Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας
#11
(12-11-2017, 10:47 PM)Giannis Έγραψε: Ποια είναι η διαφορά τους;

Επίσης να προσθέσω κάτι που είναι γνωστό αλλά δεν έχει αναφερθεί σε αυτό το θρεντ: Το αστικό ΚΤΕΛ αγόρασε τα Citaro του καινούργια, με επιδότηση.
Το SG242 Η αποτελεί τον πρόγονό του, το οπίο με τη σειρά του ήταν διάδοχος του SG240H. Έχει μηχανή πίσω αλλά κίνηση μπροστά, η οποία μεταδίδεται με ένα αρθρωτό άξονα, σε αντίθεση με το SG242 που έχει κίνηση πίσω. Χαρακτηριστικό που το προδίδει είναι το κοντό βαγόνι που περιορίζει το συνολικό μήκος στα 16,5 μ. καθώς και οι μονοί τροχοί στον πίσω άξονα που στρίβει. Δεν ήταν και ιδίαιτερα επιτυχημένο εμπορικά και το 1990 σταμάτησε η παραγωγή του δίνοντας τη θέση του στο SG242, αφού εντωμεταξύ η ΜΑΝ απέκτησε το δικαίωμα χρήσης της πατέντας της Mercedes που επέτρεπε να μην διπλώνει το ωθούμενο αρθρωτό όχημα. Τα περισσότερα οχήματα πωλήθηκαν στο Ντορτμουντ, Κρέφελντ και Ντύσελντορφ.
Απάντηση
#12
(12-11-2017, 07:36 PM)antonis Έγραψε: Εμένα αυτό μου φαίνεται για SG242H και όχι για SG242.

Tώρα που το λες όντος MAN SG242H είναι!!!
Απάντηση
#13
(13-11-2017, 12:37 AM)antonis Έγραψε: Το SG242 Η αποτελεί τον πρόγονό του, το οπίο με τη σειρά του ήταν διάδοχος του SG240H. Έχει μηχανή πίσω αλλά κίνηση μπροστά, η οποία μεταδίδεται με ένα αρθρωτό άξονα, σε αντίθεση με το SG242 που έχει κίνηση πίσω. Δεν ήταν και ιδίαιτερα επιτυχημένο εμπορικά και το 1990 σταμάτησε η παραγωγή του δίνοντας τη θέση του στο SG242..
Αν τα λεγομενα σου αληθευουν τοτε τα οχηματα αυτά κακώς κυκλοφορούσαν ακόμα και θα επρεπε να ειχαν αποσυρθεί από χρόνια..
Απάντηση
#14
(13-11-2017, 06:40 PM)patrinos Έγραψε: Αν τα λεγομενα σου αληθευουν τοτε τα οχηματα αυτά κακώς κυκλοφορούσαν ακόμα και θα επρεπε να ειχαν αποσυρθεί από χρόνια..

Αν είναι του 1990 φέτος συμπλήρωσαν 27ετια.
Απάντηση
#15
(13-11-2017, 11:53 PM)antonis Έγραψε: Αν είναι του 1990 φέτος συμπλήρωσαν 27ετια.

Με τη διαφορά ότι πριν αλλάξει η νομοθεσία είχαν ηδη συμπληρώσει την 23ετία, δηλαδή το 2013 μέγιστο έπρεπε να είχαν αποσυρθεί..
Απάντηση
#16
(14-11-2017, 05:14 PM)patrinos Έγραψε: Με τη διαφορά ότι πριν αλλάξει η νομοθεσία είχαν ηδη συμπληρώσει την 23ετία, δηλαδή το 2013 μέγιστο έπρεπε να είχαν αποσυρθεί..

?!;?!;?????????
Ο νόμος άλλαξε το 2012, από όσο βλέπω στο google (ν. 4070/2012). Άρα τότε θα ήταν 22 ετών και κυκλοφορούσε ακόμη κανονικά. Άσε που υπάρχει και μεταβατική διάταξη (άρθρο 119) που όριζε ότι ακόμη και εάν αυτά είχαν αποχαρακτηριστεί λόγω παρόδου της προϊσχύσασας 23ετίας μπορούσαν να ξανακυκλοφορήσουν μέχρι το νέο όριο.
Απάντηση
#17
(14-11-2017, 06:56 PM)antonis Έγραψε: ?!;?!;?????????
Ο νόμος άλλαξε το 2012, από όσο βλέπω στο google (ν. 4070/2012). Άρα τότε θα ήταν 22 ετών και κυκλοφορούσε ακόμη κανονικά. Άσε που υπάρχει και μεταβατική διάταξη (άρθρο 119) που όριζε ότι ακόμη και εάν αυτά είχαν αποχαρακτηριστεί λόγω παρόδου της προϊσχύσασας 23ετίας μπορούσαν να ξανακυκλοφορήσουν μέχρι το νέο όριο.

Πολύ ενδιαφέρον..Είχα την εντύπωση ότι εγινε πριν από δύο χρόνια (2015)..Ευχαριστώ..
Απάντηση
#18
Αντικατάσταση στο #35 με citaro g 2005 και στο #40 με 12μετρο citaro 1ης γενιάς
Απάντηση
#19
Πρωτοπορία για άλλη μία φόρα στο Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας, όπου απέκτησε το πρώτο υβριδικό όχημα, ενα Volvo 7900!!!!
Απάντηση
#20
Λογικα είναι αυτό που είχε ο Σαρακάκης..
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)