Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz O405N (N1)
#71
Το #309 του Μπραχαμίου κυκλοφορεί κανονικά ? Γιατί έχω από πέρυσι να το δω .
Απάντηση
#72
(27-11-2018, 12:30 PM)Alex37 Έγραψε: Τα παροπλισμένα είναι 7 και συγκεκριμένα είναι τα #284, #306, #326, #334, #346, #348 και #349 αλλά έχουν ακόμα ανταλλακτικά επάνω. Λογικά, θα τα αδειάσουν όταν αποφασίσουν να τα στείλουν στο Θριάσιο. Βεργίνες ή daf δεν υπάρχουν.

Δηλαδή και τα #326, #334, #348, #349 οριστικά εκτός; Έχουν παραδώσει και πινακίδες;

(27-11-2018, 03:57 PM)N1Brahamiou Έγραψε: Το #309 του Μπραχαμίου κυκλοφορεί κανονικά ? Γιατί έχω από πέρυσι να το δω .

Μέχρι τα τέλη Ιούνη ήταν στο δρόμο.
Απάντηση
#73
(27-11-2018, 05:53 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δηλαδή και τα #326, #334, #348, #349 οριστικά εκτός; Έχουν παραδώσει και πινακίδες;

Ναι. Τις έχουν παραδώσει και τα 7.
Απάντηση
#74
Στην τηλεματική εμφανίζεται το Ν1 πρώην Βοτανικού - νυν Μπραχαμίου με τον αριθμό #50281 στο 205 μετά από δυο εβδομάδες !
Απάντηση
#75
(08-12-2018, 02:12 PM)N1Brahamiou Έγραψε: Στην τηλεματική εμφανίζεται το Ν1 Βοτανικού - Μπραχαμίου με τον αριθμό #50281 στο 205 μετά από δυο εβδομάδες !

Του Μπραχαμίου είναι πλέον το λεωφορείο! Δε το μοιράζονται τα δύο αμαξοστάσια!  ROFL
Απάντηση
#76
Το Ν1 Μπραχαμίου #309 (που έπρεπε να του πατήσεις παρατεταμένα το γκάζι για να προχωρήσει) στο Α3 να προχωράει κάπως γρήγορα στην τηλεματική !
Και επίσης τα τρία λεωφορεία που πήρε το Μπραχάμι από τον Βοτανικό (#279 - το πρωί για λίγο - #281 στο Α3 και #282 στο 164) και το Σεπίτικο #974 . Φαίνεται ότι τα προτιμούν περισσότερο γι' αυτή τη περίοδο προς τα πιο νότια και στις γραμμές που μαζεύουν πολύ κόσμο ...
Απάντηση
#77
(11-12-2018, 09:20 AM)N1Brahamiou Έγραψε: Το Ν1 Μπραχαμίου #309 (που έπρεπε να του πατήσεις παρατεταμένα το γκάζι για να προχωρήσει) στο Α3 να προχωράει κάπως γρήγορα στην τηλεματική !

Να φανταστώ το έχεις οδηγήσει ώστε να καταλήξεις σε αυτο το συμπέρασμα, αα;

(11-12-2018, 09:20 AM)N1Brahamiou Έγραψε: Και επίσης τα τρία λεωφορεία που πήρε το Μπραχάμι από τον Βοτανικό (#279 - το πρωί για λίγο - #281 στο Α3 και #282 στο 164) και το Σεπίτικο #974 . Φαίνεται ότι τα προτιμούν περισσότερο γι' αυτή τη περίοδο προς τα πιο νότια και στις γραμμές που μαζεύουν πολύ κόσμο ...

Ενδιαφέρουσα η θεωρία αυτή. Για να την καταλάβω λίγο καλύτερα, θα ήθελα μια καλύτερη τοποθετηση.

(με τρώγανε τα δάχτυλά μου, δε κρατήθηκα...)
Απάντηση
#78
Στα χέρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται πως θα περάσουν το προσεχές διάστημα και για ένα έτος τα N1 #131 (ΥΕΚ-5131), #133 (ΥΕΚ-5133), #135 (ΥΕΚ-5135) και #137 (ΥΕΚ-5137) που ανήκουν στην δύναμη του αμαξοστασίου της Ανθούσας, βάσει και σχετικής σύμβασης που έχει υπογραφεί μεταξύ των δύο εταιρειών.

Την Τρίτη 29/1 δημοσιεύτηκε στην "Διαύγεια" η απόφαση συγκρότησης της επιτροπής που θα παραδώσει τα παραπάνω λεωφορεία: https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A7...nline=true
Απάντηση
#79
Σύγχρονα λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας θα εντάξει στο δυναμικό της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βλέπω!  ROFL
Απάντηση
#80
Για ποιο λόγο;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν (N2) mercedes elbo 241 126.750 18-04-2025, 05:07 PM
Τελευταία Δημοσίευση: F. P Transporations
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN aliance 130 150.853 17-04-2025, 03:30 PM
Τελευταία Δημοσίευση: F. P Transporations

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)

#
Reset
R
G
B
H
S
B
SAVE