Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
(07-04-2017, 03:06 PM)vard_57 Έγραψε: B7RLE είναι οι Μακεδονίες, σωστά; Στο εσωτερικό έχουν διαφορά απο τα Β7L και B7L-11m ; Γιατί απ' έξω η μεγαλύτερη διαφορά είναι η πινακίδες (παλαιού τύπου) και λίγο ο πίσω σχεδιασμός
Σωστά τα b7rle είναι οι Μακεδονίες.Τα b7rlE είναι λεωφορεία ημιαστικού τύπου, άσχετα που ο ΟΑΣΘ ζήτησε(κακώς) και τρίτη πόρτα.Από μέσα στο εσωτερικό έχουν διαφορά, από την δεύτερη και πίσω έχει ένα σκαλοπατάκι στην μέσα και 2η και 3η για να μπεις μέσα έχουν σκαλιά. Κατασκευαστικά στο αμάξωμα πολύ καλύτερα από τα b7L/LA αλλά το μόνο μειονέκτημα που έχουν είναι οι άβολοι διάδρομοι, που δεν κυκλοφορείς καθόλου άνετα μέσα στο λεωφορείο. Οι πινακίδες δεν καταλαβαίνω γιατί lawo και όχι ameli. Τα b7rle είναι κατασκευασμένα από τον Σαρακάκη ενώ τα b7l/LA από την ΕΛΒΟ.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
07-04-2017, 04:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-04-2017, 04:55 PM από garvanitis.)
(07-04-2017, 03:57 PM)GiannisB Έγραψε: Σωστά τα b7rle είναι οι Μακεδονίες.Τα b7rlE είναι λεωφορεία ημιαστικού τύπου, άσχετα που ο ΟΑΣΘ ζήτησε(κακώς) και τρίτη πόρτα.Από μέσα στο εσωτερικό έχουν διαφορά, από την δεύτερη και πίσω έχει ένα σκαλοπατάκι στην μέσα και 2η και 3η για να μπεις μέσα έχουν σκαλιά. Κατασκευαστικά στο αμάξωμα πολύ καλύτερα από τα b7L/LA αλλά το μόνο μειονέκτημα που έχουν είναι οι άβολοι διάδρομοι, που δεν κυκλοφορείς καθόλου άνετα μέσα στο λεωφορείο. Οι πινακίδες δεν καταλαβαίνω γιατί lawo και όχι ameli. Τα b7rle είναι κατασκευασμένα από τον Σαρακάκη ενώ τα b7l/LA από την ΕΛΒΟ.
Τα B7RLE είναι λεωφορεία
ΑΣΤΙΚΟΥ τύπου (low entry) και ο ΟΑΣΘ δεν ζήτησε απολύτως τίποτα (για την ακρίβεια δεν ήθελε να τα παραλάβει αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).
Δημοσιεύσεις: 76
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-07-2012
Επίσης ειναι και απο τα πιο ήσυχα λεωφορεία, ο κινητήρας ακούγεται πολύ λίγο τόσο εντος καμπίνας οσο και εκτός λεωφορείου
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(08-04-2017, 02:47 PM)bill_thes Έγραψε: Επίσης ειναι και απο τα πιο ήσυχα λεωφορεία, ο κινητήρας ακούγεται πολύ λίγο τόσο εντος καμπίνας οσο και εκτός λεωφορείου
D7C275 έχουν, ακριβώς το ίδιο με τα ΕΛΒΟ.
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Σήμερα, 28/4/2017 στην Γραμμή 89Β ήταν το 559 Scania-ΕΛΒΟ. Ωστόσο στην τηλεματική ήταν σαν να μην υπήρχε. Θέλω να πω δεν εμφανιζόταν. Επίσης γιατί είχα καιρό να ανεβώ σε τέτοιο (συνήθως Irisbus Citelis) έχω να πω ότι ήταν εντυπωσιακά "άνετο" σε σχέση με τα Irisbus Citelis, αλλά και αν αναλογιστούμε ότι είναι και 20 χρονών (περίπου, δεν είμαι σίγουρος)
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Εκτός από το 799 κυκλοφορεί και άλλο λεωφορείο στην γραμμη 50; Αυτή τη στιγμή είναι το 368; Έχει κι αυτό αντίστοιχα αυτοκολλητα;
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
(13-05-2017, 12:01 PM)vard_57 Έγραψε: Εκτός από το 799 κυκλοφορεί και άλλο λεωφορείο στην γραμμη 50; Αυτή τη στιγμή είναι το 368; Έχει κι αυτό αντίστοιχα αυτοκολλητα;
Ναι υπάρχει και το 368 για το 50 . Σε περίπτωση που το 799 πάθει κάτι για τον Α Β λόγο, βάζουν το 368
Δημοσιεύσεις: 20
Θέματα: 0
Εγγραφή: 29-01-2017
Εδω και μια εβομαδα το 50 κινειται με το 368
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
Το 656 έχει θεματάκι με τα φρένα. Κάνουν έναν πολύ σπαστικό θόρυβο όταν ακινητοποιείται εντελώς το όχημα.
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Είδα σήμερα αυτη την φωτογραφία στο Facebook, από πρώην λεωφορείο του ΟΑΣΘ. Ξέρετε παραπάνω πληροφορίες για το συγκεκριμένο μοντέλο (μάρκα/μοντέλο/χρονολογία)
https://leoforeia.gr/opengal/displayimag...play_media
(Συγνώμη για το τέτοιου τύπου link, το τύπου html δεν μπορώ να το κάνω αντιγραφή από το κινητό)