Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(23-07-2018, 11:20 PM)Citaro Έγραψε: Nαι αλλα θα εχει...201 στις 6:55! Να η νεα γραμμη - κορμος της Ηλιουπολης... ςπισης γυρω στις 6:45 διελευση του 140 προς Βυρωνα - Παγκρατι. Απορώ τι πινουν εκει στον ΟΑΣΑ!
Τελικά προστέθηκαν και τα υπόλοιπα δρομολόγια το πρωί και το βράδυ..με 1 βέβαι όχημα μέχρι τις 10:30. Ή έφαγαν κράξιμο ή τα είχαν ξεχάσει
Απάντηση
(25-07-2018, 06:42 PM)georgio Έγραψε: Τελικά προστέθηκαν και τα υπόλοιπα δρομολόγια το πρωί και το βράδυ..με 1 βέβαι όχημα μέχρι τις 10:30. Ή έφαγαν κράξιμο ή τα είχαν ξεχάσει

Δεν τα είχαν ξεχάσει... Πάλι καλά να λέμε που δεν εφαρμόστηκε τελικά...

Η προηγούμενη δρομολόγηση ήταν:

Καρτ. 1: (ΑΜ ~ 07:35) - 08:10 - 15:25 Αλλαγή Δάφνη - Τελευταίο δρομ. 21:30 - (ΑΜ ~ 22:50)

Καρτ. 2: (ΑΜ ~ 08:45) - 09:20 - 16:40 Αλλαγή Δάφνη - Τελευταίο δρομ. 23:00 - (ΑΜ ~ 00:20)

Κοινώς, 4 οχτάωρες βάρδιες σε 2 αμάξια.

Τώρα έγινε ως εξής:

Καρτ. 1: (ΑΜ ~ 04:55) - 05:30 - 12:45 Αλλαγή Δάφνη - Τελευταίο δρομ. 19:20 - (ΑΜ ~ 20:45)

Καρτ. 2: (ΑΜ ~ 09:20) - 09:55 - 17:05 Αλλαγή Δάφνη - Τελευταίο δρομ. 23:45 - (ΑΜ ~ 01:05)

Οπότε και πάλι 4 οχτάωρες με 2 αυτοκίνητα.
Απάντηση
Ερώτηση ίσως χαζή αλλά γιατί στην έξοδο θέλει μόνο 35 λεπτά ενώ στην επιστροφή στο ΑΜ 1.20'?
Απάντηση
(26-07-2018, 09:23 AM)meganium Έγραψε: Ερώτηση ίσως χαζή αλλά γιατί στην έξοδο θέλει μόνο 35 λεπτά ενώ στην επιστροφή στο ΑΜ 1.20'?

23:45 έχει τελευταία αναχώρηση από Αστυνομικά, περίπου 0:30 λήξη δρομολογίου και αναχώρηση για αμαξοστάσιο, 1:05 λήξη βάρδιας
Απάντηση
(26-07-2018, 12:45 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 23:45 έχει τελευταία αναχώρηση από Αστυνομικά, περίπου 0:30 λήξη δρομολογίου και αναχώρηση για αμαξοστάσιο, 1:05 λήξη βάρδιας

Κατάλαβα ευχαριστώ Μάριε για την απάντηση
Απάντηση
Από αύριο και μέχρι 17/8 πρόγραμμα Σαββάτου ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ μέσω της τηλεματικής και της εφαρμογής. Στη σελίδα του τίποτα και μηδενική ενημέρωση από τα ΜΜΕ (προφανώς δεν κοινοποιήσανε τίποτα)...

Επίσης καμία αναφορά στα δρομολόγια του 15Αυγουστου που βασίζονται στο πρόγραμμα Κυριακής με τις συνηθισμένες "ελλείψεις". Απορώ βέβαια τι θα βγει την Τετάρτη όταν ήδη οι Κυριακές του Θερινού ΙΙ θυμίζουν 15Αυγουστο...
Απάντηση
(13-08-2018, 02:05 AM)mercedes elbo Έγραψε: Από αύριο και μέχρι 17/8 πρόγραμμα Σαββάτου ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ μέσω της τηλεματικής και της εφαρμογής. Στη σελίδα του τίποτα και μηδενική ενημέρωση από τα ΜΜΕ (προφανώς δεν κοινοποιήσανε τίποτα)...

Επίσης καμία αναφορά στα δρομολόγια του 15Αυγουστου που βασίζονται στο πρόγραμμα Κυριακής με τις συνηθισμένες "ελλείψεις". Απορώ βέβαια τι θα βγει την Τετάρτη όταν ήδη οι Κυριακές του Θερινού ΙΙ θυμίζουν 15Αυγουστο...

Το είχα γράψει σε άλλο θέμα ότι θα περάσουν 9 (!) μέρες χωρίς πρόγραμμα καθημερινής!
Απάντηση
(13-08-2018, 02:16 AM)ecoj Έγραψε: Το είχα γράψει σε άλλο θέμα ότι θα περάσουν 9 (!) μέρες χωρίς πρόγραμμα καθημερινής!

Τώρα το πρόσεξα! Tongue
Απάντηση
Το αμαξοστάσιο που επανδρώνει το 142 άλλαξε (από το Ελληνικό στο Μπραχάμι), ο τύπος λεωφορείου άλλαξε (από Solaris midi σε N1), αλλά η ανεξήγητη εμμονή του ΟΑΣΑ να μην περιλαμβάνει στο πρόγραμμα δρομολογίων της γραμμής το έξτρα βραδινό του οχήματος που κάνει μετά υπηρεσιακό δεν αλλάζει με τίποτα!

Το δρομολόγιο εκτελείται κανονικά και στο Θερινό 2 (21:55 από Στ. Αργυρούπολη)! Προφανώς δεν υπάρχουν άλλες ανάγκες της βραδινές ώρες τώρα το καλοκαίρι, οπότε είναι απαραίτητο ένα δρομολόγιο που εκτελείται εν αγνοία όσων δεν περιμένουν σε στάση με οθόνη τηλεματικής ή δεν ελέγχουν από την εφαρμογή ή το site τις θέσεις των λεωφορείων.
Απάντηση
(16-08-2018, 10:24 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το αμαξοστάσιο που επανδρώνει το 142 άλλαξε (από το Ελληνικό στο Μπραχάμι), ο τύπος λεωφορείου άλλαξε (από Solaris midi σε N1), αλλά η ανεξήγητη εμμονή του ΟΑΣΑ να μην περιλαμβάνει στο πρόγραμμα δρομολογίων της γραμμής το έξτρα βραδινό του οχήματος που κάνει μετά υπηρεσιακό δεν αλλάζει με τίποτα!

Το δρομολόγιο εκτελείται κανονικά και στο Θερινό 2 (21:55 από Στ. Αργυρούπολη)! Προφανώς δεν υπάρχουν άλλες ανάγκες της βραδινές ώρες τώρα το καλοκαίρι, οπότε είναι απαραίτητο ένα δρομολόγιο που εκτελείται εν αγνοία όσων δεν περιμένουν σε στάση με οθόνη τηλεματικής ή δεν ελέγχουν από την εφαρμογή ή το site τις θέσεις των λεωφορείων.

Γελοιότητες του ΟΑΣΑ.. Βέβαια για να είμαστε ειλικρινείς το 142 και στα αναγραφόμενα δρομολόγια βαράει μύγες και είναι συνηθισμένη η εικόνα του Ν1 ακόμα και με [b]0[\b] επιβάτες... Επίσης, πρέπει να κοιταχτούν και τα Υπηρεσιακά (από Υπηρεσιακό προέρχεται και το 21:55 του 142) τα οποία σχεδόν στην πλειοψηφία τους κουβαλάνε όλη νύχτα μόνο τον οδηγό τους...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)