Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)
(04-10-2018, 10:41 AM)nikos1991 Έγραψε: Ο πελάτης δεν έχει μόνο δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις. Από τη στιγμή που χρησιμοποιεί το προϊόν (μεταφορά) έχει αποδεχτεί κάποιους όρους, με τους οποίους αν δεν συμφωνεί μπορεί να προσφύγει στα αρμόδια δικαστήρια. Οι νέοι όροι του ηλεκτρονικού εισιτήρίου έλεγαν ότι όσοι δικαιούνται μειωμένο θα έπρεπε από 1/11/2017 να εκδώσουν υποχρεωτικά κάρτα. Μετά την ομολογουμένως λογική κατακραυγή του κόσμου που προφανώς δεν θα προλάβαιναν σε 27 μέρες να εκδώσουν κάρτα όλοι οι τρέχοντες κάτοχοι μηνιαίου κομίστρου μαζί με δικαιούχους μειωμένου κομίστρου και δωρεάν μετακίνησης. Οπότε αρχικά δώθηκε παράταση στους δικαιούχους δωρεάν μετακίνησης, (ξεκίνησαν να βγάζουν κάρτες τον Ιανουάριο) και για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου ανακοινώθηκε τον Ιούλιο ότι έχουν δικαίωμα να βγάλουν κάρτα μέχρι τις 30/09/2018. Συνολικός χρόνος από την ημέρα πρώτης έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας 362 μέρες. Δεν πρόλαβαν;
Η επιχείρηση θέλει προφανώς να έχει έσοδα. Για να έχει έσοδα δεν χρειάζεται να καταγράφει απαιτήσεις, αλλά θα πρέπει να ξέρει από που θα εισπράξει τα έσοδά της. Όλοι όσοι εξέδιδαν μισό εισιτήριο αντί για ολόκληρο και δεν καταγράφονταν πουθενά ήταν φύρα για την επιχείρηση. Με αυτόν το τρόπο (όπως έχει ανακοινωθεί από πέρσυ) θα μπορεί να ταυτοποιεί ποιοι είναι πράγματι δικαιούχοι μειωμένου κομίστρου, για πιο λόγο και πόσο ξοδεύουν, ώστε να μπορεί να απαιτήσει το υπόλοιπο ποσό από το αρμόδιο υπουργείο, χωρίς εκείνο να έχει δικαίωμα αντίρρησης.
Κινητό με NFC έχεις δίκιο ότι δεν διαθέτουν όλοι. Έχουμε και τις ψωνάρες στην Ελλάδα που προτιμούν να δώσουν 1789€ σε γνωστό φρουτοκινητό, το οποίο για τόνωση της αξίας της εταιρίας, δεν επιτρέπει την χρήση του εγκατεστημένου NFC σε άλλες εφαρμογές, εκτός του εαυτού του. Οι υπόλοιποι νομίζω ότι έχουν αγοράσει κινητό την τελευταία τριετία, το οποίο με εξαίρεση τα πολύ φθηνά μοντέλα, έχει εγκατεστημένο NFC, το οποίο μπορεί ακόμα και να μην το γνωρίζει ο χρήστης του. Παρ' όλα αυτά δεν πρόκειται να κατηγορήσει κανείς τους χρήστες που δεν μπορούν να επωφεληθούν από αυτό, μπορεί όμως να κατηγορήσει αυτούς που δεν ξέρουν 1) ότι και τα περίπτερα φορτίζουν εισιτήρια και 2) πήγαιναν στο εκδοτήριο για να αγοράσουν ένα εισιτήριο των 0,60€ το οποίο το πετούσαν λίγο αργότερα και αγόραζαν ξανά καινούριο (εννοείται πάλι μόνο ένα).
Πάμε τώρα στη λογική της κάρτας για ΟΛΟΥΣ τους κατοίκους της Αττικής:
- η κάρτα έχει κόστος 0,84€ + ΦΠΑ και εργατικό κόστος 5' της ώρας ή περίπου 0,62€ στο μισθό του εκδότη, ενώ το εισιτήριο έχει κόστος έκδοσης 0,09€ + ΦΠΑ και εργατικό κόστος περίπου 2' ή αντίστοιχα 0,25€. Οπότε με 5 εκδόσεις εισιτηρίων εξισοροπείται το κόστος έκδοσης κάρτας.
- η κάρτα μπορεί να εκδοθεί και εξ' αποστάσεως, οπότε το παραπάνω κόστος μειώνεται, όπως ακόμη περισσότερο μειώνεται και η "ταλαιπωρία" του επιβάτη.
- η κάρτα λειτουργεί και σαν ψηφιακό πορτοφόλι, οπότε δεν χρειάζεται να εκδίδει ένα εισιτήριο αεροδρομίου και ένα απλό 90', απλά να βάλει 7,40€ στο πορτοφόλι και το μηχάνημα θα τα απομειώνει μόνο του. Αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι δεν το καταλαβαίνουν, αλλά όταν εφαρμοστεί το ζωνικό ή αναλογικό εισιτήριο θα φανεί ακριβώς η χρησιμότητά του (πήγαινε βάλε 2 εισιτήρια ζώνης Α και ένα ζώνης Γ πχ)

Τώρα σχετικά με το επιπλέον κόστος για το απλό εισιτήριο, στην Ολλανδία ισχύει +1€ για κάθε εισιτήριο απλής διαδρομής ή +7€ για την έκδοση ανώνυμης ή προσωποποιημένης κάρτας. Και εκεί φυσικά οι εκπτώσεις μπαίνουν μόνο στην προσωποποιημένη κάρτα. Η αντικατάσταση, λόγω παλαιότητας, είναι δωρεάν.
Στην περίπτωση της Ελλάδας, όπου τα κόστη είναι χαμηλότερα μπορεί να μπει τέλος μόνο στην έκδοση πολλαπλού εισιτηρίου και όχι στην έκδοση κάρτας, αφού σκοπός του ΟΑΣΑ είναι να προωθήσει τη χρήση της κάρτας.

Κάθε επιχείρηση οφείλει όμως να αφουγκράζεται τις ανάγκες του κοινού που απευθύνεται και να πράττει με βάση αυτές, αν θέλει φυσικά να κρατήσει την πελατεία της και να την αυξήσει. Ο ΟΑΣΑ και οι θυγατρικές του ειδικά πλέον κάνουν ότι μπορούν για να την διώξουν με πολλούς τρόπους..

Για την υποχρεωτική έκδοση προσωποποιημένων των ομάδων που δικαιούνται μειωμένο κόμιστρο μέχρι τον Ιούλιο είχε αφεθεί να εννοηθεί ότι θα συνεχιστεί κανονικά.. Προφανώς μέχρι τότε κανείς δεν ήταν τόσο βλάκας να τρέχει αρχικά σε ΚΕΠ να πάρει βεβαίωση ΑΜΚΑ, έπειτα να ψάχνει σημείο έκδοσης προσωποποιημένης και μετά να κάθεται σα μ@λάκας στην ουρά με τις ώρες εφόσον έκανε τη δουλειά του με τα εισιτήρια.. Επίσης, η αίτηση από το site νομίζω απευθυνόταν μόνο σε άνεργους και ΑΜΕΑ και οι υπόλοιποι (φοιτητές, μαθητές, άνω των 65 κλπ.) μπορούσαν από εκδοτήριο. Περιττό να αναφερθεί ότι η ταχυδρομική αποστολή καθυστερούσε υπερβολικά πολύ σε σχέση με τη διαδικασία από το εκδοτήριο.. Και εννοείται βέβαια ότι οι ταχυδρομικές αποστόλες κόστισαν επιπλέον στον ΟΑΣΑ..

Επίσης, ξεχνάς ότι το καλοκαίρι συγκοινωνία στο μεγαλύτερο μέρος της Αθήνας σχεδόν δεν υπήρχε για να πας στα σημεία έκδοσης προσωποποιημένης (που ήταν ακόμα λιγότερα και με μειωμένο ωράριο το καλοκαίρι). Εκτός αν θεωρείται συγκοινωνία το 1 όχημα στο 550 σε μεσημεριανή αιχμή, το άλλο 1 όχημα στο 040, τα 2 αμάξια του Α7 κλπ. Δεν το συζητάμε για τοπικές που με μερικές εξαιρέσεις δούλευαν μόνιμα με συχνότητες της 1 ώρας και άνω και αν..

Στο ζουμί τώρα, όσοι εξέδιδαν μειωμένο κόμιστρο, όπως έχω ξαναπει, φαινόταν από τις πωλήσεις αυτών εδώ και δεκαετίες..! Ο ΟΑΣΑ έβλεπε κάθε χρόνο πόσα μειωμένα εισιτήρια είχε εκδόσει και ζητούσε από τα εκάστοτε υπουργεία τη διαφορά βάσει συμβάσεων.. Συνεπώς, ουδέποτε ήταν "φύρα"... Το ίδιο και με τις μειωμένες κάρτες.

Τα περίπτερα που διαθέτουν είτε εξοπλισμό για επαναφόρτιση είτε πακέτα εισιτηριών είναι ελάχιστα σε σχέση με το παρελθόν.. Τα δε που διαθέτουν μονά εισιτήρια (εστω και 1,40€) ανύπαρκτα.. Οπότε σε περιοχή που δεν υπάρχει κοντά κάποιος σταθμός μετρό ή κάποιο εκδοτήριο και δεν έχεις ήδη κάποιο κόμιστρο προφανώς θες δε θες μπαίνεις δωρεάν στο λεωφορείο/τρόλεϊ.

Τα κόστη για την έκδοση εισιτηρίου/κάρτας από που πηγάζουν;; Επίσης, η έκδοση εισιτηρίου απο μηχάνημα απαιτεί μερικά δευτερόλεπτα και οχι 2 λεπτά..!

Τέλος, δεν είμαστε στην Ολλανδία και δεν έχουμε εισοδήματα επιπέδου Ολλανδίας και ούτε ότι συμβαίνει στο εξωτερικό είναι ντε και καλά σωστό και ότι γίνεται εδώ είναι πάντα λάθος. Επίπλεον, το athena ticket δεν είναι και ότι πιο ανθεκτικό.. Έχω δει αρκετά εισιτήρια μετά από 1 μήνα χρήσης να είναι σε επιεικώς άθλια κατάσταση με κανονική χρήση...

(04-10-2018, 12:14 PM)ecoj Έγραψε: Τουλάχιστον προσβλητικό να αποκαλείς ψωνάρα κάποιον που αγόρασε κάτι ακριβό που εσύ είτε δεν θέλεις είτε δεν μπορείς με κριτήριο την έλλειψη NFC! Και επίσης στα τηλέφωνα μίας κινέζικης εταιρίας που είναι αρκετά δημοφιλής τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα λόγω value for money συσκευών τυχαίνει να μην υπάρχει καθόλου NFC μέχρι σχεδόν 200€. Οπότε γενικά το ''υπάρχει το NFC'' ξεχάστε το για την ώρα. 

Δεν θα  σχολιάσω καν ότι εμένα στην πρώτη επαναφόρτιση μέσω NFC μπλόκαρε και σταμάτησε στη μέση η διαδικασία και όταν πήρα τηλέφωνο στον ΟΑΣΑ στο τμήμα κομίστρου για να μου το ξεμπλοκάρουν μου είπαν μεταξύ άλλων να πηγαίνω στο μηχάνημα και να αποφύγω τη χρήση της εφαρμογής!

Πες τα! Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει 500+ προβλήματα/παραλείψεις και τελικά καταλήξαμε ότι για όλα φταίει ο επιβάτης...
Απάντηση
(04-10-2018, 12:14 PM)ecoj Έγραψε: Και επίσης στα τηλέφωνα μίας κινέζικης εταιρίας που είναι αρκετά δημοφιλής τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα λόγω value for money συσκευών τυχαίνει να μην υπάρχει καθόλου NFC μέχρι σχεδόν 200€. Οπότε γενικά το ''υπάρχει το NFC'' ξεχάστε το για την ώρα. 

Το παλιό Samsung Galaxy Core II που είχα είχε NFC και λειτουργούσε κανονικά, μιας και είχα επαναφορτίσει ουκ ολίγες φορές την κάρτα μου με αυτόν τον τρόπο. Τώρα, το Xiaomi Redmi 5 Plus μου, αν και γαμάτο από θέματα μπαταρίας, δεν έχει NFC... Οπότε, απο εδώ και στο εξής μηχάνημα από σταθμό μετρό. Ευτυχώς στον Άγιο Δημήτριο έχουν και POS οπότε φόρτισα την κάρτα πριν λίγες μέρες στο πιτς φιτίλι. 

(04-10-2018, 02:19 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τέλος, δεν είμαστε στην Ολλανδία και δεν έχουμε εισοδήματα επιπέδου Ολλανδίας και ούτε ότι συμβαίνει στο εξωτερικό είναι ντε και καλά σωστό και ότι γίνεται εδώ είναι πάντα λάθος. 

Καλό είναι να κοιτάζουμε και τι γίνεται έξω, καθώς αυτοί (ολλανδοί, ισπανοί, γάλλοι, άγγλοι κλπ) χρησιμοποιούν αυτές τις τεχνολογίες εδώ και χρόνια, επομένως έχουν το know-how. Εδώ ακόμα είμαστε σε μαύρα μεσάνυχτα και παλεύουμε να εφαρμόσουμε κάτι απλό.

Τώρα που έχω επανέλθει στην πολιτική μου ζωή και κυκλοφορώ στον δρόμο, βλέπω πως τα πράγματα είναι τραγικά όσον αφορά το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ουρές παντού, τζαμπατζήδες παντού (οι οποίοι είτε σου κολλάνε πίσω σου για να περνάνε τζάμπα είτε πηδάνε κανονικότατα) και γενικά χάος. Προφανώς και θα έχεις ουρές όταν σε έναν σταθμό από εκεί που είχες 10 μηχανήματα, τώρα έχεις...2! Εκ των οποίον τα δύο, άντε το 1 να έχει POS, αλλιώς θα πρέπει να τρέχεις να βρεις ΑΤΜ να βγάλεις μετρητά αν δεν κουβαλάς επάνω σου. Με τους δικαιούχους του μειωμένου κόμιστρου (φοιτητές και άνω των 65) κυριολεκτικά γίνεται μεξικάνικη σαπουνόπερα. Βγαζουν, δε βγάζουν, βγάζει μόνο ο ΟΣΕ, δε βγάζει ο ΟΣΕ... Οι μόνοι που γελάνε είναι οι τζαμπατζήδες ά(ν)εργοι που... πίνουν εις υγείαν του κορόιδου που πληρώνει, το οποίο ενώ θέλει να πληρώσει είτε δε θα μπορεί είτε θα περιμένει σε ουρά. Πραγματικά, ίσως το πιο λαϊκίστικο μέτρο ever από την αριστερά, το οποίο σε επιβραβεύει αν κάθεσαι και τα ξύνεις, παριστάνοντας τον άνεργο.

Να σημειώσω πως οι οπλίτες θητείας δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση στα ΜΜΜ της Αθήνας. Όμως, πως θα μπαίνουν οι οπλίτες στο μετρό με τις κλειστές μπαρες; Θα σας πω, μιας και το βίωσα! Μιας και δεν ήμουν βύσμα, υπηρέτησα μακριά απο εδώ, σε ένα νησί κοντά στην Μέση Ανατολή. Δύο φορές βρέθηκα στην Αθήνα για άδεια και ήθελα να μετακινηθώ. Πήγα λοιπόν στο εκδοτήριο του Ελληνικού. Ο εκδότης μου είπε να κολλάω σε κάποιον απο πίσω και να περνάω και αν με σταματήσει κανείς, να του δείξω την στρατιωτική μου ταυτότητα. Στο εκδοτήριο του Πανεπιστημίου, μου είπαν ότι πρέπει να ζητήσω βεβαίωση από τον Ελληνικό Στρατό, όπου θα φαίνεται μέχρι πότε θα είμαι οπλίτης, για να μου αλλάξουν το προφίλ της κάρτας μου για να περνάω δωρεάν. Σε τρίτο εκδοτήριο, ο εκδότης μου είπε ότι και ο εκδότης του Ελληνικού, δηλαδή πισωκολλητό! Απευθύνθηκα στην Μονάδα μου και στην αρμόδια στρατολογική υπηρεσία και με κοίταζαν λες και ήμουν UFO... Ουτε αυτοί παίζει να ήξεραν ότι το μετρό της Αθήνας πλέον έχει μπάρες!  ROFL
Απάντηση
(04-10-2018, 02:37 AM)mercedes elbo Έγραψε: τη στιγμή που π.χ. πιστωτικές και χρεωστικές αντικαθίστανται αρκετά νωρίτερα και δωρεάν, χώρια τις περιπτώσεις απώλειας λ.χ. λόγω κλοπής.. Αυτά όμως όταν αναφέρονται βλέπω όλοι κάνουν τα "στραβά μάτια" ..

Πλέον, η Alpha Bank χρεώνει (14.4, σελ. 29) 5€ την αντικατάσταση των χρεωστικών/πιστωτικών/προπληρωμένων καρτών της, ενώ η Τράπεζα Πειραιώς χρεώνει 6€ την αντικατάσταση των χρεωστικών καρτών της.

(04-10-2018, 04:34 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Οι μόνοι που γελάνε είναι οι τζαμπατζήδες ά(ν)εργοι που... πίνουν εις υγείαν του κορόιδου που πληρώνει, το οποίο ενώ θέλει να πληρώσει είτε δε θα μπορεί είτε θα περιμένει σε ουρά. Πραγματικά, ίσως το πιο λαϊκίστικο μέτρο ever από την αριστερά, το οποίο σε επιβραβεύει αν κάθεσαι και τα ξύνεις, παριστάνοντας τον άνεργο.

Προσωπικά, δεν το βρίσκω κακό το μέτρο της δωρεάν μετακίνησης για τους ανέργους που έχουν πραγματικά οικονομικό πρόβλημα. Κι ούτε είναι όλοι τσαμπατζήδες από αυτή την κατηγορία δικαιούχων. Για το γεγονός ότι εγγράφεται στον ΟΑΕΔ και μερίδα αέργων για να επωφεληθεί από το δικαίωμα της δωρεάν μετακίνησης, την αποκλειστική ευθύνη την έχει ο ΟΑΕΔ, που αφήνει σχεδόν τον οποιοδήποτε να γραφτεί στα μητρώα του και που δεν ελέγχει τις κινήσεις που κάνουν όσοι είναι εγγεγραμμένοι. Στους αντίστοιχους ΟΑΕΔ των σοβαρών χωρών του εξωτερικού, οι εγγεγραμμένοι ελέγχονται τακτικά για το αν όντως κάνουν κινήσεις για να βρουν δουλειά ή όχι και σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως δεν ψάχνουν ενεργά ή δεν αποδεχτούν την δουλειά που θα τους προτείνουν, τότε διαγράφονται με συνοπτικές διαδικασίες. Δεν είναι όπως εδώ όπου μπορεί κανείς να είναι στον ΟΑΕΔ για όσο θέλει και ούτε που θα ασχοληθεί κανένας μαζί του. Επομένως, το πρόβλημα ξεκινά από τον ίδιο τον ΟΑΕΔ και τον τρόπο που λειτουργεί και εκεί είναι που θα πρέπει να γίνουν αλλαγές.
Απάντηση
(04-10-2018, 04:34 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Τώρα που έχω επανέλθει στην πολιτική μου ζωή και κυκλοφορώ στον δρόμο, βλέπω πως τα πράγματα είναι τραγικά όσον αφορά το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ουρές παντού, τζαμπατζήδες παντού (οι οποίοι είτε σου κολλάνε πίσω σου για να περνάνε τζάμπα είτε πηδάνε κανονικότατα) και γενικά χάος. Προφανώς και θα έχεις ουρές όταν σε έναν σταθμό από εκεί που είχες 10 μηχανήματα, τώρα έχεις...2! Εκ των οποίον τα δύο, άντε το 1 να έχει POS, αλλιώς θα πρέπει να τρέχεις να βρεις ΑΤΜ να βγάλεις μετρητά αν δεν κουβαλάς επάνω σου. Με τους δικαιούχους του μειωμένου κόμιστρου (φοιτητές και άνω των 65) κυριολεκτικά γίνεται μεξικάνικη σαπουνόπερα. Βγαζουν, δε βγάζουν, βγάζει μόνο ο ΟΣΕ, δε βγάζει ο ΟΣΕ... Οι μόνοι που γελάνε είναι οι τζαμπατζήδες ά(ν)εργοι που... πίνουν εις υγείαν του κορόιδου που πληρώνει, το οποίο ενώ θέλει να πληρώσει είτε δε θα μπορεί είτε θα περιμένει σε ουρά. Πραγματικά, ίσως το πιο λαϊκίστικο μέτρο ever από την αριστερά, το οποίο σε επιβραβεύει αν κάθεσαι και τα ξύνεις, παριστάνοντας τον άνεργο.

Να σημειώσω πως οι οπλίτες θητείας δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση στα ΜΜΜ της Αθήνας. Όμως, πως θα μπαίνουν οι οπλίτες στο μετρό με τις κλειστές μπαρες; Θα σας πω, μιας και το βίωσα! Μιας και δεν ήμουν βύσμα, υπηρέτησα μακριά απο εδώ, σε ένα νησί κοντά στην Μέση Ανατολή. Δύο φορές βρέθηκα στην Αθήνα για άδεια και ήθελα να μετακινηθώ. Πήγα λοιπόν στο εκδοτήριο του Ελληνικού. Ο εκδότης μου είπε να κολλάω σε κάποιον απο πίσω και να περνάω και αν με σταματήσει κανείς, να του δείξω την στρατιωτική μου ταυτότητα. Στο εκδοτήριο του Πανεπιστημίου, μου είπαν ότι πρέπει να ζητήσω βεβαίωση από τον Ελληνικό Στρατό, όπου θα φαίνεται μέχρι πότε θα είμαι οπλίτης, για να μου αλλάξουν το προφίλ της κάρτας μου για να περνάω δωρεάν. Σε τρίτο εκδοτήριο, ο εκδότης μου είπε ότι και ο εκδότης του Ελληνικού, δηλαδή πισωκολλητό! Απευθύνθηκα στην Μονάδα μου και στην αρμόδια στρατολογική υπηρεσία και με κοίταζαν λες και ήμουν UFO... Ουτε αυτοί παίζει να ήξεραν ότι το μετρό της Αθήνας πλέον έχει μπάρες!  ROFL

Τα προβλήματα είναι απερίγραπτα και όσο πάνε χειροτερεύουν... Πλέον έχουν ξεμείνει ένα σωρό στάσεις του τραμ χωρίς κανένα εκδοτικό ενώ σε σταθμούς του μετρό ούτε ... χαρτί δεν υπάρχει για την έκδοση εισιτηρίων.. Να μην μιλήσουμε και για το μπάχαλο με τα προφίλ της κάρτας που δικαιούχοι μειωμένου κομίστρου πρέπει να ξαναπάνε σε εκδοτήριο για να γίνει διόρθωση, τους απομαγνητισμούς εισιτηρίων με συνέπεια να χάνεται η αξία τους και άλλα πολλά θέματα που έχουν ανακύψει..

Σε πολλές περιπτώσεις, όπως και στη δική σου, οι οδηγίες που δίνονται από την ΣΤΑΣΥ είναι πισωκολλητό. Παρόμοια συμβαίνουν και με τους ανέργους που δεν έχει έρθει ακόμα η κάρτα ή δεν έχει αλλάξει το προφίλ (οι άνεργοι δεν είναι στάνταρ, μπορεί κάποιος από εκεί που έχει δουλειά να μείνει χωρίς και τούμπαλιν). Και η αλήθεια είναι ότι αυτή είναι η πιο "ανέξοδη" λύση για τη ΣΤΑΣΥ με δεδομένο ότι οποιαδήποτε παρέμβαση στη κάρτα απαιτεί εργατοώρες και παράλληλα επικρατεί το απόλυτο χάος.. Επί σης, άλλοι ειδικά κατά την έξοδο περνάνε ο ένας πίσω από τον άλλον για να μην καθυστερούν ακόμα και αν έχουν ενεργό κόμιστρο. Δεν είναι λοιπόν όλοι όσοι πάνε με πισωκολλητό στις πύλες "τζαμπατζήδες"..

Ένα άλλο θέμα που πρέπει να εξεταστεί είναι κατά πόσο οι πύλες βοηθάνε στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής σε σχέση με το κόστος κτήσης/συντήρησής τους χωρίς να υπολογίζουμε ακόμα και τις ουρές μπροστά από αυτές σε πολλούς σταθμούς..

Κλείνοντας, αυτό που βλέπω εγώ και με θλίβει είναι ότι έχουμε δώσει 60 εκατομμύρια για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και εντέλει όλα χειροτέρεψαν. Τα έσοδα το 2017 έκαναν βουτιά (το 2018 πιθανόν να είναι ακόμα χειρότερα), στο Μετρό, το μέσο - στόλιδι της Αθήνας, απαξιώνεται μέρα με τη μέρα, έγινε μόνιμο το φαινόμενο της ουράς, μηχανήματα δεν υπάρχουν, εκδοτήρια το ιδιο, τα έξοδα έχουν εκτιναχθεί λόγω ηλεκτρονικού εισιτηρίου με επιπλέον της σύμβασης έξοδα (μια ματιά στη Διαύγεια το αποδεικνεύει) τα οποία λογικά θα αυξηθούν περαιτέρω αφού θα χρειαστεί αγορά πολλών περισσότερων μηχανημάτων έκδοσης κομίστρου.
Απάντηση
Μιας και σαν σήμερα πριν ένα χρόνο είχαμε το αποφασιστικό βήμα για τη μετάβαση στην εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όταν ένα σωματείο εργαζομένων στον ΗΣΑΠ απείλησε με αναστολή λειτουργίας του ΑΣΣΚ από την επομένη (5/10/2017) και σε απάντηση το Υπουργείο Υποδομών έδωσε εντολή για κατάργηση χάρτινων εισιτηρίων και καρτών, και επειδή διαβάζουμε για "απερίγραπτα προβλήματα", ας θυμηθούμε τι είχαμε και τι έχουμε...

ΠΡΙΝ: Κόμιστρα μεγάλης διάρκειας (μηνιαία κλπ) μπορούσες να αγοράσεις ΜΟΝΟ από εκδοτήρια. Η ισχύς τους άρχιζε αναγκαστικά την 1η του μήνα και έληγε την τελευταία ημέρα αυτού (ή του 3ου ή του 6ου ή του 12ου μήνα, αν ήταν μεγαλύτερης διάρκειας). Αν ήσουν διακοπές και επέστρεφες μετά τις 15 του μήνα, θα έπρεπε να είχε εφοδιαστεί με εισιτήρια γιατί δε μπορούσες πλέον να αγοράσεις μηνιαία.
ΣΗΜΕΡΑ: Τα κόμιστρα μεγάλης διάρκειας πωλούνται σε όλα τα ΑΜΕΚ, ενώ οι χρήστες κινητών με NFC μπορούν να επαναφορτίζουν οποιαδήποτε στιγμή θέλουν την προσωποποιημένη κάρτα από τον καναπέ του σπιτιού τους. Η ισχύς ξεκινάει με την πρώτη επικύρωση, οποτεδήποτε μέσα στον μήνα. Ακόμα και η προσωποποιημένη κάρτα για όλους τους επιβάτες με κόμιστρα κανονικής τιμής και την πλειονότητα εκείνων με μειωμένα (ανήλικοι, ηλικιωμένοι) ή δωρεάν (άνεργοι, ΑΜΕΑ) μπορεί να σταλεί στο σπίτι χωρίς καν να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρά.

ΠΡΙΝ: Εισιτήρια έβρισκες σε εκδοτήρια, αυτόματα μηχανήματα και αν ήσουν τυχερός και σε κανένα περίπτερο, που τα τελευταία χρόνια ήταν ελάχιστα αυτά που εφοδιάζονταν. Δεν το συζητάμε για το αν έμενες μακριά από σταθμό ή στάση ΜΣΤ ή από κεντρικό σημείο με εκδοτήριο ΟΣΥ. Γινόσουν λαθρεπιβάτης θέλοντας και μη.
ΣΗΜΕΡΑ: Έχουμε ΑΜΕΚ και εκτός δικτύου ΜΣΤ. Ενδεικτικά: Πεδίον Άρεως (ΚΤΕΛ Αττικής), Δικαστήρια, Πλ. Κυψέλης, Άλσος Παγκρατίου, Πλ. Κοραή Πειραιά, Πέραμα, Πλ. Μεταμόρφωσης, Πλ. Κηφισιάς, Πλ. Χαλανδρίου, Πλ. Βάρκιζας, Πλ. Σαρωνίδας. Επίσης και στο Λιμάνι του Πειραιά (Αγ. Διονύσιος, Πλ. Καραϊσκάκη, Ακτή Ξαβέρη), στον Σταθμό Λαρίσης (έναντι του κτηρίου του σταθμού), στους σταθμούς ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων. Και βέβαια οι χρήστες κινητών με NFC μπορούν να επαναφορτίζουν κάρτα με προϊόντα μικρής χρονικής διάρκειας οποιαδήποτε στιγμή θέλουν και όπου κι αν βρίσκονται. Και με τη σταδιακή εγκατάσταση φορητών συσκευών επαναφόρτισης σε συμβεβλημένους επαγγελματίες, τελειώνει η δικαιολογία "δε μου έχουν φέρει εισιτήρια και δεν έχω να σου πουλήσω".

ΠΡΙΝ: Δυνατότητα πληρωμής με τραπεζική κάρτα υπήρχε ΜΟΝΟ στα εκδοτήρια. Και αν σε μηχάνημα ήθελες να αγοράσεις εισιτήριο και τύχαινε να έχεις πάνω σου 20€, θα είχες ένα πορτοφόλι γεμάτο κέρματα των 2€. Για να μη συζητήσουμε για το "πάρτι" στα μηχανήματα του Τραμ που η πλειονότητα ήταν εκτός λειτουργίας λόγω παραβίασής τους.
ΣΗΜΕΡΑ: Σχεδόν το σύνολο των ΑΜΕΚ στο δίκτυο του Μετρό, αρκετά απ' όσα βρίσκονται σε στάσεις του Τραμ και τα περισσότερα εξ όσων έχουν εγκατασταθεί σε εξωτερικά σημεία έχουν συνδεθεί με τα τραπεζικά συστήματα και έχουν ενεργοποιημένο το pos. Κι αν θεωρείται τόσο μεγάλο θέμα το τι χαρτονομίσματα δέχονται τα ΑΜΕΚ σε κάθε συναλλαγή, φανταστείτε σε μία ώρα να πάνε τρία άτομα με 50€ να αγοράσουν ίσως ακόμα και ένα εισιτήριο των 90'. Το μηχάνημα θα πρέπει να τροφοδοτείται τρεις φορές την ημέρα στην καλύτερη των περιπτώσεων. Όσο για τη γκρίνια με τα μηχανήματα που λείπουν από το δίκτυο του Τραμ, επιμένω ότι είναι απλά για να παραμένουν κάποιοι συνδικαλιστές στην επικαιρότητα. Άλλωστε σε όλη την αστική γραμμή του Τραμ (πλην Συντάγματος) δεν υπάρχει σημείο χωρίς ΑΜΕΚ (απομακρύνθηκαν μόνο το 1 από τα 2 σε Ζάππειο, Νέο Κόσμο και Αμφιθέας) και στην παραλιακή γραμμή αφαιρέθηκαν είτε από στάσεις με χαμηλή έως μηδενική επιβατική κίνηση (πχ. Δέλτα Φαλήρου, 1η/2η Αγ. Κοσμά, Αγ. Αλέξανδρος κλπ) είτε από στάσεις που είχαν διπλά (Πικροδάφνη, Ασκληπιείο).

ΠΡΙΝ: Ο καθένας μπορούσε με λίγο liposan ή άλλα παρόμοια κόλπα να χρησιμοποιεί το ίδιο εισιτήριο ξανά και ξανά. Δε συζητάμε δε για το πόσες δικαιολογίες του στυλ "δεν είχε μελάνι το μηχάνημα" ακούγονταν. Και μέσα σ' όλα αυτά και οι πλαστογράφοι.
ΣΗΜΕΡΑ: Είναι ξεκάθαρο το πότε ένα εισιτήριο είναι επικυρωμένο και πότε όχι. Και στις πύλες και στα μπλε επικυρωτικά υπάρχει οθόνη και δεν υπάρχουν πλέον αυτές οι δικαιολογίες. Και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει δυνατότητα πλαστογράφησης.

ΠΡΙΝ: Καμία ρεαλιστική εικόνα για το ποιοι είναι αυτοί που μετακινούνται δωρεάν. Ειδικά από τη στιγμή που οι βεβαιώσεις ανεργίας του ΟΑΕΔ εκδίδονται τα τελευταία χρόνια και ηλεκτρονικά, ο καθένας μπορούσε να πλαστογραφήσει ένα τέτοιο έγγραφο και να το παρουσιάσει σε τυχόν έλεγχο.
ΣΗΜΕΡΑ: Ο ΟΑΣΑ έχει πραγματική εικόνα για το ποιοι και πόσοι είναι οι άνεργοι, τα ΑΜΕΑ, οι οπλίτες θητείας και οι άλλες κατηγορίες δικαιούχων δωρεάν μετακίνησης. Μπορούμε να έχουμε πλέον πραγματική χρέωση της παρεχόμενης υπηρεσίας (αν τα υπουργεία καταβάλουν τα προβλεπόμενα), χωρίς να έχουμε ζημιωμένη τη μία ή την άλλη πλευρά από εικονικούς υπολογισμούς. Όσο για το παράδειγμα με την ταλαιπωρία ενός ΕΛΔΥΚάριου και την προτροπή για "πισωκολλητά", αυτό είναι θέμα καθαρά του ΥΠΕΘΑ, του ΓΕΕΘΑ ή του ΓΕΣ και όχι του ΟΑΣΑ. Όλοι οι υπόλοιποι οπλίτες θητείας εφοδιάζονται κανονικά με δωρεάν κόμιστρο για τις μετακινήσεις τους (και το λέω με απόλυτη βεβαιότητα, έχοντας φίλους που υπηρετούν και μετακινούνται με ΜΜΜ).

ΠΡΙΝ: Ο καθένας μπορούσε να πλαστογραφήσει ένα μπλοκ προστίμων του ΟΑΣΑ, να υποδύεται τον ελεγκτή και να βάζει "ζεστό" χρήμα στην τσέπη του από εκείνους που επέλεγαν την επί τόπου καταβολή για να εκμεταλλευτούν την έκπτωση 50% και να γλυτώσουν την ταλαιπωρία. Και μιλάμε για πραγματικά περιστατικά, στα οποία είχαν εμπλακεί υπάλληλοι της ΟΣΥ.
ΣΗΜΕΡΑ: Όλοι οι ελεγκτές πλέον είναι εφοδιασμένοι με φορητές συσκευές ελέγχου οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα και εκτύπωσης προστίμου, εξασφαλίζοντας τα έσοδα του Ομίλου ΟΑΣΑ.

ΠΡΙΝ: Αν έχανες την μηνιαία κάρτα σου, απλά ξαναπλήρωνες από την αρχή γιατί τα πάντα ήταν ανώνυμα. Ακόμα χειρότερα αν ήταν και τριμηνιαία ή εξαμηνιαία.
ΣΗΜΕΡΑ: Τα εκδοτήρια όχι μόνο μπορούν να μπλοκάρουν την κάρτα σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής ώστε να μην εκμεταλλεύεται κάποιος άλλος τα λεφτά που έχεις πληρώσει, αλλά και μπορούν να σου εκδώσουν νέα στην οποία θα μεταφερθούν όλα τα υπόλοιπα που είχε η προηγούμενη προσωποποιημένη κάρτα σου.

ΠΡΙΝ: Ο ΟΑΣΑ δε μπορούσε να είχε καμία ρεαλιστική εικόνα για το ποια διαδρομή πραγματοποιεί ο κάθε επιβάτης, ποια μέσα προτιμά, ποιες ώρες κλπ.
ΣΗΜΕΡΑ: Υπάρχουν πραγματικά στατιστικά δεδομένα που με την βελτίωση της κατάστασης όσο αφορά την επικύρωση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών σε λεωφορεία-τρόλεϊ και Τραμ (αρκετοί συνειδητοποίησαν με την εφαρμογή της εισόδου από την πρώτη πόρτα ότι υποχρεούνται να επικυρώνουν σε κάθε μετακίνηση) θα μπορούν τους επόμενους μήνες να βοηθήσουν τον ΟΑΣΑ ώστε να ανασχεδιάσει κατάλληλα το συγκοινωνιακό δίκτυο (το "Υπερταμείο" δε θα συγχωρεί πλέον σπατάλες και ελλείμματα).

ΠΡΙΝ: Αν είχες την ατυχία να πετύχεις μηχάνημα που το μελάνι εκτύπωσης θα ήταν στα τελειώματα, μπορούσες εύκολα να την πατήσεις αν δε φαίνονταν ευκρινώς εκτυπωμένο το κόμιστρο.
ΣΗΜΕΡΑ: Ακόμα και φθαρμένο να είναι το εισιτήριο ή η κάρτα, η απόδειξη που εκδίδεται σε κάθε συναλλαγή συμβάλει στο να μπορείς να διεκδικήσεις και να λάβεις πίσω τα λεφτά σου.

Τελικά πολλά προβλήματα και παραλείψεις αυτό το ηλεκτρονικό εισιτήριο! Τραγική κατάσταση! Που είναι ο πατέρας Κλεομένης να σπάσει τα "σατανιασμένα" μηχανήματα για να ηρεμήσουμε;
Απάντηση
(05-10-2018, 12:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΠΡΙΝ: Κόμιστρα μεγάλης διάρκειας (μηνιαία κλπ) μπορούσες να αγοράσεις ΜΟΝΟ από εκδοτήρια. Η ισχύς τους άρχιζε αναγκαστικά την 1η του μήνα και έληγε την τελευταία ημέρα αυτού (ή του 3ου ή του 6ου ή του 12ου μήνα, αν ήταν μεγαλύτερης διάρκειας). Αν ήσουν διακοπές και επέστρεφες μετά τις 15 του μήνα, θα έπρεπε να είχε εφοδιαστεί με εισιτήρια γιατί δε μπορούσες πλέον να αγοράσεις μηνιαία.
ΣΗΜΕΡΑ: Τα κόμιστρα μεγάλης διάρκειας πωλούνται σε όλα τα ΑΜΕΚ, ενώ οι χρήστες κινητών με NFC μπορούν να επαναφορτίζουν οποιαδήποτε στιγμή θέλουν την προσωποποιημένη κάρτα από τον καναπέ του σπιτιού τους. Η ισχύς ξεκινάει με την πρώτη επικύρωση, οποτεδήποτε μέσα στον μήνα. Ακόμα και η προσωποποιημένη κάρτα για όλους τους επιβάτες με κόμιστρα κανονικής τιμής και την πλειονότητα εκείνων με μειωμένα (ανήλικοι, ηλικιωμένοι) ή δωρεάν (άνεργοι, ΑΜΕΑ) μπορεί να σταλεί στο σπίτι χωρίς καν να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρά.

Δεν χρειαζόταν να γίνει το ηλεκτρονικό εισιτήριο για να αλλάξει αυτο... Και κινητό με NFC είπαμε δεν έχουν όλοι και μάλιστα σημαντική μερίδα των δικαιούχων μειωμένου κομιστρου (65 άνω).

(05-10-2018, 12:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΠΡΙΝ: Εισιτήρια έβρισκες σε εκδοτήρια, αυτόματα μηχανήματα και αν ήσουν τυχερός και σε κανένα περίπτερο, που τα τελευταία χρόνια ήταν ελάχιστα αυτά που εφοδιάζονταν. Δεν το συζητάμε για το αν έμενες μακριά από σταθμό ή στάση ΜΣΤ ή από κεντρικό σημείο με εκδοτήριο ΟΣΥ. Γινόσουν λαθρεπιβάτης θέλοντας και μη.
ΣΗΜΕΡΑ: Έχουμε ΑΜΕΚ και εκτός δικτύου ΜΣΤ. Ενδεικτικά: Πεδίον Άρεως (ΚΤΕΛ Αττικής), Δικαστήρια, Πλ. Κυψέλης, Άλσος Παγκρατίου, Πλ. Κοραή Πειραιά, Πέραμα, Πλ. Μεταμόρφωσης, Πλ. Κηφισιάς, Πλ. Χαλανδρίου, Πλ. Βάρκιζας, Πλ. Σαρωνίδας. Επίσης και στο Λιμάνι του Πειραιά (Αγ. Διονύσιος, Πλ. Καραϊσκάκη, Ακτή Ξαβέρη), στον Σταθμό Λαρίσης (έναντι του κτηρίου του σταθμού), στους σταθμούς ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων. Και βέβαια οι χρήστες κινητών με NFC μπορούν να επαναφορτίζουν κάρτα με προϊόντα μικρής χρονικής διάρκειας οποιαδήποτε στιγμή θέλουν και όπου κι αν βρίσκονται. Και με τη σταδιακή εγκατάσταση φορητών συσκευών επαναφόρτισης σε συμβεβλημένους επαγγελματίες, τελειώνει η δικαιολογία "δε μου έχουν φέρει εισιτήρια και δεν έχω να σου πουλήσω".

Τα ΑΜΕΚ εκτός δικτύου ΜΣΤ είναι λίγα και ημικαταδιακασμένα στην οποιαδήποτε φθορά.. Βάλε τις βλάβες, το κόστος συλλογής κερμάτων/ανεφοδιασμού με χαρτί, το τέλος στο Δήμο, τις δαπάνες ηλεκτροδότησης. Καλύτερα να ήταν όλα αυτά σε Μετρό/Τράμ και στα υπόλοιπα μέρη να είχαμε διευρυμένη πώληση από περίπτερα/ψιλικατζίδικα, όπως παλιά.

(05-10-2018, 12:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΠΡΙΝ: Δυνατότητα πληρωμής με τραπεζική κάρτα υπήρχε ΜΟΝΟ στα εκδοτήρια. Και αν σε μηχάνημα ήθελες να αγοράσεις εισιτήριο και τύχαινε να έχεις πάνω σου 20€, θα είχες ένα πορτοφόλι γεμάτο κέρματα των 2€. Για να μη συζητήσουμε για το "πάρτι" στα μηχανήματα του Τραμ που η πλειονότητα ήταν εκτός λειτουργίας λόγω παραβίασής τους.
ΣΗΜΕΡΑ: Σχεδόν το σύνολο των ΑΜΕΚ στο δίκτυο του Μετρό, αρκετά απ' όσα βρίσκονται σε στάσεις του Τραμ και τα περισσότερα εξ όσων έχουν εγκατασταθεί σε εξωτερικά σημεία έχουν συνδεθεί με τα τραπεζικά συστήματα και έχουν ενεργοποιημένο το pos. Κι αν θεωρείται τόσο μεγάλο θέμα το τι χαρτονομίσματα δέχονται τα ΑΜΕΚ σε κάθε συναλλαγή, φανταστείτε σε μία ώρα να πάνε τρία άτομα με 50€ να αγοράσουν ίσως ακόμα και ένα εισιτήριο των 90'. Το μηχάνημα θα πρέπει να τροφοδοτείται τρεις φορές την ημέρα στην καλύτερη των περιπτώσεων. Όσο για τη γκρίνια με τα μηχανήματα που λείπουν από το δίκτυο του Τραμ, επιμένω ότι είναι απλά για να παραμένουν κάποιοι συνδικαλιστές στην επικαιρότητα. Άλλωστε σε όλη την αστική γραμμή του Τραμ (πλην Συντάγματος) δεν υπάρχει σημείο χωρίς ΑΜΕΚ (απομακρύνθηκαν μόνο το 1 από τα 2 σε Ζάππειο, Νέο Κόσμο και Αμφιθέας) και στην παραλιακή γραμμή αφαιρέθηκαν είτε από στάσεις με χαμηλή έως μηδενική επιβατική κίνηση (πχ. Δέλτα Φαλήρου, 1η/2η Αγ. Κοσμά, Αγ. Αλέξανδρος κλπ) είτε από στάσεις που είχαν διπλά (Πικροδάφνη, Ασκληπιείο).

Και πάλι δεν είναι και για μπράβο.. Και σε κάποιες στάσεις 1 δεν αρκεί..

(05-10-2018, 12:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΠΡΙΝ: Ο καθένας μπορούσε με λίγο liposan ή άλλα παρόμοια κόλπα να χρησιμοποιεί το ίδιο εισιτήριο ξανά και ξανά. Δε συζητάμε δε για το πόσες δικαιολογίες του στυλ "δεν είχε μελάνι το μηχάνημα" ακούγονταν. Και μέσα σ' όλα αυτά και οι πλαστογράφοι.
ΣΗΜΕΡΑ: Είναι ξεκάθαρο το πότε ένα εισιτήριο είναι επικυρωμένο και πότε όχι. Και στις πύλες και στα μπλε επικυρωτικά υπάρχει οθόνη και δεν υπάρχουν πλέον αυτές οι δικαιολογίες. Και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει δυνατότητα πλαστογράφησης.

Πολύ βέβαιος είσαι για το ότι δεν μπορεί να παραβιαστεί το υπάρχον σύστημα...

(05-10-2018, 12:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΠΡΙΝ: Καμία ρεαλιστική εικόνα για το ποιοι είναι αυτοί που μετακινούνται δωρεάν. Ειδικά από τη στιγμή που οι βεβαιώσεις ανεργίας του ΟΑΕΔ εκδίδονται τα τελευταία χρόνια και ηλεκτρονικά, ο καθένας μπορούσε να πλαστογραφήσει ένα τέτοιο έγγραφο και να το παρουσιάσει σε τυχόν έλεγχο.
ΣΗΜΕΡΑ: Ο ΟΑΣΑ έχει πραγματική εικόνα για το ποιοι και πόσοι είναι οι άνεργοι, τα ΑΜΕΑ, οι οπλίτες θητείας και οι άλλες κατηγορίες δικαιούχων δωρεάν μετακίνησης. Μπορούμε να έχουμε πλέον πραγματική χρέωση της παρεχόμενης υπηρεσίας (αν τα υπουργεία καταβάλουν τα προβλεπόμενα), χωρίς να έχουμε ζημιωμένη τη μία ή την άλλη πλευρά από εικονικούς υπολογισμούς. Όσο για το παράδειγμα με την ταλαιπωρία ενός ΕΛΔΥΚάριου και την προτροπή για "πισωκολλητά", αυτό είναι θέμα καθαρά του ΥΠΕΘΑ, του ΓΕΕΘΑ ή του ΓΕΣ και όχι του ΟΑΣΑ. Όλοι οι υπόλοιποι οπλίτες θητείας εφοδιάζονται κανονικά με δωρεάν κόμιστρο για τις μετακινήσεις τους (και το λέω με απόλυτη βεβαιότητα, έχοντας φίλους που υπηρετούν και μετακινούνται με ΜΜΜ).

Τα υπουργεία ποτέ δεν καταβάλλουν έγκαιρα τα "οφειλόμενα" αν και στην πράξη εφόσον πρόκειται για συναλλαγή μεταξύ του ίδιου ιδιοκτήτη (κράτος) αδιάφορο είναι αυτο.. Οπότε "ζημιωμένοι" και "κερδισμένοι" ποτέ δεν υπήρξαν.

(05-10-2018, 12:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΠΡΙΝ: Ο καθένας μπορούσε να πλαστογραφήσει ένα μπλοκ προστίμων του ΟΑΣΑ, να υποδύεται τον ελεγκτή και να βάζει "ζεστό" χρήμα στην τσέπη του από εκείνους που επέλεγαν την επί τόπου καταβολή για να εκμεταλλευτούν την έκπτωση 50% και να γλυτώσουν την ταλαιπωρία. Και μιλάμε για πραγματικά περιστατικά, στα οποία είχαν εμπλακεί υπάλληλοι της ΟΣΥ.
ΣΗΜΕΡΑ: Όλοι οι ελεγκτές πλέον είναι εφοδιασμένοι με φορητές συσκευές ελέγχου οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα και εκτύπωσης προστίμου, εξασφαλίζοντας τα έσοδα του Ομίλου ΟΑΣΑ.

Επίσης, καμιά σχέση με το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Και για να το θέσω ανάποδα, αν αύριο αποφάσιζε πάλι η διοίκηση της Ο.ΣΥ. να βγάλει εθελοντές ελεγκτές θα έπρεπε να τους εφοδιάσει με φορητές συσκευές και η πλαστογραφία του μπλοκ προστίμων θα είχε τον ίδιο βαθμό δυσκολίας με τότε..

(05-10-2018, 12:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΠΡΙΝ: Αν έχανες την μηνιαία κάρτα σου, απλά ξαναπλήρωνες από την αρχή γιατί τα πάντα ήταν ανώνυμα. Ακόμα χειρότερα αν ήταν και τριμηνιαία ή εξαμηνιαία.
ΣΗΜΕΡΑ: Τα εκδοτήρια όχι μόνο μπορούν να μπλοκάρουν την κάρτα σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής ώστε να μην εκμεταλλεύεται κάποιος άλλος τα λεφτά που έχεις πληρώσει, αλλά και μπορούν να σου εκδώσουν νέα στην οποία θα μεταφερθούν όλα τα υπόλοιπα που είχε η προηγούμενη προσωποποιημένη κάρτα σου.

Θα δώσεις και ένα 2€ για επανέκδοση όμως και ας μην έχεις τίποτα μέσα.. Βέβαια όλα έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους..

(05-10-2018, 12:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΠΡΙΝ: Ο ΟΑΣΑ δε μπορούσε να είχε καμία ρεαλιστική εικόνα για το ποια διαδρομή πραγματοποιεί ο κάθε επιβάτης, ποια μέσα προτιμά, ποιες ώρες κλπ.
ΣΗΜΕΡΑ: Υπάρχουν πραγματικά στατιστικά δεδομένα που με την βελτίωση της κατάστασης όσο αφορά την επικύρωση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών σε λεωφορεία-τρόλεϊ και Τραμ (αρκετοί συνειδητοποίησαν με την εφαρμογή της εισόδου από την πρώτη πόρτα ότι υποχρεούνται να επικυρώνουν σε κάθε μετακίνηση) θα μπορούν τους επόμενους μήνες να βοηθήσουν τον ΟΑΣΑ ώστε να ανασχεδιάσει κατάλληλα το συγκοινωνιακό δίκτυο (το "Υπερταμείο" δε θα συγχωρεί πλέον σπατάλες και ελλείμματα).

Μπαρούφα.. Δεν το κάνουν όλοι (και καλά κάνουν) και δεν υπάρχει κανένας τρόπος να υποχρεώσεις όλο το επιβατικό κοινό να το κάνει αυτο.. Όσο για το Υπερταμείο που δεν συγχωρεί σπατάλες ας κάνει πρώτα μια βόλτα από Μετσόβου μεριά...

(05-10-2018, 12:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΠΡΙΝ: Αν είχες την ατυχία να πετύχεις μηχάνημα που το μελάνι εκτύπωσης θα ήταν στα τελειώματα, μπορούσες εύκολα να την πατήσεις αν δε φαίνονταν ευκρινώς εκτυπωμένο το κόμιστρο.
ΣΗΜΕΡΑ: Ακόμα και φθαρμένο να είναι το εισιτήριο ή η κάρτα, η απόδειξη που εκδίδεται σε κάθε συναλλαγή συμβάλει στο να μπορείς να διεκδικήσεις και να λάβεις πίσω τα λεφτά σου.

Αυτό ήταν εν μέρει πρόβλημα αλλά ήταν αμέλεια των Αμαξοστασίων.. Βέβαια ακόμα και έτσι είχαν υπάρξει περιπτώσεις που γινόταν εξέταση του εισιτηρίου με μεγενθυτικό φακό και ακυρώνοταν το πρόστιμο.

(05-10-2018, 12:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τελικά πολλά προβλήματα και παραλείψεις αυτό το ηλεκτρονικό εισιτήριο! Τραγική κατάσταση! Που είναι ο πατέρας Κλεομένης να σπάσει τα "σατανιασμένα" μηχανήματα για να ηρεμήσουμε;

Αυτά που αναφέρεις πιο πάνω τα περισσότερα ήταν ήσσονος σημασίας. Τα περισσότερα πραγματικά προβλήματα που έχω αναφέρει στα προηγούμενα πόστ δεν τα έχεις αγγίξει. Και για να μην παρεξηγούμαι δεν λέω ότι φταίει σώνει και καλά το ηλεκτρονικό εισιτήριο από μόνο του αλλά ο τρόπος εφαρμογής του ο οποίος είναι επιεικώς μπάχαλο..
Απάντηση
Για μένα πάντως στους σταθμούς του ηλεκτρικού, που θυμάμαι καλύτερα μιας και είμαι πιο τακτικός χρήστης, έχουν τοποθετηθεί λίγες πύλες στους σταθμούς με αποτέλεσμα ουρές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στην Αττική όπου οι πύλες έχουν τοποθετηθεί μόνο στα κάγκελα που είναι κάθετα στις γραμμές της γραμμής 1, με αποτέλεσμα ουρές. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τοποθετήθηκαν πύλες και στα κάγκελα που είναι παράλληλα στις γραμμές για να υπάρχουν παραπάνω επιλογές και λιγότερες ουρές. Άλλο παράδειγμα είναι τα Κάτω Πατήσια που κι εκεί θα μπορούσαν να μπουν παραπάνω μηχανήματα πριν τις αποβάθρες, σε όλο το μήκος της εισόδου της πλατφόρμας. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι είναι πιο δύσκολο σε αυτούς τους σταθμούς να γίνει κάποια προσθήκη γιατί κατασκευάστηκαν πριν αρκετά χρόνια αλλά σε πολλές περιπτώσεις θα μπορούσαν να είναι καλύτερα τα πράγματα.

Και επίσης η υλοποίηση στις πύλες δεν είναι οι καλύτερη γιατί υπάρχει λαγκ ανάμεσα στην επικύρωση του εισιτηρίου και στο άνοιγμα της πύλης.
Απάντηση
Αυτό με το λαγκ ισχύει και μάλιστα κάποιες φορές όταν συμβαίνει μερικοί που δεν έχουν υπομονή αρχίζουν να περνάνε πολλές φορές τη κάρτα για να ανοίξει με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να μπλοκάρει!
Απάντηση
Σε λειτουργία τέθηκαν τα 2 από τα 4 αυτόματα εκδοτικά μηχανήματα της Indra (τα ασημί με την οθόνη αφής) στον σταθμό της Ηλιούπολης, μετά την επιτυχή παραμετροποίησή τους για να εξυπηρετούν τις ανάγκες του ΑΣΣΚ. Το μενού τους είναι σχετικά πιο απλό (μία επιλογή για αγορά νέου πολλαπλού εισιτηρίου και μία δεύτερη για πληροφορίες/επαναφόρτιση), ωστόσο μειονέκτημά τους θα αποτελεί η αδυναμία πληρωμής με τραπεζική κάρτα.
Απάντηση
This is not fake news! Αυτόματο μηχάνημα που βρίσκεται εγκατεστημένο σε σταθμό του Μετρό πραγματοποίησε επιτυχώς επαναφόρτιση μηνιαίου κομίστρου σε κάρτα χωρίς ενεργό προφίλ έκπτωσης (έχει λήξει το δικαίωμα μειωμένου κομίστρου από τα τέλη του περασμένου Αυγούστου, δηλαδή εδώ και 235 ημέρες) με χρέωση μόλις 15€!!!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)