Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Σήμερα το 937 στο 32
Σήμερα παρατήρησα τα εξής:

57 113 112 114
16 262
33 663 669 681 689
39 667
58 116 124 125
66 685 405
60 439
76 687
Τα b9l 12μετρα θα χρεωθούν μόνιμα στις γραμμές 57,58 και τα 600αρια b7l πάνε στον φοίνικα!!
Θα γίνουν πολλές αλλαγές ακόμη... Υπομονή!
εχθες στο 16 ηταν η το 261 η το 265 .μα τι θα γινει με την κλοπη οχηματων απο το 23?..προφανως αστειευομαι αλλα περαν τις πλακας ειναι ψιλοθεμα γιατι στο 23 δεν βαζουν ποτε 12μετρο.νομιζω πρεπει να αρχισουν τις δοκιμες και αν οχι να προσθεσουν 3-4 irisbus europolis γιατι η κατασταση με τα δρομολογια και αυτο το χαλι δεν παει αλλο.ας σπασουν την γραμμη στα 2 ,23 μεχρι αγ αναργυροι και πισω και 23 Α μεχρι συκιες μπας και ησυχασουμε με το παστωμα απο τους συκιωτες
Εχθές 6/11/17, στην γραμμή 81Β έκανε την εμφάνισή του το 124! Να φανταστώ δεν θα είναι μόνιμο, αφού τα 100στάρια είναι στα 57-58
Καλημέρα! Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που έχουν γίνει άνω κάτω οι δρομολογήσεις των λεωφορείων στις γραμμές. Τουλάχιστον να βγεί κάτι ουσιώδες από όλο αυτό. Τι εννοώ;
Α. Ας σπάσουν οι γραμμές στο άνοιγμα και το κλείσιμο,π.χ. από Βουλγαρη να ανοίγει από Φοίνικα και από ΚΤΕΛ να ανοίγει από Σταυρούπολη και το ανάποδο στο κλείσιμο.Τι θα κερδίσουμε; Μείωση κενών χιλιομέτρων και μείωση κενού χρόνου οδηγών και ίσως αυτός ο χρόνος να μπορεί να μπεί σε δρομολόγηση.

Β. Παλιότερα είχε συζητηθεί εδώ μέσα το θέμα με τα Volvo 651++, δηλαδή οτι είναι παραγελλία με διαφορετικό βήμα σασμάν για να μην καταπονούνται μηχανικά στις ανηφόρες. Τώρα ξαφνικά παύει να ισχύει αυτό; Τα 120++ μπορούν να ανταπεξέλθουν ή θα πάρουν οι οδηγοί το σασμάν στα χέρια; Αφού έχουν τέτοια ιδιαιτερότητα τα 651++ γιατί δεν δρομολογούνται σε υπόλοιπες γραμμές με ανηφόρα όπως 25, 15, 60, 35;

Γ. Ήμαρτον πια με αυτά τα Europolis. Θεωρώ πως ήταν κακή επιλογή η δρομολόγησή τους σε αυτές τις γραμμές. Δεν είναι τυχαίο πως από τότε που δρομολογήθηκαν στις γραμμές 15 και 16, η πληρότητα των γραμμών αγγίζει το 96% ( σύμφωνα με παλιά έρευνα του ΣΑΣΘ ). Στο δια ταύτα, αφού υπάρχουν , ας δρομολογηθούν σε γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση όπως 42,55,53,4,59,43,92,90. Τι θα μπεί στο 15; κάποια από τα 651++ Τι θα μπεί στο 16; τα 251-255 θεωρώντας πως δεν εξυπηρετούν τίποτα στο 40. Όσο για τον αν χωράνε στην Ευαγγελίστρια, με 30 κώνους λύνεται το πρόβλημα και να μην ξεχνάμε πως είναι μια ιδρυτική γραμμή πού πάντα είχε 12μετρα και κατέληξε τις προηγούμενες μέρες να μην εξυπηρετήται από λεωφορεία.

Sorry, για το μέγεθος του post αλλά είμαι λίγο αγανακτησμένος με αυτά που βλέπω.
να γινει ελεγχος και ανασχεδιασμος του δρομολογιου του 22 ως το επταπυργιο με την προσθηκη των Europolis γιατι με τα 3 η 4 ειδικα λεωφορεια και με αυτο το δρομολογιο δεν βγαινει η δουλεια για καμια μερια.
Μετονομαστηκε η γραμμη 52 σε Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ- Α.Τ.Ε.Ι.-ΣΙΝΔΟΣ

(09-11-2017, 09:24 AM)galatas_giorgos Έγραψε: Καλημέρα! Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που έχουν γίνει άνω κάτω οι δρομολογήσεις των λεωφορείων στις γραμμές. Τουλάχιστον να βγεί κάτι ουσιώδες από όλο αυτό. Τι εννοώ;
Α. Ας σπάσουν οι γραμμές στο άνοιγμα και το κλείσιμο,π.χ. από Βουλγαρη να ανοίγει από Φοίνικα και από ΚΤΕΛ να ανοίγει από Σταυρούπολη και το ανάποδο στο κλείσιμο.Τι θα κερδίσουμε; Μείωση κενών χιλιομέτρων και μείωση κενού χρόνου οδηγών και ίσως αυτός ο χρόνος να μπορεί να μπεί σε δρομολόγηση.

Β. Παλιότερα είχε συζητηθεί εδώ μέσα το θέμα με τα Volvo 651++, δηλαδή οτι είναι παραγελλία με διαφορετικό βήμα σασμάν για να μην καταπονούνται μηχανικά στις ανηφόρες. Τώρα ξαφνικά παύει να ισχύει αυτό; Τα 120++ μπορούν να ανταπεξέλθουν ή θα πάρουν οι οδηγοί το σασμάν στα χέρια; Αφού έχουν τέτοια ιδιαιτερότητα τα 651++ γιατί δεν δρομολογούνται σε υπόλοιπες γραμμές με ανηφόρα όπως 25, 15, 60, 35;

Γ. Ήμαρτον πια με αυτά τα Europolis. Θεωρώ πως ήταν κακή επιλογή η δρομολόγησή τους σε αυτές τις γραμμές. Δεν είναι τυχαίο πως από τότε που δρομολογήθηκαν στις γραμμές 15 και 16, η πληρότητα των γραμμών αγγίζει το 96% ( σύμφωνα με παλιά έρευνα του ΣΑΣΘ ). Στο δια ταύτα, αφού υπάρχουν , ας δρομολογηθούν σε γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση όπως 42,55,53,4,59,43,92,90. Τι θα μπεί στο 15; κάποια από τα 651++ Τι θα μπεί στο 16; τα 251-255 θεωρώντας πως δεν εξυπηρετούν τίποτα στο 40. Όσο για τον αν χωράνε στην Ευαγγελίστρια, με 30 κώνους λύνεται το πρόβλημα και να μην ξεχνάμε πως είναι μια ιδρυτική γραμμή πού πάντα είχε 12μετρα και κατέληξε τις προηγούμενες μέρες να μην εξυπηρετήται από λεωφορεία.

Sorry, για το μέγεθος του post αλλά είμαι λίγο αγανακτησμένος με αυτά που βλέπω.
Οι δρομολογησεις εγιναν για να παρουν καποιες γραμμες νεοτερα ηλικιακα λεωφορεια...
Αυτο που λες για το σασμαν και για τις ανηφορες δεν το ξερω,αν και θα το ρωτησω σε καποιες πηγες μου μεσα στο αμαξοστασιο...
Για τα europolis για το 15 συμφωνω...Καλυτερα να μπαινουν 12μετρα...Για το 16 ρωτησα και μου ειπαν οτι μπαινει 11μετρο λογω ελλειψης των europolis! Βεβαια το 11 μετρο χωραει οριακα...Δεν εχω εικονα της γραμμης και δεν μπορω να επιμεινω αν ειναι καλυτερο το europolis η το 11μετρο η το 12μετρο

(07-11-2017, 03:09 PM)vard_57 Έγραψε: Εχθές 6/11/17, στην γραμμή 81Β έκανε την εμφάνισή του το 124! Να φανταστώ δεν θα είναι μόνιμο, αφού τα 100στάρια είναι στα 57-58
Σημερα 10/11 στο 81/89 εχουν το 113 και στο 12 το 937...
Οι δρομολογησεις γινονται λογω ελλειψεως καποιων οχηματων την ωρα που πανε να βγουν οι συγκεκριμενοι οδηγοι απο το αμαξοστασιο...Για παραδειγμα το 113 βγηκε στην θεση του 210 και το 260 βγηκε στην θεση του 219
(10-11-2017, 06:26 PM)george-oasth Έγραψε: Μετονομαστηκε η γραμμη 52 σε Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ- Α.Τ.Ε.Ι.-ΣΙΝΔΟΣ

Οι δρομολογησεις εγιναν για να παρουν καποιες γραμμες νεοτερα ηλικιακα λεωφορεια...
Αυτο που λες για το σασμαν και για τις ανηφορες δεν το ξερω,αν και θα το ρωτησω σε καποιες πηγες μου μεσα στο αμαξοστασιο...
Για τα europolis για το 15 συμφωνω...Καλυτερα να μπαινουν 12μετρα...Για το 16 ρωτησα και μου ειπαν οτι μπαινει 11μετρο λογω ελλειψης των europolis! Βεβαια το 11 μετρο χωραει οριακα...Δεν εχω εικονα της γραμμης και δεν μπορω να επιμεινω αν ειναι καλυτερο το europolis η το 11μετρο η το 12μετρο

Σημερα 10/11 στο 81/89 εχουν το 113 και στο 12 το 937...
Οι δρομολογησεις γινονται λογω ελλειψεως καποιων οχηματων την ωρα που πανε να βγουν οι συγκεκριμενοι οδηγοι απο το αμαξοστασιο...Για παραδειγμα το 113 βγηκε στην θεση του 210 και το 260 βγηκε στην θεση του 219

Καλησπέρα!
Επομένως κατέληξε η Σίνδος να έχει δύο γραμμές, μία normal και μία express.

Το Σεπτέμβριο του 2003 αποφάσισαν να πάνε το σταθμαρχείο της Ευαγγελίστριας στις 40 Εκκλησιές, με αποτέλεσμα να πάει και η αφετηρία του 16 εκεί. Αυτό στην ουσία δημιούργησε ένα κύκλωμα σαν το 57/58, δηλαδή δύο γραμμές που κινούνται αντίστροφα με ίδια αφετηρία και τέρμα. Άρα το επιβατικό κοινό του 15 μοιράστηκε σε δύο γραμμές και έτσι ενισχύθηκε το 16. Επομένως το minibus αποδείχθηκε πολύ μικρό. Το τραγικό λάθος που έγινε ήταν που έκοψαν το "εμπορικό " κομμάτι της κάθε γραμμής (στάση Κολόμβου) και την έστειλαν σε "νεκρές" στάσεις (Δωδεκαννήσου-Πολυτεχνείου). Τέλειωνοντας με το 16 να προσθέσω πως οι δρόμοι και τα πεζοδρόμια στην Ευαγγελίστρια φιάχτηκαν με υπόδειξη του ΟΑΣΘ ώστε να μην μπορούν να πάρκαρουν και στις δύο πλευρές αυτοκίνητα και να περνάνε άνετα τα Scania που είχε τότε η γραμμή.
Τις μέρες έλλειψης των europolis μπήκαν πολλά στο 16. Και 11μετρα και 12μετρα, απλά κανένα δεν έμπαινε στο συνοικισμό.

Θα προτιμούσα οι αναδρομολογήσεις των λεωφορείων να αποσκοπούσαν κάπου και να μην γίνεται απλά για το βίτσιο του κάθε τοπικού Άρχοντα της περιοχής.
(10-11-2017, 07:51 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Καλησπέρα!
Επομένως κατέληξε η Σίνδος να έχει δύο γραμμές, μία normal και μία express.

Το Σεπτέμβριο του 2003 αποφάσισαν να πάνε το σταθμαρχείο της Ευαγγελίστριας στις 40 Εκκλησιές, με αποτέλεσμα να πάει και η αφετηρία του 16 εκεί. Αυτό στην ουσία δημιούργησε ένα κύκλωμα σαν το 57/58, δηλαδή δύο γραμμές που κινούνται αντίστροφα με ίδια αφετηρία και τέρμα. Άρα το επιβατικό κοινό του 15 μοιράστηκε σε δύο γραμμές και έτσι ενισχύθηκε το 16. Επομένως το minibus αποδείχθηκε πολύ μικρό. Το τραγικό λάθος που έγινε ήταν που έκοψαν το "εμπορικό " κομμάτι της κάθε γραμμής (στάση Κολόμβου) και την έστειλαν σε "νεκρές" στάσεις (Δωδεκαννήσου-Πολυτεχνείου). Τέλειωνοντας με το 16 να προσθέσω πως οι δρόμοι και τα πεζοδρόμια στην Ευαγγελίστρια φιάχτηκαν με υπόδειξη του ΟΑΣΘ ώστε να μην μπορούν να πάρκαρουν και στις δύο πλευρές αυτοκίνητα και να περνάνε άνετα τα Scania που είχε τότε η γραμμή.
Τις μέρες έλλειψης των europolis μπήκαν πολλά στο 16. Και 11μετρα και 12μετρα, απλά κανένα δεν έμπαινε στο συνοικισμό.

Θα προτιμούσα οι αναδρομολογήσεις των λεωφορείων να αποσκοπούσαν κάπου και να μην γίνεται απλά για το βίτσιο του κάθε τοπικού Άρχοντα της περιοχής.

Γραμμη express το 52 δεν το λες.. :p Δεν εξυπηρετει καν την σινδο οπως το 51...Στο ελαχιστο εξυπηρετει

Παντως στο 15 μπαινουν 12 μετρα οχηματα...Επισης σημερα ειδα το 573 στο 16

Εγω θα προτιμουσα οι αναδρομολογησεις να γινονται πιο σωστα...Δηλαδη εχει ο φοινικας τα 851-894 και ενδιαμεσα λειπουν τα 861-868 που τα φεραν για την σταυρουπολη...Θα ηταν πιο ωραιο 851-858 στην σταυρουπολη και 859-894 στον φοινικα...Η 887-894 στην σταυρουπολη...
Επισης 728 ειναι στον φοινικα μαζι με 731,732 και 729,730 και 733 μεχρι 735,736 σην σταυρουπολη...818,822 στον φοινικα ενω 819,820,821,823 στην σταυρουπολη


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 43 Επισκέπτης (ες)