Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
Αν γίνει το σύστημα μετεπιβίβασης το παράδειγμα με το 11 θα πρέπει το 10 να ενισχυθεί από λεωφορεία. Θα έχει τόσο κόσμο που αν η δύναμη του 10 παραμείνει η ίδια θα υπάρξει πρόβλημα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το κυκλοφοριακό μήπως να φύγουν τα Ι.Χ που δεν έχουν δουλεία; Να επιτρέπεται η είσοδος στο κέντρο μόνο στο ΙΧ των κατοίκων και στα επαγγελματικά οχήματα

Το 32-34 όπως και 20-21 είναι εφικτό να συγχωνευτούν;

Αύριο να δούμε πως να πάνε αν και κομμάτι Βασ. Όλγας-ΚΤΕΛ θα καλύπτεται μόνο από το 78 νυν Χ1. Τι θα γίνει μήπως το εισιτήριο των 2€ θα το καταργήσουν ή καμιά επέκταση του 3Κ στα ΚΤΕΛ ή το πιο ακραίο 2ΚΑ μέσω Βασ.Όλγας; Πάντως οι γραμμές 2 και 8 δεν έπρεπε να πειραχτούν

Μένει να δούμε στην θέση του 2 στον ΝΣΣ πια γραμμή θα μπει ή απλά το πιο πιθανό κενή εκτός από το Καλοκαίρι
Απάντηση
(31-10-2018, 06:23 PM)GiannisB Έγραψε: Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το κυκλοφοριακό μήπως να φύγουν τα Ι.Χ που δεν έχουν δουλεία; Να επιτρέπεται η είσοδος στο κέντρο μόνο στο ΙΧ των κατοίκων και στα επαγγελματικά οχήματα

Το 32-34 όπως και 20-21 είναι εφικτό να συγχωνευτούν;

Αύριο να δούμε πως να πάνε αν και κομμάτι Βασ. Όλγας-ΚΤΕΛ θα καλύπτεται μόνο από το 78 νυν Χ1. Τι θα γίνει μήπως το εισιτήριο των 2€ θα το καταργήσουν ή καμιά επέκταση του 3Κ στα ΚΤΕΛ ή το πιο ακραίο 2ΚΑ μέσω Βασ.Όλγας; Πάντως οι γραμμές 2 και 8 δεν έπρεπε να πειραχτούν

Μένει να δούμε στην θέση του 2 στον ΝΣΣ πια γραμμή θα μπει ή απλά το πιο πιθανό κενή εκτός από το Καλοκαίρι

1. Πολύ δύσκολο να γίνει αυτό με τα αυτοκίνητα! Ωραίο θα ήταν να υπάρχει δακτύλιος όπως και στην Αθήνα και σε κάθε ευρωπαϊκή Μητροπολη αλλά το βρίσκω πολύ δύσκολο! Σίγουρα ένα βήμα για τα λεωφορεία θα ήταν να υπάρχουν λεωφορειόδρομοι στους οποίους δεν θα μπορούν να μπουν αμάξια!

2. Δεν μίλησα για συγχώνευση αλλά περισσότερο για κατάργηση και ορθό σχεδιασμό γραμμών κορμού για τη δυτική Θεσσαλονίκη (3Κ, 4Κ, 5Κ κλπ) και όχι μόνο με 20, 21, 32, 34 αλλά και με γραμμές όπως το 51, το 52, το 54 αλλά και 57, 58, 25 κλπ!

3. Θεωρώ ότι 2€ θα έπρεπε να πληρώνει κάποιος μόνο από/προς το αεροδρόμιο! 2ΚΑ δεν υπάρχει περίπτωση να το δούμε πιστεύω! Πιο πιθανό είναι σε περίπτωση που διαμαρτυρυθούν οι κάτοικοι να γίνει κάτι με το Χ1!

4. Κυρίως 70 - 71 θα χρησιμοποιούν αυτή τη θέση έκτος άμα τη χρησιμοποιεί και το 2Κ όταν μπαίνει σταθμό είτε προς ή από το ΚΤΕΛ!
Απάντηση
(31-10-2018, 06:32 PM)irisbus57 Έγραψε: 1. Πολύ δύσκολο να γίνει αυτό με τα αυτοκίνητα! Ωραίο θα ήταν να υπάρχει δακτύλιος όπως και στην Αθήνα και σε κάθε ευρωπαϊκή Μητροπολη αλλά το βρίσκω πολύ δύσκολο! Σίγουρα ένα βήμα για τα λεωφορεία θα ήταν να υπάρχουν λεωφορειόδρομοι στους οποίους δεν θα μπορούν να μπουν αμάξια!

2. Δεν μίλησα για συγχώνευση αλλά περισσότερο για κατάργηση και ορθό σχεδιασμό γραμμών κορμού για τη δυτική Θεσσαλονίκη  (3Κ, 4Κ, 5Κ κλπ) και όχι μόνο με 20, 21, 32, 34 αλλά και με γραμμές όπως το 51, το 52, το 54 αλλά και 57, 58, 25 κλπ!

3. Θεωρώ ότι 2€ θα έπρεπε να πληρώνει κάποιος μόνο από /προς το αεροδρόμιο! 2ΚΑ δεν υπάρχει περίπτωση να το δούμε πιστεύω! Ποιο πιθανό είναι σε περίπτωση που διαμαρτυρυθούν οι κάτοικοι να γίνει κάτι με το Χ1!

4. Κυρίως 70 - 71 θα χρησιμοποιούν αυτή τη θέση έκτος άμα τη χρησιμοποιεί και το 2Κ όταν μπαίνει σταθμό είτε προς ή από το ΚΤΕΛ!

2. Έκανα μια ερώτηση  Smile

3.Το 2€ ήταν για το 2014 για αποτροπή μετεπιβίβασης από/προς τις γραμμές 67,68,69,72,87,88. Όμως οι δυο στάσεις του ΙΚΕΑ δεν κάνει το Χ1 μόνο το Ν1 και 70-71(το καλοκαίρι). Ανάλογα την απήχηση των κατοίκων Βασ. Όλγας για το αν διαμαρτυρηθούν για τα ΚΤΕΛ.Θα δούμε πως θα πάει

Για το 2€ από/προς αεροδρόμιο μόνο θέλει ηλεκτρονικό εισιτήριο. Δεν νομίζω τα μηχανήματα που έχει ο οργανισμός να μπορούν, να ρυθμιστούν από πια στάση εισέρχεται ο επιβάτης.  

4. Καλό θα ήταν η στάση του 2 να γίνει όταν τα λεωφορεία πάνε για ανατολικά μαζί με 45-Ν1. Περίμενα το 3 για ΙΚΕΑ αργούσε, 2-το ίδιο. Ερχόταν όμως το 8 και δεν ξέρεις προς που πήγαινε. Έπρεπε να περάσει το περίπτερο για να καταλάβεις αν πάει ή ΙΚΕΑ ή ΚΤΕΛ και να τρέχεις ανάμεσα σε διερχόμενα λεωφορεία
Απάντηση
Ξεκίνησε η λειτουργία των 2 & 3Κ!
Απάντηση
Εγω περιμενω την συγχωνευση του 15-16
Προφανως με την παραμονη της διαδρομης του 15 και με διελευση ολων των αστικων απο την εσωτερικη σταση στην ευαγγελιστρια
Απάντηση
Καλημέρα! Αλλαγή της διαδρομής του 24. Πλέον συνεχίζει Κασσάνδρου και κατεβαίνει από το διοικητήριο και συνεχίζει Αγ.Δημητρίου μέχρι την Εθ. Αμύνης.
Απάντηση
Το ιδιο ισχυει κ για το 50στην καθοδο,λογω εργων στην αποστολου παυλου,προσωρινη κατασταση η οποια θα παρει καιρο ομως.μεγαλυτερος κυκλος για το 24,θα μπορουσε να συνεχιζε δραγουμη αλλα θα καταργουταν εντελως το τμημα σβωλου-ερμου
Απάντηση
(20-11-2018, 12:56 PM)dim_thess Έγραψε: Το ιδιο ισχυει κ για το 50στην καθοδο,λογω εργων στην αποστολου παυλου,προσωρινη κατασταση η οποια θα παρει καιρο ομως.μεγαλυτερος κυκλος για το 24,θα μπορουσε να συνεχιζε δραγουμη αλλα θα καταργουταν εντελως το τμημα σβωλου-ερμου

Αυτό ακριβώς σκέφτηκα και εγώ αλλά μετά θα ήταν σχεδόν ίδιο με το 23! Βέβαια για την περίοδο των έργων θα ήταν καλή λύση γιατί τώρα κάνει έναν τεράστιο κύκλο και θα υπάρχουν καθυστερήσεις γιατί γίνονται πολλά και στην Αγίου Δημητρίου και στην Κασσάνδρου και κολλάνε λεωφορεία!
Απάντηση
2 νέες στάσεις! Συγκεκριμένα:

-Πλατεία Δημοκρατίας, με κατεύθυνση προς τον ΝΣΣ, στάση όλων των γραμμών που περνάνε από το σημείο, θέση: έξω από το Holiday Inn
-Παιδικός Σταθμός, με κατεύθυνση προς Χορτιατη και διασταύρωση Χορτιατη, στάση της γραμμής 61 & 61Α, θέση: απέναντι και μπροστά από τον παιδικό σταθμό Reggio
Απάντηση
Αν κατεβαινε δραγουμη θα μαζευε κοσμο απο κασσανδρου αλλα τωρα αδειο θα κατεβαινει ετσι οπως κατεβαινε κ με την μόνιμη διαδρομή του.
Θα πρεπει πιστευω να βαλουν κ ενα χαρτι οτι παει αγ δημητριου εθνικης αμυνης σβωλου γιατι πολλοι θα νομιζουν οτι ανεβαινει για χιλια δεντρα απο αγιου δημητριου αλλα κ οσοι μπουν απο κασσανδρου θα την πατήσουν με την κυκλαρα του
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 166.800 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)