Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής
#31
Οι γραμμές όμως Αγ.Παρασκευής, Χολαργού, Γέρακα, Κάντζα, κλπ, είχαν αφετηρία την Ρηγιλης. Ή αυυο8 έγινε επί Χούντας;
Απάντηση
#32
(13-06-2017, 10:31 AM)abc Έγραψε: Οι γραμμές όμως Αγ.Παρασκευής, Χολαργού, Γέρακα, Κάντζα, κλπ, είχαν αφετηρία την Ρηγιλης. Ή αυυο8 έγινε επί Χούντας;
Επι Χούντας έγινε αυτό όντως, το '67 με την "Περιμετρική"! Τότε πήγαν όλες οι αφετηρίες της Μεσογείων από την Ακαδημίας στη Ρηγίλλης, εκτός φυσικά​ από τις γραμμές Σπάτων - Αρτέμιδος και Παιανίας - Κορωπίου που ήταν ήδη στο Θησείο, από τη δεκαετία του '50. Μετά από λίγους μήνες (ή λίγες ημέρες, δεν είμαι και σίγουρος), οι στρατιωτικοί της Λέσχης Αξιωματικών και πάλι διαμαρτυρήθηκαν με αποτέλεσμα οι αφετηρίες να φύγουν κακήν κακώς από τη Ρηγίλλης! Οι μεν Αγ.Παρασκευής, Χολαργού και Παπάγου ως αστικές γραμμές επέστρεψαν στην Ακαδημίας, οι δε Παλλήνης, Γέρακα, Κάντζας και Ανθούσας ως πιο υπεραστικές, πήγαν στο Θησείο μαζί με τις υπόλοιπες των "μακρινών" Ανατολικών Προαστίων. Διατήρησαν όμως τη διέλευση από Μιχαλακοπούλου, που εγκαινιάστηκε όταν οι αφετηρίες πρωτοπήγαν στη Ρηγίλλης.
Απάντηση
#33
Αν και δεν ξέρω αν ταιριάζει απόλυτα στο συγκεκριμένο thread ενδιαφέρον έχουν οι σχεδιασμοί του ΟΑΣΑ πριν ανοίξει το Μετρό (1999).

http://www.tanea.gr/1999/08/28/greece/pe...oi-komboi/

Στο παραπάνω άρθρο αναφέρονται αρκετές σκέψεις οι οποίες είτε υλοποιήθηκαν άμεσα με το άνοιγμα των σταθμών (π.χ. Συγχώνευση 035/850, 217/229, 404, μεταφορά γραμμών Μεσογείων στην Εθν. Άμυνα κ.α. - το 422 που περιγράφεται είναι το παλιό 444 που εφαρμόστηκε) είτε ακόμα και μετά από χρόνια (κατάργηση γραμμής από Άνω Δαφνη τότε 228 - μετέπειτα 057/202).

Επίσης, αναφέρεται η συγχώνευση 222/608 που εντέλει πραγματοποιήθηκε το 2005, συγχωνεύσεις 235/732, 214/051 οι οποίες έγιναν με διαφορετικό τρόπο αλλά και κάτι άλλες αποφάσεις για συγχωνεύσεις-μπαρούφες όπως 057/137, 221/605, 210/821 που ευτυχώς δεν εφαρμόστηκαν..

Άλλες ενδιαφέρουσες τροποποιήσεις που αναφερόνται ήταν η επέκταση Γ4 (πρόγονος 154) μέσω Γούναρη/Ρήγα Φεραίου με κατάργηση 128 (τελικά παρέμεινε το 128 και βγήκε το 154), κατέβασμα 447 στην Εθν. Άμυνα (τελικώς κατέβηκε το 402 στην Κατεχάκη), 140 κόψιμο στην Εθν. Άμυνα, Β3 επί της Βουλιαγμένης μέχρι Βάρη και Ε3 (τελικά είδαμε το 171) μερικές εκ των οποίων έχουν προταθεί εδώ και σε άλλους χώρους στο παρελθόν.
Απάντηση
#34
Το 310 και το 091 δημιουργήθηκαν γιατί δεν τα θυμάμαι καθόλου και αν ναι από που πήγαιναν?
Απάντηση
#35
(20-09-2018, 09:34 PM)meganium Έγραψε: Το 310 και το 091 δημιουργήθηκαν γιατί δεν τα θυμάμαι καθόλου και αν ναι από που πήγαιναν?

To 310 και το 091 τελικά δημιουργήθηκαν ως Ε94 και Ε95 το 2001.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#36
(20-09-2018, 11:50 PM)nikos1991 Έγραψε: To 310 και το 091 τελικά δημιουργήθηκαν ως Ε94 και Ε95 το 2001.

Οκ Ευχαριστώ για την ενημέρωση αυτά τα θυμάμαι. Να σαι καλά.
Απάντηση
#37
Επειδή έχει παει λίγο πίσω η ιστορία με τα λεωφορεία (Tongue) θα ήθελα να μάθω. Το 057 όταν πήγαινε μέχρι τον Άγιο Γεωργιο Κυνοσαργους, που σταματούσε και από που διαρχονταν. Και υπήρχε θέμα λόγω του μεγάλου υψομετρου?
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#38
(24-07-2019, 11:45 AM)Larioupol Έγραψε: Επειδή έχει παει λίγο πίσω η ιστορία με τα λεωφορεία  (Tongue)  θα ήθελα να μάθω. Το 057 όταν πήγαινε μέχρι τον Άγιο Γεωργιο Κυνοσαργους, που σταματούσε και από που διαρχονταν. Και υπήρχε θέμα λόγω του μεγάλου υψομετρου?

Eίχε αλλάξει διαδρομή κάποιες φορές. Θες όλο το story ή μόνο την εκδοχή πριν καταργηθεί; Επίσης τι εννοείς μεγάλο υψόμετρο; Η Βρεσθένης μόνο είχε μόνο λίγη ανηφόρα, το υπόλοιπο ήταν επίπεδο!
Απάντηση
#39
(27-07-2019, 07:21 PM)pvuccino Έγραψε: Eίχε αλλάξει διαδρομή κάποιες φορές. Θες όλο το story ή μόνο την εκδοχή πριν καταργηθεί; Επίσης τι εννοείς μεγάλο υψόμετρο; Η Βρεσθένης μόνο είχε μόνο λίγη ανηφόρα, το υπόλοιπο ήταν επίπεδο!

Α νομιζα πως εφτανε μέχρι και την εκκλησια του Αγιου Γεωργιου Κυνοσαργους(οχι οτι μπορει να περασει ευκολα απο εκει αυτοκινητο ROFL ROFL ROFL ). Θα ηθελα την εκδοχη που ειναι χρονικα κοντα με την δημιουργια των κορμων
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#40
(29-07-2019, 05:48 PM)Larioupol Έγραψε: Α νομιζα πως εφτανε μέχρι και την εκκλησια του Αγιου Γεωργιου Κυνοσαργους(οχι οτι μπορει να περασει ευκολα απο εκει αυτοκινητο ROFL ROFL ROFL ). Θα ηθελα την εκδοχη που ειναι χρονικα κοντα με την δημιουργια των κορμων

Όχι καλέ, πως να φτάσει λεωφορείο εκεί πάνω;;; Στη Λαγουμιτζή έκανε τέρμα! Τώρα για την εκδοχή με τους κορμούς δεν είμαι σίγουρος. Υπήρξαν δύο βερσιόν που πρόλαβα εγώ, πριν καταργηθεί. Η μία που πρωτοθυμάμαι εγώ από το '87 και η τελική του μορφή, αλλά δεν είμαι σίγουρος πότε έγινε η αλλαγή, οπότε θα στις γράψω και τις δύο. Η διαδρομή προς Αγ.Γεώργιο είναι η εξής: Ξεκινώντας από Λεωφ.Συγγρού, αριστερά Πετμεζά, αριστερά Καλλιρρόης, δεξιά Μεναιχμού. δεξιά Θεοδωρήτου Βρεσθένης, αριστερά Αμβρ.Φραντζή, δεξιά Κλεοβούλου, Κλεμανσώ, δεξιά Ηλία Ηλιού, αριστερά Πλατ.Μάχης Αναλάτου, δεξιά Λαγουμιτζή όπου και τερμάτιζε λίγο μετά την πλατεία. Επιστροφή από Λαγουμιτζή αριστερά Ρουμέση, Ιππώνακτος, αριστερά Αμβρ.Φραντζή, δεξιά Θεοδωρήτου Βρεσθένης, αριστερά Μεναιχμού, δεξιά Καλλιρρόης, αριστερά Βούρβαχη, δεξιά Λεωφ.Συγγρού. Η αλλαγή νομίζω ότι έγινε γιατί δεν χωρούσαν τα λεωφορεία να περάσουν από Κλεοβούλου και Κλεμανσώ, αλλά δε θυμάμαι αν ήταν επειδή ήρθαν τα καινούρια λεωφορεία στη γραμμή (τα Ikarus που είχε πριν ήταν 11μετρα) ή απλά επειδή το παράνομο παρκάρισμα στη γύρω περιοχή αυξήθηκε για κάποιο λόγο. Όπως και να'χει η διαδρομή προς Αθήνα παρέμεινε ίδια ενώ προς Αγ.Γεώργιο διαμορθώθηκε ως εξής: από Θεωδωρήτου Βρεσθένης συνέχεια ευθεία στη Φραντζή, Μήτρου Σαρκουδινού, αριστερά Λαγουμιτζή, απέναντι στην Πλατ.Μάχης Αναλάτου και δεξιά ξανά Λαγουμιτζή.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)