Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Κάτι πρέπει να γίνει με τις τηλεματικες...Δεν νοείται μια πόλη να ταλαιπωρείται...
Στο 231 χάλασε η τηλεματική...Και το έχουν δρομολογημένο στην γραμμή 42!!!!

Μια πρόταση για μένα θα ήταν τα 251-255 να μην πήγαιναν στο 1 αλλά στο 18
Το 214 πίσω στο 89!
572 στο 81
552 στο 90
---
547 στο 81
Προηγουμένως έκαναν παρέλαση καμία δεκαριά μπλε έξω από τη Σταυρούπολη και τελικά βάλανε το 634 στο 27
Με ανακοίνωση του ΟΑΣΘ σε συνεργασία με ΟΣΕΘ, η γραμμή 78 και 78Ν αλλάζουν λίγο, μειώνουν τις στάσεις τους και μετονομάζονται σε Χ1 και Ν1 αντίστοιχα
(26-04-2018, 10:24 AM)K.S. Έγραψε: Προηγουμένως έκαναν παρέλαση καμία δεκαριά μπλε έξω από τη Σταυρούπολη και τελικά βάλανε το 634 στο 27


Και 641 στο 19 από αλέκους.

491,684!!!,691 στο 56


(26-04-2018, 05:08 PM)vard_57 Έγραψε: Με ανακοίνωση του ΟΑΣΘ σε συνεργασία με ΟΣΕΘ, η γραμμή 78 και 78Ν αλλάζουν λίγο, μειώνουν τις στάσεις τους και μετονομάζονται σε Χ1 και Ν1 αντίστοιχα

Καθόλου σωστό η αρίθμηση σαν 78 και 78Ν μια χαρά είναι. H διαδρομή αλλάζει ειδικά στο Χ1=78. Και στο controller έχει γράμματα; ή 78 και 78Ν θα μείνουν. Και το 78Α θα το λένε Χ1Α αν και το λογικό θα ήταν να μην υπάρχει.

Αυτοί ικανοί είναι και τις άλλες τις express γραμμές με Χ να τις κάνουν. Πάραδειγμα το καλοκαίρι 70 και 71, x2 και x3, X4=45 ,X5=83

Εδώ και η διαδρομή http://oasth.gr/#el/news/Enisxuetai-o-Xa...Aerodromio
Καλησπερα παρακολουθω εδω και καιρο την συζητηση σας και ειναι πολυ ενδιαφερον.
Ερωτηση το 487 τι εχει απογινει εχει να εμφανιστει παρα πολυ καιρο και τι απεγιναν ολα τα 100σταρια b9l απο 57-58?
τροποποιηση και στις γραμμες 22 και 23 .
καταργειται η ιστορικη αναστροφη το λεγομενο και τερμα ακροπολης της παλιας γραμμης του 22.
το 23 πλεον ανηφοριζοντας την ακροπολεως θα στριβει δεξια την επταπυργιου στην ανω πολη και δεν θα εκτελει τις στασεις μονη βλαταδων,ακροπολη και αναστροφη.
το κομματι αυτο θα καλυψει η 22 με τροποποιηση του δρομολογιου της που θα συμπεριλαμβανει σε αλλο σημειο απο το υφισταμενο την σταση ακροπολη και κανονικα την σταση αναστροφη

ειναι ακομη μια φορα που ο οασθ προσπαθει να καταργησει αυτο το τμημα της γραμμης την προηγουμενη δεν τα καταφερε.
αξιζει να σημειωθει οτι ναι μεν υπαρχει καλυψη του κομματιου που δεν θα εκτελει το 23 αλλα η γραμμη 22 εχει συχνοτητα 25 με 30 λεπτα και οι κατοικοι που επηρεαζονται απο τις αλλαγες θα πρεπει να παιρνουν το λεωφορειο για τις παραπανω στασεις απο το υπουργειο,στις παρυφες της ανω πολης και οχι απο το κεντρο της πολης
Καλησπέρα!
Όπως έχω πεί και στο παρελθόν, έχουμε πόλλα ακόμα να δούμε από αυτήν την διοίκηση. Αν είχαν άλλου τύπου "μαγαζί" , όπως για παράδειγμα todaylicious, θα το είχαν κλείσει σε μια βδομάδα από τις λάθος επιλογές.
Επομένως , για να επανέρθω στο θέμα μας, δεν χρειάζονται και τα 11μετρα οχήματα.
(26-04-2018, 06:30 PM)irisbus290 Έγραψε: Καλησπερα παρακολουθω εδω και καιρο την συζητηση σας και ειναι πολυ ενδιαφερον.
Ερωτηση το 487 τι εχει απογινει εχει να εμφανιστει παρα πολυ καιρο και τι απεγιναν ολα τα 100σταρια b9l απο 57-58?

Καλησπέρα και από εμένα

Τα 100αρια b9L δεν είναι όλα εξαφανισμένα. 111,117,118,121,126,129 είναι στο 58 σήμερα ενώ 119 στο 57. Που τα είδες εξαφανισμένα ;? Άρα τα 112-116,119-120,122-125,127,130 πρέπει να είναι μέσα η σε καμία άλλη γραμμή για σήμερα. Επιπλέον έχουν στο 57 από B7L 486,690,693,695 ενώ στο 58 482,673,675,694


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 13 Επισκέπτης (ες)