Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Καλημερα!
Αφου ειμαστε λαος που κοιταει το δεντρο και χανει το δασος, τοτε καλα να παθουμε. Αυτο εκμεταλευεται και η καινουργια διοικηση. Ας περιμενεις παραπανω στην σταση αλλα θα ερθει καινουργιο λεοφωρειο! Ας μετακινηθουν ολοι τζαμπα τωρα και αργοτερα ας μην εχει ο οργανοσμος εσοδα! Και η παλια διοικηση εκανε εγκληματικα λαθη αλλα ειχε πειρα πανω στα λεωφορεια, και η τωρινη κανει μεγαλυτερα λαθη αφου προσπαθει να χρησιμοποιησει τον οργανισμο σαν κυβερνητικο φερεφωνο.
(06-05-2018, 04:25 AM)george-oasth Έγραψε: Το 23 καλώς η κακώς για μένα δεν έπρεπε να εξυπηρετεί τις συκιές! Καλό θ ήταν να έφτανε μέχρι το τέρμα του 18 και ξανά πίσω...Δεν ξέρω αν θα ήταν εφικτό να ανοίγει δρομολόγια από εκεί και όχι από σταθμό
Επίσης το 18 την θεωρώ ίσως την πιο άκυρη ονομαστικά γραμμή...Δεν φτάνει καν μέχρι τους Αγίους Αναργύρους (Φτάνει σε απόσταση ενός χιλιομέτρου απο την εκκλησία) και φυσικά δεν τερματίζει στο κορδελιο αλλά στην Μενεμένη...Ομοίως και το 42....Συκιές-Μενεμένη έπρεπε να λέγεται το 18 και Μενεμένη-Κοιμ.Ευοσμου το 42

αυτο λεμε ολοι οτι δεν πρεπει να πηγαινει συκιες.μας βαζουν επιχειρημα οτι κοβουν 750 μετρα πηγαινε ελα της αναστροφης και δεν υπολογιζουν τα χιλιομετρα απ αναργυργους στις συκιες και πισω.συκιες δεν εχει τερμα,φευγει κατευθειαν.

δυστυχως σε αυτη την φαση δεν μπορει να φυγει απο σταθμο (που ειναι λαθος επιλογη)γιατι δεν ειναι ευκολο να βρεθει αφετηρια στην ανω πολη αλλα και αν υπαρχουν μια δυο προτασεις θα ξεσηκωθουν σπο της συκιες..λες κ εκει εχουν 1 γραμμη οχι εκει εχουν 26,28,18,και στα ορια 25 57 64.

προφανως γινεται λογω κοστους το κοψιμο της αναστροφης γιατι χρειαζονται 3 υπαλληλοι η δυο για να κανουν τον σταθμαρχη συν ενα μικρο ενοικιο για το χωρο που εχουν,
σκεφτηκα οτι κοβοντας την αναστροφη θα βαζαν 12μετρα.δεν εβαλαν.λενε οτι μονο μικρο μπορει να κανει αναστροφη χωρις τον σταθμαρχη και οταν τους ειπαμε να βαλουν τα europolis του 15-16 και να λυθει το θεμα..δεν πηραμε σαφη απαντηση.

το 22 ειναι γραμμη ρεκλαμα.ειναι δυνατον να καλυπτεις το κατηργημενο δρομολογιο με μιας αλλης γραμμης που εχει 2 το πολυ λεωφορεια αν οχι 1 με αναμονες απο 30 λεπτα ως μια ωρα?και που για να κατεβει καποιος στην αναστροφη πρεπει να παρει το αστικο απο το υπουργειο,γιατι απο το κεντρο δεν ανεβαινει ανω πολη αλλα παει στο τερμα της μουσχουντη.απαραδεκτα πραγματα

οσο για την 18 εδω και χρονια εχουμε πει να κατεβενει ανω πολη ,να βγαινει απο πορταρα αριστερα επταπυργιου και απο την αλλη πορταρα να μπαινει κ να φευγει συκιες
(06-05-2018, 12:44 PM)dim_thess Έγραψε: αυτο λεμε ολοι οτι δεν πρεπει να πηγαινει συκιες.μας βαζουν επιχειρημα οτι κοβουν 750 μετρα πηγαινε ελα της αναστροφης και δεν υπολογιζουν τα χιλιομετρα απ αναργυργους στις συκιες και πισω.συκιες δεν εχει τερμα,φευγει κατευθειαν.

δυστυχως σε αυτη την φαση δεν μπορει να φυγει απο σταθμο (που ειναι λαθος επιλογη)γιατι δεν ειναι ευκολο να βρεθει αφετηρια στην ανω πολη αλλα και αν υπαρχουν μια δυο προτασεις θα ξεσηκωθουν σπο της συκιες..λες κ εκει εχουν 1 γραμμη οχι εκει εχουν 26,28,18,και στα ορια 25 57 64.

προφανως γινεται λογω κοστους το κοψιμο της αναστροφης γιατι χρειαζονται 3 υπαλληλοι η δυο για να κανουν τον σταθμαρχη συν ενα μικρο ενοικιο για το χωρο που εχουν,
σκεφτηκα οτι κοβοντας την αναστροφη θα βαζαν 12μετρα.δεν εβαλαν.λενε οτι μονο μικρο μπορει να κανει αναστροφη χωρις τον σταθμαρχη και οταν τους ειπαμε να βαλουν τα europolis του 15-16 και να λυθει το θεμα..δεν πηραμε σαφη απαντηση.

το 22 ειναι γραμμη ρεκλαμα.ειναι δυνατον να καλυπτεις το κατηργημενο δρομολογιο με μιας αλλης γραμμης που εχει 2 το πολυ λεωφορεια αν οχι 1 με αναμονες απο 30 λεπτα ως μια ωρα?και που για να κατεβει καποιος στην αναστροφη πρεπει να παρει το αστικο απο το υπουργειο,γιατι απο το κεντρο δεν ανεβαινει ανω πολη αλλα παει στο τερμα της μουσχουντη.απαραδεκτα πραγματα

οσο για την 18 εδω και χρονια εχουμε πει να κατεβενει ανω πολη ,να βγαινει απο πορταρα αριστερα επταπυργιου και απο την αλλη πορταρα να μπαινει κ να φευγει συκιες
To 18 ειναι περιεργη γραμμη...Θεωρω οτι κανει πολλους κυκλους χωρις αποτελεσμα! Και φυσικα τρωει πολυ ωρα στο να εκτελει τα δρομολογια του
Για το 23 και europolis να δωσουν θα ειναι ασχημο...Φαντασου εναν οδηγο να ειναι στο 23 με europolis για 8 ωρες τι εχει να τραβηξει; Ομοιως και ο κοσμος
12μετρο δεν μπορει να μπει λογω αναστροφης....Το 11 μετρο χωραει οριακα! Το 12 μετρο θα κανει 2 ωρες να βγει απο εκει

(06-05-2018, 10:32 AM)O530lover Έγραψε: Ποιοι ακριβώς είναι αυτοί οι ικανοποιημένοι κάτοικοι της Δυτικής Θεσσαλονίκης, που μετακινούνται σαν άνθρωποι και όχι σαν ζώα; Όταν με τα Β10Μ είχα συχνότητα στο 32 ανά 6-7 λεπτά στην πρωινή αιχμή, και τώρα με τα B9LA/Citaro εμφανίζουν έως και 20λεπτα κενά, σε μια γραμμή που φορτώνει όλο τον Εύοσμο, Αμπελόκηπους και τη μισή Σταυρούπολη, να το βράσω που είναι καλύτερα τα οχήματα, πάλι αγκαλιά με την πόρτα χωράω και πάλι σαν ζώο μετακινούμαι.
Και πολλές φορές έχω προτιμήσει να περπατήσω από τους Αμπελόκηπους ως τον ΝΣΣ για να πάρω από εκεί λεωφορείο, αφού η εφαρμογή εμφάνιζε 21 και 32 σε 20 λεπτά ή και ποτέ. Κάποιος ηλικιωμένος ή γονιός με παιδιά, και ο κάτοικος του Ευόσμου που απέχει μεγαλύτερη απόσταση, δεν έχει καν αυτή τη δυνατότητα. Πολύ σωστά λοιπόν αποκαλούν αφελείς αυτούς που χαίρονται, ίσως θα έπρεπε και χειρότερα αλλά σέβομαι την ευπρέπεια του forum.
Όσο για τη "μαγκιά" που λες ότι έκανε η διοίκηση με τις ανταλλαγές στόλου, εγώ απλά βλέπω ότι δρομολογούν τυχαία λεωφορεία σε τυχαίες γραμμές. Ας δεχτούμε ότι στο 32 ήταν δικαιολογημένα τα παράπονα του κόσμου για τα παλιά λεωφορεία (αν και ξανατονίζω ότι τώρα τα λεωφορεία μπορεί να είναι σύγχρονα, αλλά οι συνθήκες μετακίνησης εξακολουθούν να είναι απαράδεκτες). Στο 28 και στο 11 ποιος ο λόγος της ανταλλαγής, αφού πρόκειται για ίδιας ηλικίας λεωφορεία (εκτός από την ανεξήγητη εμπάθεια που εσύ προσωπικά έχεις με τα B7L); Πέραν του ότι τα Β10Μ ξανάρχισαν να βγαίνουν στους δρόμους σε όλες τις γραμμές του δικτύου, και δη στη χειρότερη απ'όλες (52), που αν οι επιβάτες του 32 μετακινούνται μια φορά σαν ζώα, οι φοιτητές του ΤΕΙ που ουσιαστικά δεν έχουν καμία άλλη εναλλακτική, τι να πουν;
Κι η διοίκηση, αντί να κοιτάξει να συμμαζέψει το χάος, κάθεται και απαντά στο τι είπε ο Μπουτάρης στο FB και τι είπε ο Μητσοτάκης στα ραδιόφωνα.
Δεν εχει να κανει με την ηλικια αλλα με το τι θελαν να βγαζουν το 11 απο φοινικα! Συνεργειο iveco δεν εχει στον φοινικα,οποτε πηραν b7l...Θα μου πεις τωρα γιατι δεν πηραν της Νεαπολης τα οχηματα η του 17; O λογος ειναι πανω απο αυτα που μπορουν να ειπωθουν εδω μεσα! Και φυσικα εχουμε απογοητευμενους τους οδηγους του 28 γιατι τα cityclass ζοριζουν στο 28 και επιβατες αλλα και οδηγους

(06-05-2018, 12:34 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Καλημερα!
Αφου ειμαστε λαος που κοιταει το δεντρο και χανει το δασος, τοτε καλα να παθουμε. Αυτο εκμεταλευεται και η καινουργια διοικηση. Ας περιμενεις παραπανω στην σταση αλλα θα ερθει καινουργιο λεοφωρειο! Ας μετακινηθουν ολοι τζαμπα τωρα και αργοτερα ας μην εχει ο οργανοσμος εσοδα! Και η παλια διοικηση εκανε εγκληματικα λαθη αλλα ειχε πειρα πανω στα λεωφορεια, και η τωρινη κανει μεγαλυτερα λαθη αφου προσπαθει να χρησιμοποιησει τον οργανισμο σαν κυβερνητικο φερεφωνο.
Συμφωνω σε ολα....Απλα αν η διοικηση ενδιαφεροταν πραγματικα για τον κοσμο ηταν προτιμοτερο να επαιρνε σαν συμβουλους πολιτες απο καθε περιοχη!(Απλους ανθρωπους δηλαδη χωρις καποιο συμφερον)
Η προηγουμενη διοικηση εκανε πολλα λαθη τα οποια για μενα ειχαν να κανουν με ευνοιες χοντρες
(06-05-2018, 12:34 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Καλημερα!
Αφου ειμαστε λαος που κοιταει το δεντρο και χανει το δασος, τοτε καλα να παθουμε. Αυτο εκμεταλευεται και η καινουργια διοικηση. Ας περιμενεις παραπανω στην σταση αλλα θα ερθει καινουργιο λεοφωρειο! Ας μετακινηθουν ολοι τζαμπα τωρα και αργοτερα ας μην εχει ο οργανοσμος εσοδα! Και η παλια διοικηση εκανε εγκληματικα λαθη αλλα ειχε πειρα πανω στα λεωφορεια, και η τωρινη κανει μεγαλυτερα λαθη αφου προσπαθει να χρησιμοποιησει τον οργανισμο σαν κυβερνητικο φερεφωνο.

Δεν είπα καταρχήν σώνει ντε και καλά να μπει καινούργιο λεωφορείο. Είπα να υπάρχει μικτό σύστημα και όχι χοντρές εύνοιες όπως ανέφερε ο George-oasth. Είπα για της γραμμές 18μ που έπαιρναν 12μετρα και την σαρδελοποιηση-συχνώτητες κτλ

Πάμε τώρα στο κόστος μετακίνησης όταν ο άλλος είναι άνεργος είναι λογικό να πληρώνει εισιτήριο την στιγμή που δεν έχει να φάει καλά καλά; Αλλά από την άλλην τους ελέγχους τους περιόρισαν και κακώς

Για μένα προσωπικά θα έπρεπε να πουληθεί ο ΟΑΣΘ σε μεγαλοεπενδυτές που να μπορούν να τον συντήρησουν και θα λαμβάνει επιδότηση μόνο για την μετακίνηση των ανέργων.

Το 11 τελικά πήγε Φοίνικα ;
Κύριοι, ας συνεχίσει η συζήτησή σας μέσω PM. Ευχαριστώ!
816 στο Χ1, για τηλεματικη ούτε λόγος στις γραμμές Χ1, Ν1

(06-05-2018, 03:58 PM)Pavlos.S Έγραψε: 816 στο Χ1, για τηλεματικη ούτε λόγος στις γραμμές Χ1, Ν1

Και να φανταστείς στα πλαϊνά εμφανίζεται μόνο το αεροδρόμιο ενώ στα οχήματα της γραμμής ΚΤΕΛ- αεροδρόμιο
460 στο 81Α
Το Χ1 έχει τα 904, 915, 916, 918 και 919.
824 στο Χ1 και στην επίμετωπιδα έγραφε 78



Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 23 Επισκέπτης (ες)