27-11-2018, 03:57 PM
Το #309 του Μπραχαμίου κυκλοφορεί κανονικά ? Γιατί έχω από πέρυσι να το δω .
Mercedes-Benz O405N (N1)
|
27-11-2018, 03:57 PM
Το #309 του Μπραχαμίου κυκλοφορεί κανονικά ? Γιατί έχω από πέρυσι να το δω .
27-11-2018, 05:53 PM
(27-11-2018, 12:30 PM)Alex37 Έγραψε: Τα παροπλισμένα είναι 7 και συγκεκριμένα είναι τα #284, #306, #326, #334, #346, #348 και #349 αλλά έχουν ακόμα ανταλλακτικά επάνω. Λογικά, θα τα αδειάσουν όταν αποφασίσουν να τα στείλουν στο Θριάσιο. Βεργίνες ή daf δεν υπάρχουν. Δηλαδή και τα #326, #334, #348, #349 οριστικά εκτός; Έχουν παραδώσει και πινακίδες; (27-11-2018, 03:57 PM)N1Brahamiou Έγραψε: Το #309 του Μπραχαμίου κυκλοφορεί κανονικά ? Γιατί έχω από πέρυσι να το δω . Μέχρι τα τέλη Ιούνη ήταν στο δρόμο.
28-11-2018, 07:48 PM
08-12-2018, 02:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-12-2018, 09:21 AM από N1Brahamiou. Edited 3 times in total.)
Στην τηλεματική εμφανίζεται το Ν1 πρώην Βοτανικού - νυν Μπραχαμίου με τον αριθμό #50281 στο 205 μετά από δυο εβδομάδες !
08-12-2018, 06:36 PM
11-12-2018, 09:20 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-12-2018, 05:54 PM από N1Brahamiou. Edited 7 times in total.)
Το Ν1 Μπραχαμίου #309 (που έπρεπε να του πατήσεις παρατεταμένα το γκάζι για να προχωρήσει) στο Α3 να προχωράει κάπως γρήγορα στην τηλεματική !
Και επίσης τα τρία λεωφορεία που πήρε το Μπραχάμι από τον Βοτανικό (#279 - το πρωί για λίγο - #281 στο Α3 και #282 στο 164) και το Σεπίτικο #974 . Φαίνεται ότι τα προτιμούν περισσότερο γι' αυτή τη περίοδο προς τα πιο νότια και στις γραμμές που μαζεύουν πολύ κόσμο ...
11-12-2018, 10:47 PM
(11-12-2018, 09:20 AM)N1Brahamiou Έγραψε: Το Ν1 Μπραχαμίου #309 (που έπρεπε να του πατήσεις παρατεταμένα το γκάζι για να προχωρήσει) στο Α3 να προχωράει κάπως γρήγορα στην τηλεματική ! Να φανταστώ το έχεις οδηγήσει ώστε να καταλήξεις σε αυτο το συμπέρασμα, αα; (11-12-2018, 09:20 AM)N1Brahamiou Έγραψε: Και επίσης τα τρία λεωφορεία που πήρε το Μπραχάμι από τον Βοτανικό (#279 - το πρωί για λίγο - #281 στο Α3 και #282 στο 164) και το Σεπίτικο #974 . Φαίνεται ότι τα προτιμούν περισσότερο γι' αυτή τη περίοδο προς τα πιο νότια και στις γραμμές που μαζεύουν πολύ κόσμο ... Ενδιαφέρουσα η θεωρία αυτή. Για να την καταλάβω λίγο καλύτερα, θα ήθελα μια καλύτερη τοποθετηση. (με τρώγανε τα δάχτυλά μου, δε κρατήθηκα...)
01-02-2019, 01:07 AM
Στα χέρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται πως θα περάσουν το προσεχές διάστημα και για ένα έτος τα N1 #131 (ΥΕΚ-5131), #133 (ΥΕΚ-5133), #135 (ΥΕΚ-5135) και #137 (ΥΕΚ-5137) που ανήκουν στην δύναμη του αμαξοστασίου της Ανθούσας, βάσει και σχετικής σύμβασης που έχει υπογραφεί μεταξύ των δύο εταιρειών.
Την Τρίτη 29/1 δημοσιεύτηκε στην "Διαύγεια" η απόφαση συγκρότησης της επιτροπής που θα παραδώσει τα παραπάνω λεωφορεία: https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A7...nline=true
Σύγχρονα λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας θα εντάξει στο δυναμικό της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βλέπω!
![]()
01-02-2019, 07:51 AM
Για ποιο λόγο;
|
|
Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν (N2) | mercedes elbo | 241 | 126.750 |
18-04-2025, 05:07 PM Τελευταία Δημοσίευση: F. P Transporations |
|
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN | aliance | 130 | 150.853 |
17-04-2025, 03:30 PM Τελευταία Δημοσίευση: F. P Transporations |