Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επιστολές προς ΟΑΣΑ
#11
Την φόρμα παραπόνων ο ΟΑΣΑ για ποιο λόγο την διαφημίζει στην αρχική σελίδα αφού δεν λειτουργει; Προσπαθώ να κάνω μια αναφορά για το 306 που χθες δεν εκτελούσε δρομολόγια και όταν πατάω αποστολή απλά δεν κάνει τίποτα το έχει αντιμετωπίσει και άλλος αυτό;
Απάντηση
#12
(22-08-2016, 01:14 PM)meganium Έγραψε: Την φόρμα παραπόνων ο ΟΑΣΑ για ποιο λόγο την διαφημίζει στην αρχική σελίδα αφού δεν λειτουργει; Προσπαθώ να κάνω μια αναφορά για το 306 που χθες δεν εκτελούσε δρομολόγια και όταν πατάω αποστολή απλά δεν κάνει τίποτα το έχει αντιμετωπίσει και άλλος αυτό;

Στείλε e-mail στο oasa@oasa.gr για να είσαι σίγουρος ότι θα αποσταλεί, αν και δε νομίζω πως η απάντηση που θα λάβεις θα αναφέρει κάτι σημαντικό πέρα από το ότι σε ευχαριστούν πολύ για την επικοινωνία σου και καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια και μπλα, μπλα, μπλα...
Απάντηση
#13
(22-08-2016, 02:19 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Στείλε e-mail στο oasa@oasa.gr για να είσαι σίγουρος ότι θα αποσταλεί, αν και δε νομίζω πως η απάντηση που θα λάβεις θα αναφέρει κάτι σημαντικό πέρα από το ότι σε ευχαριστούν πολύ για την επικοινωνία σου και καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια και μπλα, μπλα, μπλα...

Καλά για αυτό είμαι απόλυτα σίγουρος χαχαχαχαχαχαχα
Απάντηση
#14
(03-04-2017, 07:49 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Οι 3 (τόσες εχω στείλει ως τώρα) επιστολές μου στον οασα ήταν όλες ηλεκτρονικές με όλα τα στοιχεία που χρειαζόντουσαν (ονοματεπώνυμο και τέτοια) αλλα δεν μου έχει απαντήσει κανείς ως τώρα παρα το οτι τις 2 τελευταίες τις εστειλα πριν 4 μήνες...Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι την πρώτη επιστολή μου την έστειλα το Νοέμβρη του 2012 και τις πρώτες μέρες του 2013, μου ειχε έρθει απάντηση. Τις άλλες 2 όπως ξαναειπα πιο πάνω τις έστειλα πριν 4 μήνες και ακόμα τίποτα...

Η προσωπική μου εμπειρία στην ηλεκτρονική αλληλογραφία με τον ΟΑΣΑ είναι αρκετά καλή στο θέμα απάντησης (μου απάντησαν και τις 2 φορές σε 4-6 μέρες), αλλά και τις 2 φορές που τους επισήμανα λάθη τους, έκαναν πάνω από μήνα να τα διορθώσουν (συγκεκριμένα κάποια λάθη σε δρομολόγια που ίσχυσαν την 1/4/2015, τους τα γνωστοποίησα στις 28/4/2015, απάντησε ο Οργανισμός στις 4/5/2015, χρόνος απόκρισης 6 μέρες, αλλά τα διόρθωσε στο site του με την εφαρμογή του χειμερινού προγράμματος το 2ο 15ήμερο του Σεπτεμβρίου)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)