Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis
#71
Οταν σου λεει αλλαγη λαδιων στα 1500 χιλιομετρα γιατι τα μοτερ ειναι αστρωτα (λογω βιασυνης του πελατη) για να μη μεινουν με τα γρεζια και την κανεις στα 5000-8000 αναλογα με το αμαξι τοτε ποιος φταιει???
Απάντηση
#72
Οχι εγω παντως..
Απάντηση
#73
Για τη ζημια στα Agora σιγουρα οχι, για την παραπληροφορηση των χρηστων ομως?
Απάντηση
#74
(16-07-2010, 08:55 PM)garvanitis Έγραψε: Για τη ζημια στα Agora σιγουρα οχι, για την παραπληροφορηση των χρηστων ομως?

Δεν ειναι ειδησεογραφικο πρακτορειο η παρουσα σελιδα, ανοικτο forum ειναι..

Παραπληροφορηση δεν βλεπω παντως. Διαφορετικη οπτικη γωνια βλεπω και μαλιστα εριστικη.
Απάντηση
#75
(16-07-2010, 08:16 PM)garvanitis Έγραψε: Οταν σου λεει αλλαγη λαδιων στα 1500 χιλιομετρα γιατι τα μοτερ ειναι αστρωτα (λογω βιασυνης του πελατη) για να μη μεινουν με τα γρεζια και την κανεις στα 5000-8000 αναλογα με το αμαξι τοτε ποιος φταιει???

Παντως ειδικα για τον κινητηρα του, παρουσιαστηκαν πολλα προβληματα μεχρι τα 150.000χλμ και δεν οφειλοταν λογω συντηρησης, αφου στο χρονικο διαστημα αυτο, υπηρχε κλιμακιο του Κοντελη στα συνεργεια που εκτελουσε και υποδεικνυε στο προσωπικο τις εργασιες των οχηματων. Γενικα δεν ειναι αξιοπιστα τα μοτερ τους γιατι υπηρχε επισης προβλημα και με καυση λαδιου, σε βαθμο μαλιστα τετοιο που στην καλυτερη των περιπτωσεων αναβε το ενδεικτικο λαδιου και στην χειροτερη εμεναν στον δρομο απο λαδια (επειδη δεν λειτουργουσε το ενδεικτικο). Ηδη εμφανιζουν χαμηλη πιεση λαδιου σχετικα με τα χλμ που εχουν (απο 280.000 εως 350.000χλμ εχουν πιασει περιπου εκτος αυτων που δουλευαν στην τουριστικη γραμμη 400 με περιπου 150.000χλμ) και ειχε (και εχει) βγει και σχετικη ανακοινωση για τους οδηγους που αναφερει να μην τα λειτουργουν στο ρελαντι στην αφετηρια η στο τερμα γιατι δεν λιπαινονται σωστα τα μηχανικα μερη του κινητηρα. Επισης (δεν θυμαμαι χρονικη περιοδο) ειχαν ερθει περιπου 25-30 κινητηρες του κουτιου (εντος εγγυησης) για ολα αυτα τα προβληματα που ανεφερα πιο πριν και ειχαμε φτασει στο σημειο να μην εχουμε λεωφορειο το πρωι να βγαλουμε βαρδια.
(16-07-2010, 07:59 PM)garvanitis Έγραψε: Οι τεχνικοι της ΕΘΕΛ εχουν προβλημα με οτιδηποτε εχει δελφινακι... Χωρις ουτε οι ιδιοι να ξερουν το γιατι... Ποιοι ηταν εξαλλου αυτοι που "ξεχασανε" να κανουν την πρωτη αλλαγη λαδιων στα Agora S?
Καλα κανουν οι τεχνικοι που δεν τα θελουν και τα μπλοκαρουν και μακαρι να μην ξαναπατησουν τετοιου ειδους αυτοκινητα στην επιχειρηση. Θα τα δει και ο ΟΑΣΘ στην πορεια (μακαρι να πεσω εξω) αλλα απο ιταλικο μοτερ μην περιμενεις και πολλα. Δεν ειναι τυχαιο που κανει σαν γκαζοντενεκες οταν δουλευει. Τα συν του το καλο κλιματιστικο η καλη ορατοτητα και ανεση του οδηγου τιποτα παραπανω.
Απάντηση
#76
Ιδιο μοτερ με αυτα φορανε και τα Cityclass του ΟΑΣΘ. Θεματα μηχανικα δεν υπαρχουν, ηλεκτρολογικα και ηλεκτρονικα ομως γεμιζουν σελιδες... Δεν τσιμπανε λαδι ιδιαιτερα (λιγο τα EuIV). Αυτο με το ρελαντι στην αφετηρια ειναι γενικα σωστο και ολοι οι κινητηρες το εχουν αυτο το "θεμα" κακη λιπανση στο ρελαντι. Στα παλιοτερα οχηματα ομως ηταν λιγοτερο εμφανες... Επισης κανουν και κακη καυση ενω ειδικα αυτα που εχουνε AdBlue (ή κατουρο, ή αντιπλου, ή οπως αλλιως θελετε) εχουν προβληματα και με τη λειτουργια του καταλυτη. Γενικα παντως οπου κυκλοφορησε οχημα με Cursor δεν παρουσιασε προβλημα πλην της ΕΘΕΛ και αυτο ισως ειναι προς διερευνηση. Δεν μπορεις ομως να κατηγορησεις τους τεχνικους της Εταιριας επειδη της φορτωσες ενα τελειως ανωμαλο τεχνικα οχημα το οποιο εντελως κατα τυχη (λεμε τωρα) σημειωνει πωλησεις στις χωρες στις οποιες κατασκευαζεται και στην Ελλαδα (ΕΘΕΛ, ΟΑΣΘ). Καλη ορατοτητα εχει, κλιματιστικο-ψυγειο, αλλα για ανεση δεν θα το ελεγα. Χιλιες φορες καλυτερο το Β7 με καλυτερο καθισμα και πολυ καλυτερο τιμονι...
(16-07-2010, 09:00 PM)Cmaniac Έγραψε: Δεν ειναι ειδησεογραφικο πρακτορειο η παρουσα σελιδα, ανοικτο forum ειναι..

Παραπληροφορηση δεν βλεπω παντως. Διαφορετικη οπτικη γωνια βλεπω και μαλιστα εριστικη.
Οταν θελεις να εχεις μια στοιχειωδη σοβαροτητα φροντιζεις οι δημοσιευσεις σου να ειναι εγκυρες. Οταν δεν μπορεις να κανεις κατι τετοιο το επισημαινεις...
Παραπληροφορηση ειναι οταν γινεται "μεσανατολικο" ενα απλο θεμα το οποιο μπερδευει τους χρηστες και επισημαινεται η αιτια σε δικη σου δημοσιευση.

Διαφορετικες οπτικες γωνιες παντα θα υπαρχουν. Εριστικοτητα δεν βλεπω ομως πουθενα, παρα τις επιμονες προσπαθειες σου να χασεις πασα εκτιμηση απο μερους μου, ακομα και με καποιους με τους οποιους υπαρχει καποια "κοντρα" εδω μεσα εχω συμφωνησει εκει που εχουν δικιο.

Αν δεν το εχεις παρει χαμπαρι ο ρολος του φορουμ ειναι ΚΑΙ ενημερωτικος...
Απάντηση
#77
(17-07-2010, 01:18 AM)garvanitis Έγραψε: Γενικα παντως οπου κυκλοφορησε οχημα με Cursor δεν παρουσιασε προβλημα πλην της ΕΘΕΛ

Οταν εκαναν την παραγγελια (ανοιξη του 2004, μας ενημερωσε με μηνυμα στο κινητο η διοικηση) 280 12μ αρχικα και επειτα τα 120 γκαζια, λεγαμε οτι θα ερθουν σιγουρα μετα τους ολυμπιακους κιοτι δεν ειχαμε λεωφορεια για τις λεγομενες ολυμπιακες γραμμες. Τελικα τα αυτοκινητα (τα diesel) ηρθαν μεσα σε 4 μηνεςDodgy. (ολα μαζι και τα 280) Πως ειναι δυνατον? ποτε προλαβαν τα τσακαλια οι γαλλοι? Παραξενο εεεε?
Απάντηση
#78
Τιποτα δεν ειναι παραξενο... Ετοιμα ηταν ηδη πολλα απο αυτα για παραδοση σε αλλες πολεις, δυσκολο ειναι νομιζεις να φτιαχτουνε? Δες τον τροπο συναρμολογησης... Δεκα την ημερα μπορουν να βγαινουν δεν εχει προβλημα ο Γαλλος...
Απάντηση
#79
(17-07-2010, 01:18 AM)garvanitis Έγραψε: Γενικα παντως οπου κυκλοφορησε οχημα με Cursor δεν παρουσιασε προβλημα πλην της ΕΘΕΛ και αυτο ισως ειναι προς διερευνηση.

Οταν λες διερευνηση τι εννοεις? Τι πιστευεις?

(17-07-2010, 01:18 AM)garvanitis Έγραψε: Χιλιες φορες καλυτερο το Β7 με καλυτερο καθισμα και πολυ καλυτερο τιμονι...

Χμμμ... εχεις δουλεψει τα δικα μας οσον αφορα το καθισμα? οι ρυθμισεις που εχουν ειναι 80s'. To τιμονι οντως στα volvo εκτος απο ελαφρυ παρεχει και καλη πληροφορηση, ειναι μια διαχρονικη παραδοση που εχει σαν εταιρεια!
Απάντηση
#80
Πιστευεις εσυ οτι οι τεχνικοι του Κοντελη το ηξεραν τοσο καλα το αμαξι μηχανικα? Εγραψα και παραπανω οτι τα αμαξια φτιαχτηκαν στο ποδι και οτι τα μοτερ μπηκαν επανω αστρωτα. Ποσα Cursor ειχαν πουληθει στην ελληνικη αγορα μεχρι τοτε? Τα 48 Cityclass του ΟΑΣΘ και αυτα παλι εμπαιναν στην κυκλοφορια εκεινη την εποχη, αδουλευτα ακομα και αυτα. Ουτε λιγο ουτε πολυ αυτα τα αμαξια σηκωσανε επανω τους ολα τα "πειραματα" ενω εκτος απο τις γνωστες απωλειες της ΕΘΕΛ καηκε και ενα εδω πανω το οποιο και αντικατασταθηκε στα πλαισια της εγγυησης. Παρολα αυτα οι παραγγελιες στο ποδι δεν ειναι σπανια περιπτωση και τα Citaro της Λαρισας για Ρωμη προοριζονταν...

Οχι, και η αληθεια ειναι οτι τα χωριζουν με τα δικα μας καποια χρονια. Απο τις παραλαβες του 2005 και μετα παντως τα καθισματα ειναι κατα πολυ βελτιωμενα (αν και τα χειριστηρια των ρυθμισεων παραμενουν απο αριστερα - παρτε χαμπαρι οταν τα χτιζετε οτι δεν ειναι φορτηγο να εχεις ανοιχτη πορτα για να χωρεσει το χερι), ενω για το τιμονι και την κατευθυντικοτητα τα λογια ειναι περιττα... Ειναι το μονο πραγμα που παραδεχομαι διαχρονικα τη Volvo γιατι αλλιως το τελευταιο σοβαρο πλαισιο λεωφορειου που εβγαλε ειναι το Β10Μ (ασχετως χρονολογιας, μηκους ή χρησης).
Sorry για την καθυστερημενη απαντηση ειχα βγει για λιγο...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)