Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
(28-11-2018, 10:13 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ο λόγος της μεταφοράς;

Πάντως το 9197 έχει να βγει από το 2016 και τα 9198, 9199 ακόμα παλιότερα..

Δεν κρατάω τέτοιο αρχείο πια. Έμαθα ότι από το 9193 και μετά θα είναι στην Ανθούσα, οπότε μόνο το 9200 μένει.
Επίσημα, δεν ξέρω ακόμα γιατί επέλεξαν να στείλουν Citelis αντί για την κλασσική μεταφορά Renault. Σίγουρα όμως, η Ανθούσα δεν έχει οχήματα, αφενός έχει δώσει νταλίκες στην Ράλλη, αφετέρου πολλές γκαζιέρες έχουν παροπλιστει, ακόμα και Ν1 (όπως το 107 και το 140). Και αν σκεφτεί κανείς πως οι παλιές γκαζιέρες πια τα ΣΚ σχεδόν δεν κυκλοφορούν καθόλου (αν βγάλει 2-3 η Ανθούσα είναι ζήτημα), πάνε για να μείνουν, αφού τα Λιόσια βγαίνουν.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(28-11-2018, 11:57 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν κρατάω τέτοιο αρχείο πια. Έμαθα ότι από το 9193 και μετά θα είναι στην Ανθούσα, οπότε μόνο το 9200 μένει.
Επίσημα, δεν ξέρω ακόμα γιατί επέλεξαν να στείλουν Citelis αντί για την κλασσική μεταφορά Renault. Σίγουρα όμως, η Ανθούσα δεν έχει οχήματα, αφενός έχει δώσει νταλίκες στην Ράλλη, αφετέρου πολλές γκαζιέρες έχουν παροπλιστει, ακόμα και Ν1 (όπως το 107 και το 140). Και αν σκεφτεί κανείς πως οι παλιές γκαζιέρες πια τα ΣΚ σχεδόν δεν κυκλοφορούν καθόλου (αν βγάλει 2-3 η Ανθούσα είναι ζήτημα), πάνε για να μείνουν, αφού τα Λιόσια βγαίνουν.
Έχει δώσει η Ανθούσα νταλίκες στη Ράλλη;; Πότε έγινε αυτό; Για να καταστρέψουν και αλλες;
Απάντηση
(29-11-2018, 12:22 AM)georgio Έγραψε: Έχει δώσει η Ανθούσα νταλίκες στη Ράλλη;; Πότε έγινε αυτό; Για να καταστρέψουν και αλλες;

Σωστός.... Να μας τις φέρουν πίσω στην Ανθούσα αν πήρανε γιατί μετά όχι μόνο το 164 θα βγαίνει με 12μ. αλλά και το 608 κα. έτσι και καταστρέψουν και άλλες νταλίκες.
Απάντηση
(29-11-2018, 12:22 AM)georgio Έγραψε: Έχει δώσει η Ανθούσα νταλίκες στη Ράλλη;; Πότε έγινε αυτό; Για να καταστρέψουν και αλλες;

Εδώ και μήνες είναι μείον η Ανθούσα. Αν θυμάμαι καλά, κάπου στην αρχή του Χειμερινού Προγράμματος, οι 552-556, 585 πήγαν στην Ράλλη και συνέχισε να βγάζει στο Β5 μικρά.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Κάτι άκουσα πως από Δευτέρα θα γίνει δρομολόγηση των 709 και 749 από Λιόσια (με Neoplan midi) και κάποια/κάποιες γραμμές από το Περιστέρι θα πάνε Βοτανικό και έτσι θεωρητικά θα περισσέψουν κάποια Citelis αλλά προσωπικά θεωρώ πως δεν ισχύει!
Απάντηση
(28-11-2018, 11:57 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν κρατάω τέτοιο αρχείο πια. Έμαθα ότι από το 9193 και μετά θα είναι στην Ανθούσα, οπότε μόνο το 9200 μένει.
Επίσημα, δεν ξέρω ακόμα γιατί επέλεξαν να στείλουν Citelis αντί για την κλασσική μεταφορά Renault. Σίγουρα όμως, η Ανθούσα δεν έχει οχήματα, αφενός έχει δώσει νταλίκες στην Ράλλη, αφετέρου πολλές γκαζιέρες έχουν παροπλιστει, ακόμα και Ν1 (όπως το 107 και το 140). Και αν σκεφτεί κανείς πως οι παλιές γκαζιέρες πια τα ΣΚ σχεδόν δεν κυκλοφορούν καθόλου (αν βγάλει 2-3 η Ανθούσα είναι ζήτημα), πάνε για να μείνουν, αφού τα Λιόσια βγαίνουν.

Άμα υπάρχει περιθώριο στα Λιόσια καλώς τότε έγινε η μεταφορά.

Τα 107 και 140 οριστικά εκτός χωρίς πινακίδες;

(29-11-2018, 12:49 AM)MrVanHool Έγραψε: Εδώ και μήνες είναι μείον η Ανθούσα. Αν θυμάμαι καλά, κάπου στην αρχή του Χειμερινού Προγράμματος, οι 552-556, 585 πήγαν στην Ράλλη και συνέχισε να βγάζει στο Β5 μικρά.

Οι 552-556 μετακινήθηκαν στα μέσα Ιουλίου από Ανθούσα στη Ράλλη. Η 585 πάντως δεν βγήκε ποτέ από Ανθούσα. Είχε βγει εκτός με βλάβη αρχές Ιούνη στο Ελληνικό και επανεμφανίστηκε αρχές Αυγούστου από Ράλλη αλλά με κωδικό Ανθούσας "6". Πιθανολογώ ότι αρχικά είχε πάει/προοριζόταν για Ανθούσα όταν έκλεινε το Ελληνικό, που είχαν πάει εντελώς σκόρπια νούμερα στα Α/Σ. Π.χ. Η Ανθούσα από νταλίκες είχε 411, 414, 435, 448, 468, 471, 564, 595 κλπ. ενώ στη Ράλλη ήταν οι 495, 497, 517, 521 κ.α. Το αυτό και με τα Ν1.


(29-11-2018, 01:45 AM)ecoj Έγραψε: Κάτι άκουσα πως από Δευτέρα θα γίνει δρομολόγηση των 709 και 749 από Λιόσια (με Neoplan midi) και κάποια/κάποιες γραμμές από το Περιστέρι θα πάνε Βοτανικό και έτσι θεωρητικά θα περισσέψουν κάποια Citelis αλλά προσωπικά θεωρώ πως δεν ισχύει!

Δεν αποκλείεται! Εφόσον έχει midi πλέον καιρός ήταν να τα πάρει (ηδη ειναι τα ΣΚ)!
Απάντηση
Κάτι που βλέπω δεν έχει αναφερθεί: Εδώ και πάνω από βδομάδα το Ν1 #958 έχει επιστρέψει Βοτανικό.
Απάντηση
Συνολικά, 20 Ν1 έχουν μεταφερθεί προσωρινά από το Μπραχαμι στην Ανθούσα λόγο της απεργίας των εργαζομένων της ΔΕΠΑ. Πρόκειται για τα: #184, #186, #219, #236, #245, #289, #290, #294, #303, #307, #308, #310, #316, #325, #327, #337, #701, #702, #956 και #986
Απάντηση
Απ ότι φαίνεται τα Ν1 #950, #955, #959 και #970 μετακινήθηκαν πλέον στην Ανθούσα και είναι δρομολογημένα στα Α5, 446, 308 και 421 αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί ότι από την Ανθούσα σήμερα έχουν βγει μόλις 2 Renault και τα 2 στο 326 (7213 αρχικά και το 7278 σε αντικατάσταση, αφου δεν φτάνει το αέριο)!

Και ήδη από τα τέλη Αυγούστου τα Νεοπλαν Βοτανικού #364 και #381 είναι στα Λιόσια..
Απάντηση
Μεταφορά διαφαίνεται και στα Citelis από Ανθούσα σε Λιόσια.. Τα #9002 και #9004 αυτή την ώρα στα 755 και 724 αντίστοιχα ενώ σήμερα δεν έχει βγει κανένα Citelis σε γραμμές της Ανθούσας..
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)