Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
2Κ είναι το 2 απλά μέχρι το ΚΤΕΛ
3Κ μετάβαση όπως το 3 και τέρμα στον ΝΣΣ και επιστροφή όπως το 8 (παραλιακά)
33 & 39: Όπως τα βλέπουμε τώρα στην τηλεματική!
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
Επίσης από 72Β πήγαμε σε 72Ε με περισσότερα δρομολόγια!
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
(25-10-2018, 04:43 PM)irisbus57 Έγραψε: 2Κ είναι το 2 απλά μέχρι το ΚΤΕΛ
3Κ μετάβαση όπως το 3 και τέρμα στον ΝΣΣ και επιστροφή όπως το 8 (παραλιακά)
33 & 39: Όπως τα βλέπουμε τώρα στην τηλεματική!
οφ για το 3Κ ευτυχώς δεν θα πάει 26ης Οκτωμβρίου.
Γιατί απλά δεν αλλάζουν τα την διαδρομή του 3 και 8 καλύτερα να μην υπάρχουν και αλλαγές στα controller; Ας πούμε το 3 για ανατολικά παραλιακά, το 8 όπως το 2 και το 2 καταργείται
Περιμένω ανάρτηση στο site του ΟΑΣΘ
Δημοσιεύσεις: 94
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-01-2013
Καλησπέρα!
1. Έχουμε μπει στην κακή συνήθεια τα νούμερα των γραμμών να συνοδεύονται από γράμματα!
2. Οι νέες διαδρομές των 33 και 39 ,εξυπηρετούνταν μέχρι τώρα με αρθρωτό. Με τις αλλαγές θα μπορεί το 12μετρο να πάρει τόσο κόσμο? Θα μπορούσε να μπει 18μετρο στις γραμμές αυτές?
3. Αφού αλλάζουν την μετάβαση του 39, το ιδανικό τελείωμα της διαδρομής του θα μπορούσε να είναι Εγνατία-αριστερά Αναγεννήσεως-δεξιά Γιαννιτσών-αριστερά Βουτυρά-αριστερά Σταθμού-αριστερά 26ης Οκτωβρίου και τέρμα. Το τελείωμα της γραμμής 12 όταν πήγαινε από Ερμού. Έτσι θα εξυπηρετούνταν ο κόσμος που ήθελε να πάει από Εγνατία στην Γιαννιτσών.
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
Και το 39 δυο φορές στην Δωδεκανήσου μπερδέματα θα έχουμε
Δημοσιεύσεις: 159
Θέματα: 0
Εγγραφή: 28-01-2014
Πολυ καλυτερες οι αλλαγες.ηταν απλο να αυξησουν τις διελευσεις του 31 απο το να στειλουν το 3.
12λεωφορεια για 31 δεν ειναι λιγα;ποσα ειχε δηλαδη;
Θα ηθελα να ηξερα τι τους εκανε εν τελει να καταληξουν σε αυτη την πιο απλοϊκή αλλαγη.
Επισης σημαντικό οτι το 5 θα παραμεινει ως εχει,διαφορετικα με το 6 θα.υπηρχε σοβαρο προβλημα απο ελευθεριας,ισως επαιξε κ αυτο ρολο.
Θα υπαρχει θεμα ομως στην ελευθεριας οταν ξεκινήσουν τα εργα.ο οασθ ζήτησε μεταφορα των τερματικων στο λιμανι κ απο κει τους ειπαν δεν γίνεται.
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
Σαφώς και καλύτερη αλλαγή από τα να στείλεις 34 λεωφορεία στο ΚΤΕΛ στέλνεις 17 αλλά και πάλι. Το 8 δεν νομίζω να βγαίνει με 17 λεωφορεία, στέλνει τώρα λιγότερα από ΙΚΕΑ για ΚΤΕΛ. Η να μείνουν ως έχουν η τουλάχιστον το 8 να ακουλουθει την διαδρομή του 2. Έχει όμως κενά όπως για να πάει κάποιος Βας Ολγας για ΚΤΕΛ μόνο με το Χ1. Που εκεί αν κάποιος δεν έχει κάρτα πληρώνεις 2€.
Πάμε τώρα στην ψυχολογία επιβάτη στην οδό Δελφων. Για να πάει από κει κάποιος στο κέντρο η θα πάρει το 7,33,39 η θα περπατήσει κάτω Βας Ολγας για 3,5,6,8. Όμως για να γυρίσει πίσω θα πάρει το 3,39 που τώρα θα επιστρέφει το 33 με 12μ και με λιγότερα λεωφορεία.
Για το τέρμα πλατεία Ελευθερίας προβλέπω να σταματάν στάση Βενιζέλου επι Μητροπόλεως και να φεύγουν κατευθείαν σαν το πέταλο Αριστοτελους
Δημοσιεύσεις: 159
Θέματα: 0
Εγγραφή: 28-01-2014
26-10-2018, 01:21 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-10-2018, 01:26 PM από dim_thess. Edited 1 time in total.)
θα γινει η αναπλαση με τα λεωφορεια να παραμενουν ελευθεριας.αυτος προς στιγμην ειναι ο σχεδιασμος ενα μικρο κομματι θα κλεισει
Και οντως ειναι θεμα το ολγας κτελ
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
Στην επίσημη εφαρμογή όπως και στην ιστοσελίδα εξακολουθεί να μην υπάρχει ανακοίνωση για την αλλαγή των γραμμών!
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
(26-10-2018, 12:43 AM)GiannisB Έγραψε: Και το 39 δυο φορές στην Δωδεκανήσου μπερδέματα θα έχουμε
Πιστεύω σύντομα στη 1 από τις 2 διαδρομές θα κάνει τη στάση Δημόκριτος αντί για Φράγκων.