Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[news247.gr]Μετρό: Αποκαλύπτουμε τους σταθμούς μετρό Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας
#1
Μετρό: Αποκαλύπτουμε τους σταθμούς μετρό Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας

Πηγή

[Εικόνα: agia_varvara2.jpg]
Παρουσιάζουμε σήμερα όσα θα αντικρίσουν το καλοκαίρι του 2019 οι πολίτες: τους σταθμούς μετρό Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας.

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζοντας οι εργασίες κατασκευής των 6 σταθμών της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό της Αθήνας, που θα συνεχίζει από την Αγία Μαρίνα και θα καταλήγει στον Πειραιά. Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο που θα συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά, με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, των Αθηνών.

Ωστόσο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, οι τρεις πρώτοι σταθμοί: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια, πρόκειται να παραδοθούν σε λειτουργία τον Ιούνιο του 2019, ενώ οι τρεις που απομένουν: Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο, θα παραδοθούν σε λειτουργία δύο χρόνια αργότερα, δηλαδή τον Ιούνιο του 2021.

Σήμερα, παρουσιάζουμε με φωτορεαλιστικές φωτογραφίες και κατόψεις, τους 3 πρώτους σταθμούς καθώς και όλες τις λεπτομέρειες κατασκευής, που επιμελήθηκε η Διεύθυνση Μελετών του Αρχιτεκτονικού Τμήματος της Αττικό Μετρό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι τρεις σταθμοί βρίσκονται σε βάθος από 26 έως 29 μέτρα, ενώ θα έχουν και φυσικό φωτισμό στον χώρο κοινού.

Σταθμός Αγία Βαρβάρα
[Εικόνα: agia_varvara.jpg]
Ο σταθμός Αγία Βαρβάρα είναι ο πρώτος της επέκτασης της γραμμής 3 και χωροθετείται κάτω από την πλατεία της Αγίας Ελεούσας, σε βάθος 29 μ. Είναι τριών επιπέδων, με πλευρικές αποβάθρες. Η κατασκευή του πραγματοποιείται με τη μέθοδο εκσκαφής και επίχωσης (cut and cover).

[Εικόνα: agia_varvara2.jpg]
Στον σταθμό αυτό προβλέπονται τρεις είσοδοι, δύο από αυτές επί της λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου και η τρίτη επί της πλατείας Αγίας Ελεούσας.

[Εικόνα: agia_varvara3.jpg]

Για την παροχή φυσικού φωτισμού στους χώρους κοινού, προβλέπεται άνοιγμα στην πλατεία, το οποίο επικοινωνεί με μη στεγασμένο υπαίθριο χώρο στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων.
[Εικόνα: agia_varvara4.jpg]
Οι κατακόρυφες επιφάνειες που περιβάλλουν το παραπάνω άνοιγμα έχουν υαλοστάσια για τον φωτισμό του χώρου έκδοσης εισιτηρίων και των χώρων διακίνησης επιβατών.
[Εικόνα: agia_varvara5.jpg]
Η αποκατάσταση της πλατείας περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά, καθώς και επαναχωροθέτηση των υπαρχόντων αγαλμάτων και μνημείων.
[Εικόνα: agia_varvara6.jpg]
Η αποκατάσταση της πλατείας περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά, καθώς και επαναχωροθέτηση των υπαρχόντων αγαλμάτων και μνημείων.

[Εικόνα: agia_varvara7.jpg]
Σταθμός ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Ο σταθμός Κορυδαλλός, είναι ο σταθμός με τη μεγαλύτερη επιφάνεια εργοταξιακών καταλήψεων (9.300 τ.μ. κοινόχρηστων χώρων).
Η κατασκευή του σταθμού πραγματοποιείται, εξ ολοκλήρου, με τη μέθοδο εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut and cover), σε βάθος 26 μ. κάτω από την πλατεία Ελευθερίας.
[Εικόνα: koridallos.jpg]

Διαθέτει δύο εισόδους, τη βόρεια που βρίσκεται στον πεζόδρομο του Αγίου Γεωργίου και τη νότια που βρίσκεται στην πλατεία Ελευθερίας. Για την κατασκευή του εφαρμόζονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με εύρος επιρροής διαμέτρου περίπου 1 χλμ., από το κέντρο της πλατείας Ελευθερίας

Πρόκειται για σταθμό τριών κυρίων επιπέδων, με πλευρικές αποβάθρες. Στην πλάκα οροφής του πρώτου επιπέδου του σταθμού, όπου βρίσκεται ο χώρος υποδοχής κοινού και τα εκδοτήρια εισιτηρίων, δύο κωνικά ανοίγματα με υαλοπίνακες ασφαλείας προσφέρουν φυσικό φωτισμό.

Στο επίπεδο οδού, στον χώρο της πλατείας, χωροθετούνται περιφραγμένη παιδική χαρά 800 τ.μ. και δύο νέα συντριβάνια με καθιστικούς χώρους στην περίμετρο τους. Τα παραπάνω έχουν ενταχθεί σε γενικότερη διαμόρφωση αποσκοπώντας στην εξυπηρέτηση των πολιτών.


Σταθμός ΝΙΚΑΙΑ

[Εικόνα: nikaia.jpg]


[Εικόνα: nikaia_1.jpg]

Ο σταθμός Νίκαια κατασκευάζεται σε βάθος 28 μ. με εκσκαφή και επανεπίχωση (cut and cover) κάτω από την πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου και τμηματικά με υπόγεια διάνοιξη.

[Εικόνα: nikaia_2.jpg]

Στα στάδια μελέτης και κατασκευής του σταθμού, λαμβάνεται ειδική μέριμνα για την προστασία των ευαίσθητων κτηρίων πυκνής και χαμηλής δόμησης που χαρακτηρίζουν την περιοχή, και βρίσκονται εντός της ζώνης επιρροής του έργου.

[Εικόνα: nikaia_3.jpg]

Προβλέπονται τρεις είσοδοι, οι δύο από αυτές παρακείμενα της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου και η τρίτη επί της πλατείας.
[Εικόνα: ikmihk8itphfzfgrvyyn.jpg]

Στην πλατεία διαμορφώνονται τρεις φωταγωγοί για την παροχή φυσικού φωτισμού στο εσωτερικό του σταθμού, στους χώρους διακίνησης επιβατών. Η κατασκευή των φωταγωγών θα είναι γυάλινη, σε μεταλλικό σκελετό.

[Εικόνα: em47xmh1bnnndmoxb71l.jpg]

Στους χώρους κοινού προβλέπονται επενδύσεις με μεταλλικά πανέλα, αναρτημένους γρανίτες αλλά και επιφάνειες σκυροδέματος με ανάγλυφα μοτίβα.
[Εικόνα: czzhwcesq8bcob3pmctz.jpg]
Η αποκατάσταση της πλατείας και του πεζοδρομημένου τμήματος της οδού Τσαλδάρη, πλησίον της εκκλησίας περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά και παιδική χαρά.

[Εικόνα: nikaia_7.jpg][Εικόνα: nikaia_8.jpg]

[Εικόνα: nikaia_9.jpg]
[Εικόνα: yyi5kffwzhrkmxwgiofj.jpg]

[Εικόνα: mfyfzovdekwdctl7vx3a.jpg]

Ο σταθμός Νίκαια κατασκευάζεται σε βάθος 28 μ. με εκσκαφή και επανεπίχωση (cut and cover) κάτω από την πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου και τμηματικά με υπόγεια διάνοιξη

[Εικόνα: vg7izodkqazgtmyfjsw6.jpg]

Στα στάδια μελέτης και κατασκευής του σταθμού, λαμβάνεται ειδική μέριμνα για την προστασία των ευαίσθητων κτηρίων πυκνής και χαμηλής δόμησης που χαρακτηρίζουν την περιοχή, και βρίσκονται εντός της ζώνης επιρροής του έργου. 

[Εικόνα: unxkiy6ocn29jx3j6c4h.jpg] 


Προβλέπονται τρεις είσοδοι, οι δύο από αυτές παρακείμενα της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου και η τρίτη επί της πλατείας.  
[Εικόνα: ikmihk8itphfzfgrvyyn.jpg]
Στην πλατεία διαμορφώνονται τρεις φωταγωγοί για την παροχή φυσικού φωτισμού στο εσωτερικό του σταθμού, στους χώρους διακίνησης επιβατών. Η κατασκευή των φωταγωγών θα είναι γυάλινη, σε μεταλλικό σκελετό.  
[Εικόνα: em47xmh1bnnndmoxb71l.jpg]


Στους χώρους κοινού προβλέπονται επενδύσεις με μεταλλικά πανέλα, αναρτημένους γρανίτες αλλά και επιφάνειες σκυροδέματος με ανάγλυφα μοτίβα.
[Εικόνα: czzhwcesq8bcob3pmctz.jpg]


Η αποκατάσταση της πλατείας και του πεζοδρομημένου τμήματος της οδού Τσαλδάρη, πλησίον της εκκλησίας περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά και παιδική χαρά.

[Εικόνα: mxb6haney15uykinulgt.jpg]
[Εικόνα: oqpucwvnchhim1ynfsip.jpg]
[Εικόνα: snlsa09gbx03jqjnxzwv.jpg]
Απάντηση
#2
Βέβαια, απ' όσο ακούστηκε, δεν θα είναι άμεση η σύνδεση Πειραιά - Αεροδρομίου. Θα κοπεί στα 2 η γραμμή 3, με το τμήμα Πλακεντίας - Αεροδρομιο σαν προέκταση
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#3
Και τώρα που πλησιάζει ο καιρός της ολοκλήρωσης, ακούω τα στοιχήματά σας για το πότε θα παραδωθεί; 30/6/2019, 31/8/2019 μέχρι τέλος 2019 ή αργότερα; Με όσα έχω διαβάσει ως τώρα και με την εμπειρία παράδοσης των προγούμενων επεκτάσεων, πιστεύω ότι γύρω στο Σεπτέμβριο θα κοπεί η κορδέλα.
(BTW πρέπει να προσλάβουν και προσωπικό για τη στελέχωση των σταθμών, όπως επίσης και ηλεκτροδηγούς, αν δεν θέλουμε να δούμε εναλλάξ Μοναστηράκι - Πλακεντίας και Νίκαια - Πλακεντίας (βλ. κόκκινη γραμμή).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#4
30 Ιουνίου λέω. Ευκαιρία να αναβαθμιστεί η υποβαθμισμένη Β' Πειραιά τώρα με το μετρό. Άντε με το καλό και ο ΗΣΑΠ στο Κερατσίνι που λέγανε ότι θα γίνει η επέκταση.
Απάντηση
#5
(01-11-2018, 12:16 PM)NightLine Έγραψε: 30 Ιουνίου λέω. Ευκαιρία να αναβαθμιστεί η υποβαθμισμένη Β' Πειραιά τώρα με το μετρό. Άντε με το καλό και ο ΗΣΑΠ στο Κερατσίνι που λέγανε ότι θα γίνει η επέκταση.

Ο ΗΣΑΠ στο Κερατσίνι είναι όνειρο απατειλό. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση να ξεκινήσουν τα έργα τουλάχιστον την επόμενη 5ετία. Πιο πιθανό είναι να γίνει επέκταση του τραμ από λιμάνι προς Ταμπούρια και Πέραμα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#6
Και μετά προς Σαλαμίνα άμα γίνει η υποθαλάσσια ζεύξη, καθώς σχεδιάζεται κάτι τέτοιο. Μακάρι.
Απάντηση
#7
Εγώ προβλεπω Σεπτέμβριο. Τώρα αν βιαστουν και Ιούνιο το προλαβαίνουν αλλά ένας γνωστος μεσα μου είπε πως έχει αρκετή δουλεια ακόμα και βαση εμπειρίας βλέπει μικρή καθυστέρηση

Πάντως αν προσέξει κανεις θα δει οτι τα εργοτάξια δουλεύουν 7ημερο κανονικά, οπότε υπάρχει μια βιασύνη.
Απάντηση
#8
Τελικά τελείωσε και ο Σεπτέμβριος και τίποτα. Δεν παίζει μέσα στο 2019, αλλά και ούτε τους πρώτους μήνες του 2020. Το ίδιο ισχύει και για το τραμ. Θεωρώ ότι θα παραδοθούν Άνοιξη με καλοκαίρι του 2020, μαζί με το τραμ, και το υπόλοιπο τμήμα μέσα στο 2022, ίσως και το 2023.

Πάντως πριν από ένα μήνα που πέρασα από Πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό, είχε φαρδύνει το πεζοδρόμιο γύρω από το εργοτάξιο, που σημαίνει ότι τα έργα έχουν μπει στην τελική ευθεία.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [news247] Μετρό - Τραμ: Επαναφορά νυχτερινών δρομολογίων κάθε Παρασκευή και Σάββατο Giannis 1 4.900 03-12-2021, 06:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  [news247.gr] Μετρό: Γιατί θα κλείνουν τους επόμενους μήνες οι σταθμοί κάθε Σαββατοκύριακο dimangelid 0 3.238 14-01-2017, 09:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: dimangelid
  [news247.gr] Μετρό: Αυτοί είναι οι 4 σταθμοί που δεν θα λειτουργήσουν το Σαββατοκύριακο dimangelid 0 2.703 14-01-2017, 09:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: dimangelid
  [news247.gr] Ξεκινάει η κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας dimangelid 0 2.716 12-10-2016, 01:04 AM
Τελευταία Δημοσίευση: dimangelid

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)