Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(05-01-2015, 02:02 AM)GiannisB Έγραψε: Τα σφακιανάκης πέρα από καλό κινητήρα τίποτα άλλο δεν είχαν καλό. Το πλαίσιο τους κανονικά είναι για φορτηγά, όχι για λεωφορεία. Το τιμόνι σκλήρο, σκαλιά πολλά, οι συνθήκες επιβατών αν και προσωπικά για το τελευταίο δεν με χαλούσαν. Στην ενναετία του οργανισμού 1989-1998 τα Σφακιανάκης παίζουν για τις τελευταίες ενάντια με τα scania, γιατί άλλα καλά έχουν τα Σφακιανάκης και άλλα τα scania. Μας τα φέρνανε μικτά με τα ο405, μάλλον γινόντουσαν τράμπες για να πάνε σε 57-58. Σφακιανάκης είχαν επίσης το 38 και το 40

Από τα 1989-1998 του οργανισμού λεωφορεία κατά σειρά από καλύτερα σε χειρότερα κατά την γνώμη μου

1. mercedes o405 (801-898)
2. αλέκοι όλοι 11μ. και 18μ. (101-113) (901-998) (120-159) (165-179) και (601-645)
3. volvo b10m (701-740)
4. Man Σφακιανάκης (201-250) και σκάνια (501-540) και (541-585)

στο 38 θυμαμαι τα 201-208 αλλα προς το τελος τους. επισης το 41 ειχε τα 249-250 μετα αντικατασταθηκαν με τα 567-568 οσπου καταργηθηκε η γραμμη και του χορτιατη ειχε τετοια το 61 243 244 νομιζω το 242 λογω ατυχηματος εφυγε πρωτο απο τη μεση και τελευταια τα 229 και 237! και στο 29 παντως μπαινανε θυμαμαι πολλες φορες ειχα πετυχει με το 203 η το 205 το 29.. εκεινη την ανηφορα στην αγνωστου στρατιωτου βγαινοντας απο τις εργατικες για να την ανεβουν ξεσηκωνανε τον κοσμο.
(02-01-2015, 11:41 AM)george-oasth Έγραψε: Βασικά παρατηρώ οτι τις Κυριακές τα μισά οχήματα του 31 βγαίνουν απο φοίνικα...Κανονικά θα επρεπε το 11 και το 31 να βγαινουν απο φοινικα...ισως και το 14...

Έβγαιναν κάποτε όπως και το 12 και το 30. Όμως λόγω των επιπλέον αρθρωτών από το 2004 και μετά στριμώχτηκε πολύ το αμαξοστάσιο του Φοίνικα και έτσι κάποιες γραμμές πήγαν στην Σταυρούπολη.

(02-01-2015, 11:41 AM)george-oasth Έγραψε: Ελααα...Αφου ξερεις τον ποθο μου...Εστω για μισο δρομολογιο citaro στο 32 :p

Το καημένο το αμαξάκι δεν το λυπάσαι που θα το στριμώξεις;

(02-01-2015, 03:58 PM)GiannisB Έγραψε: Σωστά να αποφασιστεί πρώτον η αγορά των λεωφορείων ύστερα να αγοραστούν μετά να τα παραλάβει ο οργανισμός και τέλος να δούμε που θα πάνε και μετά θα χαρακτηρίσει ο καθένας μας, για το αν το παιχνίδι της κλήρωσης ήταν σωστό ή λάθος.

Σωστό ή λάθος; Παιχνίδι κλήρωσης; Μιλάς με γρίφους!!! (οι κληρώσεις πάντως είναι αποτέλεσμα τύχης και όχι σωστού ή λάθους)

(04-01-2015, 03:16 PM)GiannisB Έγραψε: Το 2005 πήραν 600αρια τα 56,57,26,58 και 37.

Το 2005 πήραν 600αρια τα 56,25, 26, 20, 37

(04-01-2015, 03:16 PM)GiannisB Έγραψε: Για τα 400αρια βράζουν πιο εύκολα τα νερά τους από τι στα 600αρια b7L το έχω παρατηρήσει πάρα πολλές φορές.

Τα 600αρια έχουν χτιστεί με τεχνολογία υποβρυχίων, γι' αυτό δεν βάζουν νερά...

(05-01-2015, 01:31 AM)george-oasth Έγραψε: Οταν πρωτοβγηκανε τα 400αρια το 28 ειχε ακομα scania...Υστερα οταν πηραν b7l, η δυναμη του άρχιζε απο το 466 και έφτανε μεχρι το 473 + 397,398...

Είσαι σίγουρος Γιώργο; Έχω την εντύπωση ότι με κανονική δρομολόγηση στο 28 δεν υπήρχε Scania ποτέ. Αν θυμάμαι καλά από τα U90 παρέλαβαν τα 400αρια...

(05-01-2015, 01:31 AM)george-oasth Έγραψε: Αλλα θυμαμαι κατι πολυ καλα...οτι στο 17 τους διναν πολλους σφακιανακιδες...

Η πρώτη γραμμή που πήρε SS500 ήταν η 17 τον Φεβρουάριο του 1993.

(05-01-2015, 01:31 AM)george-oasth Έγραψε: Αυτα τα οχηματα τα εβλεπα και μου γυρνουσε το μυαλο... :p ειχε ειπωθεί οτι δεν ηταν καθολου καλα οχηματα με προβληματα στην οδηγηση και αλλα πολλα...αραγε γιατι τα βαζαν στο 25 και στο 20;;το 20 ειναι δυσκολη γραμμη γιατι μπαινει σε πολλους στενους δρομους...

Εμένα να δεις... Από την πρώτη στιγμή που τα πρωτοείδα... Λεωφορείο με ιδιαίτερα ψηλό σασί και σουστόφυλλα με πολύ σκληρή συμπεριφορά στο δρόμο. Στα συν η παροιμιώδης αξιοπιστία του. Για τον οδηγό ήταν μάλλον κάπως δύσκολο μιας και το τιμόνι δεν έκοβε αρκετά και είχε μια τάση να γλυστράει...

(05-01-2015, 01:55 AM)george-oasth Έγραψε: Σφακιανακη ειχα δει και για ενα δρομολογιο στο 32...το 203 ηταν αν θυμαμαι...

Από το 1982 μέχρι το 1997 σε καθημερινή βάση ήταν τα 400αρια. Μην τα θεωρείς μια γενιά πίσω, από κάτω ήταν ακριβώς ίδια (πλην σαζμάν)

(05-01-2015, 02:02 AM)GiannisB Έγραψε: Τα σφακιανάκης πέρα από καλό κινητήρα τίποτα άλλο δεν είχαν καλό. Το πλαίσιο τους κανονικά είναι για φορτηγά, όχι για λεωφορεία.
Γνωρίζεις να μας πεις κάποια φορτηγά που χτίστηκαν σε αυτό το πλαίσιο...

(05-01-2015, 02:02 AM)GiannisB Έγραψε: Από τα 1989-1998 του οργανισμού λεωφορεία κατά σειρά από καλύτερα σε χειρότερα κατά την γνώμη μου

1. mercedes o405 (801-898)
2. αλέκοι όλοι 11μ. και 18μ. (101-113) (901-998) (120-159) (165-179) και (601-645)
3. volvo b10m (701-740)
4. Man Σφακιανάκης (201-250) και σκάνια (501-540) και (541-585)

Ό,τι να 'ναι...
Φορτηγά ΜΑΝ δεν γνωρίζω, αυτό που ακούω από ανθρώπους του οργανισμού, αυτό λέω συν και προσθέτω και αυτά που βλέπω. Μαν μαν τα βρίζουμε αλλά καλύτερα σε μηχανικές επιδόσεις τα θεωρώ και από τα b7l. Ωραίο ήχο είχανε.

Για το παιχνίδι λαχείου μπορεί και αποτέλεσμα τύχης(σωστό), αλλά μπορεί και στημένο(λάθος). Για το τι μπορεί να είναι αυτό κανείς δεν το ξέρει

ΜΑΝ Σφακιανάκης 200αρια το 38 τα είχε μέχρι το 2004 με 2005 και το 9 νομίζω μέχρι το τέλος της θητείας τους. Το 38 ύστερα σκάνια και μετά cityclass. Το 56 είχε μια μέρα το 2004 τον Ιούλιο σχεδόν όλα ΜΑΝ, πριν κανένα μήνα να έρθουν τα cityclass τα 300αρια. Είχαν κάνει πλάκα στον οδηγό, αυτό το λεωφορείο το κατασκεύασε ο Νότης; :p επειδή εκεί που έδειχνε την ώρα έγραφε από πάνω Sfakianakis
αν το κανουν αυτο θα ειναι τεραστια κινηση του οργανισμου ειδικα τωρα στις μερες που ζουμε και στις καταστασεις που βιωνουμε γενικοτερα


http://voria.gr/index.php?module=news&fu...&cat=10005
(06-01-2015, 10:56 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: αν το κανουν αυτο θα ειναι τεραστια κινηση του οργανισμου ειδικα τωρα στις μερες που ζουμε και στις καταστασεις που βιωνουμε γενικοτερα
http://voria.gr/index.php?module=news&fu...&cat=10005

Μιας και μιλάς για ελέγχους, η συμπεριφορά των ελεγκτών έχει βελτιωθεί τον τελευταίο καιρό.

Στο 19 τώρα τελευταία βλέπω αλέκους. Στο 83Ν κάναν περικοπές σε δρομολόγια όπως και στο 3. Στο 3 φεύγει το ένα και το επόμενο τώρα τελευταία. Το γράφει σε 13 λεπτά. Πρώτα το έγραφε σε 7 λεπτά. Είναι περικοπή όμως δρομολογίων ή η κίνηση;

Στο 56 κατά τα απογεύματα βάζουν cityclass.Είτε είναι 300αρια 3πόρτα είτε 200αρια. Ο λόγος είναι καύσιμα; Πχ χθες κατά τις 6 το απόγευμα μπήκε το 220. Αν είναι έτσι το 220 ανήκει σε 81-89, περισσεύουν καύσιμα σε αυτές τις γραμμές, την στιγμή που οι αποστάσεις που διανύουν είναι μεγάλες. Εκτός και αν ήταν άλλου ή μέσα στο αμαξοστάσιο

Τα φρένα του 694 είναι χάλια. Όταν φρενάρουν κάνουν θόρυβο λες και είναι σκάνια. Μιας και μιλάω για τον θόρυβο φρένων, γιατί τα σκάνια κάνουν αυτόν τον θόρυβο από τότε που τα φέρανε;
Καλημέρα σε όλους σας!
'Εχω μερικές απορίες που θέλω να θέσω προς λύση ή συζήτηση.
α) Εφόσον τα 11μετρα είναι παραγγελία για το 23 και δεδομένου πως το δρομολόγιο είναι από τα πιο ανηφορικά, έχουν το ίδιο βήμα με τα 600άρια?
β) Τα 600άρια χρησιμοποιούνται σε ανηφορικές γραμμές. Πολύ καλή και έξυπνη κίνηση απο τον οργανισμό η παραγγελία τους με αυτό το βήμα στο σασμάν. Γιατί τα 696 και 697 ( αν δε κάνω λάθος) δρομολογούνται στον Φοίνικα? δεν θα μπορούσαν να αλλαχθούν με τα 425 και 424 για παράδειγμα και να χρησιμοποιούνται απο την Σταυρούπολη σαν εφεδρικά?
γ) Στο 14 σήμερα είναι δρομολογημένο το 805. Γιατί δεν αναγράφεται στην προμετωπίδα το 14Α αλλά το έχουν με μικρή ταμπελίτσα στο τζάμι? Αυτό το έχω δεί και σε άλλα λεωφορεία που έχουν δρομολογηθεί κατα καιρούς στο 14.
δ) Γραμμές με το ίδιο σταθμαρχείο ανήκουν στο ίδιο κύκλωμα? Ο σταθμάρχης δηλαδή κανονίζει ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε γραμμής που θα δρομολογηθεί το κάθε λεωφορείο? Χθές για παράδειγμα το 723 ξεκίνησε στο 19 για μερικά δρομολόγια και μετά πήγε στο 52, και στο 19 πήγε το 643.
ε) Θεωρώ πως είμαστε ( και είναι και άλλοι ) πολλοί που έχουμε μια 'τρέλα' με τον οασθ. Πως θα φαινόταν η ιδέα ενός μουσειακού χώρου στον οποίο θα παρουσιαζόταν όλη η ιστορία του οργανισμού. Ιδρυτικές γραμμές, τα λεωφορεία που πέρασαν απο τους δρόμους τις Θεσσαλονίκης, παλιές φωτογραφίες ή ακόμα και βίντεο, ανέκδοτες ιστορίες απο τους παλιούς.΄Ετσι για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλιοί.
στ) Αν κάποιος γνωρίζει, θα ήθελα να μάθω την ιστορία των λεωφορείων της κάθε γραμμής. Για να γίνω πιο σαφής, το 16 είχε δρομολογημένα τα PEGASO 317,318,319 και 320, μετά έπαιρνε οτι περρίσευε μέχρι που πήρε τα 300άρια minibus. Απο πότε μέχρι πότε είχε τα PEGASO? και άλλες τέτοιου έιδους πληροφορίες. Μήπως να ζητήσω τα νούμερα του τζόκερ καλύτερα? Angel
(06-01-2015, 12:33 AM)GiannisB Έγραψε: Φορτηγά ΜΑΝ δεν γνωρίζω, αυτό που ακούω από ανθρώπους του οργανισμού, αυτό λέω συν και προσθέτω και αυτά που βλέπω. Μαν μαν τα βρίζουμε αλλά καλύτερα σε μηχανικές επιδόσεις τα θεωρώ και από τα b7l. Ωραίο ήχο είχανε.

Ότι χτίστηκαν σε σασί φορτηγών είχα γράψει εγώ εδώ αστειευόμενος... Το SS500 είναι ελληνικής σχεδίασης και για λεωφορεία, δεν είναι δε ΜΑΝ αλλά Büssing Ελλάς.

Οι "μηχανικές επιδόσεις" δεν έχουν καμία σχέση με τον ήχο... Σε σχέση δε με τα B7L υστερούσαν κατά 35 PS...

(10-01-2015, 08:46 PM)GiannisB Έγραψε: Μιας και μιλάς για ελέγχους, η συμπεριφορά των ελεγκτών έχει βελτιωθεί τον τελευταίο καιρό.

Δεν μιλάει για ελέγχους αλλά για την δωρεάν μετακίνηση των ανέργων...

(10-01-2015, 08:46 PM)GiannisB Έγραψε: Στο 83Ν κάναν περικοπές σε δρομολόγια όπως και στο 3. Στο 3 φεύγει το ένα και το επόμενο τώρα τελευταία. Το γράφει σε 13 λεπτά. Πρώτα το έγραφε σε 7 λεπτά. Είναι περικοπή όμως δρομολογίων ή η κίνηση;

Οι συχνότητες των δρομολογίων είναι μεταβλητές ανάλογα με την ώρα... Κάποιες περικοπές πάντως πράγματι υπάρχουν, αλλά σε καμία περίπτωση τόσο μεγάλα ανοίγματα...

(10-01-2015, 08:46 PM)GiannisB Έγραψε: Στο 56 κατά τα απογεύματα βάζουν cityclass.Είτε είναι 300αρια 3πόρτα είτε 200αρια. Ο λόγος είναι καύσιμα; Πχ χθες κατά τις 6 το απόγευμα μπήκε το 220. Αν είναι έτσι το 220 ανήκει σε 81-89, περισσεύουν καύσιμα σε αυτές τις γραμμές, την στιγμή που οι αποστάσεις που διανύουν είναι μεγάλες. Εκτός και αν ήταν άλλου ή μέσα στο αμαξοστάσιο

Δρομολογείται ό,τι είναι διαθέσιμο, όποτε είναι διαθέσιμο... Τα συγκεκριμένα CityClass είναι κατά πάσα πιθανότητα σχολασμένα από τις γραμμές τους ή αποσπασμένα...

(10-01-2015, 08:46 PM)GiannisB Έγραψε: Τα φρένα του 694 είναι χάλια.

Δοκίμασες να το φρενάρεις και δεν "άκουγε";

(10-01-2015, 08:46 PM)GiannisB Έγραψε: Γιατί τα σκάνια κάνουν αυτόν τον θόρυβο από τότε που τα φέρανε;

Γιατί έτσι είναι το φυσικό τους...

(11-01-2015, 12:11 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Καλημέρα σε όλους σας!
'Εχω μερικές απορίες που θέλω να θέσω προς λύση ή συζήτηση.
α) Εφόσον τα 11μετρα είναι παραγγελία για το 23 και δεδομένου πως το δρομολόγιο είναι από τα πιο ανηφορικά, έχουν το ίδιο βήμα με τα 600άρια?
β) Τα 600άρια χρησιμοποιούνται σε ανηφορικές γραμμές. Πολύ καλή και έξυπνη κίνηση απο τον οργανισμό η παραγγελία τους με αυτό το βήμα στο σασμάν. Γιατί τα 696 και 697 ( αν δε κάνω λάθος) δρομολογούνται στον Φοίνικα? δεν θα μπορούσαν να αλλαχθούν με τα 425 και 424 για παράδειγμα και να χρησιμοποιούνται απο την Σταυρούπολη σαν εφεδρικά?
γ) Στο 14 σήμερα είναι δρομολογημένο το 805. Γιατί δεν αναγράφεται στην προμετωπίδα το 14Α αλλά το έχουν με μικρή ταμπελίτσα στο τζάμι? Αυτό το έχω δεί και σε άλλα λεωφορεία που έχουν δρομολογηθεί κατα καιρούς στο 14.
δ) Γραμμές με το ίδιο σταθμαρχείο ανήκουν στο ίδιο κύκλωμα? Ο σταθμάρχης δηλαδή κανονίζει ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε γραμμής που θα δρομολογηθεί το κάθε λεωφορείο? Χθές για παράδειγμα το 723 ξεκίνησε στο 19 για μερικά δρομολόγια και μετά πήγε στο 52, και στο 19 πήγε το 643.
ε) Θεωρώ πως είμαστε ( και είναι και άλλοι ) πολλοί που έχουμε μια 'τρέλα' με τον οασθ. Πως θα φαινόταν η ιδέα ενός μουσειακού χώρου στον οποίο θα παρουσιαζόταν όλη η ιστορία του οργανισμού. Ιδρυτικές γραμμές, τα λεωφορεία που πέρασαν απο τους δρόμους τις Θεσσαλονίκης, παλιές φωτογραφίες ή ακόμα και βίντεο, ανέκδοτες ιστορίες απο τους παλιούς.΄Ετσι για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλιοί.
στ) Αν κάποιος γνωρίζει, θα ήθελα να μάθω την ιστορία των λεωφορείων της κάθε γραμμής. Για να γίνω πιο σαφής, το 16 είχε δρομολογημένα τα PEGASO 317,318,319 και 320, μετά έπαιρνε οτι περρίσευε μέχρι που πήρε τα 300άρια minibus. Απο πότε μέχρι πότε είχε τα PEGASO? και άλλες τέτοιου έιδους πληροφορίες. Μήπως να ζητήσω τα νούμερα του τζόκερ καλύτερα? Angel

Καλησπέρα...
Οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου....

α) Ναι, έχουν ακριβώς το ίδιο βήμα και τον ίδιο κινητήρα...

β) Καλή απορία αυτή... Πράγματι, δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητα στο 4 τα low floor λεωφορεία.

γ) Δεν είναι περασμένο στην προμετωπίδα του το 14Α. Όταν δημιουργείται μια νέα γραμμή ή τροποποιείται κάποια υπάρχουσα συνήθως ενημερώνονται μόνο τα οχήματα της...

δ) Όχι απαραίτητα... Αν χρειαστεί ενίσχυση κάποια γραμμή θα αναζητηθεί το κοντινότερο διαθέσιμο όχημα. Αυτό δεν σημαίνει ότι ανήκει στο ίδιο κύκλωμα.

ε) Πίστεψέ με, ενδιαφέρει πολύ λιγότερους από όσους νομίζεις... Το υλικό που αναφέρεσαι υπάρχει, νόημα έκθεσής του (με τα όσα έξοδα συνεπάγεται αυτό) δεν νομίζω ότι υπάρχει.

στ) Ως ένα βαθμό μπορώ να σου φτιάξω ένα τέτοιο αρχείο με ελάχιστα κενά. Είναι αρκετά μεγάλος μπελάς όμως και θα πάρει καιρό. Για παράδειγμα μιας και αναφέρθηκες στο 16, τα Pegaso έφυγαν από την γραμμή όταν αποσύρθηκαν το 1995. Μέχρι το 1998 δεν μπορώ να θυμηθώ αυτή τη στιγμή τι ήταν δρομολογημένο πρέπει να σκαλίσω το αρχείο μου, το 1998 πήρε καινούργια Scania (57x) μέχρι το 2003 που πήρε τα EuroPolis.

Τα νούμερα του Τζόκερ δυστυχώς δεν τα γνωρίζω...
Σίγουρα μια έκθεση έχει έξοδα, γι' αυτό και ένα εισιτήριο θα αντιστάθμιζε τα έξοδα. Όσα αφορά το 16 , επειδή στην Ευαγγελίστρια είναι το πατρικό μου, είμαι σχεδόν βέβαιως οτι ποτέ δεν πήρε αυτή η γραμμή καινούργιο λεωφορείο πλην τα minibus.Το σταθμαρχείο παλιά ήταν στην είσοδο του συνοικισμού και στην αρχή της ανηφόρας για 40 Εκκλησιές, ώστε να ελέγχει και τις δύο γραμμές. Ήταν το μέρος που πηγαίναμε πιτσιρικάδες μετά το παιχνίδι για να πιούμε νερό μιας και είχε και ψύκτη. Καθόμουν και έβλεπα την δρομολόγηση και το πρόγραμμα. Το 15 είχε τα Mercedes απο 809-815 και έμεις τα Pegaso, που για την εποχή τους πρέπει να ήταν αρκετά μπροστά μιας και ήταν χωρίς συμπλέκτη. Μετά τα Pegaso ερχόταν οτι να' ναι, υπήρχε μέρα που και τα 4 λεωφορεία της γραμμής ήταν διαφορετικά. 800άρι-200άρι-100άρι-700άρι. Είμαι σίγουρος πως καταλαβαίνεις για ποιά μοντέλα μιλάω. Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη!
(11-01-2015, 08:03 PM)garvanitis Έγραψε: Ότι χτίστηκαν σε σασί φορτηγών είχα γράψει εγώ εδώ αστειευόμενος... Το SS500 είναι ελληνικής σχεδίασης και για λεωφορεία, δεν είναι δε ΜΑΝ αλλά Büssing Ελλάς.

Οι "μηχανικές επιδόσεις" δεν έχουν καμία σχέση με τον ήχο... Σε σχέση δε με τα B7L υστερούσαν κατά 35 PS...
Δεν είναι από σένα η πληροφορία για το σασί των ΜΑΝ. Είναι από οδηγό, ο οποίος με είπε επιπλέον ότι το γκάζι πολύ άβολο είναι.

Για τον ήχο είπα ότι είναι ωραίος και όχι ότι, έχουν καλή συμπεριφορά στον δρόμο επειδή έχουν ωραίο ήχο.

(11-01-2015, 08:03 PM)garvanitis Έγραψε: Δεν μιλάει για ελέγχους αλλά για την δωρεάν μετακίνηση των ανέργων...

Και για αυτό που λες, αλλά και για ελέγχους.Καιρός όμως, ήταν να γίνει και αυτό με τους ανέργους

(11-01-2015, 08:03 PM)garvanitis Έγραψε: Δοκίμασες να το φρενάρεις και δεν "άκουγε";

Το φρέναρε συνέχεια ο οδηγός και ο ήχος ειδικά όταν έφτανε σε μικρές ταχύτητες έτοιμο να σταματήσει ακουγόταν. Στα άλλα b7L δεν ακούγεται, αυτός ο ήχος.

(11-01-2015, 08:06 PM)garvanitis Έγραψε: Σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία το όριο ηλικίας είναι 27 έτη, ηλικία που κατά που φαίνεται την πιάνουν άνετα. Αν μέχρι τότε υφίσταται ακόμη ο ΟΑΣΘ το πιο πιθανό είναι να επεκταθεί το όριο ηλικίας οπότε μιλάμε το λιγότερο για το 2032... Και βέβαια ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις πόσο καλύτερα θα είναι αυτά που θα έρθουν...

Αυτό σαφώς και δεν το ξέρεις καλύτερα ή χειρότερα. Εύχομαι το πρώτο να είναι. Για τα υπόλοιπα την βάψαμε.
στην γραμμη 4 κοψανε το 696 και εμεινε με ενα λεωφορειο απο 1 Ιανουαριου(εμεινε το 697)


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 25 Επισκέπτης (ες)