Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νυχτερινές γραμμές
#61
(03-09-2018, 07:15 PM)NightLine Έγραψε: Σήμερα στις 4:30 τα ξημερώματα, πετύχα στην λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου στο Ίλιον, ένα λεωφορείο που είχε μέσα 2 επιβάτες πλην του οδηγού. Σε κάποια φάση το είδα να στρίβει και να μπαίνει στα Μυκονιάτικα των Αγίων Αναργύρων. Είδα κάτι πράσινα γράμματα μπροστά στο λεωφορείο, αλλά δεν πρόλαβα να δω τι έγραφε.

Τι ήταν αυτό; Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει λεωφορείο που μπαίνει μέσα στα Μυκονιάτικα.

Υπηρεσιακό.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#62
(03-09-2018, 07:53 PM)ecoj Έγραψε: Υπηρεσιακό λογικά που είχε ''λαό'' μέσα!

Αναλογικά με άλλα που έχουν 1 άτομο ή μόνο τον οδηγό τους ... ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ Tongue

Τα υπηρεσιακά έτσι όπως πάνε ή πρέπει να καταργηθούν εντελώς ή να τα κάνουν προσβάσιμα σε όλο το επιβατικό κοινό.. Ειναι παρανοϊκό τη στιγμή που έχουν πετσοκοπεί τα πάντα και έχουν φτάσει βασικές γραμμές να μένουν και με ΕΝΑ όχημα να δίνονται τοσα λεφτά για καύσιμα, φθορές, μισθοδοσία οδηγών με προσαύξηση και εν τέλει να μην χρησιμεύουν σχεδόν πουθενά. Αύτη τη στιγμή κάθε νύχτα υπάρχει πλέγμα διαδρομών που διέρχονται σχεδόν απ όλες τις περιοχες της Αθήνας και παραμενει αναξιοποιητο...
Απάντηση
#63
Και πως βρέθηκε ανθρώπος μέσα εκεί; Αν και προσωπικά μου έχει τύχει με το 11 περίπου τέτοια ώρα, να κατέβω Φιλαδέλφεια. Ούτε που κατάλαβα πως βρέθηκα εκεί γιατί είχα αποκοιμηθεί, απλά όταν ξύπνησα σηκώθηκα από τη θέση και κατάλαβα ότι βρίσκομαι Φιλαδέλφεια.

Αλλά ποιο θα μπορούσε να είναι που να διέρχεται από την Παπανδρέου, αφού το μόνο κοντινό εκείνη την ώρα είναι το 790, από το οποίο κατέβηκα, και το οποίο μόλις φτάνει Άγιο Αντώνιο γυρίζει Γλυφάδα; Μυστήρια πράγματα.

@Mercedes Εγώ θα πρότεινα αυτά του Αεροδρομίου να κάνουν στάσεις και να μην πάνε κατευθείαν Αεροδρόμιο... τουλάχιστον το X95 που διέρχεται από Μεσογείων και το X96 που διέρχεται από Ποσειδώνος. Εδώ το 500 κάνει τσάμπα βολτίτσες π.χ. στην Αγίου Κωνσταντίνου στο Μαρούσι, στην Πλαπούτα στο Ηράκλειο, που ανάθεμα και αν περνάει ανθρώπος.... άντε το πολύ πολύ να περάσει κάποιος σαν εμένα,, που έχω αυτή την τρέλα να γυρνάω τη νύχτα σε μη κεντρικούς δρόμους... αλλά Μεσογείων και Ποσειδώνος στην απ' έξω;

Α και να συμπληρώσω για τις υπάρχουσες νυχτερινές γραμμές...πως και δεν έχει γίνει θέμα που σχεδόν κανένας δε χτυπά εισιτήριο; Δηλαδή στους 100, να χτυπάνε οι 5.
Απάντηση
#64
(03-09-2018, 11:09 PM)NightLine Έγραψε: Και πως βρέθηκε ανθρώπος μέσα εκεί; 
Όπως προείπα ήταν προγραμματισμένο υπηρεσιακό δρομολόγιο, δηλαδή από αυτά που μεταφέρουν οδηγούς και τεχνικούς από τα Αμαξοστάσια προς το σπίτι τους (κάπου εκεί κοντά δηλαδή) και αντίστροφα. Οπότε αυτοί οι 2 που είδες ήταν εργαζόμενοι που πήγαιναν να πιάσουν βάρδια. 
Σχετικά με τα αεροδρόμια: 
Υπάρχε μια περίοδος (o mercendes elbo θυμάται καλύτερα) νομίζω το καλοκαίρι του 2011 που τα αεροδρομιακά πραγματοποιούσαν και στάσεις ειβίβασης - αποβίβασης πριν το αεροδρόμιο. Το θέμα που προέκυψε είναι ότι τα Χ9* έχουν ειδικό εισιτήριο 6€ (3,20€ τότε) το οποίο αρνούνταν να πληρώσουν οι περισσότεροι επιβάτες για 1-2 στάσεις (όλοι οι επιβάτες στην Ελλάδα, ακόμα και στον Άρη να πάνε, κατεβαίνουν σε 1-2 στάσεις). Οπότε προέκυψαν αντιδικίες ανάμεσα σε επιβάτες που ήθελαν να ταξιδέψουν τσάμπα ή με απλό εισιτήριο και με τους οδηγούς που δεν μπορούσαν να ελέγξούν ποιοι από αυτούς θα πάνε αεροδρόμιο και ποιοι θα κατέβουν στη μέση της διαδρομής, οπότε απαιτούσαν το εισιτήριο αεροδρομίου.
Αν θέλει ο ΟΑΣΑ να τα επαναφέρει (εγώ είμαι σύμφωνος) θα πρέπει να το κάνει με ειδική χρέωση αεροδρομίου την οποία να διευκρινίζει στην ανακοίνωσή του.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#65
Ώπα κάτσε γιατί εγώ δεν έχω πάρει ποτέ τα του Αεροδρομίου...έχω δοκιμάσει μόνο να μπω κανά δύο φορές, αλλά έφαγα πόρτα γιατί δεν θα σταματούσε εκεί που ήθελα (π.χ. στο Χ96 του είπα ότι θέλω να κατέβω Βούλα, και μου είπε δεν σταματάει εκεί).

Πληρώνεις παραπάνω εισιτήριο είτε πας αεροδρόμιο είτε όχι; Νόμιζα ότι πλήρωνες μόνο άμα ήθελες να πας στο Αεροδρόμιο, αλλιώς πληρώνεις κανονικό. Πιο λογικό μου φαίνεται το δεύτερο άλλωστε...γιατί άμα πας από Π. Φάληρο μέχρι Βούλα ας πούμε με το Α1, θα πληρώσεις 1.40...στο Χ96 άμα κάνεις το ίδιο, γιατί να πληρώσεις παραπάνω;
Απάντηση
#66
(04-09-2018, 05:01 PM)NightLine Έγραψε: Ώπα κάτσε γιατί εγώ δεν έχω πάρει ποτέ τα του Αεροδρομίου...έχω δοκιμάσει μόνο να μπω κανά δύο φορές, αλλά έφαγα πόρτα γιατί δεν θα σταματούσε εκεί που ήθελα (π.χ. στο Χ96 του είπα ότι θέλω να κατέβω Βούλα, και μου είπε δεν σταματάει εκεί).

Πληρώνεις παραπάνω εισιτήριο είτε πας αεροδρόμιο είτε όχι; Νόμιζα ότι πλήρωνες μόνο άμα ήθελες να πας στο Αεροδρόμιο, αλλιώς πληρώνεις κανονικό. Πιο λογικό μου φαίνεται το δεύτερο άλλωστε...γιατί άμα πας από Π. Φάληρο μέχρι Βούλα ας πούμε με το Α1, θα πληρώσεις 1.40...στο Χ96 άμα κάνεις το ίδιο, γιατί να πληρώσεις παραπάνω;

Ο οδηγός αρνήθηκε, γιατί όπως έγραψα εφαρμόστηκε μόνο για ένα καλοκαίρι και μόνο για τα νυχτερινά δρομολόγια. Σήμερα οι μόνες στάσεις που πραγματοποιείται και αποβίβαση και επιβίβαση είναι εντός Αττικής Οδού για τα Χ93-Χ95, και από τη Ζήνωνος και μετά για τα Χ96-Χ97 (και όλες εντός Αεροδρομίου για όλες τις γραμμές). Όποιος το πάρει από Πειραιά για Ζήνωνος πληρώνει 6€ (ή κάρτα 49€) που είναι το κόστος για την ταχύτητα που προσφέρεται έναντι της εναλλακτικής Α1 και 120.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#67
(04-09-2018, 12:36 PM)nikos1991 Έγραψε: Σχετικά με τα αεροδρόμια: 
Υπάρχε μια περίοδος (o mercendes elbo θυμάται καλύτερα) νομίζω το καλοκαίρι του 2011 που τα αεροδρομιακά πραγματοποιούσαν και στάσεις ειβίβασης - αποβίβασης πριν το αεροδρόμιο. Το θέμα που προέκυψε είναι ότι τα Χ9* έχουν ειδικό εισιτήριο 6€ (3,20€ τότε) το οποίο αρνούνταν να πληρώσουν οι περισσότεροι επιβάτες για 1-2 στάσεις (όλοι οι επιβάτες στην Ελλάδα, ακόμα και στον Άρη να πάνε, κατεβαίνουν σε 1-2 στάσεις). Οπότε προέκυψαν αντιδικίες ανάμεσα σε επιβάτες που ήθελαν να ταξιδέψουν τσάμπα ή με απλό εισιτήριο και με τους οδηγούς που δεν μπορούσαν να ελέγξούν ποιοι από αυτούς θα πάνε αεροδρόμιο και ποιοι θα κατέβουν στη μέση της διαδρομής, οπότε απαιτούσαν το εισιτήριο αεροδρομίου.
Αν θέλει ο ΟΑΣΑ να τα επαναφέρει (εγώ είμαι σύμφωνος) θα πρέπει να το κάνει με ειδική χρέωση αεροδρομίου την οποία να διευκρινίζει στην ανακοίνωσή του.

Αυτό ήταν στο Θερινό ΙΙ του 2011 που είχαν επεκτείνει τη νύχτα τα Χ93 και Χ95 στην Πλ. Καραισκάκη. Δεν γνωρίζω όμως σίγουρα αν υπήρχε επιβίβαση και αποβίβαση σε όλο το μήκος των διαδρομών.

Ελεύθερη επιβίβαση και αποβίβαση τις νυχτερινές ώρες στα αερδορομιακά είχε υπάρξει κάπου το 2007-2008. Υπήρχαν όμως αρκετά προβλήματα όπως ότι άλλοι οδηγοί το εφάρμοζαν άλλοι όχι, καθυστερήσεις δρομολογίων κλπ. οπότε και σταμάτησε και επίσημα. Σήμερα η μόνη στάση που πραγματοποιείται κανονικά επιβίβαση και αποβίβαση σε Αεροδρομιακά πριν το Αεροδρόμιο (και τις κοντινές στάσεις σε ΣΕΑ, Κορωπί) είναι στο Χ93 στο Δαχτυλίδι. Εννοείται βέβαια ότι δεν έχει νόημα να δώσει κανείς 6€ για να το χρησιμοποιήσει...

Κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα να επαναφερθεί η ελεύθερη επι/αποβίβαση στα Αεροδρομιακά. Εκτός του γεγονότος των καθυστερήσεων των δρομολογίων δεν πρόκειται κανείς να πληρώσει 6€ για να πάει 3-4 χλμ πιο κάτω... Ακόμα και το Ταξί (ή το Uber) είναι πιο φθηνο...

Στην κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η Ο.ΣΥ. ουσιαστική βελτίωση της νυχτερινής συγκοινωνίας μπορεί να γίνει μόνο με το "άνοιγμα" στο επιβατικό κοινό των υπηρεσιακών.. Άντε και μικροπαρατάσεις στα τελευταία δρομολόγια μερικών γραμμών..
Απάντηση
#68
(04-09-2018, 05:01 PM)NightLine Έγραψε: Ώπα κάτσε γιατί εγώ δεν έχω πάρει ποτέ τα του Αεροδρομίου...έχω δοκιμάσει μόνο να μπω κανά δύο φορές, αλλά έφαγα πόρτα γιατί δεν θα σταματούσε εκεί που ήθελα (π.χ. στο Χ96 του είπα ότι θέλω να κατέβω Βούλα, και μου είπε δεν σταματάει εκεί).

Πληρώνεις παραπάνω εισιτήριο είτε πας αεροδρόμιο είτε όχι; Νόμιζα ότι πλήρωνες μόνο άμα ήθελες να πας στο Αεροδρόμιο, αλλιώς πληρώνεις κανονικό. Πιο λογικό μου φαίνεται το δεύτερο άλλωστε...γιατί άμα πας από Π. Φάληρο μέχρι Βούλα ας πούμε με το Α1, θα πληρώσεις 1.40...στο Χ96 άμα κάνεις το ίδιο, γιατί να πληρώσεις παραπάνω;

Και πως θα ελέγξει ο οδηγός ότι εσύ πας στη Βούλα και όχι στο Αεροδρόμιο; Θα σηκώνεται και θα κάνει βόλτα κάθε λίγο μέσα στο όχημα; Και αν εσύ πεις ότι αρνείσαι να κατέβεις στη Βούλα; Θα πρέπει να ταλαιπωρήσει και όλους τους υπόλοιπους που έχουν πληρώσει 6€ για να είναι στην ώρα τους για να προλάβουν την πτήση ή 49€ για να είναι στην ώρα τους στη δουλειά τους και να περιμένει να έρθει η αστυνομία να σε απομακρύνει;

Το εισιτήριο στις γραμμές Αεροδρομίου είναι συγκεκριμένο! 6€ το κανονικό, 3€ για δικαιούχους μειωμένου. Όλα τα υπόλοιπα, καθώς και οι κάρτες των 30€ δεν δίνουν δυνατότητα μετακίνησης με τα αεροδρομιακά.
Απάντηση
#69
Ακόμα και κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής μου θητείας πρέπει να κάθομαι από το κινητό και να καθαρίζω τα threads από κάθε είδους κατινιές...

Ξέρετε πολύ καλά κύριοι ότι κάθε είδους δημόσιος προσωπικός χαρακτηρισμός που θίγει την προσωπικότητα ή την τιμή άλλου μέλους απαγορεύεται δια ροπάλου. Εάν θέλετε να πείτε κάτι προσωπικό, να βριστείτε ή ακόμα και να κανονίσετε ραντεβού για ξεκαθάρισμα λογαριασμών (κοινώς ξύλο) στις Τρεις Γέφυρες στις 12 το βράδυ, κάντε το μέσω ΠΜ (ή αγγλιστί PM). 

Αυτή τη φορά, λόγω του γεγονότος ότι ο χρήστης NightLine είναι νέος (να μην το πω όπως το λέμε στο στρατό...), δε σκοπεύω να επιβάλλω ποινές. Την επόμενη φορά θα καμπανιάσω κανονικότατα, μιας και αυτόν τον καιρό δεν μου περισσεύει η υπομονή!

Chill out! Είστε όλοι έξω, ο καιρός είναι καλός, η ζωή είναι ωραία, απο τα μνημόνια βγήκαμε. Χαρείτε την ζωή σας και αφήστε τις μαλακίες.

Εκ της Διαχειρίσεως,

N1Ellinikou
Απάντηση
#70
Τέσπα, στο θέμα μας.

Κάτι που έχω πρόσεξει στις νυχτερινές γραμμές, είναι ότι δεν συμβαδίζουν τα ωράρια της μίας γραμμής με της άλλης. Τι εννοώ; Για παράδειγμα άμα κάποιος ξεκινήσει από Γλυφάδα στις 2:30 και θέλει να ανέβει Κηφισιά, θα πρέπει να περιμένει μισή ώρα μέχρι να έρθει το Χ14 που φεύγει 3:30. Λόγω λογιστής κίνησης το 790 φτάνει Σύνταγμα 2:55...3:00 μαξ. Θα ήταν πιο βολικό άμα το Χ14 έφευγε 3:15 ας πούμε. Το ίδιο ισχύει και για αυτό που πάει Πειραιά το οποίο φεύγει 2:45, και ο τύπος πρέπει να περιμένει μέχρι 3:25 άμα θέλει να πάει Πειραιά.

Σε αντίθεση με τον Προαστιακό, που για παράδειγμα xx:08 φτάνει Κάτω Αχαρναί, γίνεται μετεπιβίβαση και xx:12 φεύγει συρμός για το Αεροδρόμιο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 15 Επισκέπτης (ες)