Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Εγώ είδα σήμερα το 74* στο ΙΚΕΑ
(19-09-2017, 07:15 PM)george-oasth Έγραψε: Λίαν συντόμως ετοιμάζονται και άλλες εκπλήξεις με τα citaro σε δρομολόγηση γραμμών...Σύντομα θα το δείτε!

Καιρός ήταν. Άντε να δούμε και κανένα 100αρι b9L
(08-08-2017, 02:40 AM)george-oasth Έγραψε: Γνωρίζει κανείς γιατί σήμερα 7/8 προς 8/8 το 78Ν κυκλοφορεί μόνο με 900αρια b9l;; Και χθες είδα πάλι 900αρια στην νυχτερινή γραμμή του αεροδρομίου

Και σήμερα έχει τα 855 και 941!
(19-09-2017, 09:27 PM)GiannisB Έγραψε: Εγώ είδα σήμερα το 74* στο ΙΚΕΑ

747 στο 2
745 στο 5
748 στο 6
746 στο 7
743, 744 στο 10

ενώ από την άλλη:

936, 937, 939, 940, 941 στο 27
938 στο 14

και το 281 στο 15!!!
Σήμερα βλέπω 936,937,938 μέχρι στιγμής στο 27 ενώ στο 8 744!,747!,770 και στο 32 πάλι 12 μέτρα 454,494 και 570 . Για τα 900αρια citato θα χρεωθούν μόνιμα στο 27 και στο αμαξοστάσιο Σταυρούπολης ; Ή θα έρχονται συνέχεια άλλα και από Φοίνικα ; Μένει να δούμε citaro σε 19,32,34,52
939 στο 12....
Την έβγαλε την διαδρομή το citaro μια χαρά χωρίς να δυσκολευτεί σε κανά σημειο.,ούτε καν στην προτελευταία στροφή πριν το τέρμα της κάτω Τούμπας...Κίνδυνος να βρουν οι καθρέφτες δεν υπήρξε πουθενα!!

(20-09-2017, 05:27 AM)GiannisB Έγραψε: Σήμερα βλέπω 936,937,938 μέχρι στιγμής στο 27 ενώ στο 8 744!,747!,770 και στο 32 πάλι 12 μέτρα 454,494 και 570 . Για τα 900αρια citato θα χρεωθούν μόνιμα στο 27 και στο αμαξοστάσιο Σταυρούπολης ; Ή θα έρχονται συνέχεια άλλα και από Φοίνικα ; Μένει να δούμε citaro σε 19,32,34,52
936,941 είναι στο αμαξοστάσιο Σταυρούπολης μόνιμα πλέον!!
Ασφαλείς πληροφορίες μου έχουν ακούσει την χρεώση 931+- στο 27
Και ότι έρχονται και τα 700αρια citaro στα δυτικά αλλά σε πια γραμμή θα πάνε είναι άγνωστο...Η γραμμή που θα συνεχίσει πάντως κανονικά με τα οχήματα αυτά που έχει είναι το 14 πάντως!
Όσο για τα 100αρια b9l παραμένουν ως έχουν στον φοίνικα
(20-09-2017, 02:57 PM)george-oasth Έγραψε: 939 στο 12....
Την έβγαλε την διαδρομή το citaro μια χαρά χωρίς να δυσκολευτεί σε κανά σημειο.,ούτε καν στην προτελευταία στροφή πριν το τέρμα της κάτω Τούμπας...Κίνδυνος να βρουν οι καθρέφτες δεν υπήρξε πουθενα!!

936,941 είναι στο αμαξοστάσιο Σταυρούπολης μόνιμα πλέον!!
Ασφαλείς πληροφορίες μου έχουν ακούσει την χρεώση 931+- στο 27
Και ότι έρχονται και τα 700αρια citaro στα δυτικά αλλά σε πια γραμμή θα πάνε είναι άγνωστο...Η γραμμή που θα συνεχίσει πάντως κανονικά με τα οχήματα αυτά που έχει είναι το 14 πάντως!
Όσο για τα 100αρια b9l παραμένουν ως έχουν στον φοίνικα

Και το 940 στο 78
Τα b7LA του 27 στο 8 θα πάνε; Ή θα παίζουν και από ένα σε κάθε γραμμή 18μέτρων λεωφορείων του Φοίνικα;

(20-09-2017, 02:57 PM)george-oasth Έγραψε: 939 στο 12....
Την έβγαλε την διαδρομή το citaro μια χαρά χωρίς να δυσκολευτεί σε κανά σημειο.,ούτε καν στην προτελευταία στροφή πριν το τέρμα της κάτω Τούμπας...Κίνδυνος να βρουν οι καθρέφτες δεν υπήρξε πουθενα!!
Παντού χωράνε εξάλλου υπάρχει το δεν θέλω και όχι το δεν μπορώ.

(20-09-2017, 02:57 PM)george-oasth Έγραψε: 936,941 είναι στο αμαξοστάσιο Σταυρούπολης μόνιμα πλέον!!
Ασφαλείς πληροφορίες μου έχουν ακούσει την χρεώση 931+- στο 27
Και ότι έρχονται και τα 700αρια citaro στα δυτικά αλλά σε πια γραμμή θα πάνε είναι άγνωστο...Η γραμμή που θα συνεχίσει πάντως κανονικά με τα οχήματα αυτά που έχει είναι το 14 πάντως!
Όσο για τα 100αρια b9l παραμένουν ως έχουν στον φοίνικα

Καιρός ήταν να έρθουν και δω. Όχι θα βλέπουμε το 69 με citaro ειδικά τον χειμώνα και 19,27,32,34 με 12μ και να σου λένε τάχα με τα καύσιμα.
1.) αυτήν την στιγμή 386 [και 652!] στην γραμμή 15. Λίγο παράξενο; Και αρκετά σπάνιο (όπως είχε πει κι ο damin26)

2.) τα cityclass euro 3 και 4 εξωτερικά φαίνονται να μην έχουν διαφορές (τεράστιες). Αλλά στο εσωτερικό είμαι απόλυτα σίγουρος πως τα euro 3 έχουν παραπάνω θέσεις (ή λιγο διαφορετική διαρρύθμιση) . Κάτι αντίστοιχο και με τα 2πορτα

3.) τέλος, ποια citelis είναι δίπορτα; φαίνεται πως είναι πολύ λίγα
(21-09-2017, 03:02 PM)vard_57 Έγραψε: 1.) αυτήν την στιγμή 386 [και 652!] στην γραμμή 15. Λίγο παράξενο; Και αρκετά σπάνιο (όπως είχε πει κι ο damin26)

2.) τα cityclass euro 3 και 4 εξωτερικά φαίνονται να μην έχουν διαφορές (τεράστιες). Αλλά στο εσωτερικό είμαι απόλυτα σίγουρος πως τα euro 3 έχουν παραπάνω θέσεις (ή λιγο διαφορετική διαρρύθμιση) . Κάτι αντίστοιχο και με τα 2πορτα

3.) τέλος, ποια citelis είναι δίπορτα; φαίνεται πως είναι πολύ λίγα

1.) Ότι έχει διαθέσιμο και κατάλληλο λεωφορείο το αμαξοστάσιο για να το δρομολογήσει στην γραμμή

2.) Τα euro 3 έχουν παραπάνω θέσεις μόνο τα 2πορτα (351-374). Τα euro 3 (375-398) και euro 4 (201-241) έχουν την ίδια διαρρύθμιση εσωτερικού.

3.) 509-514 είναι τα 2πορτα citelis


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 33 Επισκέπτης (ες)