Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.15 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis GNV
#41
Υπαρχουν πολλα σεναρια, ενα απο αυτα ειναι να χρησιμοποιηθει το αμαξοστασιο του ΟΣΕ, που ειναι μεσα στις εγκαταστασεις του εμπορευματικου κεντρου στο Θριασειο. Βεβαια, "οικολογικα" λεωφορεια τι δουλεια εχουν να κανουν Μανδρες, Ασπροπυργους και αλλα συναφη, γιατι σε κατι τετοιο βλεπω να καταληγει το ολο θεμα ειναι μια αλλη ιστορια.

Το θεμα ειναι οτι ο Πειραιας που θεωρητικα εχει αναγκη λεωφορεια νεας τεχνολογιας λογω του οτι σε ενα μεγαλο μερος του χρονου η ατμοσφαιρικη ρυπανση της περιοχης ειναι πολυ πανω απ το κοκκινο θα μεινει με τα Diesel που εχουν και το 5ρι σασμαν και κανουν ανετα για προαστιακες διαδρομες..
Απάντηση
#42
(23-07-2010, 01:24 PM)Cmaniac Έγραψε: Το θεμα ειναι οτι ο Πειραιας που θεωρητικα εχει αναγκη λεωφορεια νεας τεχνολογιας λογω του οτι σε ενα μεγαλο μερος του χρονου η ατμοσφαιρικη ρυπανση της περιοχης ειναι πολυ πανω απ το κοκκινο θα μεινει με τα Diesel που εχουν και το 5ρι σασμαν και κανουν ανετα για προαστιακες διαδρομες..

Τωρα πλεον εχουν ρημαξει τα diesel για προαστιακα. Ηδη προχθες ηρθε κλιμακιο της irisbus και εν αναμονη της νεας παραλαβης, πηραν μια νεα γκαζιερα και την καλωδιοσαν σε ολο το σασι με αισθητηρες συν οτι εβαλαν και μια καμερα μπροστα για να μετρανε το βαθος λεει της καθε λακουβας. Πλεον δεν υπαρχει λεωφορειο (irisbus diesel) αποσω ακουσα στα συνεργεια που να μην εχει ραγισει σασι.Angry Απο κατω εχουν σακατευτει τελειως.
Απάντηση
#43
(23-07-2010, 09:27 PM)B10M-SB756 Έγραψε: Τωρα πλεον εχουν ρημαξει τα diesel για προαστιακα. Ηδη προχθες ηρθε κλιμακιο της irisbus και εν αναμονη της νεας παραλαβης, πηραν μια νεα γκαζιερα και την καλωδιοσαν σε ολο το σασι με αισθητηρες συν οτι εβαλαν και μια καμερα μπροστα για να μετρανε το βαθος λεει της καθε λακουβας. Πλεον δεν υπαρχει λεωφορειο (irisbus diesel) αποσω ακουσα στα συνεργεια που να μην εχει ραγισει σασι.Angry Απο κατω εχουν σακατευτει τελειως.
Τα κεφαλια μεσα... Rolleyes
Απάντηση
#44
Επίσης ακούγεται ότι οι καινούργιες θα πάνε Λιόσια μαζί με κάποιες παλιές, οι οποίες θα πηγαίνουν στα τοπικά Άνω Λιοσίων κλπ, ενώ οι υπόλοιπες παλιές θα πάνε Ανθούσα μαζί με τις άλλες. Πολλά λέγονται αλλά δεν υπάρχει τίποτα σίγουρο για να ξέρουμε τι αλλαγές θα έχουμε. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε, γιατί πολλές φορές πλάθουμε ιστορίες και μετά η αλήθεια μας στενοχωρεί.

Υ.Γ.: Γύρω στις 30 γκαζιέρες βρίσκονται ήδη στο αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων, χωρίς πινακίδες.
Απάντηση
#45
Αυτο εγραψα παραπανω. Θα τα σπασουν Κυριολεκτηκα οι Ρωσσοποντιοι οδηγοι. Για του λογου του αληθες? Ρωτηστε για τα οχηματα απο 7000-7080 για την κατασταση τους. Ειναι κυριολεκτηκα σπασμενα απο τους Ρωσσοποντιους οδηγους ουτε δελτιο βλαβων δεν κανουν επειδη δεν γνωριζουν την γλωσσα........ !
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#46
(29-07-2010, 08:00 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Θα τα σπασουν Κυριολεκτηκα οι Ρωσσοποντιοι οδηγοι. Για του λογου του αληθες? Ρωτηστε για τα οχηματα απο 7000-7080 για την κατασταση τους. Ειναι κυριολεκτηκα σπασμενα απο τους Ρωσσοποντιους οδηγους ουτε δελτιο βλαβων δεν κανουν επειδη δεν γνωριζουν την γλωσσα........ !

Я сломаю все! Tongue Я всегда растворял до и ikarus!Big Grin
Απάντηση
#47
Το ότι το αμαξοστάσιο είναι στα Άνω Λιόσια δε σημαίνει ότι οι οδηγοί είναι Ρωσοπόντιοι! Και αφού λέτε τόσα για την κατάσταση των γκαζιέρων, γιατί δε λέτε και για τις σόμπες, για τα Daf, για τα Ν2 της Ράλλη κυρίως, για όλα τα midi ανεξαρτήτως αμαξοστασίου και άλλα πολλά που βαριέμαι να αναφέρω??? Το ότι τις γκαζιέρες τις πήραμε με μίζα (δε νομίζω να αμφιβάλλει κανείς για αυτό) και φαινόταν από τότε που ήταν καινούργιες ότι δε θα αντέξουν δεν το υπολογίζουμε??? Συν ότι με τόσο πλαστικό που έχουν, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα οχήματα που έχουν μεταλλικά μέρη, δεν καθιστώνται πιο ευάλωτα από τα άλλα? Δε νομίζω να ανέλαβαν οι οδηγοί τα πλαστικά, ούτε να γουστάρουν να κυκλοφορούν με σαράβαλα! Αυτά τους έδωσαν, αυτά πήραν. Δε λέω ότι δεν υπάρχουν και κακοί οδηγοί, αλλά ας μην το γενικεύουμε, ούτε να αναφερόμαστε σε ένα μόνο αμαξοστάσιο! Δηλαδή αν οι γκαζιέρες ήταν πχ στο Ελληνικό τώρα θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση???

Κάτι άλλο: Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται αυτό που έμαθα για το πού θα πάνε οι καινούργιες γκαζιέρες, τώρα και από τη μεριά της Ανθούσας. Κλαίγονταν επειδή έμαθαν ότι θα πάρουν σχεδόν όλες τις παλιές!!!
Απάντηση
#48
Τα DAF/Den Oudsten ούτως ή άλλως μετράνε μήνες οπότε, με την οικονομική συγκυρία, είναι ασύμφορο να δαπανώνται μεγάλα ποσά για κάτι περισσότερο από μια στοιχειώδη συντήρηση πλέον. Ας μην ξεχνάμε ότι μέχρι να ληφθεί η απόφαση για απόσυρσή τους, ήταν ίσως τα πιο καλοσυντηρημένα λεωφορεία της γενιάς τους.

Τα Volvo B7LA (σόμπες) και τα Neoplan N4007 ούτως ή άλλως είναι για τα μπάζα από κατασκευής τους. Για τα Ν2 όμως, επειδή ειδικά τώρα το καλοκαίρι τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά (στο Ε14) η κατάστασή τους μου φαίνεται σαφώς καλλίτερη από της αρθρωτής έκδοσης (GN2).
Απάντηση
#49
Δεν αντιλέγω, απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσος ρατσισμός με το αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων. Όταν ασχοληθήκαμε με τις αποσύρσεις VanHool και Neoplan βρίζαμε συνέχεια το Βοτανικό. Τώρα που ασχολούμαστε με τις γκαζιέρες θα βρίζουμε τα Άνω Λιόσια? Στο κάτω κάτω οι έξυπνοι οι Γάλλοι μας έδωσαν οχήματα τα οποία δε σχεδιάστηκαν για να αντέχουν και, κυρίως, δεν κατασκευάστηκαν με βάση τα ελληνικά δεδομένα. Πόσο πια να αντέξουν? Δε μπορούμε να κατηγορούμε συνεχώς το αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων για κάτι που δεν έχει μόνο αυτό ευθύνη!
Επίσης δε μπορώ να δεχθώ ότι επειδή το αμαξοστάσιο βρίσκεται στα Άνω Λιόσια δουλεύουν εκεί Ρωσοπόντιοι (με την όποια έννοια της λέξης). Κυκλοφορώ συνεχώς με γκαζιέρες χρόνια τώρα και δεν έχω πετύχει ποτέ κάτι τέτοιο!!!
Απάντηση
#50
Τα Renault των Άνω Λιοσίων σίγουρα δεν είναι τα χειρότερα λεωφορεία της Αθήνας. Ούτε έχει τόση σημασία η εθνική ή τοπική καταγωγή ενός ή περισσότερων οδηγών για την κατάσταση ενός στόλου. Η κατάσταση ενός λεωφορείου έγγυται στο οδικό δίκτυο όπου κυκλοφορεί, καθώς και στον χειρισμό και την συντήρηση που αυτό τυγχάνει. Όσο υπάρχουν δρόμοι σαν κι αυτούς που κινούνται αρκετές γραμμές που υπάγονται στο Α/Σ Άνω Λιοσίων, ό,τι λεωφορείο και να φέρουν θα αντιμετωπίσει εν τέλει πρόβλημα. Τα Renault/Irisbus μια χαρά κυκλοφορούν στην Γαλλία, στο Βέλγιο, στην Ισπανία, στην Αγγλία κ.τ.λ. όπου το οδικό δίκτυο είναι σαφώς καλλίτερο από της Ελλάδας και δεν πέφτουν κάθε τρεις και λίγο σε λακκούβες, σαμαράκια κ.τ.λ.

Από την άλλη, ήδη οι Renault/Irisbus έχουν προμηθεύσει έναν σεβαστό αριθμό λεωφορείων στην Ε.ΘΕ.Λ. (295 γκαζιέρες Renault, 285 αν δεν απατώμαι Irisbus πετρελαίου και 121 γκαζιέρες Irisbus) οπότε η επιλογή κάποιου άλλου τύπου ίσως να ήταν ασύμφορη από πλευράς τεχνικής υποτήριξης (ανταλλακτικά, εκπαίδευση μηχανικών κ.τ.λ.). Ο στόλος των 2.200 περίπου λεωφορείων δεν είναι και τόσο μεγάλος ώστε να επιτρέπει μεγάλη πολυτυπία. Η μείωση τύπων και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ομοιομορφία του στόλου επιβάλλεται για σκοπούς οικονομίας. Και απ' ότι φαίνεται κινούνται προς την κατεύθυνση τριών κατασκευαστών (Mercedes-Benz, Renault/Irisbus, Solaris). Οπότε τότε θα γίνουν μειοψηφία οι "σόμπες" της Volvo.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)