμίζει..
Για το 52 ούτε για αστείο μιλώντας εκ προσωπικής πείρας εκτός και αν τα κάνουν 5λεπτα τα δρομολόγια (όπως κανονικά θα έπρεπε να είναι) και μόνο εναλλάξ με αρθρωτό..

Θα μπορούσαν να μπουν και στο 15 στην θέση των europolis όπως και στο 24 που δεν έχει ιδιαίτερα πολύ κόσμο.
Το 52 εάν δρομολογηθεί π.χ. με 10/15 δεν θα έχει κανένα θέμα.
Απάντηση
https://www.voria.gr/article/zervas--oas...0-leoforia

Σύντομα ο διαγωνισμός για την προμήθεια των 180 λεωφορείων που αναμένεται να έρθουν στη Θεσσαλονίκη
Απάντηση
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...vpyKQrCvRM
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Solaris, χρονολογίες, πινακίδες και αριθμοίσασί
Απάντηση
https://www.grtimes.gr/ellada/thessaloni...gia-ta-180
Απάντηση
Ανέβηκε στη Διαύγεια η διακήρυξη του διαγωνισμού:
https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%A01%CE%...nline=true
Απάντηση
Και σήμερα και ολόκληρος ο διαγωνισμός στο site του ΟΑΣΘ:
http://assets.oasth.gr/oasth/media/pdf/%...%CE%9C.pdf
Απάντηση
[…] Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού, Γιώργο Σκόδρα, αρκετά, γύρω στα πέντε, έξι, είναι τα σχήματα τα οποία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό. […]

[…] το ταξίδι τις μικτής επιτροπής η οποία έχει συγκροτηθεί από στελέχη του ΟΑΣΘ και του δήμου, προκειμένου να μεταβεί στη γερμανική πόλη για να πιστοποιήσει την καταλληλότητα των οχημάτων, δεν πρόκειται να γίνει πριν από τις αρχές Ιουλίου. Άρα, καλώς εχόντων των πραγμάτων και εφόσον δεν στραβώσει κάτι στην πορεία, αυτά τα πενήντα λεωφορεία δεν θα πρέπει να αναμένονται στην πόλη πριν από τα τέλη Αυγούστου, ενδεχομένως και τον Σεπτέμβριο. […]

Πηγή: https://www.voria.gr/article/krisimi-evd...-i-nea-sse
Απάντηση
https://www.voria.gr/article/oasth-dio-e...a-leoforia

Δύο εταιρείες οι οποίες προσφέρουν συνολικά 270 μεταχειρισμένα λεωφορεία συμμετείχαν τελικά στον διαγωνισμό για τη μίσθωση αρχικά 180 λεωφορείων. υποβλήθηκαν, ηλεκτρονικά, στον Διαγωνισμό του ΟΑΣΘ για μίσθωση 180 οχημάτων. Τις προσφορές κατέθεσαν η Papadakis Bros του Ομίλου Εταιρειών Αφοι Παπαδάκη και ο συνεταιρισμός «ΚΤΕΛ Μακεδονίας». Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο Όμιλος Παπαδάκη ο οποίος εμπορεύεται λεωφορεία ΜΑΝ και NEOPLAN, προσφέρει 180 οχήματα, από τα οποία τα 75 είναι αρθρωτά και τα υπόλοιπα διαξονικά. Από την πλευρά τους ο συνεταιρισμός «ΚΤΕΛ Μακεδονίας» προσφέρουν 90 διαξονικά λεωφορεία. […]
Απάντηση
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2020/07/180.html
Δύο MAN Lion's City

Και
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...ost_2.html
Φαίνονται εκτός από ΜΑΝ Lion's City και Mercedes Citaro και Solaris Urbino και κάποιο αρθρωτό Volvo (πιθανώς Volvo 7700A, το "επίσημο", κατασκευασμένο στην Πολωνία Volvo λεωφορείο σε σασί B9LA, αντίστοιχο των δικών μας ΕΛΒΟ C06.B9LA και C09.B9LA)
Απάντηση
Ενδιαφέρον έχει επίσης και ο χρωματισμός τους, καθώς ίσως αυτή να είναι η πρόταση του Παπαδάκη, «εκσύγχρονίζοντας» τα χρώματα των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, διατηρώντας τα τρία κύρια χρώματα + τα τριγωνικά σχήματα, και κάνοντας τη διαδικασία βαφής κυρίως φτηνότερη (και ευκολότερη και γρηγορότερη), γιατί τα λεωφορεία βάφονται ένα απλό άσπρο και πάνω σε αυτό τοποθετούνται τα αυτοκόλλητα (wrap). Επίσης βάσει της διακήρυξης: «Η βαφή όλων των οχημάτων θα είναι από υλικά αρίστης ποιότητας με χρωματισμό που θα επιλεγεί από τον ΟΑΣΘ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Είναι αποδεκτή και η λύση της κάλυψης των λεωφορείων με κατάλληλο φιλμ (wrap).»
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)