Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis
#41
Άσχημο δεν είναι απλά σίγουρα δεν ονομάζεται σοβαρό. Το πρασινάκι κάτω από τα μπροστινά φώτα του πάει.

Τα irisbus iveco θεωρώ πως είναι, άν όχι ότι καλύτερο, από τα καλύτερα λεωφορεία που έχω δεί στην πόλη. Τα καθίσματα ξενίζουν λίγο αλλά αυτό εξισσοροπείται.
Απάντηση
#42
Μια χαρα τα βρισκω τα ΕΘΕΛΑΚΙΑ. Μονο στα ΟΑΣΘικα δεν κολλαει ο χρωματισμος για καποιον λογο.
Απάντηση
#43
(08-07-2010, 02:14 PM)kostas260 Έγραψε: Η μόνη ένστανση που έχω είναι ότι είναι irisbus, που δεν τα πάω γενικά σαν οχήματα. Αλλά θα δείξει. Μακάρι να βγει πολύ καλό

Και καλα κανεις και δεν τα πας. Εγω δουλευω τα diesel τα πειραιωτικα και απο προβληματα πολλα. Το καλο ειναι ειναι οτι δεν παρουσιαζει σοβαρα προβληματα εναντι αλλων λεωφορειων ως αμαξωμα (π.χ ρωγμες). Το κακο ειναι οτι οι αναρτησεις του ειναι αθλιες (απο καινουργια) με αποτελεσμα ολοι οι κραδασμοι των καταπληκτικων αθηναικων δρομων, να περνανε εντος του λεωφορειου κια σταδιακα να σπαει οτι πλαστικο υπαρχει μεσα (μου εχει ερθει στο κεφαλι εν υπηρεσια η πλαφονιερα μαζι με τους αεραγωγους, που βρισκεται πανω απτον οδηγο). Γενικα παντως σαν κατασκευη πραγματικα δεν αξιζει την διαφορα στην τιμη εναντι mercedes και volvo (σουηδικο). Πραγματικα δεν καταλαβαινω αυτην την irisbusομανια με τιποτα τα τελευταια χρονια.
Απάντηση
#44
Προσοχη γιατι σας βλεπω να τα μπλεκετε, εδω μιλαμε για τα Θεσσαλονικιωτικα Citelis.. Τα Αθηναικα ειναι 2 κατηγοριες πιο πανω.
Απάντηση
#45
(09-07-2010, 04:38 PM)Cmaniac Έγραψε: Προσοχη γιατι σας βλεπω να τα μπλεκετε, εδω μιλαμε για τα Θεσσαλονικιωτικα Citelis.. Τα Αθηναικα ειναι 2 κατηγοριες πιο πανω.

Cmaniac αν το λες για εμενα δεν τα μπερδευω. Γνωριζω οτι οι διαφορες των δυο οχηματων ειναι η διαφορα στα ετη στην αλλαγη και καλα του ονοματος του μοντελου και φυσικα την ενταξη τους στον στολο της συμπρωτευουσας.
Απάντηση
#46
Ενταξει, με καλυψες Wink

Εχω μια ενσταση οσον αφορα τις ρωγμες στο αμαξωμα, πολλα IrisBus κυριως αεριου εχουν "κοψει" κολωνες απο τις λακκουβες..

Παντως για να ειμαι και δικαιος, στα ΚΤΕΛ λενε οτι παιζει μεγαλο ρολο και αυτος που το δουλευει το αμαξι για την κατασταση του. Υποψιαζομαι οτι κατι αναλογο συμβαινει και για τις αστικες συγκοινωνιες.

Αν δεν υπαρχουν ανθρωποι που να τα προσεχουν τοτε οχι κολωνες θα κοψουν (αν περνας πανω απ τη λακκουβα με 80 δεν σου φταιει η κατασκευη του) αλλα θα σου μεινουν και στα χερια επι τοπου..

Να ξερεις πως στο βιβλιο χειριστη των Solaris υπαρχει μια παραγραφος που λεει οτι στις μεγαλες εγκαρσιες ανωμαλιες των δρομων (μεγαλα σαμαρακια κλπ) η ταχυτητα του οχηματος δεν πρεπει να υπερβαινει τα 20χαω αλλιως δημιουργουνται σοβαρα προβληματα στη δομη του υποπλαισιου της αναρτησης, κατι που ετσι κι αλλιως συμβαινει σε ολα τα λεωφορεια, απλα εκει φροντισαν να το επισημανουν.

Εδω ειναι και η νεα παραλαβη της Αθηνας (μπορεις να τα βρισεις αφοβα - ειναι οτι πιο αηδιαστικο εχω δει σε λεωφορειο).
Απάντηση
#47
Τωρα θα τα τακτοποιησω με αναλυτικα σχολια Dodgy στο αντιστοιχο thread.

(09-07-2010, 04:59 PM)Cmaniac Έγραψε: Εχω μια ενσταση οσον αφορα τις ρωγμες στο αμαξωμα, πολλα IrisBus κυριως αεριου εχουν "κοψει" κολωνες απο τις λακκουβες..

Παντως για να ειμαι και δικαιος, στα ΚΤΕΛ λενε οτι παιζει μεγαλο ρολο και αυτος που το δουλευει το αμαξι για την κατασταση του. Υποψιαζομαι οτι κατι αναλογο συμβαινει και για τις αστικες συγκοινωνιες.

Αν δεν υπαρχουν ανθρωποι που να τα προσεχουν τοτε οχι κολωνες θα κοψουν (αν περνας πανω απ τη λακκουβα με 80 δεν σου φταιει η κατασκευη του) αλλα θα σου μεινουν και στα χερια επι τοπου..

Δηλαδη κιαυτο που ειναι στο avatar μου γιατι αντεξε επι 24 συνεχη ετη υπηρεσιας στις χειροτερες κυκλοφοριακες συνθηκες, με 1.500.000 στο κοντερ και σε δρομους που την δεκαετια του 80 και του 90 ηταν σαν το βομβαρδισμενο ιρακ? Μηπως το εχουν παρακανει κιοι κατασκευαστες με τις ψευτοκατασκευες που φτιαχνουν για να δουλευουν τα εργοστασια? Μηπως φταιμε κιεμεις που παμε και αγοραζουμε οτι πατσαβουρα κυκλοφορει στο εμποριο γιατι φταιει το αιωνιο συστημα ΜΙΖΑ?
Απάντηση
#48
(09-07-2010, 04:38 PM)Cmaniac Έγραψε: Τα Αθηναικα ειναι 2 κατηγοριες πιο πανω.

Α ωραια, μας δινεις ελπιδες Smile

(09-07-2010, 04:59 PM)Cmaniac Έγραψε: Αν δεν υπαρχουν ανθρωποι που να τα προσεχουν τοτε οχι κολωνες θα κοψουν (αν περνας πανω απ τη λακκουβα με 80 δεν σου φταιει η κατασκευη του) αλλα θα σου μεινουν και στα χερια επι τοπου..

Ευτυχως οι καμικαζι εδω δεν ειναι παρα πολλοι (ή τουλαχιστον εγω δεν τους εχω πετυχει...)
Απάντηση
#49
(09-07-2010, 07:36 PM)Enema Έγραψε: Α ωραια, μας δινεις ελπιδες Smile
2 κατηγοριες πιο πανω στο forum εννοουσα..

Αν και εχουν μια διαφορα - εκπληξη που ηρθε η ωρα να την αποκαλυψω.

Τα λεωφορεια της Θεσσαλονικης ειναι κατασκευασμενα εξ ολοκληρου σε εργοστασιο της Ιταλιας, σε αντιθεση με τα Αθηναικα που επειτα απο ΑΠΑΙΤΗΣΗ των τεχνικων δ/ντων της ΕΘΕΛ φτιαχνονται / θα φτιαχτουν στην Γαλλια..
(09-07-2010, 07:36 PM)Enema Έγραψε:
(09-07-2010, 04:59 PM)Cmaniac Έγραψε: Αν δεν υπαρχουν ανθρωποι που να τα προσεχουν τοτε οχι κολωνες θα κοψουν (αν περνας πανω απ τη λακκουβα με 80 δεν σου φταιει η κατασκευη του) αλλα θα σου μεινουν και στα χερια επι τοπου..

Ευτυχως οι καμικαζι εδω δεν ειναι παρα πολλοι (ή τουλαχιστον εγω δεν τους εχω πετυχει...)
Να σου πω, το θεμα ειναι λιγο περιεργο. Στην Θεσσαλονικη, στον ΟΑΣΘ, οι εργαζομενοι του εχουν μερισμα σε αυτον. Ετσι οι απολαβες τους οταν η επιχειρηση εχει υψηλο θετικο προσημο κερδοφοριας (κατι που σημαινει οτι ολα λειτουργουν ρολοι καλοκουρδισμενο) ειναι αντιστοιχα αυξημενες... Ετσι ολοι ΘΕΛΟΥΝ να δουλευουν τελεια ολα γιατι εχει θετικο αντικτυπο στην τσεπη τους..

Μακαρι να ηταν και η ΕΘΕΛ ετσι..
Απάντηση
#50
(09-07-2010, 05:16 PM)B10M-SB756 Έγραψε: Δηλαδη κιαυτο που ειναι στο avatar μου γιατι αντεξε επι 24 συνεχη ετη υπηρεσιας στις χειροτερες κυκλοφοριακες συνθηκες, με 1.500.000 στο κοντερ και σε δρομους που την δεκαετια του 80 και του 90 ηταν σαν το βομβαρδισμενο ιρακ?
Δεν νομιζω να πιστευεις οτι ηταν μονο 1.500.000, ετσι?

Τα σημερινα αεροδρομιακα που εχουν λιγοτερα απ τα μισα του χρονια εχουν 1.500.000 στην πλατη τους..

(09-07-2010, 05:16 PM)B10M-SB756 Έγραψε: Μηπως το εχουν παρακανει κιοι κατασκευαστες με τις ψευτοκατασκευες που φτιαχνουν για να δουλευουν τα εργοστασια? Μηπως φταιμε κιεμεις που παμε και αγοραζουμε οτι πατσαβουρα κυκλοφορει στο εμποριο γιατι φταιει το αιωνιο συστημα ΜΙΖΑ?

Οι οργανωμενες επιχειρησεις δοκιμαζουν τα λεωφορεια πριν τα αγορασουν... Παιρνουν ενα ή δυο ιδια αυτοκινητα με λιγο διαφορετικα χαρακτηριστικα απο αυτα που φαινονται στα χαρτια καλα και τα εντασσουν στο στολο τους μεχρι να δουν αν τους κανουν η οχι. Αν οχι, αναλογα τις συμφωνιες που εχουν κανει τα δινουν πισω ή τα κρατανε μεχρι να κοπουν ή εστω τα πουλανε..

Αλλα τι λεω.. Δεν υπαρχουν τετοια εδω.. Το ειδα στην βιτρινα, μου αρεσε, το πηρα και δεν το δοκιμασα καν. Ουτε ρουχα δεν αγοραζουμε ετσι..
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)