Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
22 ΑΝΩ ΠΟΛΗ
#1
Η ΓΡ 22 πάει στα κάστρα κάνει βόλτα δηλαδή κάνει βόλτα στην Άνω Πόλη όπως το 50 αλλά αλλιώς. Εδώ να γράφονται για αυτή την "τουριστική γραμμή"
Απάντηση
#2
Δεν είναι και τόσο τουριστική γραμμή μιας που κυρίως εξυπηρετεί κόσμο αλλά κάνει μια παρά πολύ ωραία βόλτα στη Θεσσαλονίκη, στα Κάστρα!
Απάντηση
#3
Να δούμε πότε θα μπει europolis στο 22
Απάντηση
#4
Και φαντάζεσαι να μπει κανένα mersedes 101-103 στο 16 ή στο 42;
Απάντηση
#5
Κι εκεί έχω πάει βόλτα, πολύ γραφική διαδρομή και λεωφορείο με ενδιαφέροντες επιβάτες που όλοι γνωρίζονται με τον οδηγό
Απάντηση
#6
Δεν την λες κ τουριστική αποκλειστικα.ο κυριος λογος της γραμμμης ειναι η αναγκες μετακινησης των κατοικων.να θυμισω οτι η γραμμη δεν ειναι νεα,ηταν απο τις ιδρυτικές μαζι με την 23 η μια έστριβε αριστερα επταπυργιου κ εκανε τερμα κ η αλλη δεξια αναργυροι-τερμα

Τελευταια η γραμμη δυστυχως εξυπηρετει καθε μια ωρα κ οχι ανα μισαωρο.
Οι οδηγοι λενε οτι η διοικηση ανφερει οτι δεν υπαρχουν αλλοι οδηγοί, υπαρχουν βεβαια και θεματα πολυ συχνα με τα 3 mercedes.
Το δρομολόγιο θελει μεγαλες βελτιωσεις καθως στην ανοδο απο αριστοτελους κανει σταση αλκαζαρ π δημαρχειο,διοικητήριο ρακτιβαν κ τερμα.
Αυτο ειναι το ελαχιστο.
Περιττό να πω οτι με τις αλλαγες που εχουν γίνει με το 23 η περιοχη στην Δυτική ανω πολη εχει δρομολογια περιφεριακου οικισμου εκτος πολης καθως 1 δρομολογιο ανα ωρα αλλα κ πολυ συχνα μπορει για ωρες αν χαλασει καποιο να μην γινονται δρομολογια

Σε ερωτηση που εκανα σε οδηγο δεν ηξερε να μου επιβεβαιωσει την θεαση europolis που εκανε ενα μελος μας.
Απάντηση
#7
Ήταν καθαρά δοκιμαστική από ότι ρώτησα εγώ οδηγό του λεωφορείου που εξυπηρετούσε το τμήμα που κόπηκε από το 23 (Μονή Βλατάδων - Αναστροφή)!
Απάντηση
#8
Φυσικά είναι γραμμή για να εξυπηρετεί τον κόσμο, δεν έγινε για τουριστική, άμα γινόταν θα υπήρχε περισσότερη διαφήμιση και θα είχε και 2€ εισιτήριο λογικά! Αυτό που ανάφερες για ίδρυση με το 23 δεν το ξέρω πάντως το 22 με τα minibus και τη διαδρομή την τωρινή ιδρύθηκε πριν μερικά χρόνια! Ένας τουρίστας λίγο πιο ψαγμένος θα το απολαύσει σίγουρα!
Απάντηση
#9
Ισχυει,μεχρι το μαρτιο του 2010 που επανιδρυθηκε η 22 η αλλη γραμμη επισημα σε έγγραφα ηταν 22-23 ακροπολη αγιοι αναργυροι

Παλαιοτερα η 22 ειχε ονομασια ιουστινιανου(αρχαια αγορα) ακροπολη κ η 23 ιουστινιανου αγ.αναργυροι
Η 22 Δεν εμπαινε στις γειτονιες τις ανω πολης οπως τωρα η νεα. ακροπολεως κ αριστερα επταπυργιου στην παλαμιδου ηταν το τερμα. η 23 απο ακροπολεως δεξια επταπυργιου τερμα πανω απο αγ αναργυρους.

τα οχηματα της(101,102,103)
Να πουμε οτι ειναι 10 θεσια με 1 μηχανημα κερματοδεκτη εισητηριων κ 2 το ενα κατω απο το αλλο ακυρωτικα.αν το οχημα ειναι πληρης απο καθημενους απαγορευεται να επιβιβασει αλλους.


Η παλια διοικηση ενα διαστημα μετα την επαναλειτουργια εκανε συζητησεις για αγορα ακομη ενος οχηματος καπου μετα βαλτωσε η ιστορια.

Η αρχικη διαδρομη ηταν απο δυτικη ανω πολη προς κεντρικη και ανατολικη κ μεσω ολυμπιαδος πισω στη μουσχουντη ,μηνες αργοτερα προστεθηκε επεκταση στην υπαρχουσα προς κεντρο απο κασσανδρου αγ δημητριου αρχαια αγορα εγνατια βενιζελου φ δραγουμη ρακτιβαν ,τερμα ολυμπιαδος μουσχουντη
. Ο οσεθ κ ο οασθ γνωριζουν οτι υπαρχει ανάγκη αναδιαμόρφωσης .Επίσης τους βολευει να μην μας βολευει η γραμμη (θυμιζω μονο 10 ατομα ανα οχημα) γιατι δεν εχουν λεωφορεια αλλα να βαλουν κ το ευκολο προσχημα ειναι οτι δεν χωρανε europolis.
Απάντηση
#10
Το λεωφορείο λέγεται ότι είναι Spirnter City 35, αλλά όσα τέτοια έχω δει σε φωτογραφίες είναι μακρύτερα και με διπλή γυαλινη πόρτα. Το «δικό» μας πιο πολύ με Spinter Mobility 23 μοιάζει σε έκδοση City
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)