(08-05-2018, 03:01 PM)nikos1991 Έγραψε: Σίγουρα ο alliance τα ξέρει καλύτερα, αλλά θυμάμαι μέχρι το 2009 είχε αρκετά περισσότερα οχήματα το Μπραχάμι σε σχέση με τον αριθμό των Ν1 που έχει σήμερα. Αν δεν κάνω λάθος περίπου 50Ν1 και τα 70 Den Oudsten, άρα με κάποιο τρόπο χωρούσαν 120 12μετρα.
Δεν υπάρχει πρόβλημα χώρου, θεωρώ. Η Πέτρου Ράλλη είναι σήμερα ένα απέραντο νεκροταφείο. Περνάς απ' έξω σε ώρα αιχμής και βλέπεις δεκάδες λεωφορεία αραγμένα, τα οποία προφανώς είναι χαλασμένα. Το αυτό φαντάζομαι, γίνεται και στα άλλα αμαξοστάσια.
Τα αμαξοστάσια της ΕΘΕΛ (μαζί με το Ελληνικό) είναι σχεδιασμένα για πάνω από 2.000 οχήματα. Αυτή τη στιγμή είναι ζήτημα αν δρομολογούνται 1.000 σε καθημερινή βάση, που σημαίνει ότι άλλα τόσα είναι εκτός λειτουργίας. Τα 1.000 λοιπον οχήματα που χρειάζονται (συν 200 λειτουργικά για εφεδρία) χωράνε άνετα στα υπόλοιπα αμαξοστάσια, αρκεί να μεταφερθεί από εκεί ό,τι υλικό δεν μπορεί να επισκευαστεί άμεσα.
Τώρα, το πρόβλημα είναι ότι ο μόνος διαθέσιμος χώρος είναι το Θριάσιο, όπου εκεί δεν ξέρω τί συνθήκες ασφαλείας επικρατούν και αν θα γίνει πλιάτσικο μόλις πανε τα οχήματα.
Κατά τα λοιπά, θεωρώ ότι το ΑΜ ΜΠΡ, που θα είναι πλεον και το πιό νότιο, θα πρέπει να αναλάβει αποκλειστικά όλα τα νότια προάστια (Τ.ΓΛΥ) και όσες γραμμές είναι πολύ μακριά από τα άλλα Α/Σ (154, 164, 109, 237, 206, 131). Οι γραμμές Συγγρού/Φιξ (106-26-36-37) είναι σε απόσταση μισαώρου από Βοτανικό και δεν υπάρχει πρόβλημα. Οι δε γραμμές Πειραιά/Καλλιθέας (218 217-29 και 219) μπορούν να πάνε στον Ρέντη.
Οι άλλες 12μετρες γραμμές του ΑΜ ΕΛΛ (Ζωγράφου/Ιλίσια) δεν έχουν θέμα αφού είναι σε ίση απόσταση (αν όχι και μικρότερη) από Βοτανικό και Ανθούσα.
Το μόνο μεγάλο θέμα είναι οι νταλικογραμμές νοτίων προαστίων, όπου το νεκρό χιλιόμετρο θα πάει σύννεφο (Α2 με σχόλασμα Βάρη, 171 με σχόλασμα Βάρκιζα).