Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 4
Εγγραφή: 20-10-2013
(21-05-2016, 03:23 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Σύμφωνα με παλιό brochure της ΕΜΤ, τα οχήματα είναι EURO III.
Ποτέ δε θα μπορούσα να πιστέψω οτι θα έβλεπα αυτό το PDF N1Ellinikou !!!!
Για να σας λύσω την απορία ο λόγος που έγιναν οι αντικαταστάσεις είναι απλός.
Ο κάθε νοικοκύρης μέτοχος έχει στις τράπεζες κάποια λεφτάκια.
Οταν ακούς μέρα παρα μέρα οτι μπορεί να γίνει ....κούρεμα και έχεις λεωφορείο που κόβεται σε ένα , δύο το πολύ τρία χρόνια δεν θα πάς να το αλλάξεις ;
Η αν το κοιτάξουμε πιο επισταμένα κάποια απο αυτά που αλλάξαν ...ζητούσαν πολλά. Απο λάστιχα ζαμφόρ συνεμπλόκ αναρτήσεις φρένα μέχρι και κάποια, κομπρεσέρ για air condition. Αλλα είχαν γίνει κουδουνίστρες.
Και φυσικά κάποια απο αυτά απο την ΄1η Ιανουαρίου πέσαν στο μέρισμα κατά 400 ευρώ λόγω παλαιότητας.
Συν και τους λόγους που αναφέρθηκαν όσο αφορά όμως τα Euro 4 δηλαδή τα Citaro που ήρθαν απο τη Γερμανία. Τα Iveco βάσει και των ...τεκμηρίων ήταν απλά οικονομική λύση.
Πάντως τα επόμενα δέκα που μαγειρεύονται τώρα που γράφονται οι γραμμές θα είναι Euro 4.
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Σας παραθέτω σύνδεσμο σχετικά με το πότε ισχύουν οι προδιαγραφές EURO αν
αλογα με το έτος κατασκευής των λεωφορείων
https://en.wikipedia.org/wiki/European_e..._standards
Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
(22-05-2016, 08:58 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε: Ποτέ δε θα μπορούσα να πιστέψω οτι θα έβλεπα αυτό το PDF N1Ellinikou !!!!
Για να σας λύσω την απορία ο λόγος που έγιναν οι αντικαταστάσεις είναι απλός.
Ο κάθε νοικοκύρης μέτοχος έχει στις τράπεζες κάποια λεφτάκια.
Οταν ακούς μέρα παρα μέρα οτι μπορεί να γίνει ....κούρεμα και έχεις λεωφορείο που κόβεται σε ένα , δύο το πολύ τρία χρόνια δεν θα πάς να το αλλάξεις ;
Η αν το κοιτάξουμε πιο επισταμένα κάποια απο αυτά που αλλάξαν ...ζητούσαν πολλά. Απο λάστιχα ζαμφόρ συνεμπλόκ αναρτήσεις φρένα μέχρι και κάποια, κομπρεσέρ για air condition. Αλλα είχαν γίνει κουδουνίστρες.
Και φυσικά κάποια απο αυτά απο την ΄1η Ιανουαρίου πέσαν στο μέρισμα κατά 400 ευρώ λόγω παλαιότητας.
Συν και τους λόγους που αναφέρθηκαν όσο αφορά όμως τα Euro 4 δηλαδή τα Citaro που ήρθαν απο τη Γερμανία. Τα Iveco βάσει και των ...τεκμηρίων ήταν απλά οικονομική λύση.
Πάντως τα επόμενα δέκα που μαγειρεύονται τώρα που γράφονται οι γραμμές θα είναι Euro 4.
Προς θεού δεν ζητάμε απολογία γιατί αγοράζει ο κάθε μέτοχος λεωφορεία. Καλοτάξιδα να είναι και λεφτά στο σπίτι να φέρνουν. Με τα οικονομικά του ο καθένας κάνει κουμάντο μόνος του και εμάς δεν μας πέφτει λόγος. Πάντως μου αρέσετε έχετε μαζικές αντικαταστάσεις κάτι που δείχνει πολλά για μια εταιρεία.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at
TMantzas
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 4
Εγγραφή: 20-10-2013
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(31-05-2016, 09:45 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε: Την Δευτέρα βγήκε τεθηκε σε κυκλοφορία το νέο 22 αντικαθιστώντας το τελευταίο DAF CASTROSUA SB 220.
Σήμερα κλείστηκε συμφωνία για τις αντικαταστάσεις του 33 και 43 με IVECO Βαρκελώνης κατασκευης 2006.
Το νέο 22 τι όχημα είναι;
Επίσης, τα Iveco από την Βαρκελώνη είναι ίδιου τύπου με τα 10 λεωφορεία της ΕΜΤ που αγοράστηκαν πριν λίγους μήνες;
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 4
Εγγραφή: 20-10-2013
Είναι Citaro χωρίς να διαθετω προς το παρόν άλλες πληροφορίες.
Τα IVECO δεν είναι ίδια με αυτά που έχουν έρθει ήδη.
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 4
Εγγραφή: 20-10-2013
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 4
Εγγραφή: 20-10-2013
Το νέο 22 προέρχεται απο εδώ
https://www.havelbus.de/nc/unternehmen/a...-2015.html
...Δε ξέρω αν είναι ένα απο τα εικονιζόμενα κάτω δεξιά...
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 4
Εγγραφή: 20-10-2013
Την Τρίτη τέθηκε σε κυκλοφορία το νέο 33 ενα IRISBUS προερχόμενο απο την CRTM. Επειδη βέβαια ήταν λίγο σφαιράτο δεν έχω σχετικό φωτο ακόμη.
Αντικαθιστά το NEOPLAN του ....πρώτου μηνύματος
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 4
Εγγραφή: 20-10-2013