Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές ΕΑΣ με παραλλαγή διαδρομής (Α, Β, Γ...)
#21
Η 517-518-519 ξεκίναγαν από την οδό ΘΕΟΤΟΚΗ στο χατζηκυριάκειο.
Απάντηση
#22
Η 903 Αθ.-Ν.Φάληρο διερχόταν από Κουκάκι και Θησέως μέχρι να στρίψει στη Σιβιτανίδου ή πήγαινε από αλλού?
Απάντηση
#23
(20-11-2013, 04:50 PM)mercedes1988 Έγραψε: Η 903 ΑΘ.-Ν.ΦΑΛΗΡΟ διερχόταν από Κουκάκι και Θησέως στην Καλλιθέα μέχρι να στρίψει Σιβιτανίδου ή πήγαινε από αλλού?

Όχι, κατέβαινε τη Συγγρού κι έμπαινε μέσα από Χαροκόπου/Αγ.Πάντων όπως το 040. Μετά έστριβε αριστερά Ανδρομάχης (ένα στενό μετά τη Δημοσθένους) κι απο 'κει δεξιά στη Δαβάκη. (τώρα το γιατί δεν έστριβε Δημοσθένους κι έστριβε στον αμέσως επόμενο δρόμο είναι απορίας άξιον...)
Απάντηση
#24
104 ΑΘΗΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Α
154 ΑΘΗΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Β
159 ΑΘΗΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Δ : Αφετηρία Ακαδημία,τέρμα Αγ. Τρύφωνας.
201 ΑΘΗΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Γ

Οι 104 και 154 είχαν αντίρροπη κυκλική διαδρομή στην Τερψιθέα. Δηλ. η 104 από τη λεωφ. Γ. Γεννηματά (Υμηττού) συνέχιζε στην Κων. Αθανάτου (όπως το Α4-164) και μετά ακολουθούσε τις οδούς Αγ. Νεκταρίου, Μυστρά και λεωφόρο Ανδ. Παπανδρέου (Αθηνών) για να ξαναβγεί στην Υμηττού. Το 154 έκανε το ανάποδο, από Υμηττού συνέχιζε Αθηνών, Βασ. Όλγας/Ιθάκης, Αγ. Νεκταρίου, Κων. Αθανάτου και από κει ξαναβγαινε στην Υμηττού. Το 159 ήταν το μετέπειτα Α4 αλλά με τέρμα στον Αγ. Τρύφωνα, όπου τερμάτιζε και η γραμμή 160. Για το 201 βλ. στο topic του "237 :
Άνω Ηλιούπολη - στ. Δάφνης"


215 ΑΘΗΝΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ Α : Αφετηρία Ζάππειο διαδρομή μέσω Ηπείρου.
216 ΑΘΗΝΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ Β : Αφετηρία Ζάππειο διαδρομή μέσω Παλ. Βουλιαγμένης.
236 ΑΘΗΝΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ Γ : Αφετηρία Ακαδημία,Τέρμα Αγ. Τρύφωνας.

Ομοίως με τα 104-154, το 215 και το 216 είχαν αντίστροφη πορεία στην Τερψιθέα. Ακολουθούσαν τη διαδρομή του μετέπειτα Β4 (μέσω Μ. Γερουλάνου, Τριπόλεως και Ιασωνίδου) και από κει το 215 συνέχιζε προς Τερψιθέα μέσω της οδού Βορ. Ηπείρου και επέστρεφε μέσω Ελ. Ανθρώπου, ενώ το 216 ανέβαινε από Ελ. Ανθρώπου και κατέβαινε από Βορείου Ηπείρου. Κάποια στιγμή (δεν είμαι σίγουρος) οι διαδρομές τους έγιναν όμοιες στην άνοδο/κάθοδο, δηλ. το ένα ανέβαινε κ κατέβαινε από Β. Ηπείρου και το άλλο απο Ελευθ. Ανθρώπου. Το 236 δεν έφτανε Αγ. Τρύφωνα, είχε τέρμα στην οδό Θράκης (σημερινό 101) και αργότερα μετονομάστηκε σε Β4 μέχρι που καταργήθηκε πριν λίγα χρόνια.

222 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Α
223 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Β
235 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Γ
239 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Δ : Διαδρομή κοινή με 222 έως είσοδο Πανεπ/πολης,Λειτουργία Δευτέρα-Παρασκευή.

Το 223 δεν πρέπει να λειτούργησε ποτέ. Το 235 μέχρι το 2000 είχε τέρμα στη σημερινή στάση "9η Ζωγράφου" επί της Γ. Ζωγράφου. Αργότερα μεταφέρθηκε στο τέρμα των 220/221. Το 239 πήγαινε νομίζω και προς τις δύο κατευθύνσεις από Ηρ. Πολυτεχνείου (ενώ το 222 από Γ. Κουσίδου αμφίδρομα) και για ενα διάστημα πρέπει να έκανε και εσωτερική διαδρομή στην Πανεπιστημιούπολη, αλλά δεν είμαι βέβαιος. Είχε τέρμα στο τέρμα του σημερινού 230.


228 ΑΘΗΝΑ-ΔΑΦΝΗ Α
229 ΑΘΗΝΑ-ΔΑΦΝΗ Β : Μέσω Αγ. Βαρβάρας.
233 ΑΘΗΝΑ-ΔΑΦΝΗ Γ : Τοπικό Αγ. Βαρβάρας.

Το 229 λειτούργησε για πολύ λίγο και αργότερα έγινε το γνωστό "Πειραιάς - Αγ. Δημήτριος". Το 233 διερχόταν από τις οδούς Αρκαδίου, Αγ. Βαρβάρας και Ελ. Βενιζέλου και καταργήθηκε το 1995. Τέρμα πρέπει να έκανε στην πλ. Αγίας Βαρβάρας.
Απάντηση
#25
(27-09-2019, 03:24 PM)hellenicbus Έγραψε: 222 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Α
223 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Β
235 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Γ
239 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Δ : Διαδρομή κοινή με 222 έως είσοδο Πανεπ/πολης,Λειτουργία Δευτέρα-Παρασκευή.

   Το 223 δεν πρέπει να λειτούργησε ποτέ. Το 235 μέχρι το 2000 είχε τέρμα στη σημερινή στάση "9η Ζωγράφου" επί της Γ. Ζωγράφου. Αργότερα μεταφέρθηκε στο τέρμα των 220/221. Το 239 πήγαινε νομίζω και προς τις δύο κατευθύνσεις από Ηρ. Πολυτεχνείου (ενώ το 222 από Γ. Κουσίδου αμφίδρομα) και για ενα διάστημα πρέπει να έκανε και εσωτερική διαδρομή στην Πανεπιστημιούπολη, αλλά δεν είμαι βέβαιος. Είχε τέρμα στο τέρμα του σημερινού 230.
235 συμφωνώ απολύτως. Το 222 πήγαινε και από τις 2 κατευθύνσεις από τη Γ. Κουσίδου και δεν μπήκε ποτέ στην Πανεπ/πολη, ενώ το 239 ανέβαινε από Γ. Κουσίδου (στη 10η Ζωγράφου υπήρχε επί χρόνια το αυτοκόλλητο) και κατέβαινε από Ηρ. Πολυτεχνείου με τέρμα στη σημερινή 9η Ζωγράφου (είσοδος Πολυτ/πολης).
Το 223 αν λειτουργούσε θα είχε τέρμα στο τριγωνάκι της διασταύρωσης Α. Παπάγου και Γ. Κουσίδου, κάτω από την καφετέρεια 222.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#26
hellenicbus πότε περίπου ίσχυαν αυτά που λες; Γιατί ο χάρτης του '79 τις έχει μεν περίπου έτσι τις διαδρομές, αλλά με κάποιες μικροδιαφορές. Επίσης αυτά που λες τα θυμάσαι εσύ προδωπικά ή τα βρήκες σε κάποια παλιά δημοσίευση/στο είπε κάποιος παλιότερος κτλ; Δεν σε κατακρίνω, απλά προσπαθώ να διευρύνω τις γνώσεις μου!
Απάντηση
#27
(30-09-2019, 06:03 AM)pvuccino Έγραψε: hellenicbus πότε περίπου ίσχυαν αυτά που λες; Γιατί ο χάρτης του '79 τις έχει μεν περίπου έτσι τις διαδρομές, αλλά με κάποιες μικροδιαφορές. Επίσης αυτά που λες τα θυμάσαι εσύ προδωπικά ή τα βρήκες σε κάποια παλιά δημοσίευση/στο είπε κάποιος παλιότερος κτλ; Δεν σε κατακρίνω, απλά προσπαθώ να διευρύνω τις γνώσεις μου!

Εγω θυμάμαι από τους κορμούς και μετά (για τις γραμμές 104/54 και 215/6 αναφέρομαι). Δεν έχω βρει κάτι σχετικό πέρα απ' το χάρτη του '79 που ίσχυσε απ΄το '81. Είχα ρωτήσει γι αυτές τις γραμμές και μου είχαν πει ότι πήγαιναν κυκλικά μέχρι τερψιθέα. Άρα αυτές οι διαδρομές πρέπει να ίσχυσαν για αρκετά χρόνια. Και για τις 215/6 το ίδιο, ακόμα και τώρα όσες γραμμές υπήρχαν/ υπάρχουν στην περιοχή η διαφορά τους είναι συνήθως η άνοδος/ κάθοδος σε αυτούς τους δρόμους. Για τα υπόλοιπα που είπα, το 233 αν και το πρόλαβα δεν το θυμάμαι καθόλου (δεν είμαι κάτοικος Δάφνης) αλλά ξέρω ότι απ' αυτούς τους δρόμους (εκτός της Εθν. Μακαρίου) περνούσε παλιά λεωφορείο. Φυσικά όποιος ξέρει κάτι παραπάνω διορθώνει, ειδικά αν όσα έχει βρει είναι από έγκυρες πηγές. (εξαλλου οι λεωφ. γραμμές αλλάζουν συχνά διαδρομή μέσα στα χρόνια).
Απάντηση
#28
Aπλά σε ρώτησα γιατί στο χάρτη του '79 τις έχει κάπως διαφορετικές τις γραμμές της Αργυρούπολης και αναρωτιόμουν αν είχαν αλλάξει μέσα στα χρόνια μέχρι το '95 που καταργήθηκαν. Πχ το 104 από Γ.Γεννηματά έβγαινε Κων.Αθανάτου όπως το 'γραψες. αλλά δεν έστριβε Αγ.Νεκταρίου όπως το 124 σήμερα, αλλά πιο πριν στη Μετεώρων, όπου συνέχιζε ευθεία στη Μυστρά, όπως και το 154 στην αντίθετη κατεύθυνση. Επίσης το 104 δεν έβγαινε κατευθείαν από Μυστρά στην Ανδρ.Παπανδρέου, αλλά χρησιμοποιούσε την οδό Επιδαύρου και μετά από Ανδρ.Παπανδρέου για να ξαναβγεί Γ.Γεννηματά περνούσε από την (μερικώς πεζοδρομημένη τώρα) οδό Αρχιπελάγους. (και το ίδιο έκανε και το 154 αντίστροφα) Τέλος το 154 από Ανδρ.Παπανδρέου δε χρησιμοποιούσε τη Βασ.Όλγας για να ξαναβγεί στη Μυστρά, αλλά μια πολύ μεγαλύτερη κυκλική διαδρομή, που εκτελούσε και το 105 που συνέχιζε μετά προς Αγ.Τριάδα. Συγκεκριμένα, από Ανδρ.Παπανδρέου έστριβε στην Εφέσου, απο 'κεί στη Μυστρά και μετά κάθετα στην Αριστοφάνους. Από Αριστοφάνους έστριβε στην Αριστίππου, συνέχεια στην Αριστείδου και αριστερά στην Αριστομένους, που συνέχιζε ως Ιθάκης και μέσω της οδού Κνωσού ξανάβγαινε στη Μυστρά. Τώρα ως προς το κομμάτι με την Αγ.Νεκταρίου, πάντα αναρωτιόμουν αν οι γραμμές είχαν επέκταθεί μέχρι εκεί πριν το '95, μιας και το 124 που ανέλαβε αυτό το κομμάτι μετά περνούσε όντως απο 'κει. Το ίδιο ισχύει και για τη διαδρομή του 124 μέσω Μυστρά/Ιθάκης ως μονοδρόμους, παρ'όλο που οι παλιές γραμμές στο χάρτη του '79 φαίνονται να χρησιμοποιούν μόνο τη Μυστρά ως άνοδο/κάθοδο. Και γι' αυτό σε ρώτησα αν είχες κάποιες πληροφορίες για τις γραμμές λίγο πριν καταργηθούν, που θα επιβεβαίωνε το πότε έγιναν αυτές οι αλλαγές.
Επίσης για τα Σούρμενα. Μου έκανε εντύπωση ότι άλλαξαν κάποια στιγμή οι διαδρομές τους κι ότι το ένα ανέβαινε/κατέβαινε από Βορ.Ηπείρου και το άλλο από Ελ.Ανθρώπου, γιατί δεν το γνώριζα. Αυτό ας πούμε από που το έμαθες; Γιατί σίγουρα δεν ήταν στο χάρτη του '79 που περιγράφει τις διαδρομές όπως τις αναγράφεις στην αρχή. Επίσης εντύπωση μού 'κανε το γεγονός ότι το 236 έκανε τέρμα στην οδό Θράκης και όχι στον Αγ.Τρύφωνα. Τώρα το 236 δεν αναφέρεται αναλυτικά στο χάρτη του '79, παρά μόνο σαν νέα γραμμή που είχε ιδρυθεί στο διάστημα '79-'81 που πρωτοεκδόθηκε ο χάρτης, αλλά χωρίς περιγραφή της διαδρομής. Εμένα οι πληροφορίες μου (κυρίως από το βιβλίο "Από τα Παμφορεία στο Μετρό") είναι ότι έκανε τέρμα στον Αγ.Τρύφωνα. Όχι ότι αποκλείεται να έκανε στη Θράκης ή να άρχισε από Αγ.Τρύφωνα και να πήγε μετά στη Θράκης. Ίσα ίσα θά 'βγαζε και νόημα, μιας και η γραμμή που το αντικατέστησε, το Β4 έκανε όντως τέρμα εκεί. Απλά αναρωτιέμαι από που βρήκες τις πληροφορίες και κατά πόσο είναι έγκυρες, ώστε να τις τοποθετήσω και στο δικό μου "αρχείο". (Το κεφάλι μου!)
Και τέλος για τη Δάφνη. Στο χάρτη του '79 δεν έκανε αναλυτική περιγραφή της διαδρομής του 233, αν και το έδειχνε να τερματίζει στην Πλ.Αγ.Βαρβάρας. Έκανε όμως αναλυτική περιγραφή του 229, που στην κατεύθυνση προς Δάφνη δεν έστριβε από Βουλιαγμένης στην Εθν.Μακαρίου όπως το 228, αλλά συνέχιζε ευθεία στη Βουλιαγμένης μέχρι περίπου το ύψος της Πλ.Καλογήρων όπου έστριβε δεξιά στην Έλλης. Από την Έλλης έστριβε αριστερά στην Αγ.Βαρβάρας και δεξιά στην Αρκαδίου, μέσω της οποίας έβγαινε στην Εθν.Μακαρίου και μετά συνέχιζε όπως το 228. Στην επιστροφή έστριβε ξανά από Εθν.Μακαρίου στην Αρκαδίου, μετά αριστερά στην Αγ.Βαρβάρας και ξανά αριστερά στην Ελ.Βενιζέλου απ' όπου επέστρεφε στην Εθν.Μακαρίου και μετά ακολουθούσε ξανά τη διαδρομή του 228 προς Αθήνα. Επίσης και το 218 το δείχνει να διέρχεται από Αρκαδίου, Αγ.Βαρβάρας και Ελ.Βενιζέλου, άρα μήπως ήταν αυτές οι γραμμές που περνούσαν απο 'κεί (γιατί λες ότι ξέρεις ότι περνούσε λεωφορείο απο 'κεί, που είναι σωστό) και όχι το 233; Όχι ότι αποκλείεται να περνούσε ΚΑΙ το 233 απο 'κεί, απλά δεν έχουμε πληροφορίες γι' αυτό. Εκτός κι αν γνωρίζεις κάτι που δε γνωρίζω εγώ, οπότε σ' αυτήν την περίπτωση πάσο!
Απάντηση
#29
Τους χάρτες που αναφέρεται περί του 1979 μπορούμε να τους βρούμε κάπου online ώστε να δω τις διαδρομές για τις λεωφορειακές γραμμές των Μεσογείων που θα ήθελα να δω;
Απάντηση
#30
(01-10-2019, 09:48 AM)pvuccino Έγραψε: Aπλά σε ρώτησα γιατί στο χάρτη του '79 τις έχει κάπως διαφορετικές τις γραμμές της Αργυρούπολης και αναρωτιόμουν αν είχαν αλλάξει μέσα στα χρόνια μέχρι το '95 που καταργήθηκαν. Πχ το 104 από Γ.Γεννηματά έβγαινε Κων.Αθανάτου όπως το 'γραψες. αλλά δεν έστριβε Αγ.Νεκταρίου όπως το 124 σήμερα, αλλά πιο πριν στη Μετεώρων, όπου συνέχιζε ευθεία στη Μυστρά, όπως και το 154 στην αντίθετη κατεύθυνση. Επίσης το 104 δεν έβγαινε κατευθείαν από Μυστρά στην Ανδρ.Παπανδρέου, αλλά χρησιμοποιούσε την οδό Επιδαύρου και μετά από Ανδρ.Παπανδρέου για να ξαναβγεί Γ.Γεννηματά περνούσε από την (μερικώς πεζοδρομημένη τώρα) οδό Αρχιπελάγους. (και το ίδιο έκανε και το 154 αντίστροφα) Τέλος το 154 από Ανδρ.Παπανδρέου δε χρησιμοποιούσε τη Βασ.Όλγας για να ξαναβγεί στη Μυστρά, αλλά μια πολύ μεγαλύτερη κυκλική διαδρομή, που εκτελούσε και το 105 που συνέχιζε μετά προς Αγ.Τριάδα.  Συγκεκριμένα, από Ανδρ.Παπανδρέου έστριβε στην Εφέσου, απο 'κεί στη Μυστρά και μετά κάθετα στην Αριστοφάνους. Από Αριστοφάνους έστριβε στην Αριστίππου, συνέχεια στην Αριστείδου και αριστερά στην Αριστομένους, που συνέχιζε ως Ιθάκης και μέσω της οδού Κνωσού ξανάβγαινε στη Μυστρά. Τώρα ως προς το κομμάτι με την Αγ.Νεκταρίου, πάντα αναρωτιόμουν αν οι γραμμές είχαν επέκταθεί μέχρι εκεί πριν το '95, μιας και το 124 που ανέλαβε αυτό το κομμάτι μετά περνούσε όντως απο 'κει. Το ίδιο ισχύει και για τη διαδρομή του 124 μέσω Μυστρά/Ιθάκης ως μονοδρόμους, παρ'όλο που οι παλιές γραμμές στο χάρτη του '79 φαίνονται να χρησιμοποιούν μόνο τη Μυστρά ως άνοδο/κάθοδο. Και γι' αυτό σε ρώτησα αν είχες κάποιες πληροφορίες για τις γραμμές λίγο πριν καταργηθούν, που θα επιβεβαίωνε το πότε έγιναν αυτές οι αλλαγές.
  Επίσης για τα Σούρμενα. Μου έκανε εντύπωση ότι άλλαξαν κάποια στιγμή οι διαδρομές τους κι ότι το ένα ανέβαινε/κατέβαινε από Βορ.Ηπείρου και το άλλο από Ελ.Ανθρώπου, γιατί δεν το γνώριζα. Αυτό ας πούμε από που το έμαθες; Γιατί σίγουρα δεν ήταν στο χάρτη του '79 που περιγράφει τις διαδρομές όπως τις αναγράφεις στην αρχή. Επίσης εντύπωση μού 'κανε το γεγονός ότι το 236 έκανε τέρμα στην οδό Θράκης και όχι στον Αγ.Τρύφωνα. Τώρα το 236 δεν αναφέρεται αναλυτικά στο χάρτη του '79, παρά μόνο σαν νέα γραμμή που είχε ιδρυθεί στο διάστημα '79-'81 που πρωτοεκδόθηκε ο χάρτης, αλλά χωρίς περιγραφή της διαδρομής. Εμένα οι πληροφορίες μου (κυρίως από το βιβλίο "Από τα Παμφορεία στο Μετρό") είναι ότι έκανε τέρμα στον Αγ.Τρύφωνα. Όχι ότι αποκλείεται να έκανε στη Θράκης ή να άρχισε από Αγ.Τρύφωνα και να πήγε μετά στη Θράκης. Ίσα ίσα θά 'βγαζε και νόημα, μιας και η γραμμή που το αντικατέστησε, το Β4 έκανε όντως τέρμα εκεί. Απλά αναρωτιέμαι από που βρήκες τις πληροφορίες και κατά πόσο είναι έγκυρες, ώστε να τις τοποθετήσω και στο δικό μου "αρχείο". (Το κεφάλι μου!)
  Και τέλος για τη Δάφνη. Στο χάρτη του '79 δεν έκανε αναλυτική περιγραφή της διαδρομής του 233, αν και το έδειχνε να τερματίζει στην Πλ.Αγ.Βαρβάρας. Έκανε όμως αναλυτική περιγραφή του 229, που στην κατεύθυνση προς Δάφνη δεν έστριβε από Βουλιαγμένης στην Εθν.Μακαρίου όπως το 228, αλλά συνέχιζε ευθεία στη Βουλιαγμένης μέχρι περίπου το ύψος της Πλ.Καλογήρων όπου έστριβε δεξιά στην Έλλης. Από την Έλλης έστριβε αριστερά στην Αγ.Βαρβάρας και δεξιά στην Αρκαδίου, μέσω της οποίας έβγαινε στην Εθν.Μακαρίου και μετά συνέχιζε όπως το 228. Στην επιστροφή έστριβε ξανά από Εθν.Μακαρίου στην Αρκαδίου, μετά αριστερά στην Αγ.Βαρβάρας και ξανά αριστερά στην Ελ.Βενιζέλου απ' όπου επέστρεφε στην Εθν.Μακαρίου και μετά ακολουθούσε ξανά τη διαδρομή του 228 προς Αθήνα. Επίσης και το 218 το δείχνει να διέρχεται από Αρκαδίου, Αγ.Βαρβάρας και Ελ.Βενιζέλου, άρα μήπως ήταν αυτές οι γραμμές που περνούσαν απο 'κεί (γιατί λες ότι ξέρεις ότι περνούσε λεωφορείο απο 'κεί, που είναι σωστό) και όχι το 233; Όχι ότι αποκλείεται να περνούσε ΚΑΙ το 233 απο 'κεί, απλά δεν έχουμε πληροφορίες γι' αυτό. Εκτός κι αν γνωρίζεις κάτι που δε γνωρίζω εγώ, οπότε σ' αυτήν την περίπτωση πάσο!

Για τις γραμμές Αργυρούπολης/Τερψιθέας επειδή δεν τις θυμάμαι ο ίδιος πριν γίνουν οι κορμοί Α4, Β4 κλπ ρώτησα παλιό κάτοικο της περιοχής που ξέρω και μου περιέγραψε πάνω-κάτω (χωρίς λεπτομέρειες) τις διαδρομές που είπα παραπάνω. Να διευκρινίσω ότι μιλάμε για εποχή γύρω στο '90, πιο παλιά δεν ξέρω πως ήταν. Εμένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση όταν έμαθα ότι τα 104/54 έφταναν μέχρι Τερψιθέα, κοντά στη διαδρομή του 105/124, παρόλο που ήταν Αθήνα-Αργυρούπολη και όχι Αθήνα-Τερψιθέα, γι αυτό έγραψα τις πληροφορίες που είχα εδώ για να δω μέχρι πότε ίσχυαν αυτές οι διαδρομές (πάντα άκουγα από άλλους γι αυτά τα λεωφορεία και πίστευα ότι είχαν τέρμα στον Αγ. Τρύφωνα ή κάπου μέσα στην Αργυρούπολη). Για το 236 ξέρω με σιγουριά ότι πριν γίνει Β4 είχε τέρμα στη Θράκης, πιο παλιά μπορεί όντως να είχε τέρμα στον Αγ. Τρύφωνα. Για το 233 δεν είχα ακούσει κάτι, είναι κάτι σαν γραμμή-φάντασμα για την περιοχή και λίγοι το θυμούνται, αλλά κρίνοντας ότι, πριν το μετρό, οι γραμμές Δάφνης περνούσαν απ' αυτές τις οδούς, υπέθεσα ότι και το 233 από κει πήγαινε. Πάντως γενικά πιστεύω ότι μόνη αξιόπιστη πηγή για παλιές διαδρομές κλπ είναι χάρτες της εποχής ή κάποιο έγκυρο πρόσωπο, πχ παλιός οδηγός ή εργαζόμενος του ΟΑΣ. Το λέω επειδή έχει τύχει να ακούσω σε συζητήσεις ότι πιο παλιά το Α1 και Α2 περνούσαν από Βουλιαγμένης μαζί με το Α3 (στη Δάφνη συγκεκριμένα) ή ότι το 125 (Νομισματοκοπείο-Βάρκιζα) πήγαινε μέχρι το μετρό του Ελληνικού.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)