Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo Unvi Urbis 2.5DD (διώροφα)
#11
Συγνώμη, υπονοείτε ότι είναι ανοιχτά δηλαδή?????? Σαν τα τουριστικά? Και σε περίπτωση βροχής τι γίνεται? Μοιράζει ο οδηγός ομπρέλες?
Μήπως είναι σαν αυτά http://www.jernbane.net/uploadg/db20.jpg ?
Απάντηση
#12
(06-09-2010, 12:51 AM)Dante Έγραψε: Συγνώμη, υπονοείτε ότι είναι ανοιχτά δηλαδή?????? Σαν τα τουριστικά? Και σε περίπτωση βροχής τι γίνεται? Μοιράζει ο οδηγός ομπρέλες?

Δυστυχώς θα είναι ανοιχτα!
Απάντηση
#13
Ανοιχτα αλλα καμπριο με υφασματινη κουκουλα! Παιδια θα γελασουμε πολυ μεσα στο χειμωνα και θα με θυμηθητε. Οπως ειναι τα δυοροφα τα κοκκινα ακριβως τα ιδια ειναι με μονη διαφορα τα χρωματα της ΕΘΕΛ (κλασσικο καρναβαλι) και στον πανω οροφο εχει συρομενη υφασματινη?/μουσαμας? οροφη.

Ωραιο θα ηταν να μπουν και στις γραμμες αεροδρομιου.
Για μαζοχισμο θα προτεινα να μπουν στο 608-Ε22-040-Α5-Α7 και σε οποιο αλλη γραμμη με πολυ κοσμο θελετε Tongue
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#14
(06-09-2010, 01:10 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Ανοιχτα αλλα καμπριο με υφασματινη κουκουλα! Παιδια θα γελασουμε πολυ μεσα στο χειμωνα και θα με θυμηθητε. Οπως ειναι τα δυοροφα τα κοκκινα ακριβως τα ιδια ειναι με μονη διαφορα τα χρωματα της ΕΘΕΛ (κλασσικο καρναβαλι) και στον πανω οροφο εχει συρομενη υφασματινη?/μουσαμας? οροφη.

Ωραιο θα ηταν να μπουν και στις γραμμες αεροδρομιου.
Για μαζοχισμο θα προτεινα να μπουν στο 608-Ε22-040-Α5-Α7 και σε οποιο αλλο κοσμο θελετε Tongue

Όχι. Να μπουν στο 307! Θέλω να δω πώς θα ανέβει την ανηφόρα της Άννης Μαρίας στα Γλυκά Νερά! Big Grin
Απάντηση
#15
Τέτοια λεωφορεία (διώροφα και ανοικτά) για την Αθήνα θα εξυπηρετούσαν μόνο σε τουριστικές γραμμές, ήτοι το sightseing tour και ίσως μια γραμμή κατά μήκος του παραλιακού μετώπου τους θερινούς μήνες.

Θα ήταν αδόκιμο να κάνουμε σύγκριση της Αθήνας με το Λονδίνο, καθώς ο σκοπός που κυκλοφορούν διώροφα στην Βρετανική πρωτεύουσα (και σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Βρετανίας και της Ιρλανδίας), αλλά και σε πόλεις της Γερμανίας, στην Στοκχόλμη, παλαιότερα στην Βαγδάτη κ.ά.) είναι η μεγάλη μεταφορική τους ικανότητα, καταλαμβάνοντας όμως λίγο χώρο στο οδόστρωμα, σε αντίθεση με τα αρθρωτά.

Όμως μπορούμε να λάβουμε υπόψη αρκετές παραθαλάσσιες πόλεις της Αγγλίας όπου υπάρχουν ανοικτά διώροφα λεωφορεία που κυκλοφορούν κατά μήκος του παραλιακού μετώπου (Weston Super Mare, Southend, Blackpool, Brighton, Southampton, Weymouth κ.ά.), σε πολλές περιπτώσεις αυτά τα λεωφορεία μάλιστα δεν κατασκευάστηκαν ως ανοικτά αλλά υπέστησαν μετατροπή μετά την απόσυρσή τους από την κανονική κυκλοφορία.[/align]
Απάντηση
#16
Η πλακα ειναι οτι οντως η οροφη ειναι.. ανοιγοκλειομενη, παραθυρα πανω ΔΕΝ ξερω αν εχει, ενω απο το 2005 που ξεκινησαν να αναφερουν τη λεξη διωροφα στον ΟΑΣΑ μιλουσαν για την τουριστικη γραμμη 400, γι αυτο και ειχαν σκοπο να τα παραλαβουν με ανοικτη οροφη.

Αν δεν εχουμε επαναλειτουργια της 400, τοτε απ το να κυκλοφορησουν και να γελασει ο καθε πικραμενος καλυτερα να πωληθουν. Καινουργια ειναι ακομα, καποιος θα βρεθει να τα αξιοποιησει καλυτερα απο την ΕΘΕΛ.

Και μια φωτογραφια απο το facebook

[Εικόνα: 41316_441352158887_556023887_4865785_6591412_n.jpg]
Απάντηση
#17
Αν δοκιμασουν εστω και για πλακα να τα βαλουν σε κανονικη γραμμη, στην καλυτερη των περιπτωσεων θα μαζεψουνε 5-6 δεντρα και καμμια δεκαρια μπαλκονια στο περασμα τους και στην χειροτερη (εφοσον μιλαμε για ανοιχτου τυπου δυοροφο) θα φουνταρουν απτον πανω οροφο απο παιδακια-κανιβαλακια- μεχρι πακιστανοι λογω λαθρεπιβιβασης (πιστεψτε με μεχρι κιαπο παραθυρο εχουν βγει για να μην πληρωσουν προστιμο γιατι να μην κανουν και τους κασκαντερ?). Πραγματικα μονο για το 400 κανουν και για τιποτα αλλο παραπανω. Για το Ε22 πιστευω πως οχι, γιατι ο δρομος προς σαρωνιδα ειναι ασχημος, οι στροφες πολλες, την τρυπα του καραμανλη δεν πιστευω να την περναει, τις ταχυτητες των αρθρωτων GN σε καμμια των περιπτωσεων δεν μπορει να τις κανει γιατι οι χρονοι των θερινων ωραριων ειναι πολυ σφιχτοι, και γενικα μιλαμε για ενα ειδος οχηματος που η επιχειρησιακη του δραστηριοτητα για το λεκανοπεδιο της αττικης ειναι ακαταλληλη εκτος αν χρησιμοποιηθουν για χαλαρες βολτιτσες στο κεντρο της Αθηνας (που και γιαυτο το λογο αλλωστε εγινε αυτη η παραγγελια). Εξαλλου δεν ειναι η μοναδικη γραμμη που βαζει μεσα τις συγκοινωνιες. Ας κοψουνε πρωτα αλλες βλακειες που μας καταχρεωνουνε και μετα ας φτασουνε κιεκει.
Απάντηση
#18
Καλά, το γεγονός ότι είναι cabrio είναι απλά ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ. Τι είμαστε ρεεε?? Μαιάμι εδώ πέρα να κόβουμε βόλτες με το cabrio λεωφορείο??? Έλεος! Ποιος ξέρει ποιος τσέπωσε τη μίζα πάλι για να πάρουμε αυτά τα ομολογουμένως ΑΚΥΡΑ και ΑΧΡΗΣΤΑ για την Αθήνα λεωφορεία!
Απάντηση
#19
Παντως εχουν και κατι θετικο....... ειναι VOLVOBig GrinBig GrinBig Grin (επιτελους κιενα αυτοκινητο της προκοπης εστω και δυοροφο)
Απάντηση
#20
(07-09-2010, 01:44 AM)B10M-SB756 Έγραψε: Παντως εχουν και κατι θετικο....... ειναι VOLVOBig GrinBig GrinBig Grin (επιτελους κιενα αυτοκινητο της προκοπης εστω και δυοροφο)

Σιγα μονο το πλαισιο και τα μηχανικα μερη. Ολο το αλλο ειναι ενας ΙΣΠΑΝΙΚΟΣ ΚΟΥΒΑΣ...... Θα σκορπισουν ποιο γρηγορα απο τα SolarisBig Grin
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)