Δημοσιεύσεις: 536
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Το ΥΝΝ-9958 το ειδα σχολικο του δημου Αργυρουπολης τη προηγ. εβδομαδα με πινακιδα ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ,
Το 456 ειναι στην επισκευαστικη βαση
Τα 443,974 λειτουργουν κανονικα
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Επομένως μόλις δύο πλέον τα ΥΕΗ (και το 5/456 αν και όταν επιστρέψει).
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 49
Εγγραφή: 21-02-2012
Μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2021 τα N1 της ΟΣΥ θα μπορούν να κυκλοφορούν εντός του μεγάλου δακτυλίου:
http://www.euro2day.gr/news/economy/arti...eia-t.html
Βάσει των διατάξεων για τον "πράσινο δακτύλιο" τα N1 δε θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σε όλη την περιοχή από τον Άλιμο έως τη Νέα Φιλαδέλφεια και από το Κερατσίνι έως την Αγία Παρασκευή.
Δημοσιεύσεις: 107
Θέματα: 3
Εγγραφή: 19-12-2010
(27-10-2017, 02:07 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2021 τα N1 της ΟΣΥ θα μπορούν να κυκλοφορούν εντός του μεγάλου δακτυλίου: http://www.euro2day.gr/news/economy/arti...eia-t.html
Βάσει των διατάξεων για τον "πράσινο δακτύλιο" τα N1 δε θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σε όλη την περιοχή από τον Άλιμο έως τη Νέα Φιλαδέλφεια και από το Κερατσίνι έως την Αγία Παρασκευή.
Μες στις ανακρίβειες το άρθρο. Καταρχάς τα Ν1 δεν είναι του 1996, αλλά του 1994 (δε γνωρίζω αν κυκλοφορούν ακόμα και τα ελάχιστα του 1993, καθώς είμαι από Θεσσαλονίκη). Κατά δεύτερον, στον τίτλο αναφέρει ότι δεν έχει αγοραστεί νέο λεωφορείο εδώ και 20 χρόνια (!), το οποίο είναι εμφανέστατο ψέμα (2010 αγοράστηκαν τα Citelis και 2008 τα τελευταία ντιζελοκίνητα, Solaris 8.6 και 18), καθώς και διαστρέβλωση της δήλωσης του υπουργού: ότι για πάνω από είκοσι χρόνια, δεν έχει γίνει
μελέτη για το τι λεωφορεία χρειαζόμαστε στο μέλλον. Να χαρώ δημοσιογραφία...
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(27-10-2017, 09:49 AM)O530lover Έγραψε: Μες στις ανακρίβειες το άρθρο. Καταρχάς τα Ν1 δεν είναι του 1996, αλλά του 1994 (δε γνωρίζω αν κυκλοφορούν ακόμα και τα ελάχιστα του 1993, καθώς είμαι από Θεσσαλονίκη). Κατά δεύτερον, στον τίτλο αναφέρει ότι δεν έχει αγοραστεί νέο λεωφορείο εδώ και 20 χρόνια (!), το οποίο είναι εμφανέστατο ψέμα (2010 αγοράστηκαν τα Citelis και 2008 τα τελευταία ντιζελοκίνητα, Solaris 8.6 και 18), καθώς και διαστρέβλωση της δήλωσης του υπουργού: ότι για πάνω από είκοσι χρόνια, δεν έχει γίνει μελέτη για το τι λεωφορεία χρειαζόμαστε στο μέλλον. Να χαρώ δημοσιογραφία...
Δυστυχώς κάθε άρθρο που σχετίζεται με τα συγκοινωνιακά είναι ο ορισμός της ανακρίβειας...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.510
Θέματα: 10
Εγγραφή: 24-11-2012
Το Ν1 #175 που πλέον είναι στο Βοτανικό έγινε Ν1 #875 μάλλον για να μην το μπερδεύουν με το Solaris midi #175.
Δημοσιεύσεις: 121
Θέματα: 0
Εγγραφή: 25-11-2017
Το Ν1, #172 με τις Led προμετωπιδες ξέρουμε που πήγε; βοτανικό;
856 / 703
Δημοσιεύσεις: 257
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
(03-07-2018, 12:34 PM)Giannis93 Έγραψε: Το Ν1, #172 με τις Led προμετωπιδες ξέρουμε που πήγε; βοτανικό;
Δουλευε τις τελευταιες ημερες Α3 και 128, άρα Μπραχάμι.
Δημοσιεύσεις: 3.510
Θέματα: 10
Εγγραφή: 24-11-2012
Για όποιον πιθανόν ενδιαφέρεται μαζί με το Ν1 #175 που έγινε #875 και τα Ν1 #217 και #101 έγιναν #817 και #801 αντίστοιχα!
Δημοσιεύσεις: 257
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
(30-06-2018, 01:49 PM)ecoj Έγραψε: Το Ν1 #175 που πλέον είναι στο Βοτανικό έγινε Ν1 #875 μάλλον για να μην το μπερδεύουν με το Solaris midi #175.
Και το Ν1 #217 άλλαξε σε #817.