Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Χθες επίσης δυο 700αρια b7LA του Φοίνικα με κωδικό 70* στο 12. Σήμερα που βρέχει στο 70 και στο 71 δεν μπορούν να βάλλουν 12μέτρα;
Τα αρθρωτά της Σταυρούπολης επανέρχονται σιγά-σιγά. Αυτή τη στιγμή το 27 και το 32 είναι πλήρως επανδρωμένα με αρθρωτά (5/5 και 6/6 αντίστοιχα εμφανίζει η τηλεματική). Στο 19 έχει ένα κι ένα, ενώ στο 34 κανένα (είχε ωστόσο χθες). Από Δευτέρα 4/9 λογικά θα επανέλθουν και στο 52, για να εξυπηρετηθεί η εξεταστική των ΤΕΙ.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(01-09-2017, 10:01 AM)O530lover Έγραψε: Τα αρθρωτά της Σταυρούπολης επανέρχονται σιγά-σιγά. Αυτή τη στιγμή το 27 και το 32 είναι πλήρως επανδρωμένα με αρθρωτά (5/5 και 6/6 αντίστοιχα εμφανίζει η τηλεματική). Στο 19 έχει ένα κι ένα, ενώ στο 34 κανένα (είχε ωστόσο χθες). Από Δευτέρα 4/9 λογικά θα επανέλθουν και στο 52, για να εξυπηρετηθεί η εξεταστική των ΤΕΙ.
Λογικα ναι θα επανέλθουν στο 52 τα 18μετρα..αν και δεν τα είδα καθόλου όλο το καλοκαίρι να δουλεύουν τα οχήματα της γραμμής παρα μόνο το 724...σήμερα βγήκε το 723 και το 736 στο 52 και κάποια στιγμή μπήκε και το 352 από το 51 γιατί το 736 σερνόταν στον σταθμό με αναμμένα αλαρμ..
Βγήκε και το 746 αλλά το έχουν στο 10
Θα ήθελα να μου πει κάποιος,στο 54 πριν μπουν citelis ποια cityclass είχε χρεωμένα;
Επίσης άκουσα κάτι για μόνιμη χρεωση 12 μέτρων στο 34.... Αληθεύει;
(01-09-2017, 11:43 AM)george-oasth Έγραψε: Θα ήθελα να μου πει κάποιος,στο 54 πριν μπουν citelis ποια cityclass είχε χρεωμένα;

Στο 54 ήταν αυτά που είναι στο 11 σήμερα.Μόνο το 398 δεν ήταν στο 54 γιατί το έδιναν όλο στο 20 για κάποιο λόγο. Το 2010 δεν θυμάμαι που τα είχαν πάει. Μετά αρχές του 2011 πήγαν στο 91, γιατί ήταν η εποχή που είχε γίνει η επέκταση του 83 και δημιούργησαν και άλλα παρακλάδια του 91. Το 2012 πήγαν στο 11 για να παν τα 209-220 στα 81-89.
(01-09-2017, 09:51 PM)GiannisB Έγραψε: Στο 54 ήταν αυτά που είναι στο 11 σήμερα.Μόνο το 398 δεν ήταν στο 54 γιατί το έδιναν όλο στο 20 για κάποιο λόγο. Το 2010 δεν θυμάμαι που τα είχαν πάει. Μετά αρχές του 2011 πήγαν στο 91, γιατί ήταν η εποχή που είχε γίνει η επέκταση του 83 και δημιούργησαν και άλλα παρακλάδια του 91. Το 2012 πήγαν στο 11 για να παν τα 209-220 στα 81-89.
Νομίζω ότι είχαν διαφορετική δρομολόγηση...397-398 τα θυμάμαι σαν εφεδρικά στο 28 και αργότερα στο 20...θυμάμαι πάντως 388-391 στο 1 για μία περίοδο
(02-09-2017, 03:30 AM)george-oasth Έγραψε: Νομίζω ότι είχαν διαφορετική δρομολόγηση...397-398 τα θυμάμαι σαν εφεδρικά στο 28 και αργότερα στο 20...θυμάμαι πάντως 388-391 στο 1 για μία περίοδο

Μήπως η περίοδος Νοέμβριος-Δεκέμβριος του 2010 ήταν στο 1;

Το 420 το είχα δει αυτές τις ημέρες να μπαίνει στο ΙΚΕΑ από εκεί που στρίβουν αριστερά 2,3 και 8. Μήπως πήγε Φοίνικα και αυτό;
938 στο 14...ώρα 11:07...Για να δούμε αν θα είναι όλη την ημέρα
Επιβάτες, κάτοικοι και οδηγοί απολαμβάνουν σήμερα τα citaro σε 27 και 14. .Άντε σιγά σιγά και άλλες γραμμές στα δυτικά
Σε συνομιλία μου με οδηγό του 27 μου ανέφερε ότι από σήμερα 6 από τα λεωφορεία της γραμμής θα βγαίνουν με τα Mercedes... Βέβαια εδώ μου προέκυψε και μια απορία, τα λεωφορεία αυτά θα μένουν στη Σταυρούπολη, και μιλάμε μόνο για τα 900αρια ή θα δούμε και τα 700αρια προς δυτικά;
Λίαν συντόμως ετοιμάζονται και άλλες εκπλήξεις με τα citaro σε δρομολόγηση γραμμών...Σύντομα θα το δείτε!


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 61 Επισκέπτης (ες)