Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
Η γραμμή 12 όταν παίζει ο ΠΑΟΚ θα πηγαίνει για ΤΟΥΜΠΑ από εγνατία – ΧΑΡΙΛΑΟΥ. Θα κάνει πιο μεγάλο δρομολόγιο και αν έχει πολλά επεισόδια τότε θα πηγαίνει στον Τ.Σ. Χαριλάου. Η γραμμή 14 θα πηγαίνει στον Σταθμό Ανάληψη μέσω Εγνατία μετά θα πηγαίνει Β.ΟΛΓΑΣ και θα πηγαίνει Αγγελάκη και θα κάνει κανονικά το δρομολόγιο. Στην γραμμή 14 επιστροφή θα έχει κάτω από 10 οχήματα για τον σταθμό Ανάληψη και εκεί θα κάνουν 5 λεπτά τέρμα. Εννοείτε ότι οι γραμμές 12-14 δεν θα κάνουν στάση εκτός αν οι επιβάτες πατήσουν το κουδούνι τότε θα κάνει στάση ο οδηγός.
Η γραμμή 72 όταν παίζουν ματς δεν θα πηγαίνουν μέχρι την ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ αλλά μέχρι την ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ Θα κάνει τέρμα στην Περαία κοντά στην εκκλησία ΑΠ.ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΥ θα κάνει 5 λεπτά τέρμα και μετά στην Αγία τριάδα στάση θα κάνει 3 λεπτά τέρμα. Δεν θα ισχύ για την λεωφορειακή γραμμή 76 (ΙΚΕΑ-ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙ). Η γραμμή 77 (ΤΟΠΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ-ΕΠΑΝΟΜΗ) θα εχει τέρμα την Επανομή και θα πηγαίνει μέχρι την Μηχανιώνα αλλά δεν θα μπαίνει μέσα όσο μπορεί.
Η λεωφορειακή γραμμή 10 όταν θα πηγαίνει για τον Τ.Σ. ΧΑΡΙΛΑΟΥ θα πηγαίνει και αυτό μέσω ΕΓΝΑΤΙΑΣ για τον Τ.Σ. ΧΑΡΙΛΑΟΥ. Μπορεί να λέει και πινακίδα ότι «ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΜΕΣΩ ΕΓΝΑΤΙΑΣ» μόνο όταν θα παίζει ματς ΑΡΗΣ ή ΠΑΟΚ. Μετάβαση θα πήγαινε κανονικά για Ν.Σ.Σ. .
Η γραμμή 11 αν πηγαίνει (ΠΥΛΑΙΑ – ΣΤ. ΠΑΠΑΦΗ) επιστροφή να πηγαίνει μέσω ΕΓΝΑΤΊΑΣ – ΧΑΡΙΛΑΟΥ και πυλαία και κανονικά μετά. Μετά μια νέα γραμμή που θα είναι κάθε ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ σχεδόν που θα πηγαίνει 11Α (ΠΥΛΑΙΑ – ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ ΘΕΡΜΗΣ) κυκλική διαδρομή. Η γραμμή 11Β (ΘΕΑΓΕΝΙΟΥ ΞΕΝΩΝΑ) δεν θα λειτουργεί πια. Θα πηγαίνει μέχρι Χαριλάου και Βούλγαρη (Τοπική γραμμή) και ονομάζεται : 11Β «ΠΥΛΑΙΑ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ-ΒΟΥΛΓΑΡΗ» που θα κάνει 10 δρομολόγια την ημέρα και τα σαββατοκύριακα – αργίες..
Απάντηση
Μια πρόταση αφορμή του mirko για γραμμές αεροδρομίου συν και μέσα τα ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. Χ78:ΚΤΕΛ-ΚΤΕΛ-ΧΑΛΚ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω 26ης Οκτωβρίου-Νίκης - Μητροπόλεως και παραλιακά με εξυπηρέτηση ΙΚΕΑ Χ79:ΝΣΣ-ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ όπως το 45 μέχρι ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και στην συνέχεια την Θεσσαλονίκης Μουδανιων για αεροδρόμιο
Απάντηση
(14-11-2018, 03:30 PM)Pavlos.S Έγραψε: Όλες οι γραμμές π πρότεινα καλύπτονται, απλά θα έπρεπε να γίνονται έξτρα διαδρομές με λίγες στάσεις για απευθείας μετάβαση στην ΔΕΘ και συνδεση της με κομβικά σημαια

(28-11-2018, 11:44 AM)GiannisB Έγραψε: Μια πρόταση αφορμή για γραμμές αεροδρομίου. Χ78:ΚΤΕΛ-ΚΤΕΛ-ΧΑΛΚ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω 26ης Οκτωβρίου-Νίκης - Μητροπόλεως και παραλιακά με εξυπηρέτηση ΙΚΕΑ Χ79:ΝΣΣ-ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ όπως το 45 μέχρι ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και στην συνέχεια την Θεσσαλονίκης Μουδανιων για αεροδρόμιο

Πριν μερικές ώρες έγραψα ένα σχόλιο και προτασεις για τις γραμμές αεροδρομίου και μετά από λίγο το μέλος GiannisB τις παρουσιασε σαν δική του πρόταση χωρίς να να γράψει από ποιον το είδε. Απλά απαράδεκτο!!!Δεν ξαναγράφω τίποτα.
Απάντηση
Επίσης με την παραπάνω πρόταση καταργείται το 45
Απάντηση
(28-11-2018, 07:56 PM)mirko Έγραψε: Πριν μερικές ώρες έγραψα ένα σχόλιο και προτασεις για τις γραμμές αεροδρομίου και μετά από λίγο το μέλος GiannisB τις παρουσιασε σαν δική του πρόταση χωρίς να να γράψει από ποιον το είδε. Απλά απαράδεκτο!!!Δεν ξαναγράφω τίποτα.

Και είναι ανάγκη να σπαμμάρεις σε άλλα θέματα, κλαψουρίζοντας σαν τον μπέμπη; Θα μπορούσες να κάνεις απλά ένα report ή καλύτερα να τα βρείτε με τον άλλο χρήστη μέσω ΡΜ. Για αρχή έχει warn. 

Εαν δεν σκοπεύεις να ξαναγράψεις όπως τονίζεις, είναι καθαρά δική σου επιλογή και δε χρειάζεται να το διατυμπανίζεις. Ώρα καλή!
Απάντηση
Η βασικά καλύτερα η πρόταση του Nickbill777. Επέκταση του 45 μέχρι αεροδρόμιο και το 78 σύμφωνα με την παραπάνω πρόταση με στάση ΙΚΕΑ και κατάργηση του 79
Απάντηση
(29-11-2018, 01:40 PM)GiannisB Έγραψε: Η βασικά καλύτερα η πρόταση του Nickbill777. Επέκταση του 45 μέχρι αεροδρόμιο και το 78 σύμφωνα με την παραπάνω πρόταση με στάση ΙΚΕΑ και κατάργηση του 79

41 νέα γραμμη : Χ41: ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
45: γίνονται Χ45: ΚΤΕΛ - ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ - COSMOS - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω ΕΓΝΑΤΙΑΣ 
78: γίνονται Χ78: Κ.Τ.Ε.Λ. - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 24 ώρες
79: γίνονται :
1ο σενάριο:  Χ79: ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω Α.Σ. ΙΚΕΑ

2ο σενάριο: Χ79: Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω ΕΓΝΑΤΙΑΣ/ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Μετά μια νυκτερινή γραμμή:
Ν8 "ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ"
Απάντηση
(29-11-2018, 02:14 PM)nickbill_777 Έγραψε: 41 νέα γραμμη : Χ41: ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
45: γίνονται Χ45: ΚΤΕΛ - ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ - COSMOS - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω ΕΓΝΑΤΙΑΣ 
78: γίνονται Χ78: Κ.Τ.Ε.Λ. - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 24 ώρες
79: γίνονται :
1ο σενάριο:  Χ79: ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω Α.Σ. ΙΚΕΑ

2ο σενάριο: Χ79: Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω ΕΓΝΑΤΙΑΣ/ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Μετά μια νυκτερινή γραμμή:
Ν8 "ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ"

Για το 79 επίσης ή ένα άλλο πάλι συγχώνευση μαζί με 4,36 και κρατάμε το 4:Χαριλάου-Κρήνη-Κτελ Χαλκιδικής-Α.Σ.ΙΚΕΑ-Αεροδρόμιο-cosmos. Όλο αυτό με οχήματα του 4,36,79

Η γραμμή Χ45 όπως λες αλλά από ΝΣΣ. 

Η γραμμή Χ78 όπως την λες αλλά μέσω πάλι τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής 

Χρειάζονται όμως ειδικά για το 45 πολλά οχήματα. Για το ''Χ78'' υπάρχει ρίσκο να το παίρνουν γρήγορα για να πάνε ΙΚΕΑ. Ίσως το επιβαρυμένο ελαφρώς εισιτήριο και η παράκαμψη στα ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ να είναι αποτρεπτικά
Απάντηση
(29-11-2018, 03:54 PM)GiannisB Έγραψε: Για το 79 επίσης ή ένα άλλο πάλι συγχώνευση μαζί με 4,36 και κρατάμε το 4:Χαριλάου-Κρήνη-Κτελ Χαλκιδικής-Α.Σ.ΙΚΕΑ-Αεροδρόμιο-cosmos. Όλο αυτό με οχήματα του 4,36,79

Η γραμμή Χ45 όπως λες αλλά από ΝΣΣ. 

Η γραμμή Χ78 όπως την λες αλλά μέσω πάλι τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής 

Χρειάζονται όμως ειδικά για το 45 πολλά οχήματα. Για το ''Χ78'' υπάρχει ρίσκο να το παίρνουν γρήγορα για να πάνε ΙΚΕΑ. Ίσως το επιβαρυμένο ελαφρώς εισιτήριο και η παράκαμψη στα ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ να είναι αποτρεπτικά

Χ45-Χ78 από Κ.Τ.Ε.Λ. και 
νέα γραμμή Χ41 "ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέσω ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ / ΕΓΝΑΤΙΑΣ / ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ ή να ξεκινάει από Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟ
Απάντηση
Το 11 αντί μέχρι ΣΤ.ΠΑΠΑΦΗ να πηγαίνει 11 "ΠΥΛΑΙΑ - ΣΤ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ" και 11Β "ΠΥΛΑΙΑ - ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΒΟΥΛΑΓΡΗ κυκλκή διαδρομή).

10 "ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ"
31 "ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΒΟΥΛΓΑΡΗ - Κ.Τ.Ε.Λ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ". Το 31 θα πηγαίνει μέχρι τον Τ.Σ. ΧΑΡΙΛΑΟΥ.
66 κανονικά . Επανέρχεται η γραμμή 66Α "ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΘΕΡΜΗ ΜΕΣΩ ΝΟΕΣΙΣ"
Το 60Α-60Β γίνονται μία γραμμη: 60 "ΟΙΚ.ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ ΜΑΚΕΔ/ΜΑΧΩΝ - Ι.ΔΡΑΓΟΥΜΗ
και η γραμμή 60Ε "ΠΑΝΟΡΑΜΑ - Α.Σ. ΙΚΕΑ ΜΕΣΩ ΘΕΡΜΗ" θα είναι ξεχωριστή γραμμη στην γραμμή 99 που είναι ΔΟΚΙΜΗ αλλά θα κάνει κανονικό δρομολόγιο. Και για ΔΟΚΙΜΗ θα είναι μια γραμμή 0 "ΔΟΚΙΜΗ" ή σκέτο ΔΟΚΙΜΗ με κωδικό 01. 99 "ΠΑΝΟΡΑΜΑ - ΘΕΡΜΗ - Α.Σ. ΙΚΕΑ" και 99Α "ΠΑΝΟΡΑΜΑ - ΤΡΙΑΔΙ - ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ¨.
Το 7 να πηγαίνει ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ή Α.Σ. ΙΚΕΑ - ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ ;;;

Το 26 να πηγαίνει "ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΣΤ. ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ" και στη θέση του για Καλλιθέα θα έιναι το 25 που θα ονομαστεί 25 "ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΝΕΑΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ" ε;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 373 304.197 22-11-2024, 11:10 AM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 42.756 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)