Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(26-06-2015, 07:39 PM)georgio Έγραψε: Νταξει εν μερει ισχυει γιατι 1-2 κόβονται απο όλες τις γραμμες απλά ισως θελουν να είναι σίγουροι μην γίνει τίποτα και εχουν τα τοπικα Γλυφαδας/BBB solaris εν όψει παραλίας
Γιατί και πέρσι έμπαιναν Solaris midi στα τοπικά Γλυφάδας κι ας είχε παραλία. Tongue

(26-06-2015, 07:34 PM)mercedes elbo Έγραψε: Στο Θερινό Ι δεν θα έχει έλλειψη όπως σε Ν1 και να έχει. Σε όλες τις γραμμές 12μετρων του Ελληνικού μειώνονται τα οχήματα εκτός από Β2 που κανονικά πρέπει να του βάλουν νταλίκες.


Ελπίζω να μην δώσουν κανά Α5 (έστω και μερικές βάρδιες) και αφήσουν την Ανθούσα σε 203/4.

Το Α1 σε όλα τα προηγούμενα Θερινά πήγαινε όλο στην Ράλλη.
Δε βλέπω κάτι κακό στο να πάει Α5 Ελληνικό και 203 και 204 Ανθούσα

(26-06-2015, 07:21 PM)Citaro Έγραψε: Να δώσει το 608 και να το πάρει ποιός; Η Ράλλη; ROFL Για να μας φλομώσει στα Ν2;; 16 οχήματα ήθελε με το περυσινό Θερινό 1. Σήμερα η Ράλλη δίνει το πολύ 5-6 οχήματα στη γραμμή, ενώ στο παρελθόν έδινε τα 18 από τα 28.

Θα μπορούσε με τη λογική ότι θα δώσει άλλες γραμμές σε άλλα αμαξοστάσια (πχ 049, 421, Β12 κλπ).
Απάντηση
(26-06-2015, 10:41 PM)ecoj Έγραψε: Γιατί και πέρσι έμπαιναν Solaris midi στα τοπικά Γλυφάδας κι ας είχε παραλία. Tongue

Μια χαρά στεκόταν τα Solaris στις γραμμές των Τοπικών Γλυφάδας που έπιαναν Παραλιακή (114, 115, 116, 149/70) το καλοκαίρι. Η πλειοψηφία έπαιρνε Ε22. Φέτος με το 117 δεν ξέρω αν θα έχει καλύτερες πληρότητες ώστε να χρειάζεται υποχρεωτικά 12μετρο. Όμως, όπως και να έχει πρέπει να μπαίνουν μόνο Ν1 στα Τοπικά Γλυφάδας ελέω 124 και 205.

(26-06-2015, 10:41 PM)ecoj Έγραψε: Δε βλέπω κάτι κακό στο να πάει Α5 Ελληνικό και 203 και 204 Ανθούσα

Νεκρά οχηματοχιλιόμετρα! Οι GN θα πρέπει να κάνουν ταξίδι από το Ελληνικό μέχρι την Ανθούσα και αντίστοιχα οι γκαζιέρες από την Ανθούσα μέχρι τον Καρέα.

(26-06-2015, 10:41 PM)ecoj Έγραψε: Θα μπορούσε με τη λογική ότι θα δώσει άλλες γραμμές σε άλλα αμαξοστάσια (πχ 049, 421, Β12 κλπ).

Μήπως θα πρέπει να πάρει μερικές GN η Ράλλη για να τελειώνει το θέμα με τις νταλίκες; Αφού, ούτως ή άλλως τις GN στο Ελληνικό περισσέουν αρκετές.
Απάντηση
@mercedes elbo
Βέβαια εδώ χειμερινό και δεν έμπαιναν σχεδόν καθόλου Solaris midi στα τοπικά Γλυφάδας οπότε δεν νομίζω να γίνει τώρα.

Αυτό είναι αλήθεια αλλά έτσι όπως είναι τώρα η κατάταξη γραμμών ανά αμαξοστάσια...

Αυτό είναι ακραίο γιατί μπορεί να δημιουργηθεί θέμα στο Ελληνικό.
Απάντηση
Το 203/4 θα είναι από ΑΜ ΑΝΘ, όπως και το Α5 .
Για το 049 και το Β12 που έγραψα και παραπάνω, ότι ίσχυε και πέρσυ (049 Καθ ΑΜ ΠΕΙ-ΑΜ ΡΑΛ (4 οχήματα), Σαβ ΑΜ ΠΕΙ, Κυρ ΑΜ ΠΕΙ-ΑΜ ΡΑΛ (1 όχημα) με τις βάρδιες της Ράλλη από το Δ' κύκλωμα και Β12 7-ημέρες από ΑΜ ΡΑΛ)

Το 608 θα έχει όλες τις ημέρες παραπάνω βάρδιες η Π.Ράλλη από το Ελληνικό με το Θερινό 1.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(27-06-2015, 04:15 AM)MrVanHool Έγραψε: Το 608 θα έχει όλες τις ημέρες παραπάνω βάρδιες η Π.Ράλλη από το Ελληνικό με το Θερινό 1.
Εννοεις όλο;
Επίσης Α1 Ράλλη και 201 ΕΛΛ;
Απάντηση
(27-06-2015, 04:20 AM)georgio Έγραψε: Εννοεις όλο;

To αναφέρει ξεκάθαρα ο Vanhool, απλά αλλάζει η αναλογία υπέρ της Ράλλη, όπως είχε γίνει και πέρσυ.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(27-06-2015, 10:36 PM)nikos1991 Έγραψε: To αναφέρει ξεκάθαρα ο Vanhool, απλά αλλάζει η αναλογία υπέρ της Ράλλη, όπως είχε γίνει και πέρσυ.
Σωστος! Λογω προχωρημενου της ωρας νομιζα οτι ελεγε τις παραπανω μερες...
Απάντηση
Και ξεχασα το σημαντικοτερο!
829 απο ΑΜ ΒΟΤ!
Α13 Καθ μισο-μισο ΑΜ ΡΑΛ-ΑΜ ΛΙΟ και Σ/Κ ΑΜ ΛΙΟ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Ανέβηκαν τα δρομολόγια του Θερινού Ι στο site του ΟΑΣΑ. Σε γενικές γραμμές τα δρομολόγια είναι όπως στο περσινό Θερινό Ι.

Εξαιρέσεις:
-Αραιώση ΚΑΘ σε 036, 308, 404.
-Μετατροπή του Χ14 σε νυχτερινή (ωράριο 00:30-04:15).
-Κυριακές μόνο μεικτό 409 όπως εφαρμόστηκε πέρσι στο Θερινό ΙΙ.
-Διατήρηση των 3 οχημάτων τις Κυριακές του Χειμερινού στο 237.

Επίσης, δεν υπάρχουν πλέον οι χρόνοι διέλευσεις από τις στάσεις στις πρότυπες 25, 131, 302, 407 και 837.
Απάντηση
237: τις καθημερινες μονο το πρωι και το μεσημερι χάνει ενα δρομολόγιο. Απο τις 17:00 και μετά είναι σχεδόν ίδιο και καλύτερο αφού υπάρχουν σταθερά 15λεπτα με καποια 10λεπτα (υπερβολή βεβαια) ενω στο χειμερινο υπήρχαν και καποια 20λεπτα.
164: Δείτε απο Τερψιθεα δρομολόγια 7:00 7:30 αν δεν είναι λάθος πρεπει να είναι παλαβοί για να χουν 30' εν ωρα αιχμης
608: Ελαφρώς καλύτερο απο το περσυνο Θ.1 με 9' στην αιχμή ενω περυσι πρεπει να είχε ανα 10'
140: Βελτίωση σε καποια πρωινα δρομολόγια απο Πολύγωνο που στο χειμερινό είχε ανα 40'
Α3: Σταθερά 20λεπτα με λίγα 15λεπτα
Α2: 10-15' ολες τις μερες. Δεν πρεπει να υπαρχει γραμμή ουτε σε Χειμερινο που να έχει 10λεπτο Κυριακες!
Β2: Σταθερο 15λεπτο ολη μερα
Α1: Το Α1 δεν ενισχυεται στο θερινο;;

(28-06-2015, 02:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: -Διατήρηση των 3 οχημάτων τις Κυριακές του Χειμερινού στο 237.
Πάντως θα μπορούσε το 3ο όχημα να έμπαινε το απόγευμα και να είχαμε καποια 20λεπτα 6-9 που γίνεται πανικός.
Το πρωι τα 25' ειναι μια χαρα ακόμα και στο χειμερινο
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 45 Επισκέπτης (ες)