(26-06-2018, 03:04 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Θα συμφωνήσω με τον ecoj που λέει ότι η παρούσα δρομολόγηση ακολουθεί στο περίπου τα χνάρια του περυσινού Θερινού. Από Σεπτέμβρη για παράδειγμα η Ανθούσα δε θα καλείται να επανδρώσει με GN (όποτε το θυμάται!) τα 304-305, άρα θα μπορεί να αναλάβει πολύ περισσότερες βάρδιες στο Β5 (με το Θερινό είναι μισό-μισό με Ράλλη), ίσως ακόμα και κάποιες του 550. Να διορθώσω επίσης τη λίστα που έχεις ως προς το ότι το Χ97 βγαίνει από Ανθούσα. Και έχουμε και περιπτώσεις όπως του Β9 που νομίζω ότι αν έχει πλήρη επάνδρωση και δώσει και μία χείρα βοηθείας και ο Κοκ. Μύλος επανδρώνοντας με αρθρωτά το τρόλεϊ 6, μπορεί να αντέξει με 12μετρα (πχ μισό Βοτανικό, μισό Λιόσια).
Μην ξεχνάμε επίσης ότι μέσα στον επόμενο ένα χρόνο περιμένουμε επεκτάσεις των ΜΣΤ τόσο όσο αφορά το Τραμ (επέκταση Ν. Φάληρο - Πειραιάς - ΣΕΦ) που αναμένεται και πιο άμεσα και θα επηρεάσει το Α1 (δε θα πρέπει να έχει ανάγκη πλέον τα 18μ) όσο και με το Μετρό που θα φτάσει έως τη Νίκαια και θα επηρεάσει άμεσα και τα Β18-Γ18 (θα προτιμήσει κάποιος Περαματιώτης ή Κερατσινιώτης να χάσει περίπου 40' για να φτάσει στο Κέντρο της Αθήνας με λεωφορείο ή να είναι σε 15' με το Μετρό), άρα μήνα με το μήνα θα πρέπει να βλέπουμε αρθρωτά να απελευθερώνονται από κάποιες γραμμές και να κατευθύνονται προς άλλες και την κατάσταση να βελτιώνεται.
Η καταγραφή που έκανα έχει σκοπό να καταδείξει ότι είμαστε σε πολύ οριακό επίπεδο διαθεσιμότητας 18μετρων. Οι ανάγκες για 18μετρα στο Θερινό Ι και στο Χειμερινό, είναι συγκριτικά παρόμοιες (αναφέρομαι στο συνδυασμό και των δυο Α/Σ, Ράλλη και Ανθούσα). Όσες νταλίκες εξοικονομούνται από τις κεντρικές γραμμές, κατεβαίνουν για ενίσχυση στις παραλίες και στο Αεροδρόμιο. Πράγματι, μπορεί από Σεπτέμβρη η Ανθούσα να επανδρώνει βάρδιες σε γραμμές που σήμερα δεν τις έχει (πχ 550), αυτό όμως δεν αλλάζει το συνολικό αριθμό 18μετρων.
Όσο, τώρα, για τη λειτουργία των ΜΣΤ από το 2019, το Α1 θα πάει λογικά για κόψιμο. Το ΒΓ18 όντως θα εξυπηρετείται ικανοποιητικά από 12μετρα. Μέχρι εκεί όμως. Ούτε το 703 μπορεί να αλλάξει, ούτε το 040. Αντιθέτως, πρέπει επιτέλους να ενισχυθεί με 18μετρα το 049 που καλείται να εξυπηρετήσει ολόκληρο τον άξονα της Πειραιώς (Ταύρος, παρόδιες εμπορικές και πολιτιστικές χρήσεις, Σχολή Δημ. Διοίκησης, Σχολή Καλών Τεχνών κλπ., Factory Outlet) και το έχουν εγκατειλημμένο με αραιά δρομολόγια και ακατάλληλα οχήματα.
Το δε Β9, έχει σηκώσει μόνο του όλα τα Κάτω Πατήσια (το 6 δεν φτάνει και δεν βλέπω τρόπο να ενισχύεται, αφού δεν έχουν οδηγούς). Επίσης, είναι η μοναδική συγκοινωνία Μεταμόρφωσης - Λυκόβρυσης. Βελτίωση θα έχει μόνο εφ' όσον στρώσει κάποια στιγμή το πλέγμα δρομολογίων του προαστιακού, ώστε ενδεχομένως να "σπάσει" και να δώσει τη θέση του σε μια ενωτική/τροφοδοτική γραμμή Κηφισιά - Μεταμόρφωση.
Γι' αυτό και επιμένω ότι πρέπει άμεσα να βρεθεί λύση ώστε να επισκευαστούν τα Solaris που κάθονται και να βγούν στο δρόμο οι παροπλισμένες Volvo, οι οποίες "δεν έχουν φάει τα ψωμιά τους". Μια χαρά δουλεύουν όσες ανακατασκευάστηκαν και έχουν και πολύ καλύτερους χώρους επιβατών για "βαριές" γραμμές.