Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
#91
39:Κηφισιά - One Salonica θα μπορούσε τέρμα στο one Salonica να κάνει. Αλλά είναι ήδη επιβαρυμένο

Αν γίνει η μετεπιβίβαση θα πρέπει σε εκείνο το σημείο να περνάει άλλη γραμμή γιατί το 12 και άλλες γραμμές θα κάνουν τέρμα σε σημεία εισόδου της πόλης.

Βασικά το σπάσιμο της γραμμής 9 γιατί να έχει αφετηρία τον ΝΣΣ και όχι τα ΚΤΕΛ με τα μισά οχήματα. Έτσι τα αλλά μισά μας μένουν για την νέα υποθετική γραμμή 44:ΝΣΣ-ΚΤΕΛ μέσω one Salonica. Η ουσία είναι επαναφορά της παλιάς γραμμής 1

Μετονομασία στάσεων γιατί ΟΠΑΠ και όχι one Salonica. Και φυσικά η στάση που κατεβαίνεις επι Μοναστηρίου νομίζω η Κωλέττη είναι, να μετονομαστεί σε στροφή One Salonica
Απάντηση
#92
9: ΝΣΣ - Λαχαναγορά μέσω One Salonica
52: ΝΣΣ - Σίνδου μέσω One Salonica & ΤΕΙ (δρομολόγια μέσα στη μέρα εκτός από πρωινά και μεσημέρια που χρησιμοποιούν την γραμμή κυρίως φοιτητές)
52Α: ΝΣΣ- Σίνδος μέσω ΤΕΙ ή ακόμη και τέρμα στα ΤΕΙ (δρομολόγια πρωινά και μεσημέρια που πρέπει να εξυπηρετεί κυρίως φοιτητές)
Απάντηση
#93
1:Κ.Τ.Ε.Λ. - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ μέσω ΟNE SALONIKA
Απάντηση
#94
(21-11-2018, 06:09 PM)nickbill_777 Έγραψε: 1:Κ.Τ.Ε.Λ. - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ μέσω ΟNE SALONIKA

Αυτή η γραμμή δεν χρειάζεται γιατί το συγκεκριμένο κομμάτι εξυπηρετείται με: 2Κ, 9, 45, 52, 54, 51 και αλλά! Ας αλλάξουν το 9 για να εξυπηρετεί κάπως παραπάνω και θα μπορούσαν να αλλαξουν και μια άλλη γραμμή! Αυτή τη στιγμή ασχολούμαστε με κάτι παρά πολύ μικρό (100μ περπάτημα από την μοναστηριού) ενώ υπάρχουν θέματα όπως γραμμες κορμού δυτικά & ανατολικά, σύστημα μετεπιβιβασεων, γραμμες του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ και πολλά αλλά τέτοια θέματα!
Απάντηση
#95
Καλησπέρα σε όλους!
Να προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου μία αναγκαία βελτιστοποίηση, για την εξυπηρέτηση της περιοχής της Κάτω Πυλαίας (Πυλαιώτικα).

Μέχρι στιγμής, ο κόσμος περπατάει μέχρι το Τ.Σ. Χαριλάου ή κάποια στάση του 11.

Ίσως το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει 11Α με την τωρινή διαδρομή, και 11Β με διαδρομή Αλλατίνη - Μιχαήλ Ψελλού - Βεργίνας - Μεγ. Αλεξάνδρου μέχρι το Τ.Σ. Πυλαίας.
Απάντηση
#96
(22-11-2018, 07:43 PM)AlexAvr Έγραψε: Καλησπέρα σε όλους!
Να προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου μία αναγκαία βελτιστοποίηση, για την εξυπηρέτηση της περιοχής της Κάτω Πυλαίας (Πυλαιώτικα).

Μέχρι στιγμής, ο κόσμος περπατάει μέχρι το Τ.Σ. Χαριλάου ή κάποια στάση του 11.

Ίσως το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει 11Α με την τωρινή διαδρομή, και 11Β με διαδρομή Αλλατίνη - Μιχαήλ Ψελλού - Βεργίνας - Μεγ. Αλεξάνδρου μέχρι το Τ.Σ. Πυλαίας.

11 "ΠΥΛΑΙΑ - ΣΤ. ΠΑΠΑΦΗ 
11Β "ΠΥΛΑΙΑ - ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ" 
Πώς είναι;;;;
Απάντηση
#97
Θα θέλατε οι γραμμές 5-6 να γίνουν μία γραμμή κορμού να γίνουν. Να ονομαστεί 5Κ "ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ" και θα κυκλοφορούν 18 λεωφορεία την ημέρα (5 : 12 λεωφορεια και 6: 10 λεωφορεία = 22).
Μετάβαση: Θα κάνει το δρομολόγιο του 5 πρώτα και λίγο του 6 και μετά θα πηγαίνει αρετσού και θα εκτελεί το δρομολόγιο του 5.
Επιστροφή: Θα κάνει το δρομολόγιο του 6 για ΜΙΚΡΑ και θα περνάει πάλι από Νέα κρήνη και Καλαμαριά και θα κάνει το δρομολόγιο του 6 μέσω ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗ. Και για την γραμμή 5Α θα είναι η γραμμή Ε4 "ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ" με 8 οχήματα την ημέρα που θα κάνει το δρομολόγιο του 6 στην Επιστροφή και Μετάβαση από ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ του 5.


55-56 γίνονται μία γραμμή:
1ο σεναριο: 56 "ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑ"
2ο σενάριο: 56 "ΕΥΟΣΜΟΣ - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑ"
3ο σενάριο: 56 "Τ.Σ. ΕΥΚΑΡΠΙΑ - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑ"
και θα έχει 10 λεωφορεία καθημερινά.
Απάντηση
#98
Για το 56 έχει δοκιμαστεί περίοδος 1/09/2003 με 31/10/2003 υπήρχαν διαμαρτυρίες. Είχανε βάλει κιόλας τα 401-409 για εντυπωσιασμό

Για το 55 Σκλαβενίτης - Σ.Μ.Σταυρουπολης - Ωραιόκαστρο - Νεοχωρουδα
55Β μετανομασια σε γραμμή 13 Σκλαβενίτης - Σ.Μ.Σταυρουπολης - Διαβατά
Και 43 Σκλαβενίτης- Σ.Μ.Σταυρουπολης - Εύοσμος

Διαφοροποίηση προγράμματος ώστε από Σ.Μ.Σταυρουπολης σε Σκλαβενίτη να είναι στα 20 λεπτά. Πχ Γραμμή 13 πρώτο 20 λεπτό από/προς Σκλαβενίτη μετά το 2ο το 55 και τρίτο το 43

Μετονομασία επίσης των γραμμών όλα τα 89 για Ακροποταμο , τα 85 για Κριθια , το 83Ν και 69 για Παλιουρά και Ντουράκι

Μετατροπή γραμμής 56 σε express. Δεν υπάρχει νόημα να εξυπηρετεί όλη την οδό Λαγκάδα με τον ΝΣΣ. Υπάρχει και το 38 που είναι γραμμή του Δήμου Παύλου Μελλα.

Δημιουργία επίσης γραμμής αφού το 55Β μετονομαστεί υποθετικά μιλώντας πάντα σε 13 55Β:Ωραιόκαστρο - Σταυρουπολη - Ανεφοδιασμός Καυσημων. Αντί οι οδηγοί του 56 να πατάνε 27 για να πάνε μέσα να το γεμίσουν θα πατάνε 55Β για να ξέρει ο κόσμος
Απάντηση
#99
(24-11-2018, 06:55 PM)GiannisB Έγραψε: Για το 56 έχει δοκιμαστεί περίοδος 1/09/2003 με 31/10/2003 υπήρχαν διαμαρτυρίες. Είχανε βάλει κιόλας τα 401-409 για εντυπωσιασμό

Για το 55 Σκλαβενίτης - Σ.Μ.Σταυρουπολης - Ωραιόκαστρο - Νεοχωρουδα
55Β μετανομασια σε γραμμή 13 Σκλαβενίτης - Σ.Μ.Σταυρουπολης - Διαβατά
Και 43 Σκλαβενίτης- Σ.Μ.Σταυρουπολης - Εύοσμος

Διαφοροποίηση προγράμματος ώστε από Σ.Μ.Σταυρουπολης σε Σκλαβενίτη να είναι στα 20 λεπτά. Πχ Γραμμή 13 πρώτο 20 λεπτό από/προς Σκλαβενίτη μετά το 2ο το 55 και τρίτο το 43

Μετονομασία επίσης των γραμμών όλα τα 89 για Ακροποταμο , τα 85 για Κριθια , το 83Ν και 69 για Παλιουρά και Ντουράκι

Μετατροπή γραμμής 56 σε express. Δεν υπάρχει νόημα να εξυπηρετεί όλη την οδό Λαγκάδα με τον ΝΣΣ. Υπάρχει και το 38 που είναι γραμμή του Δήμου Παύλου Μελλα.

Δημιουργία επίσης γραμμής αφού το 55Β μετονομαστεί υποθετικά μιλώντας πάντα σε 13 55Β:Ωραιόκαστρο - Σταυρουπολη - Ανεφοδιασμός Καυσημων. Αντί οι οδηγοί του 56 να πατάνε 27 για να πάνε μέσα να το γεμίσουν θα πατάνε 55Β για να ξέρει ο κόσμος

Καλό... Για το 5-6 τι λες;;;
Απάντηση
Θέλω να επαναλάβω ότι ο Σκλαβενίτης δεν έχει χώρο για παραπάνω γραμμές όταν πρόκειται για τέτοιον μεγάλο αριθμό λεωφορείων και για να μεγαλώσει θα πρέπει να υπάρχει συμφωνία με το Σ/Μ! Όποτε τερματικός σταθμός στο Σκλαβενίτη για γραμμες εκτός του 1, του 28 και ίσως με την συγχώνευση 25-57 που πρότειναν και του 59, δεν χωράει άλλη γραμμή!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 373 305.200 22-11-2024, 11:10 AM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 42.815 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)