Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
485 στο 89Β, 279 στο 82Β
(31-07-2018, 03:48 PM)vard_57 Έγραψε: 485 στο 89Β, 279 στο 82Β

279 διαλυμενο θα γυρίσει από το 82...
551 στο 89Ν και 213 στο 92
(31-07-2018, 05:20 PM)george-oasth Έγραψε: 279 διαλυμενο θα γυρίσει από το 82...

Λόγω της διαδρομής ή λόγω κόσμου;
621 στο 34, βαμμένο με τα καινούρια (αισχρά) χρώματα.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Ολη μερα χθες η 22 χωρις κανενα!!!!!! Δρομολογιο.

http://www.voria.gr/article/protofanes-e...-tou-oasth

Νωριτερα στην τηλεματικη κανονικα το 101,μαλλον μονο του σημερα.επισης το 22 στο προσωρινο πλατανος αναστροφη πλεον δεν εκτελειται
(31-07-2018, 08:36 PM)vard_57 Έγραψε: Λόγω της διαδρομής ή λόγω κόσμου;

Διαδρομής... Πολλές λακκούβες
508 στο 12
835 στο 31
558 στο 27
459,692,272, 606,609 στο 32
874 στο 71!!
481,493 στο 69!!

Η γραμμή 29 εξυπηρετείτε με 6 οχήματα ενώ η γραμμή 21 με 2 οχήματα... Αυτό δεν εχει ξανά γινει... Επιπλέον με τα προβλήματα των οχημάτων της γραμμής 32 που φορτώνεται με 12 μέτρα και δεν χωράει ο κόσμος, καθώς και την γραμμή 43 που το ένα λεωφορείο είναι συνήθως κάποιο scania, κόβονται οχήματα από την γραμμή 21 για να εργαστούν στο 32 και 43..όπως το 272 στο 32 και 235 στο 43(λογω βλάβης του 554)
Και βλέπεις 493,481 να τα πάνε φοίνικα για να εξυπηρετούν τις παραλίες... Ενώ μπορούν εύκολα να κόψουν ένα λεωφορείο από το 3 και ένα όχημα από το 10 για να τα αντικαταστησουν
508 στο 12 πραγματικά έλεος. Δεν μπορούσαν πιο παλιό 12μ τόσα νέα 18μ έχει . Υπάρχουν γραμμές που πονάνε από νέα λεωφορεία

823!!!,857 στο 72

Οι γραμμές της Σταυρουπολης έχουν ανάγκη από 18μ κυρίως γιατί δίνουν πολλά 12μ σε γραμμές αρθρωτων. Η ένα άλλο πράγμα στο Χ1 δίνουν και b7LA ενώ στο 45 είτε citelis είτε 100αρι που τις περισσότερες φορές το πρώτο και μάλιστα και σε καθημερινές ημέρες.

Μια πρόταση που έχω για 36,45 και Χ1 είναι η εξής. Αφού το Χ1 δεν θέλουν να κάνει στάση ΙΚΕΑ να στρίβει αριστερά πάνω από Φοίνικα να μπαίνει ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και από εκεί για περιφερειακό για Αεροδρόμιο. Φυσικά το 45 κατάργηση

Το 36 να εκτελεί ΙΚΕΑ-αεροδρόμιο -cosmos -ΚΤΕΛ Χαλκιδικής όλα τα δρομολόγια μόνο εκεί όχι Βουλγαρη. Η και με συγχώνευση με το 79 θα ήταν ότι πρέπει

Μια άλλη πρόταση μεταφορά αφετηριών 10,31,66 στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής

Με το να κανεις το Ε1 και Ε2 είναι μεγάλη αποτυχία ειδικά στο 2 σενάριο του ΟΣΕΘ που ουσιαστικά το Ε2 θα κάνει από ΙΚΕΑ μέχρι τα δικαστήρια όπως το 3 και από δικαστήρια μέχρι ΚΤΕΛ όπως το 31 και φυσικά η αλλαγή αφετηρίας του 12 στον σταθμό αφήνοντας την Γιαννιτσων ακάλυπτη. Ένα άλλο επίσης ελάτωμα ειδικά στο 2ο σενάριο είναι δυο γραμμές των ΙΚΕΑ με 30 λεωφορεία κάνουν μεγαλύτερη απόσταση μέχρι τα ΚΤΕΛ ενώ σήμερα τα 30 κάνουν μέχρι τον Σταθμό. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερες χρονοκαθυστέρησεις και θα είναι χειρότερα. Προσωπικά αυτές οι αλλαγές δεν με βρίσκουν σύμφωνο
Τα αρθρωτά νομίζω δεν χωράνε στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής για αυτό έγινε επιλογή για 12 μέτρα στο 45...
10,31 να κάνουν τέρμα στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής είναι δύσκολο... Ειδικά το 31... Ήδη τώρα κάνει διαδρομή 1 ώρας να πάει και 1ωρας να γυρίσει... Επιπλέον που θα στεγάσουν τόσα λεωφορεία εκεί και ειδικά αρθρωτά;
Για το Χ1 με βρίσκει αντίθετο να πηγαίνει ΚΤΕΛ Χαλκιδικής... Νομίζω δεν εξυπηρετεί ιδιαίτερα... Θα μπορούσε το 45 να επιτελεί αυτή την διαδρομή σαν 45Ε (ΚΤΕΛ Μακεδονία-Αεροδρόμιο μέσω ΚΤΕΛ Χαλκιδικής)


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)