Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προμετωπίδες λεωφορείων ΟΣΥ
(21-01-2019, 04:07 PM)ecoj Έγραψε: Φαίνεται ότι το ''ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΟΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΠΟΡΤΑ'' έχει εφαιρεθεί από τις προμετωπίδες των περισσότερων λεωφορείων! Τουλάχιστον από το Περιστέρι μέχρι ψηλά στα Άνω Λιόσια βρήκα μόνο μία Renault του 723 που το είχε. Οτιδήποτε πέτυχα δεν είχε καμία άλλη αναφορά στη προμετωπίδα πέραν της γραμμής που είναι!

Εχω την εντύπωση ότι υπάρχει κανονικά στις προμετωπίδες απλά οι οδηγοί έχουν σταματήσει να το βάζουν (θέλει εξτρα κωδικό 008 για να εναλλάσσεται). Επιπλέον έχουν εξαφανιστεί οι περισσότερες ταμπέλες που έμπαιναν στα παρμπρίζ σε Ν1, GN, Volvo, Neoplan.
Απάντηση
(21-01-2019, 11:01 PM)mercedes elbo Έγραψε: Εχω την εντύπωση ότι υπάρχει κανονικά στις προμετωπίδες απλά οι οδηγοί έχουν σταματήσει να το βάζουν (θέλει εξτρα κωδικό 008 για να εναλλάσσεται). Επιπλέον έχουν εξαφανιστεί οι περισσότερες ταμπέλες που έμπαιναν στα παρμπρίζ σε Ν1, GN, Volvo, Neoplan.

Και αυτό μπορεί να ισχύει. Όσο για τις ταμπέλες πρακτικά ευρέως ουδέποτε χρησιμοποίηθηκαν.
Απάντηση
Μια χαζή ερώτηση που πάντα είχα απορία. Τελικά η προμετωπίδα αλλάζει πάνω απο τον οδηγό; εκει έχει νούμερα που βάζεις τον αριθμό γραμμής με ειδική κωδική ονομασία;
856 / 703  Cool
Απάντηση
(21-01-2019, 11:53 PM)Giannis93 Έγραψε: Μια χαζή ερώτηση που πάντα είχα απορία. Τελικά η προμετωπίδα αλλάζει πάνω απο τον οδηγό; εκει έχει νούμερα που βάζεις τον αριθμό γραμμής με ειδική κωδική ονομασία;
Ακριβώς! Πλεον βάζεις το νούμμερο και στην τηλεματική.
Απάντηση
Ξέρουμε τον κωδικό για την γραμμή 856 ; Tongue Και κάτι τελευταίο. Η κάθε γραμμή δεν μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε λεωφορείο έτσι; Πρέπει να γίνει προγραμματισμός; Πχ η συγκεκριμένη γραμμή μπορεί να μπει σε Volvo;
856 / 703  Cool
Απάντηση
(22-01-2019, 11:27 PM)Giannis93 Έγραψε: Ξέρουμε τον κωδικό για την γραμμή 856 ; Tongue Και κάτι τελευταίο. Η κάθε γραμμή δεν μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε λεωφορείο έτσι; Πρέπει να γίνει προγραμματισμός; Πχ η συγκεκριμένη γραμμή μπορεί να μπει σε Volvo;
Η καθε γραμμη εχει κωδικό το νουμερό της εκτός από τα Α/Β κλπ που εχουν άλλους κωδικούς, νομιζω απ το 9 ξεκινάνε.
Προφανώς και η κάθε γραμμη μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε όχημα απλά ενδεχομένως οταν υπάρχουν αλλαγες να αλλάζει κάθε αμαξοστάσιο μόνο τις γραμμές του!
Γι αυτό σε καποιες Βολβο το καλοκαίρι είχαν Ακδ- Σαρωνίδα ως Ε22
Απάντηση
Ευχαριστώ πάρα πολυ για την απάντηση σου
Απάντηση
(22-01-2019, 11:27 PM)Giannis93 Έγραψε: Ξέρουμε τον κωδικό για την γραμμή 856 ; Tongue Και κάτι τελευταίο. Η κάθε γραμμή δεν μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε λεωφορείο έτσι; Πρέπει να γίνει προγραμματισμός; Πχ η συγκεκριμένη γραμμή μπορεί να μπει σε Volvo;
Οι κορμοί που αρχίζουν από Α είναι από 1-17 και από 21-915 οι υπόλοιπες γραμμές κανονικά.
Κάποια τοπικά διακεντρικών γραμμών είναι στα τελευταία 400αρια, στα 36χ είναι κάποιες Ολυμπιακές Γραμμές (Χ14, Χ40 κτλ), και από το 920 και μετά αρχίζουν κάποια ακόμα τοπικά, μηνύματα όπως "Υπηρεσιακό" κτλ, και οι τέλος οι κορμοί Β, Γ, Χ και Ε.
Γραμμές με παραλλαγές είχαν συνήθως το επόμενο νούμερο (451Α-451Β = 452) ή το κοντινότερο διαθέσιμο, ενώ έκτακτες γραμμές (τύπου Χ7 κτλ) είχαν τα κενά των 0χχ.

Κάθε προσθήκη ή αλλαγή σε γραμμή απαιτεί την ενημέρωση της βάσης δεδομένων του κάθε Α/Σ, που προγραμματίζει πως εμφανίζεται σε κάθε τύπο οχήματος η αντίστοιχη γραμμή (διότι άλλο εύρος έχουν οι προμετωπίδες των Ν2 και άλλο των Ν1 για την ίδια γραμμή) και έπειτα την ενημέρωση των οχημάτων.
Οποτε στο παραδειγμα σου, σε Volvo μπορεί να εμφανιστεί οποιαδηποτε γραμμή στην προμετωπίδα του από τις αρχικές γραμμές*, ενημέρωση όμως που δεν αφορά το Α/Σ και το όχημα, πιθανώς να μην είναι περασμένη (πχ το 404 σαν Στ.Χαλάνδρι- Στ.Εθν.Άμυνας πια, ή το 734). Εν καιρώ και λόγω υπηρεσιακών αναγκών, η πλειοψηφία των εν κινήσει οχημάτων, διαθέτουν ενημερωμένες προμετωπίδες.

*Στις αρχικές γραμμές υπάρχουν και τα ξεχασμένα 650, Ε6 κτλ, όπου ηταν στον κορμό της βάσης δεδομένων όταν ξεκίνησε η αρχειοποιηση των προβαλλόμενων προορισμών/γραμμών. Το κάθε Α/Σ έκανε τις διορθώσεις-προσθήκες γραμμών στον αρχικό κορμό. Ένα κανιβαλισμενο Ν2 10ετίας πχ, μπορεί αν πατήσεις "823", να σου βγάλει "823 Αθήνα- Παλατάκι", που ήταν στο πρώτο αρχείο. Γι'αυτο και προσωρινές γραμμές ενημερώνονται συγκεκριμένα οχήματα και μόνο του Α/Σ που θα τις εξυπηρετήσει και οποίο ενισχυτικό είναι με χαρτόνι.

Τέλος, το κάθε Α/Σ επιλέγει τον τρόπο παρουσίασης προορισμού/γραμμής. Οι παλαιότεροι θυμούνται τις πλαϊνές ειδικά προμετωπίδες των Ν1 του ΑΜ ΕΛΛ που έλυνες γρίφο για να καταλάβεις τι λένε (ΤΕΡ.ΕΛ.ΑΓ.Δ), εν αντιθέσει με αυτά των ΑΜ ΑΝΘ, ή των Βεργινων και των VanHool που είχαν την ίδια δυσκολία μεν, αλλά προβάλλονταν καταννοητότερα. Σήμερα πχ, τα Ν1 του ΑΜ ΒΟΤ αναγράφουν "Συγγνώμη (πάνω) - Εκτός Υπηρεσ (κάτω), ενώ του ΑΜ ΕΛΛ κυρίως, "Συγγνώμη (μέση) / εναλλαγή, Εκτός (πάνω) Υπηρεσίας (κάτω). Πλέον, εν αντιθέσει με παλιότερα, οι διαφορές ανά Α/Σ είναι ελάχιστες.
Απάντηση
(23-01-2019, 11:45 PM)MrVanHool Έγραψε: Οι κορμοί που αρχίζουν από Α είναι από 1-17 και από 21-915 οι υπόλοιπες γραμμές κανονικά.
Κάποια τοπικά διακεντρικών γραμμών είναι στα τελευταία 400αρια, στα 36χ είναι κάποιες Ολυμπιακές Γραμμές (Χ14, Χ40 κτλ), και από το 920 και μετά αρχίζουν κάποια ακόμα τοπικά, μηνύματα όπως "Υπηρεσιακό" κτλ, και οι τέλος οι κορμοί Β, Γ, Χ και Ε.
Γραμμές με παραλλαγές είχαν συνήθως το επόμενο νούμερο (451Α-451Β = 452) ή το κοντινότερο διαθέσιμο, ενώ έκτακτες γραμμές (τύπου Χ7 κτλ) είχαν τα κενά των 0χχ.

Κάθε προσθήκη ή αλλαγή σε γραμμή απαιτεί την ενημέρωση της βάσης δεδομένων του κάθε Α/Σ, που προγραμματίζει πως εμφανίζεται σε κάθε τύπο οχήματος η αντίστοιχη γραμμή (διότι άλλο εύρος έχουν οι προμετωπίδες των Ν2 και άλλο των Ν1 για την ίδια γραμμή) και έπειτα την ενημέρωση των οχημάτων.
Οποτε στο παραδειγμα σου, σε Volvo μπορεί να εμφανιστεί οποιαδηποτε γραμμή στην προμετωπίδα του από τις αρχικές γραμμές*, ενημέρωση όμως που δεν αφορά το Α/Σ και το όχημα, πιθανώς να μην είναι περασμένη (πχ το 404 σαν Στ.Χαλάνδρι- Στ.Εθν.Άμυνας πια, ή το 734). Εν καιρώ και λόγω υπηρεσιακών αναγκών, η πλειοψηφία των εν κινήσει οχημάτων, διαθέτουν ενημερωμένες προμετωπίδες.

*Στις αρχικές γραμμές υπάρχουν και τα ξεχασμένα 650, Ε6 κτλ, όπου ηταν στον κορμό της βάσης δεδομένων όταν ξεκίνησε η αρχειοποιηση των προβαλλόμενων προορισμών/γραμμών. Το κάθε Α/Σ έκανε τις διορθώσεις-προσθήκες γραμμών στον αρχικό κορμό. Ένα κανιβαλισμενο Ν2 10ετίας πχ, μπορεί αν πατήσεις "823", να σου βγάλει "823 Αθήνα- Παλατάκι", που ήταν στο πρώτο αρχείο. Γι'αυτο και προσωρινές γραμμές ενημερώνονται συγκεκριμένα οχήματα και μόνο του Α/Σ που θα τις εξυπηρετήσει και οποίο ενισχυτικό είναι με χαρτόνι.

Τέλος, το κάθε Α/Σ επιλέγει τον τρόπο παρουσίασης προορισμού/γραμμής. Οι παλαιότεροι θυμούνται τις πλαϊνές ειδικά προμετωπίδες των Ν1 του ΑΜ ΕΛΛ που έλυνες γρίφο για να καταλάβεις τι λένε (ΤΕΡ.ΕΛ.ΑΓ.Δ), εν αντιθέσει με αυτά των ΑΜ ΑΝΘ, ή των Βεργινων και των VanHool που είχαν την ίδια δυσκολία μεν, αλλά προβάλλονταν καταννοητότερα. Σήμερα πχ, τα Ν1 του ΑΜ ΒΟΤ αναγράφουν "Συγγνώμη (πάνω) - Εκτός Υπηρεσ (κάτω), ενώ του ΑΜ ΕΛΛ κυρίως, "Συγγνώμη (μέση) / εναλλαγή, Εκτός (πάνω) Υπηρεσίας (κάτω). Πλέον, εν αντιθέσει με παλιότερα, οι διαφορές ανά Α/Σ είναι ελάχιστες.

Στα πολύ ενδιαφέροντα του MrVanhool να συμπληρώσω ότι επί εποχής χάρτινων εισιτηρίων και ακυρωτικών οι κωδικοί χρησιμοποιούνταν και για τα ακυρωτικά, οπότε το εισιτήριο έδειχνε τον σχετικό κωδικό (π.χ 953 -αν θυμάμαι καλά- για το Β5).
Απάντηση
Solaris Mini 30645 σήμερα στην γραμμή 750 αλλα με προμετωπίδα 643 στο πίσω μέρος!
856 / 703  Cool
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)