Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμή 310
#31
Όντως υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να μην απαντήσουν όπως οφείλουν (μου έχει τύχει και εμένα 1-2 φορές). Παραταύτα συνήθως απαντάνε και σε περιπτώσεις εμπλοκής με οδηγό στέλνεται "Κλήση σε Απολογία" και στη συνέχεια πειθαρχικό (απ όπου πολλοί έχουν φάει ποινές..). Ακόμα όμως και ποινή να μην υπάρχει μόνο η διαδικασία του Πειθαρχικού είναι αποτρεπτικός παράγοντας για πολλούς.. Χώρια που συνήθως είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι οπότε δεν μπορούν να κάνουν και συνέχεια τα "στραβά μάτια" και άλλωστε αποτελούν μειοψηφία που βγάζει κακό όνομα για ολοκληρη επαγγελματική ομάδα που στην πλειοψηφία της δεν φταίει σε τίποτα..

Σε κάθε περίπτωση πάντως καλό είναι όσο το δυνατόν να αναφέρουμε περιστατικά που συμβαίνουν ακόμα και αν χρειαστεί να σταλεί 2η αναφορά για το ίδιο περιστατικό. Είναι ο μόνος τρόπος έτσι ώστε να διορθωθούν κάποιες καταστάσεις.

Υ.Γ. Σε περίπτωση μη απάντησης αναφοράς εντός διμηνου υπάρχει η δυνατότητα καταβολής αποζημίωσης βάσει του ΧΥΚ του ΟΑΣΑ. Το ίδιο και για ανάρμοστες συμπεριφορές που μετά το "μέτρο" της επιβίβασης από μπροστά είναι στα φόρτε τους...

http://www.oasa.gr/pdf/el/ya_xyk_2015.pdf
Απάντηση
#32
(14-08-2018, 08:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: Υ.Γ. Σε περίπτωση μη απάντησης αναφοράς εντός διμηνου υπάρχει η δυνατότητα καταβολής αποζημίωσης βάσει του ΧΥΚ του ΟΑΣΑ. Το ίδιο και για ανάρμοστες συμπεριφορές που μετά το "μέτρο" της επιβίβασης από μπροστά είναι στα φόρτε τους...

Από περιέργεια, πως πείθεται η εταιρεία να καταβάλει αποζημίωση γιατί καθυστέρησε ή δεν απάντησε και καθόλου; Μέσω Συνηγόρου του Πολίτη; Με δικαστική προσφυγή; Γιατί "παραθυράκια" υπάρχουν παντού (μπορεί να επικαλεστεί για παράδειγμα ελλειπή στοιχεία του καταγγέλλοντα). Αν και η αλήθεια είναι ότι σε αναφορά μου προς τον ΟΑΣΑ για ζήτημα σε σχέση με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, στη μεν πρώτη (Νοέμβριος '17) δεν πήρα απάντηση ποτέ και στη δεύτερη (Μάρτιος '18) με τα ίδια στοιχεία που επικαλέστηκα ότι θα ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμα αν δε λάβω απάντηση, ήρθε απαντητικό mail από άτομο του αρμόδιου τμήματος μόλις λίγα 24ωρα αργότερα.
Απάντηση
#33
Το ίδιο πράγμα με τον Μάριο μου συνέβη και σε μια καταγγελία στον ΟΑΣΑ για ένα επικίνδυνο δρομολόγιο του 140 (κατεστραμμένα τζάμια από έκρηξη εντός της διαδρομής)...το περιστατικό συνέβη Οκτώβριο/Νοεμβριο 2017 και ακόμα να απαντήσουν, έχοντας πλήρη στοιχεία του συμβάντος
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#34
(15-08-2018, 12:37 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Από περιέργεια, πως πείθεται η εταιρεία να καταβάλει αποζημίωση γιατί καθυστέρησε ή δεν απάντησε και καθόλου; Μέσω Συνηγόρου του Πολίτη; Με δικαστική προσφυγή; Γιατί "παραθυράκια" υπάρχουν παντού (μπορεί να επικαλεστεί για παράδειγμα ελλειπή στοιχεία του καταγγέλλοντα). Αν και η αλήθεια είναι ότι σε αναφορά μου προς τον ΟΑΣΑ για ζήτημα σε σχέση με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, στη μεν πρώτη (Νοέμβριος '17) δεν πήρα απάντηση ποτέ και στη δεύτερη (Μάρτιος '18) με τα ίδια στοιχεία που επικαλέστηκα ότι θα ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμα αν δε λάβω απάντηση, ήρθε απαντητικό mail από άτομο του αρμόδιου τμήματος μόλις λίγα 24ωρα αργότερα.

Κατά πρώτον, χρόνια πολλά για χθες! Κατά δεύτερον, δυστυχώς δεν γνωρίζω τι διαδικασία χρειάζεται για καταβολή αποζημίωσης. Ίσως τα μέλη του φόρουμ που έχουν την ιδιότητα του νομικού να μπορούν να βοηθήσουν περαιτέρω.

Αυτό όμως που πιστεύω είναι ότι η αναφορά (με όποιο τρόπο και αν γίνει) είναι σχεδόν το μοναδικό μέσο που έχουμε για να επιλυθούν τα όποια λάθη υπάρχουν. Γι' αυτό και καλό είναι να επιμένουμε με κάθε τρόπο ακόμα και αν χρειάζεται να στείλουμε 2η φορά για το ίδιο πράγμα.
Απάντηση
#35
(16-08-2018, 05:05 PM)mercedes elbo Έγραψε: Κατά πρώτον, χρόνια πολλά για χθες! Κατά δεύτερον, δυστυχώς δεν γνωρίζω τι διαδικασία χρειάζεται για καταβολή αποζημίωσης. Ίσως τα μέλη του φόρουμ που έχουν την ιδιότητα του νομικού να μπορούν να βοηθήσουν περαιτέρω.

Αυτό όμως που πιστεύω είναι ότι η αναφορά (με όποιο τρόπο και αν γίνει) είναι σχεδόν το μοναδικό μέσο που έχουμε για να επιλυθούν τα όποια λάθη υπάρχουν. Γι' αυτό και καλό είναι να επιμένουμε με κάθε τρόπο ακόμα και αν χρειάζεται να στείλουμε 2η φορά για το ίδιο πράγμα.

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Χρόνια πολλά σε όλους για τη χθεσινή μέρα!

Τυπικά και σε αυτά τα ζητήματα θα έπρεπε να έχει αρμοδιότητα η Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών που έχει συσταθεί από το 2013, αλλά θεώρησαν απαραίτητο να της δώσουν αρμοδιότητα μόνο επί ζητημάτων που αφορούν υπεραστικές γραμμές. Για το Υπουργείο Υποδομών δεν το συζητάμε. Ποιος υπουργός θα άφηνε έκθετες τις διοικήσεις που ο ίδιος διόρισε και θα επέτρεπε να χρεώνονται οι ΔΕΚΟ που ελέγχει; Γιατί μπορούμε όλοι μας να φανταστούμε πόσες αναφορές που φθάνουν καθημερινά στον ΟΑΣΑ για ανεκτέλεστα δρομολόγια ή συμπεριφορές του προσωπικού, αλλά και για ήσσονος σημασίας ζητήματα (κάποιοι θεωρούν τους οδηγούς ως δούλους τους που πρέπει να σηκώνονται ακόμα και για να τους ανοίξουν το παράθυρο) θα έχουν μείνει αναπάντητες.
Απάντηση
#36
Η γραμμή αυτή θα είναι μόνιμη ??
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#37
Προστέθηκαν οι στάσεις του 310 στην τηλεματική αν και λείπει ακόμα το τμήμα που εξυπηρετεί στον Νέο Βουτζα (μήπως έχει καταργηθεί?).
Απάντηση
#38
Γνωρίζει κανείς αν τα οχήματα της γραμμής αυτής έχουν προμετωπίδα με τον αριθμό και τον προορισμό της γραμμής (όπως όλες οι γραμμές) ή κυκλοφορούν με σβηστές προμετωπίδες ή με κάποια άλλη ένδειξη (πχ ειδικό δρομολόγιο);
Απάντηση
#39
(03-10-2018, 09:21 PM)Giannis Έγραψε: Γνωρίζει κανείς αν τα οχήματα της γραμμής αυτής έχουν προμετωπίδα με τον αριθμό και τον προορισμό της γραμμής (όπως όλες οι γραμμές) ή κυκλοφορούν με σβηστές προμετωπίδες ή με κάποια άλλη ένδειξη (πχ ειδικό δρομολόγιο);

Υπάρχει κανονική προμετωπίδα:

 [Εικόνα: leoforeio_mati.jpg]
(δημοσιεύθηκε στην "Εφημερίδα των Συντακτών")
Απάντηση
#40
Προσθήκη νέων στάσεων στην τηλεματική για το 310. Αλήθεια ξέρει κανείς αν είναι ακόμα δωρεάν η μετακίνηση με αυτή την γραμμή ή έχει εφαρμοστεί τιμολόγηση?
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)