Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(07-04-2017, 03:06 PM)vard_57 Έγραψε: B7RLE είναι οι Μακεδονίες, σωστά; Στο εσωτερικό έχουν διαφορά απο τα Β7L και B7L-11m ; Γιατί απ' έξω η μεγαλύτερη διαφορά είναι η πινακίδες (παλαιού τύπου) και λίγο ο πίσω σχεδιασμός

Σωστά τα b7rle είναι οι Μακεδονίες.Τα b7rlE είναι λεωφορεία ημιαστικού τύπου, άσχετα που ο ΟΑΣΘ ζήτησε(κακώς) και τρίτη πόρτα.Από μέσα στο εσωτερικό έχουν διαφορά, από την δεύτερη και πίσω έχει ένα σκαλοπατάκι στην μέσα και 2η και 3η για να μπεις μέσα έχουν σκαλιά. Κατασκευαστικά στο αμάξωμα πολύ καλύτερα από τα b7L/LA αλλά το μόνο μειονέκτημα που έχουν είναι οι άβολοι διάδρομοι, που δεν κυκλοφορείς καθόλου άνετα μέσα στο λεωφορείο. Οι πινακίδες δεν καταλαβαίνω γιατί lawo και όχι ameli. Τα b7rle είναι κατασκευασμένα από τον Σαρακάκη ενώ τα b7l/LA από την ΕΛΒΟ.
(07-04-2017, 03:57 PM)GiannisB Έγραψε: Σωστά τα b7rle είναι οι Μακεδονίες.Τα b7rlE είναι λεωφορεία ημιαστικού τύπου, άσχετα που ο ΟΑΣΘ ζήτησε(κακώς) και τρίτη πόρτα.Από μέσα στο εσωτερικό έχουν διαφορά, από την δεύτερη και πίσω έχει ένα σκαλοπατάκι στην μέσα και 2η και 3η για να μπεις μέσα έχουν σκαλιά. Κατασκευαστικά στο αμάξωμα πολύ καλύτερα από τα b7L/LA αλλά το μόνο μειονέκτημα που έχουν είναι οι άβολοι διάδρομοι, που δεν κυκλοφορείς καθόλου άνετα μέσα στο λεωφορείο. Οι πινακίδες δεν καταλαβαίνω γιατί lawo και όχι ameli. Τα b7rle είναι κατασκευασμένα από τον Σαρακάκη ενώ τα b7l/LA από την ΕΛΒΟ.

Τα B7RLE είναι λεωφορεία ΑΣΤΙΚΟΥ τύπου (low entry) και ο ΟΑΣΘ δεν ζήτησε απολύτως τίποτα (για την ακρίβεια δεν ήθελε να τα παραλάβει αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).
Επίσης ειναι και απο τα πιο ήσυχα λεωφορεία, ο κινητήρας ακούγεται πολύ λίγο τόσο εντος καμπίνας οσο και εκτός λεωφορείου
(08-04-2017, 02:47 PM)bill_thes Έγραψε: Επίσης ειναι και απο τα πιο ήσυχα λεωφορεία, ο κινητήρας ακούγεται πολύ λίγο τόσο εντος καμπίνας οσο και εκτός λεωφορείου

D7C275 έχουν, ακριβώς το ίδιο με τα ΕΛΒΟ.
Σήμερα, 28/4/2017 στην Γραμμή 89Β ήταν το 559 Scania-ΕΛΒΟ. Ωστόσο στην τηλεματική ήταν σαν να μην υπήρχε. Θέλω να πω δεν εμφανιζόταν. Επίσης γιατί είχα καιρό να ανεβώ σε τέτοιο (συνήθως Irisbus Citelis) έχω να πω ότι ήταν εντυπωσιακά "άνετο" σε σχέση με τα Irisbus Citelis, αλλά και αν αναλογιστούμε ότι είναι και 20 χρονών (περίπου, δεν είμαι σίγουρος)
Εκτός από το 799 κυκλοφορεί και άλλο λεωφορείο στην γραμμη 50; Αυτή τη στιγμή είναι το 368; Έχει κι αυτό αντίστοιχα αυτοκολλητα;
(13-05-2017, 12:01 PM)vard_57 Έγραψε: Εκτός από το 799 κυκλοφορεί και άλλο λεωφορείο στην γραμμη 50; Αυτή τη στιγμή είναι το 368; Έχει κι αυτό αντίστοιχα αυτοκολλητα;

Ναι υπάρχει και το 368 για το 50 . Σε περίπτωση που το 799 πάθει κάτι για τον Α Β λόγο, βάζουν το 368
Εδω και μια εβομαδα το 50 κινειται με το 368
Το 656 έχει θεματάκι με τα φρένα. Κάνουν έναν πολύ σπαστικό θόρυβο όταν ακινητοποιείται εντελώς το όχημα.
Είδα σήμερα αυτη την φωτογραφία στο Facebook, από πρώην λεωφορείο του ΟΑΣΘ. Ξέρετε παραπάνω πληροφορίες για το συγκεκριμένο μοντέλο (μάρκα/μοντέλο/χρονολογία)
https://leoforeia.gr/opengal/displayimag...play_media
(Συγνώμη για το τέτοιου τύπου link, το τύπου html δεν μπορώ να το κάνω αντιγραφή από το κινητό)


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 23 Επισκέπτης (ες)