Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
#51
Μιας και βρήκα χρόνο, είπα να κοιτάξω τα threads της Θεσσαλονίκης και να προβώ σε αλλαγές, όπου αυτό κρίθηκε απαραίτητο.

Στην παρούσα φάση μετέφερα όλα τα posts που είχαν να κάνουν με τα Κ1, Κ2 κλπ κλπ από το thread "Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές".

Έτσι λοιπόν, το παρόν thread βαφτίζεται "ΟΑΣΘ: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών", κινούμενος στην φιλοσοφία των thread της Αθήνας ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη σαφήνεια στον τίτλο και να μην προκαλείται σύγχυση ως προς το περιεχόμενο. Πλέον εδώ θα μπορείτε από εδώ και στο εξής να καταγράφετε και να αναλύετε οποιαδήποτε μεταβολή στο δίκτυο των γραμμών του ΟΑΣΘ.
Απάντηση
#52
(24-09-2018, 06:12 PM)irisbus57 Έγραψε: Επίσης δεν νομίζω ότι θα ισχύσει η αλλαγή των γραμμών 2, 3, 8 από 1η Οκτωβρίου, ούτε έχουμε δει κάτι για περισσότερες νυχτερινές γραμμές όπως επίσης είχε ακουστεί! Ίσως να γίνει μια πολύ μεγάλη αλλαγή από αρχές του χρόνου!

Καλά για αυτό ρώτησα ανθρώπους του ΟΑΣΘ στην ΔΕΘ και η απάντηση ήταν ότι είναι παραμύθια αυτά.Ομως αυτό που θα κάνουν που το είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ στην ΕΡΤ3 είναι σύστημα μετεπιβιβασεων σε πολλές γραμμές. Παράδειγμα 5,6,7 δεν θα μπαίνουν μέχρι μέσα στο κέντρο αλλά μέχρι Βουλγαρη.
Απάντηση
#53
(24-09-2018, 06:26 PM)GiannisB Έγραψε: Καλά για αυτό ρώτησα ανθρώπους του ΟΑΣΘ στην ΔΕΘ και η απάντηση ήταν ότι είναι παραμύθια αυτά.Ομως αυτό που θα κάνουν που το είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ στην ΕΡΤ3 είναι σύστημα μετεπιβιβασεων σε πολλές γραμμές. Παράδειγμα 5,6,7 δεν θα μπαίνουν μέχρι μέσα στο κέντρο αλλά μέχρι Βουλγαρη.

Αυτό που λες μόνο αν λειτουργήσει το μετρό έχει πιθανότητες να συμβεί, γιατί αν πάνε να φορτώσουν τον κόσμο του 5/6/7 στα διερχόμενα 3/8, πάει να πει ότι οι άνθρωποι είναι εντελώς ανόητοι και συγκοινωνιακά επικίνδυνοι, εκτός κι αν καταφέρουν να έχουν 3/8 ανά δύο λεπτά (και είδαμε πόσο έχουν καταφέρει να τηρούν τα υπάρχοντα δρομολόγια).
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Απάντηση
#54
(25-09-2018, 08:38 AM)O530lover Έγραψε: Αυτό που λες μόνο αν λειτουργήσει το μετρό έχει πιθανότητες να συμβεί, γιατί αν πάνε να φορτώσουν τον κόσμο του 5/6/7 στα διερχόμενα 3/8, πάει να πει ότι οι άνθρωποι είναι εντελώς ανόητοι και συγκοινωνιακά επικίνδυνοι, εκτός κι αν καταφέρουν να έχουν 3/8 ανά δύο λεπτά (και είδαμε πόσο έχουν καταφέρει να τηρούν τα υπάρχοντα δρομολόγια).

Αφετηρίες ή τέρματα από εκείνη την μεριά της Θεσσαλονίκης για μετεπιβίβαση 5,6,7 ή στην Βούλγαρη ή στην Χαρίλαου. Δηλαδή έχουν την δυνατότητα μετεπιβίβασης στις γραμμές 2,3,8,10,31 τα οποία είναι ΗΔΗ επιβαρυμένα. Και δεν είναι μόνο αυτές οι γραμμές. Τα 57/58 θα πηγαίνουν μέχρι Νεάπολη/Χαριλαού και πίσω και ο άλλος από Χορτιάτη 61; Ή ακόμα χειρότερα επιβαρυνση και στις γραμμές 25,28.Και το πιο σημαντικό είναι θέλουν να τα κάνουν πριν το μετρό για να είναι έτοιμα που ακόμα μετρό δεν έχει γίνει τίποτα.

Τα δυτικά αν ισχύσει το σενάριο για τα ΚΤΕΛ 19,51,52,54 θα ξεκιναν από ΚΤΕΛ και 32,34 μέχρι ΝΣΣ ειναι ακόμα μακριά το μετρό. Αυτό παράδειγμα για το συμμάζεμα έτσι, δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα γίνει όπως τα γράφω
Απάντηση
#55
https://www.youtube.com/watch?v=Jb5MoAVzvrU

Στην επίσημη σελίδα του ΟΑΣΘ μέχρι στιγμής τίποτα
Απάντηση
#56
από Ε1/Ε2 σε Κ1/Κ2 σε 101/102, άκρη δεν βγάζουν. Τώρα το κατά πόσο θα ισχύσουν όντως αυτά από 1η Οκτωβρίου θα το δούμε.. αύριο, αν και δεν το νομίζω να συμβεί. Θυμάμαι έλεγαν πως αυτή τη φορά, σε αντίθεση με τα 78-78Ν σε Χ1-Ν1, θα υπάρχει αρκετός χρόνος από την ανακοίνωση μέχρι την εφαρμογή ώστε να εξοικειωθεί ο κόσμος.
Απάντηση
#57
(30-09-2018, 08:12 PM)vard_57 Έγραψε: από Ε1/Ε2 σε Κ1/Κ2 σε 101/102, άκρη δεν βγάζουν. Τώρα το κατά πόσο θα ισχύσουν όντως αυτά από 1η Οκτωβρίου θα το δούμε.. αύριο, αν και δεν το νομίζω να συμβεί. Θυμάμαι έλεγαν πως αυτή τη φορά, σε αντίθεση με τα 78-78Ν σε Χ1-Ν1, θα υπάρχει αρκετός χρόνος από την ανακοίνωση μέχρι την εφαρμογή ώστε να εξοικειωθεί ο κόσμος.

Μετά από τόσα που έχουν ακουστεί το μόνο που μένει είναι να δούμε τι θα γίνει αύριο! Πιστεύω ότι δεν ονομάστηκαν ούτε Ε ούτε Κ γιατί είδαν ότι υπάρχει πρόβλημα με τα γράμματα και την εμφάνιση γραμμάτων στην τηλεματική! Πάντως οι αλλαγές είναι εν μέρει αρκετά καλές!
Απάντηση
#58
(30-09-2018, 08:19 PM)irisbus57 Έγραψε: Μετά από τόσα που έχουν ακουστεί το μόνο που μένει είναι να δούμε τι θα γίνει αύριο! Πιστεύω ότι δεν ονομάστηκαν ούτε Ε ούτε Κ γιατί είδαν ότι υπάρχει πρόβλημα με τα γράμματα και την εμφάνιση γραμμάτων στην τηλεματική! Πάντως οι αλλαγές είναι εν μέρει αρκετά καλές!

όντως, θυμάμαι που το λέγαμε για το πως το Χ1 και το Ν1 έγινε 01Χ και 01Ν και το Ν1Α δεν εμφανίζεται καν απ' ό,τι έχω δει. Άρα αυτές οι γραμμές θα μπέρδευαν περισσότερο την κατάσταση

Ανανεωμένο και πάλι το myMap https://drive.google.com/open?id=1PhKWwsxZ2TAFdjwjYjotFcfGEcaoGi8D&usp=sharing
Απάντηση
#59
(30-09-2018, 08:24 PM)vard_57 Έγραψε: όντως, θυμάμαι που το λέγαμε για το πως το Χ1 και το Ν1 έγινε 01Χ και 01Ν και το Ν1Α δεν εμφανίζεται καν απ' ό,τι έχω δει. Άρα αυτές οι γραμμές θα μπέρδευαν περισσότερο την κατάσταση

Ανανεωμένο και πάλι το myMap https://drive.google.com/open?id=1PhKWwsxZ2TAFdjwjYjotFcfGEcaoGi8D&usp=sharing

Το Ν1Α δεν νομίζω ότι εκτελεί δρομολόγια!

Λογικά το 5 θα κάνει τέρμα εκεί που έκανε το 3 και το 102 θα σταματάει εκεί που σταματάει το Χ1, το 45 κτλ?
Απάντηση
#60
Βασικά το 102 θα μπαίνει ή όχι στον ΝΣΣ?
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 166.844 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)