Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα στην Θεσσαλονίκη (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
(03-01-2015, 12:54 AM)bill_thes Έγραψε: ξέρει κανείς τι έπαθε το 56 σήμερα;

http://www.seleo.gr/thessalonikh/161097-...KcTDCusWSo

Για ψιλοβλάβη στον καυστήρα μου φαίνεται... Τίποτα το σοβαρό...

(04-01-2015, 12:45 AM)bill_thes Έγραψε: τα 600αρια b7l έχουν διαφορετική χαρτογράφηση στον κινητήρα και τα στέλνουν σε ανηφορικές γραμμές; (56-57-58)
έχουν καλύτερη απόδοση απο τα 400αρια;

Άλλη χαρτογράφηση στον κινητήρα όχι, δεν έχουν... Έχουν όμως διαφορετικό βήμα στο διαφορικό τα 600αρια (πιο κοντό, ίδιο με τα 700αρια) κάτι που τους δίνει μια επιπλέον "ζωηράδα" στις ανηφόρες. Επίσης δεν έχουν κόφτη μιας και στα 80 απλά "τελικιάζουν"...

(04-01-2015, 03:53 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: νομιζω λιγο πιο μετα απο το 2006 εγινε.. γυρω στο 2009 δεν ειμαι σιγουρος... τα 57-58 ειχαν τα 474-493 και το 25 ειχε τα 660-671 το 20 ειχε τα 680-690 και το 37 τα 691-696. 26 και 56 ειναι σταθερα δεν αλλαξαν με εξεραιση μια μικρη προσθηκη στο 26 πηγε το 671!

Έτσι ακριβώς όπως τα γράφεις είναι... Η αλλαγή έγινε το πρώτο εξάμηνο του 2007 και δεν είχε να κάνει μόνο με τα χιλιόμετρα αλλά - κυρίως - για το καλύτερο βήμα στις ανηφόρες. Αυτός είναι και ο λόγος που τα λεωφορεία του 26 παρέμειναν στην γραμμή τους.
Απάντηση
(05-01-2015, 01:28 PM)garvanitis Έγραψε: Για ψιλοβλάβη στον καυστήρα μου φαίνεται... Τίποτα το σοβαρό...


Άλλη χαρτογράφηση στον κινητήρα όχι, δεν έχουν... Έχουν όμως διαφορετικό βήμα στο διαφορικό τα 600αρια (πιο κοντό, ίδιο με τα 700αρια) κάτι που τους δίνει μια επιπλέον "ζωηράδα" στις ανηφόρες. Επίσης δεν έχουν κόφτη μιας και στα 80 απλά "τελικιάζουν"...


Έτσι ακριβώς όπως τα γράφεις είναι... Η αλλαγή έγινε το πρώτο εξάμηνο του 2007 και δεν είχε να κάνει μόνο με τα χιλιόμετρα αλλά - κυρίως - για το καλύτερο βήμα στις ανηφόρες. Αυτός είναι και ο λόγος που τα λεωφορεία του 26 παρέμειναν στην γραμμή τους.

θυμασαι πριν τα 671-679 ποια ειχε το 26??????
Απάντηση
Αχ, σε μπελά με έχεις βάλει, δεν μπορώ να θυμηθώ... Με επιφύλαξη, μήπως κάτι σε ΕΛΒΟ 400αρια; 456+ ας πούμε;
Απάντηση
(05-01-2015, 06:02 PM)garvanitis Έγραψε: Αχ, σε μπελά με έχεις βάλει, δεν μπορώ να θυμηθώ... Με επιφύλαξη, μήπως κάτι σε ΕΛΒΟ 400αρια; 456+ ας πούμε;

σιγουρα ειχε βολβο μετα τα 800αρια. δεν θυμαμαι ποια ακριβως.. τα 464-473 ηταν σιγουρα στο 28.. 452-455 ειχες αναφερει οτι ηταν στο 78.. μονο τα 456-463 περισευουν. λογικα αυτα ειχε.. παντως για τη διαφορα που ελεγες 600αρια-400αρια μια διαφορα ειναι οτι δεν δουλευουν και σε ιδιες στροφες!! αν παρατηρησεις το στροφομετρο τους θα το καταλαβεις.. μια μερα ειχα πετυχει το 694 και το 652 και γεμιζανε ολο το γκαζι τους 2800 εφτανε στο τερμα.. και σε ιδια γραμμη με ιδιο οδηγο το 491 εφτανε μεχρι τις 2000-2300 max στο kickdown

σημερα στην γραμμη 32- 32Α δουλευει το 733. στη μπροστινη προμετοπιδα το τζαμι ειναι σπασμενο και κολλημενο προχειρα με διαφανη ταινια για να μην παρει νερα σε περιπτωση βροχης... δραστης καποιο κλαδι σε δυσκολο σημειο η τιποτα αλλο? πχ λογω 12 και παοκ?
Απάντηση
(05-01-2015, 09:05 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: σιγουρα ειχε βολβο μετα τα 800αρια. δεν θυμαμαι ποια ακριβως.. τα 464-473 ηταν σιγουρα στο 28.. 452-455 ειχες αναφερει οτι ηταν στο 78.. μονο τα 456-463 περισευουν. λογικα αυτα ειχε.. παντως για τη διαφορα που ελεγες 600αρια-400αρια μια διαφορα ειναι οτι δεν δουλευουν και σε ιδιες στροφες!! αν παρατηρησεις το στροφομετρο τους θα το καταλαβεις.. μια μερα ειχα πετυχει το 694 και το 652 και γεμιζανε ολο το γκαζι τους 2800 εφτανε στο τερμα.. και σε ιδια γραμμη με ιδιο οδηγο το 491 εφτανε μεχρι τις 2000-2300 max στο kickdown

σημερα στην γραμμη 32- 32Α δουλευει το 733. στη μπροστινη προμετοπιδα το τζαμι ειναι σπασμενο και κολλημενο προχειρα με διαφανη ταινια για να μην παρει νερα σε περιπτωση βροχης... δραστης καποιο κλαδι σε δυσκολο σημειο η τιποτα αλλο? πχ λογω 12 και παοκ?
Eγω παντως θυμαμαι οτι τα 457-465 ηταν του 17...Ειδικα τοτε θυμαμαι που εβλεπα παντα μπροστα μου το 463 που ηταν δρομολογημενο στο 17 και ειχε και κολλημενη την ελληνικη σημαια διπλα στην πισω ταμπελα...Μιλαω για εποχη 2005...
Απάντηση
(06-01-2015, 02:34 PM)george-oasth Έγραψε: Eγω παντως θυμαμαι οτι τα 457-465 ηταν του 17...Ειδικα τοτε θυμαμαι που εβλεπα παντα μπροστα μου το 463 που ηταν δρομολογημενο στο 17 και ειχε και κολλημενη την ελληνικη σημαια διπλα στην πισω ταμπελα...Μιλαω για εποχη 2005...

το 17 με σκανια ηταν και τα βολβο τα πηρε πιο μετα! οχι μολις παρελαυαν τα 400αρια... αλλα στην δευτερη φουρνια οταν ηρθαν τα 600αρια τοτε τα πηρε αυτα.. και αποκλειεται να ειχε μεχρι το 465... μεχρι 463 μπορει γτ το 464 ολο στο 28 το πετυχαινα απο παλια
Απάντηση
Παιδια γνωρίζετε τι απεγιναν τα οχηματα του 19;751,752,753,754,756 λειπουν 3 βδομαδες....μονο το 755 δουλευει κανονικα...η γραμμη καθε μερα εχει μονο 12μετρα...
Απάντηση
σκραπ εγιναν στον παλιατζη
Απάντηση
(09-01-2015, 11:21 AM)Giannis B10M Έγραψε: σκραπ εγιναν στον παλιατζη

το 753 προχθες απογευμα το ειχα δει... το 754 λειπει πολυ καιροο 4-5 μηνες... γνωριζει καποιος γιατι πανε πολλοι αλεκοι στο 52 και το 32 εχει εδω και 3 μερες τα μισα 700αρια του 52... καθαρα τυχαινει εκεινη την ωρα να ειναι διαθεσημα και να πηγαινουν οτι να ναι οπου να ναι?
Απάντηση
Είναι προφανές ότι αστειεύεται ο Γιάννης...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 14 Επισκέπτης (ες)