Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
#81
Ο μονος λογος για αλλαγες με χ ,ν κ και αλλα τετοια βλακωδη ειναι νομιζω καθαρα για εντυπωσιασμό για οσους δεν γνωριζουν.
Επισης να ξαναπω οτι θα ειναι απαραδεκτο αν καμμια γραμμη δεν μπαινει στο σταθμο.γιατι μεχρι στιγμής δεν ειναι διευκρινισμενο αυτο.
Το αδιεξοδο λογω της καταστασης των λεωφορείων φτανει στο απροχώρητο.στο 22 εχουν ενα λεωφορειο ολη μερα ,δηλαδη ανα μια ωρα κ αυτο γιατι; γιατι βαλαν το δευτερο να κανει τις 3 κατηργημενες στασεις του 23 κ το τριτο μενει μονιμα εφεδρεία.(υπηρξε μερα μεσα στο καλοκαιρι που δεν κυκλοφορησε ουτε ενα δρομολογιο 24 ωρες!!!!!)αντι να αφησουν το 23 ως ειχε η να του εβαζαν europolis για το θεμα της αναστροφης,ξαφνικα μετα 50 χρονια λενε απαγορευεται αναστροφη με μεγαλο οχημα.
Δεν πιάνονται απο πουθενα το προσχημα στην αλλαγη του 23 ηταν η βελτιωση αξιοπιστίας των δρομολογιων μα εφοσον ειναι κυκλικη δεν υφίσταται τετοιο πραγμα.κανεις φυσικα δεν απανταει γιατι δεν μπαινουν τα europolis στο 23.
Απάντηση
#82
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό, αλλά δεν ακούγεται άσχημο, Europolis στο 23, με κάνα δυο παραπάνω οχήματα από όσα έχει τώρα Vovlo και τα Volvo στο 15 που χωράνε άνετα. Και λέω κατά πόσο γιατί δεν ξέρω λεπτομέρειες για γραμμές, λεωφορεία κλπ
Απάντηση
#83
Το 23 και 50 κάνουν κοινή διαδρομή από Βενιζέλου που μπαίνει το 50 μέχρι Άνω πόλη ;

Για μένα το 23 κακώς που ξεκινάει από ΝΣΣ γιατί φεύγει άδειο μέχρι Βενιζέλου. Η να ξανά πάει εκεί που ήταν η πέταλο.
Απάντηση
#84
Nai στο τμημα που λες ειναι κοινη.το 23 απλα πρεπει να σταματήσει να πηγαινει συκιες,μονο ετσι θα ειναι λειτουργικη η γραμμη.απο το σταθμο πολλες φορες γεμισει κ πλατεια ελευθεριας φισκαρει.ενα διαστημα μετα απο παρεμβασεις σκεφτονταν να φευγει ενα με κοσμο απο σταθμο και το επομενο αδειο ωστε να ξεκιναει απο ελευθεριας αλλα δεν.
Απάντηση
#85
(10-10-2018, 05:30 PM)irisbus57 Έγραψε: Ουσιαστικά τώρα έχει δυο αλλαγές! Μια λόγω έργων και μια δοκιμή προς πιθανή αλλαγή δρομολογίου! Επίσης τώρα είδα το 114 να έχει προμετωπίδα 99 και να κάνει δοκιμές πιθανότατα για το 59! Από ότι έχω ακούσει με την μεγάλη αλλαγή με το μέτρο και με το 2,3,8 και με τις αλλαγές και τις μετεπιβίβασεις σκέφτονται και αλλαγές για 25,57,59!

Η αλλαγή στο σημείο των έργων ισχύει από σήμερα μέχρι το Σάββατο!
Η άλλη αλλαγή είναι για να εξυπηρετεί περισσότερο κόσμο η γραμμή αλλά και αυτή είναι επίσης προσωρινή και θα την δοκιμάζουν τώρα που γίνονται και τα έργα!

Για 2,3,8 5 και σήμερα σύμφωνα με αυτά που είπε ο υπουργός. Δηλαδή 15/10 αν και δεν βλέπω ανακοίνωση στην επίσημη σελίδα του οργανισμού

Με το 25 και 57 τι σκέφτονται να κάνουν;

Πάμε και στα ΚΤΕΛ. Λένε ότι κάνουν γύρω με 30χιλ τα λεωφορεία με τις γραμμές αυτές. Όμως δεν μπαίνουν μέσα στην πόλη ποσό μάλλον το 92 αλλά και 91. Το πρώτο το 92 δεν πιστεύω το δρομολόγιο να κάνει ούτε 5 χιλιόμετρα.

Ένα άλλο πράγμα το 81 παραμένει και το 80 που είναι πιο κοντά η σκέφτονται να πηγαίνει μέχρι Σινδο η στο δεύτερο σενάριο να την αναλάβει το ΚΤΕΛ. Γιατί ; Γιατί σκέφτονται στο 80 μόνο περικοπή διαδρομής και όχι και στο 81. Προσωπικά αν θέλουν να τις περικόψουν τις διαδρομές 80,81,89 ας πηγαίνουν μέχρι Σινδο και το 51 ας πηγαίνει μέχρι το πέταλο.
Απάντηση
#86
(10-10-2018, 06:14 PM)GiannisB Έγραψε: Με το 25 και 57 τι σκέφτονται να κάνουν;

Συγχώνευση γραμμών, το 59 να γίνει ή σαν το παλιό 41 που ήταν Νεάπολη - Σκλαβενιτης ή το 59 να γίνει Πεύκα - Κέντρο ή Πεύκα - Νεάπολη ή να υπάρξει ένα 57Α μόνο από Ασβεστοχώρι ή Πεύκα!
Απάντηση
#87
(06-10-2018, 07:26 PM)vard_57 Έγραψε: Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό, αλλά δεν ακούγεται άσχημο, Europolis στο 23, με κάνα δυο παραπάνω οχήματα από όσα έχει τώρα Vovlo και τα Volvo στο 15 που χωράνε άνετα. Και λέω κατά πόσο γιατί δεν ξέρω λεπτομέρειες για γραμμές, λεωφορεία κλπ

Europolis,πριν χρονια οταν ηρθαν στον οασθ και λιγο καιρο μετα ειχαν μπει στο 23 σε συνδυασμό με τους 11μετρους κοκκινους αλεξανδρους αλλα επειδή δεν ειχαν ποτε συχνοτητες σαν του 15 αφαιρεθηκαν.αν μπουν μπορουν να εκτελουν ξανα την αναστροφη.το προβλημα της γραμμης ειναι η επεκταση στις συκιες κ στο σταθμο
Απάντηση
#88
Αναρτηθηκαν στην διαυγεια του οσεθ οι καταργησεις 2,3,8 και οι νεες 101,102 καθως και οι αλλαγες στα 5 και 33.

101(ανατολικος σταθμος -μεσω τσιμισκη 26ης οκτωβριου - κτελ)
17 λεωφορεια τις καθημερινες, το σαββατο 14 και κυριακη 12 συχνοτητα καθημερινης 10λεπτα ,σαββατου 12 κυριακη 14

102(ανατολικος σταθμος-εγνατια μεσω σταθμου-κτελ) 17 λεωφορεια τις καθημερινες το σαββατο 14 +1μβ και κυριακη 12 συχνοτητα καθημερινης 10 λεπτα το σαββατο 11 και κυριακη 14

Γραμμη 5 κρηνη σταθμος(3ης Σεπτεμβρίου εγνατια σταθμος)
Λεωφορεια Καθημερινη 13 σαββατο 11 κυριακη 9
Και συχνοτητες αντίστοιχα 12 λεπτα ,13 και 16

Γραμμη 33 παντελεημων βενιζελου (επιστροφη μεσω δελφων)
Λεωφορεια καθημερινης 9 ,σαββατου 7 και κυριακης 6
Συχνοτητες 14 λεπτα 18 λεπτα και 21 αντίστοιχα

http://www.e-kalamaria.gr/Article/id/459...01-και-102

Βεβαια στην διαυγεια οσεθ https://diavgeia.gov.gr/f/THETA_SA
Ειναι αναρτημενα αλλα γραφουν οτι εκκρεμεί αιτημα ανακλησης
Απάντηση
#89
Τελικά -πάλι καλά- το 102 θα σταματάει στον Σταθμό
Απάντηση
#90
Οπότε το 101 η διαδρομή του 3 και μετά τα δικαστήρια η διαδρομή του 31 και τέρμα στο 12, το 102 η διαδρομή του 2 λογικά στάση στο σταθμό μαζί με Χ1 & 45 για ΚΤΕΛ και τέρμα στη θέση του 8 στα κτελ! Το 5 στη θέση του 3 και στη θέση του 2 στον ΝΣΣ τα 70 & 71 τα καλοκαίρια!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 157.533 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)