Αξιολόγηση Θέματος:
  • 12 Ψήφοι - 2.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Agelioforos]«Κόβει» τα μεταμεσονύκτια δρομολόγια ο ΟΑΣΘ,τα πυκνώνει στις ώρες αιχμής
#1
Τα... πάνω κάτω έρχονται από την 1η Οκτωβρίου στα δρομολόγια των λεωφορείων του ΟΑΣΘ. Τα νέα είναι άσχημα για τους... ξενύχτηδες, αλλά καλά για τους υπόλοιπους επιβάτες του Οργανισμού.

Έτσι, μπαίνει... μαχαίρι στα δρομολόγια μετά τα μεσάνυχτα, με εξαίρεση τη μεταμεσονύκτια γραμμή 78Ν, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο. Ωστόσο, ο αριθμός των δρομολογίων δε μειώνεται. Έτσι, τις ώρες αιχμής τα δρομολόγια θα είναι πυκνότερα και ενδεχομένως θα μειωθεί το φαινόμενο των ασφυκτικά γεμάτων λεωφορείων.

Όπως αναφέρει ο ΟΑΣΘ στην ανακοίνωσή του, «με τα νέα προγράμματα, βελτιώνονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες, με τη βελτίωση της συχνότητας εξυπηρέτησης στις περιόδους υψηλής ζήτησης, που επιτυγχάνεται με την αύξηση του αριθμού των πραγματοποιούμενων δρομολογίων στις ώρες αιχμής. Ταυτόχρονα με τα νέα προγράμματα εξασφαλίζεται μεγαλύτερη αξιοπιστία στις παρεχόμενες υπηρεσίες, αφού με την αξιοποίηση των στοιχείων της τηλεματικής έγινε αναπροσαρμογή των προγραμματισμένων χρόνων αναχώρησης από αφετηρία ή τέρμα, με βάση τον χρόνο ολοκλήρωσης κάθε δρομολογίου».

Πληροφορίες για τα πλήρη προγράμματα δρομολογίων όλων των γραμμών θα υπάρχουν στο δικτυακό τόπο του Ο.Α.Σ.Θ. www. oasth.gr από τις 27.9.2010, και από το πληροφοριακό κέντρο του Ο.Α.Σ.Θ. στο 185 (λειτουργεί όλες τις ημέρες από 06.00 έως 22.00).

Τέλος από 1.10.2010 γίνεται αναμόρφωση της διαδρομής και των δρομολογίων της γραμμής Νο 4, που πλέον, με δρομολόγια ανά μισή ώρα, θα συνδέει την Καλαμαριά και τις περιοχές της Ανατολικής Θεσσαλονίκης που θα διέρχεται, μεταξύ τους και με βασικές αφετηρίες των ανατολικών περιοχών (Βούλγαρη, Χαριλάου, Κοιμητήρια, ΚΤΕΛ Χαλκιδικής) παράλληλα η γραμμή θα διέρχεται από στάσεις πολλών άλλων λεωφορειακών γραμμών (2,3,8,33,39,78).

Στον πίνακα που μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ, καταγράφονται για κάθε λεωφορειακή γραμμή το πρώτο (από αφετηρία ή τέρμα) και το τελευταίο (επίσης από αφετηρία ή τέρμα) δρομολόγιο κάθε λεωφορειακής γραμμής.
Απάντηση
#2
(25-09-2010, 02:12 PM)Cmaniac Έγραψε: Τα... πάνω κάτω έρχονται από την 1η Οκτωβρίου στα δρομολόγια των λεωφορείων του ΟΑΣΘ. Τα νέα είναι άσχημα για τους... ξενύχτηδες, αλλά καλά για τους υπόλοιπους επιβάτες του Οργανισμού.

Έτσι, μπαίνει... μαχαίρι στα δρομολόγια μετά τα μεσάνυχτα, με εξαίρεση τη μεταμεσονύκτια γραμμή 78Ν, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο. Ωστόσο, ο αριθμός των δρομολογίων δε μειώνεται. Έτσι, τις ώρες αιχμής τα δρομολόγια θα είναι πυκνότερα και ενδεχομένως θα μειωθεί το φαινόμενο των ασφυκτικά γεμάτων λεωφορείων.

DodgyDodgy Ώχ, θα εφαρμόσουν τον ίδιο τύπο δρομολόγησης με την Αθήνα !! Κάηκαν! Είδαμε και στην Αθήνα τί κατάφεραν με την αναδρομολόγηση των τρόλλευ το 1998 . . . από εκεί που έβαζαν τρείς βάρδιες ανά όχημα από 04:00 μέχρι 01:30, τώρα βάζουν δύο και κάθε όχημα μένει έξω το πολύ 16 ώρες, άντε με την "κατσαρή" να μένει 19,5. Για εξισορρόπηση βάζουν και τις λεγόμενες "διακοπές", δηλ. οχήματα που βγαίνουν με δυο σπαστές βάρδιες (04:00 - 12:00 και 17:00-01:00) για να καλύπτουν τα πολύ πρωινά/βραδυνά.

Και τι βραδυνά . . . 23:30 - 23:45 τελευταία από αφετηρίες . . . όπως αρμόζει σε μεγαλούπολη . . .

Με αυτό το σχήμα δρομολόγησης όμως, ναι μεν έχεις μάξιμου κάλυψη 07:00 - 18:00, αλλά νωρίτερα και ειδικά αργότερα τα δρομολόγια . . . εξαφανίζονται! Άσε που τα μεταμεσονύχτια στο 3, 10, 31 ήταν αυτά που κρατούσαν ζωντανή τη Θεσ/νίκη και εξασφαλίζουν σύνδεση του ΝΣΣ με την πόλη για όσους έρχονται με το βραδυνό IC από Αθήνα . . .

Ενώ με τη σημερινή του ΟΑΣΘ (τρεις βάρδιες) έχεις πολύ καλή κάλυψη όλες τις ώρες, με εξαίρεση το τμήμα 15:00 - 16:30. Θα ψάχνουν λεωφορείο με το ματοκυάλι . . .
Απάντηση
#3
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ

Σε... αγωνιώδεις προσπάθειες έχει αποδυθεί το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μετά και τις έντονες αντιδράσεις που ξέσπασαν, προκειμένου να προλάβει να «παγώσει» την αλλαγή των προγραμμάτων όλων των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ που προγραμματίστηκε να ισχύσει από μεθαύριο, Παρασκευή. Με την αλλαγή αυτήν ο ΟΑΣΘ επιχειρεί να βάλει «μαχαίρι» σε όλα τα δρομολόγια μετά τα μεσάνυχτα, πλην της γραμμής 78Ν, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ - αεροδρόμιο και είναι μεταμεσονύκτια.

Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπύρος Βούγιας, που είναι Θεσσαλονικιός, αλλά και συγκοινωνιολόγος, και γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της πόλης, φαίνεται ότι θα πάρει πάνω του το θέμα. Για το λόγο αυτό συγκαλεί το ερχόμενο Σάββατο 2 Οκτωβρίου έκτακτη σύσκεψη, με τη συμμετοχή του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ) και του ΟΑΣΘ, με θέμα την αναδιάρθρωση των δρομολογίων των λεωφορειακών γραμμών. Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «στη σύσκεψη θα επανεξεταστούν οι αποφάσεις για την αναμόρφωση των δρομολογίων του Οργανισμού από 1ης Οκτωβρίου, με στόχο την ορθολογικότερη οργάνωσή τους και ταυτόχρονα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».

Πανηγυρικά...

Η σχετική απόφαση δημοσιοποιήθηκε από τον ΟΑΣΘ μόλις την περασμένη Παρασκευή, σχεδόν πανηγυρικά, αφού σε σχετική ανακοίνωση τονιζόταν ότι από την 1η Οκτωβρίου θα εφαρμόζονται νέα, βελτιωμένα προγράμματα, με τα οποία βελτιώνονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες. Σε άλλο σημείο της ανακοίνωσης υπογραμμιζόταν ότι «η ορθολογικότερη οργάνωση των πρώτων πρωινών και των τελευταίων νυχτερινών δρομολογίων, διά της υιοθέτησης, στο μέγιστο δυνατό βαθμό, εύκολα απομνημονεύσιμων ωρών αναχώρησης από τις αφετηρίες και τα τέρματα, συμβάλλει ουσιαστικά στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών». Πάντως, παρά το ότι η σχετική ανακοίνωση έγινε τώρα, η απόφαση είχε ληφθεί τον περασμένο Ιούλιο.

Στη σύσκεψη του Σαββάτου θα μπουν στο τραπέζι... όλα απ' την αρχή, με στόχο να υπάρξει νοικοκύρεμα στα έξοδα του ΟΑΣΘ και περιστολή δαπανών, όχι όμως σε βάρος συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία.

Αναστολή

Το υπουργείο, σύμφωνα με πληροφορίες, επιχειρεί την αναστολή της εφαρμογής του νέου προγράμματος, κάτι όμως που δεν είναι καθόλου εύκολο. Κι αυτό, καθώς ο ΟΑΣΘ προχωρά σε προγραμματισμό τριμήνου (ωράρια εργαζομένων, έναρξη - λήξη βάρδιας, ρεπό κ.λπ.) και μέσα σε μόλις δύο μέρες είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει ένα πρόγραμμα το οποίο καταρτίστηκε μέσα σε μήνες.

Εξάλλου, το πρόγραμμα αφορά περίπου 1.500 εργαζομένους σε περίπου 70 λεωφορειακές γραμμές. Τα πράγματα κάνει ακόμα δυσκολότερα το γεγονός ότι αλλαγές δεν έχουν γίνει μόνο στη λήξη των δρομολογίων αλλά και κατά τη διάρκεια της ημέρας, αφού ο προγραμματισμός προβλέπει αύξηση της συχνότητας διέλευσης των αστικών τις ώρες αιχμής.

Το ΕΚΘ

Πρωτοβουλία για το θέμα αποφάσισε να πάρει και το Εργατικοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, καθώς με τα νέα προγράμματα του ΟΑΣΘ πλήττονται δεκάδες χιλιάδες φοιτητές που ζουν στη Θεσσαλονίκη, χιλιάδες επιχειρήσεις (καφετερίες, μπαρ, εστιατόρια) που ζουν κατά κύριο λόγο από τους φοιτητές, αλλά και μια «στρατιά» εργαζομένων που δουλεύουν στις επιχειρήσεις αυτές και σχολάνε μετά τις 12 τα μεσάνυχτα.

«Σκοπεύουμε να συζητήσουμε το θέμα με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, ώστε αφενός να δούμε με ποια λογική λήφθηκε η σχετική απόφαση, αφετέρου να βρούμε τρόπους βελτίωσης της κατάστασης προς όφελος των εργαζομένων και γενικότερα της ζωής της πόλης», σημείωσε ο αντιπρόεδρος του ΕΚΘ, Μάκης Κούρας.

Αντιδράσεις

Η ανακοίνωση του ΟΑΣΘ, παρά το ότι επιχειρήθηκε να περάσει ως μία θετική παρέμβαση προς το επιβατικό κοινό, προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, καθώς η Θεσσαλονίκη, μια πόλη ενός εκατομμυρίου κατοίκων, αποφασίστηκε να μένει χωρίς συγκοινωνία από τις 12 το βράδυ και μετά.

Ομως, στη Θεσσαλονίκη, που... δεν κοιμάται ποτέ, αυτό σήμαινε ότι θα δινόταν ώθηση στα ταξί και στα ΙΧ. Πέραν του ότι τα ταξί είναι ασύμφορα και για τους φοιτητές, αλλά και για τους εργαζομένους που δουλεύουν βράδυ, ΙΧ δεν έχουν όλοι. Εξάλλου, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι καταβάλλονται προσπάθειες από την Πολιτεία, προκειμένου οι πολίτες να στραφούν στα μέσα μαζικής μεταφοράς και το κόψιμο των νυχτερινών δρομολογίων ερχόταν να αναιρέσει αυτήν την προσπάθεια, ωθώντας τους στο ΙΧ. Ετσι, ο... ξεσηκωμός από τους πολίτες, αλλά και πολλές κοινωνικές ομάδες, ήταν δεδομένος.

Για τα λεφτά

Οι επιχειρούμενες αλλαγές σχεδιάστηκαν σε μια προσπάθεια να μειωθούν τα έξοδα του ΟΑΣΘ, καθώς το βράδυ οι λεωφορειακές γραμμές δεν έχουν την πληρότητα που έχουν τα πρωινά, άρα ούτε και τα αντίστοιχα έσοδα.

Αυτό, εξάλλου, παραδέχεται και ο πρόεδρος του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), Παναγιώτης Παπαϊωάννου, του φορέα ο οποίος ενέκρινε το νέο πρόγραμμα του ΟΑΣΘ. Χωρίς την έγκριση του ΣΑΣΘ, ο ΟΑΣΘ δε θα μπορούσε να προχωρήσει σε καμία αλλαγή.

«Πρέπει να επιτευχθεί μείωση του κόστους του ΟΑΣΘ. Ορισμένα από τα δρομολόγια που κυκλοφορούν αργά το βράδυ δημιουργούν υπερωρίες και έξτρα κόστη για τον Οργανισμό, τα οποία καλούνται να πληρώσουν οι Ελληνες φορολογούμενοι, αφού το εισιτήριο του ΟΑΣΘ επιδοτείται. Οταν υπάρχει μια δυσάρεστη οικονομική κατάσταση, τα μέτρα δεν μπορούν να είναι ευχάριστα. Θα θέλαμε να έχουμε συγκοινωνία όλη τη νύχτα. Μπορούμε να το αντέξουμε οικονομικά; Σε αντιστάθμισμα της περικοπής των νυχτερινών δρομολογίων, υπάρχει η πύκνωση των δρομολογίων τη μέρα, δηλαδή η καλύτερη εξυπηρέτηση του κύριου όγκου των επιβατών του ΟΑΣΘ. Σαφώς και υπάρχουν και άλλοι τρόποι μείωσης του κόστους του ΟΑΣΘ. Ομως, δεν είναι δεδομένη η αποτελεσματικότητά τους», επισημαίνει ο κ. Παπαϊωάννου.

Η σύσκεψη του Σαββάτου, υπό τον υφυπουργό, ενδεχομένως να δώσει λύσεις, προωθώντας άλλους τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων από τον ΟΑΣΘ.

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα γραφεία του ΟΑΣΘ

«Το ενδεχόμενο κατάργησης των δρομολογίων του ΟΑΣΘ μετά τα μεσάνυχτα έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι κάνουν χρήση της δημόσιας αστικής συγκοινωνίας τις ώρες αυτές. Μια τέτοια προοπτική δε συνάδει με τον κοινωνικό χαρακτήρα της αποστολής που πρέπει να επιτελεί ο Οργανισμός. Είναι φανερό ότι για μερίδα πολιτών της Θεσσαλονίκης η χρήση των δρομολογίων αυτών του ΟΑΣΘ αποτελεί ''ανάγκη'' και όχι ''επιλογή''», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Μεταφορών της ΝΔ, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Σταύρος Καλαφάτης.

Εξάλλου, δράση - διαμαρτυρία οργανώνει σήμερα στις 10.30 το πρωί στα γραφεία του ΟΑΣΘ, στη γωνία των οδών Αλεξάνδρου Παπαναστασίου και Μάρκου Μπότσαρη, ο ΣΥΡΙΖΑ, που σε σχετική ανακοίνωσή του υπογραμμίζει ότι αντιδρά στο αντιλαϊκό μέτρο του Οργανισμού.
Απάντηση
#4
(29-09-2010, 08:31 AM)Cmaniac Έγραψε: «Το ενδεχόμενο κατάργησης των δρομολογίων του ΟΑΣΘ μετά τα μεσάνυχτα έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι κάνουν χρήση της δημόσιας αστικής συγκοινωνίας τις ώρες αυτές. Μια τέτοια προοπτική δε συνάδει με τον κοινωνικό χαρακτήρα της αποστολής που πρέπει να επιτελεί ο Οργανισμός. Είναι φανερό ότι για μερίδα πολιτών της Θεσσαλονίκης η χρήση των δρομολογίων αυτών του ΟΑΣΘ αποτελεί ''ανάγκη'' και όχι ''επιλογή''», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Μεταφορών της ΝΔ, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Σταύρος Καλαφάτης.


Έ ρε, πως τα ζηλεύω τα καρντάσια! Χθές ανακοινώθηκε η περικοπή (που τη βάφτισαν "βελτίωση"), σήμερα αντιδράσανε και αύριο επιλαμβάνεται το ΣΑΣΘ, το Υπουργείο για να βρούνε λύση. Ήδη στο site του ΟΑΣΘ ανακοινώθηκε ότι οι βασικές γραμμές (Φοίνικας, Καλαμαριά, Χαριλάου, Βούλγαρη, Σταυρούπολη, ΚΤΕΛ) θα συνεχίσουν να δουλεύουν μέχρι τις 01:00. Πάλι καλά!

Εδώ στην Αθήνα τί γίνεται; Η Θεσ/νικη δεν κοιμάται και έχει τα λεωφορεία της (με αρκετό κόσμο μάλιστα) μετά τις 00:00. Η Αθήνα κοιμάται; Όχι, αλλά πώς να βγείς από το σπίτι και να πας πού;;;

Καμία θεατρική παράσταση / συναυλία / σινεμά / Ηρώδειο / Μέγαρο / γήπεδο CL/EL κλπ. δεν τελειώνει πριν τις 23:30 - 23:45. Ήδη εκείνη την ώρα το 90% των γραμμών έχουν κάνει τελευταίο δρομολόγιο, και το άλλο 10% έχει τελευταία αναχώρηση στις . . . 24:00 AngryAngry

Α, και τελευταία έγινε της μοδός την Κυριακή να τα σχολάμε στις . . . 22:00, έτσι για να μας πιάνει το ψυχολογικό της Δευτέρας νωρίς - νωρίς και να μην κοπροσκυλιάζουμε στα σοκάκια μέχρι τα . . . μεσάνυχτα Angry !

Και μετά απορούν γιατί δεν λύνεται το κυκλοφοριακό! Μα πως να λυθεί όταν για ο,τιδήποτε κανονίσεις μετά τις 8 το απόγευμα θέλεις καλού - κακού ΙΧ, μη σε πάρει η ώρα και γυρίζεις με τα πόδια;; AngryAngry
Απάντηση
#5
Νέο πρόγραμμα δρομολογίων από σήμερα για τον ΟΑΣΘ, ο οποίος, εκτός του ότι διατηρεί την εκτέλεση μεταμεσονύκτιων δρομολογίων σε έξι βασικές λεωφορειακές γραμμές (3, 6, 10, 27, 28 και 31), συν τη νυχτερινή γραμμή 78Ν, θέτει από απόψε στη διάθεση των επιβατών και τα υπηρεσιακά λεωφορεία του, με τη χρήση κανονικού εισιτηρίου.

Πρόκειται για λεωφορεία τα οποία εκτελούν 22 ειδικά δρομολόγια, από και προς όλες τις περιοχές της Θεσσαλονίκης, με συχνότητα ανά περίπου μία ώρα, τα οποία χρησιμοποιούνται για να καλύψουν τις ανάγκες μετακίνησης των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, από και προς την εργασία τους. Το επιβατικό κοινό θα μπορεί να επιβιβάζεται στα λεωφορεία αυτά μέχρι τις 2.30 τα ξημερώματα, από όλες τις υφιστάμενες στάσεις των διαδρομών. Ετσι, από το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, από τις 10.15 το βράδυ θα ξεκινούν και θα επιστρέφουν 14 γραμμές, οι οποίες θα κατευθύνονται τόσο ανατολικά, όσο και δυτικά, διασχίζοντας σχεδόν όλη τη Θεσσαλονίκη, ακόμη και την περιαστική ζώνη.

Αλλες οκτώ γραμμές θα έχουν την αφετηρία και το τέρμα τους στο αμαξοστάσιο του Φοίνικα. Από εκεί το πρώτο δρομολόγιο θα ξεκινά τα μεσάνυχτα και αντίστοιχα τα λεωφορεία θα κατευθύνονται σε σχεδόν όλη τη Θεσσαλονίκη.

Οι διαδρομές και τα δρομολόγια των 22 νυκτερινών ειδικών λεωφορειακών γραμμών είναι αναρτημένες στο διαδίκτυο (www.oasth.gr). Πληροφορίες παρέχονται και από το πληροφοριακό κέντρο του ΟΑΣΘ, στο τηλ. 185, το οποίο λειτουργεί όλες τις μέρες από τις 7 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ.
Απάντηση
#6
Στην Αθηνα να τα βλεπουν αυτα που θα μπορουσε και εδω να γινει το ιδιο αλλα....
Απάντηση
#7
Στην Αθήνα, σκέτη μιζέρια η συγκοινωνία μετά τα μεσάνυχτα: λίγες γραμμές με σποραδικά δρομολόγια (εξαιρούνται τα Χ14, 11 που έχουν καλές συχνότητες), τα λεωφορεία δεν μεταφέρουν κόσμο κατά τις διαδρομές από/πρός τα Α/Σ, περιοχές με ζήτηση και κίνηση (πχ Γαλάτσι, Περιστέρι, Αγία Παρασκευή, Χαλάνδρι) έχουν νυχτερινή συγκοινωνία στις παρυφές τους ή καθόλου.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [NewsIt.gr] Στις δέκα το βράδυ τα τελευταία δρομολόγια του ΟΑΣΘ το Μεγάλο Σάββατο GeorgIrisbus 0 2.050 14-04-2012, 04:40 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Agelioforos.gr] 18 νέα λεωφορεία στις γραμμές του ΟΑΣΘ Konstantinos MercedesBenz 1 3.513 27-12-2011, 03:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: george-oasth
  [Agelioforos.gr] Ξεκινούν τα θερινά δρομολόγια του ΟΑΣΘ Konstantinos MercedesBenz 0 2.216 28-06-2011, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz
  [Agelioforos.gr] ΟΑΣΘ: δρομολόγια της ταλαιπωρίας τα Σάββατα Konstantinos MercedesBenz 0 2.354 07-04-2011, 04:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz
  [Agelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: «Επιστρέφουν» τα νυχτερινά δρομολόγια του ΟΑΣΘ Cmaniac 2 5.146 01-11-2010, 04:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: giorgos -1-

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)