Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Βασικά παρατηρώ οτι τις Κυριακές τα μισά οχήματα του 31 βγαίνουν απο φοίνικα...Κανονικά θα επρεπε το 11 και το 31 να βγαινουν απο φοινικα...ισως και το 14...
Και το 715 στειλαν προχθες στο 34 αυτην την φορα....
Ελααα...Αφου ξερεις τον ποθο μου...Εστω για μισο δρομολογιο citaro στο 32 :p
Ο δενδροποταμος απο την σταση ΕΒΑΜ ειναι ακριβως απο πισω...πολλοι απο αυτους που πηγαινουν εκει προκειμενου να μην μπουν σε 'παλιο' οχημα παιρνουν καποια αλλα....συχνο φαινομενο να μπαινουν σε 19 και 12...το 9 αν το παρατηρησεις εχει το πολυ ενα με δυο ατομα μεσα....
(02-01-2015, 09:33 AM)garvanitis Έγραψε: Άσε πρώτα να γίνει ο διαγωνισμός, να αποφασιστεί κατ' αρχήν αν θα αγοραστούν ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ λεωφορεία και μετά συζητάμε για λαχεία... Το πιο πιθανό πάντως είναι να πάνε όλα τα B7LA στην Σταυρούπολη...

Σωστά να αποφασιστεί πρώτον η αγορά των λεωφορείων ύστερα να αγοραστούν μετά να τα παραλάβει ο οργανισμός και τέλος να δούμε που θα πάνε και μετά θα χαρακτηρίσει ο καθένας μας, για το αν το παιχνίδι της κλήρωσης ήταν σωστό ή λάθος.
το 718 είναι του Φοίνικα έτσι; σήμερα δούλευε για τη γραμμή 3

καλή χρονιά σε όλους με υγεία!
(02-01-2015, 11:44 PM)bill_thes Έγραψε: το 718 είναι του Φοίνικα έτσι; σήμερα δούλευε για τη γραμμή 3

καλή χρονιά σε όλους με υγεία!

Του Φοίνικα τα 701-722

Καλή Χρόνια
(04-01-2015, 02:37 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: οχι δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο γιατι οι γραμμες 57 58 ειχαν τα 474-493 στην αρχη και αλλαξαν λογω πολλων χιλιομετρων με τα 600αρια γυρω στο 2009 2010 νομιζω... δεν θυμαμαι ακριβως ποτε... και στο 56 μπαινουν συνεχεια κομμενα 400αρια οπως και το 28 με 400αρια δουλευει απλα γενικως τα B7L εχουν καλυτερη αποδοση σε σχεση με τα iveco σε ανηφορες.. ειναι για τα δυσκολα καλυτερα

Το 2005 πήραν 600αρια τα 56,57,26,58 και 37. Το 56 πιο πριν 300αρια iveco είχε, το έχουμε πει. Το 20 και 25 που έχουν τα 400αρια με το που πήραν τα b7L το 2005 600αρια και 200αρια είχαν πιο πριν Σφακιανάκιδες. Για το 26 μπερδεύομαι τώρα μετά τα mercedes τι είχε στο διάστημα Δεκέμβριος 2004-Φεβρουάριος 2005 νομίζω 400αρια b7L. Το 37 σκάνια 1997-2005 σκάνια, 2005-2012 b7L και citelis εώς δεν ξέρω πότε θα τα κρατήσει. Και μια ερώτηση γιατί το 56 ξεφορτώθηκε τα ο405 στις 1/09/2003, βάζοντας στην θέση τους τα b7RLE;

Όσο για τα iveco για να μην ξεχνιούνται και οι θέσεις μου, είναι ναι καλύτερα από τα volvo αλλά σαν τα mercedes δεν έχει.

Για τα 400αρια βράζουν πιο εύκολα τα νερά τους από τι στα 600αρια b7L το έχω παρατηρήσει πάρα πολλές φορές. Μόνο τώρα που έχει κρύο απολαμβάνω διαδρομή σε b7L, γιατί έχουν καλή θέρμανση.
(04-01-2015, 03:16 PM)GiannisB Έγραψε: Το 2005 πήραν 600αρια τα 56,57,26,58 και 37. Το 56 πιο πριν 300αρια iveco είχε, το έχουμε πει. Το 20 και 25 που έχουν τα 400αρια με το που πήραν τα b7L το 2005 600αρια και 200αρια είχαν πιο πριν Σφακιανάκιδες. Για το 26 μπερδεύομαι τώρα μετά τα mercedes τι είχε στο διάστημα Δεκέμβριος 2004-Φεβρουάριος 2005 νομίζω 400αρια b7L. Το 37 σκάνια 1997-2005 σκάνια, 2005-2012 b7L και citelis εώς δεν ξέρω πότε θα τα κρατήσει. Και μια ερώτηση γιατί το 56 ξεφορτώθηκε τα ο405 στις 1/09/2003, βάζοντας στην θέση τους τα b7RLE;

Όσο για τα iveco για να μην ξεχνιούνται και οι θέσεις μου, είναι ναι καλύτερα από τα volvo αλλά σαν τα mercedes δεν έχει.

Για τα 400αρια βράζουν πιο εύκολα τα νερά τους από τι στα 600αρια b7L το έχω παρατηρήσει πάρα πολλές φορές. Μόνο τώρα που έχει κρύο απολαμβάνω διαδρομή σε b7L, γιατί έχουν καλή θέρμανση.

καλα μην ξαναμπουμε στο τρυπακι βολβο ιβεκο ξανα.. ο καθενας εχει τη γνωμη του και αυτη δεν αλλαζει.. τα στοιχεια και τα νουμερα σε αλλες αναρτησεις μιλανε παντως!!! οι σφακιανακηδες ηταν δυσαρεστη εμπειρια νομιζω κανενας απο αυτους που τα χρησιμοποιουσε δεν θα θελε να τα θυμαται... νεαπολη ειχε 230-242 και το 20 ειχε τα 209-219. το 26 νομιζω ειχε τα 452-460 δεν ειμαι σιγουρος.. και 461-473 στο 28 οταν πρωτοβγηκανε... αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος που θυμαται καλυτερα
Οταν πρωτοβγηκανε τα 400αρια το 28 ειχε ακομα scania...Υστερα οταν πηραν b7l, η δυναμη του άρχιζε απο το 466 και έφτανε μεχρι το 473 + 397,398... Για το 26 δεν θυμαμαι...Αλλα θυμαμαι κατι πολυ καλα...οτι στο 17 τους διναν πολλους σφακιανακιδες...
Αυτα τα οχηματα τα εβλεπα και μου γυρνουσε το μυαλο... :p ειχε ειπωθεί οτι δεν ηταν καθολου καλα οχηματα με προβληματα στην οδηγηση και αλλα πολλα...αραγε γιατι τα βαζαν στο 25 και στο 20;;το 20 ειναι δυσκολη γραμμη γιατι μπαινει σε πολλους στενους δρομους...
(05-01-2015, 01:31 AM)george-oasth Έγραψε: Οταν πρωτοβγηκανε τα 400αρια το 28 ειχε ακομα scania...Υστερα οταν πηραν b7l, η δυναμη του άρχιζε απο το 466 και έφτανε μεχρι το 473 + 397,398... Για το 26 δεν θυμαμαι...Αλλα θυμαμαι κατι πολυ καλα...οτι στο 17 τους διναν πολλους σφακιανακιδες...
Αυτα τα οχηματα τα εβλεπα και μου γυρνουσε το μυαλο... :p ειχε ειπωθεί οτι δεν ηταν καθολου καλα οχηματα με προβληματα στην οδηγηση και αλλα πολλα...αραγε γιατι τα βαζαν στο 25 και στο 20;;το 20 ειναι δυσκολη γραμμη γιατι μπαινει σε πολλους στενους δρομους...

πολυ τριζανε.. πολυ βαβουρα στα τελειωματα τους δινανε και σε 17.. ειδικα στα τελειωματα τους τα 229 και 237 τα εβλεπα συνεχεια μπροστα μου.. καθε μερα σε αλλη γραμμη.. η μονη γραμμη που δεν ειδα ποτε 200αρι τοτε ηταν η 35.. παντου τα ειχαν δωσει.. εκτος απο αυτες με τα αρθρωτα. ακομα και το 34 επερνε.. τοτε που ειχε τα σκανια ακομη τα 550-561. το 28 ποια σκανια ειχε μηπως θυμασαι? δεν ειχε μεχρι την ληξη της καριερας τους τα 821-830?
Δεν θυμαμαι δυστυχως πια scania ηταν...Αλλα τα θυμαμαι γιατι τα βλεπα...Νομιζω πως ηταν η σειρα 560 και μετα...
Σφακιανακη ειχα δει και για ενα δρομολογιο στο 32...το 203 ηταν αν θυμαμαι...
Τα σφακιανάκης πέρα από καλό κινητήρα τίποτα άλλο δεν είχαν καλό. Το πλαίσιο τους κανονικά είναι για φορτηγά, όχι για λεωφορεία. Το τιμόνι σκλήρο, σκαλιά πολλά, οι συνθήκες επιβατών αν και προσωπικά για το τελευταίο δεν με χαλούσαν. Στην ενναετία του οργανισμού 1989-1998 τα Σφακιανάκης παίζουν για τις τελευταίες ενάντια με τα scania, γιατί άλλα καλά έχουν τα Σφακιανάκης και άλλα τα scania. Μας τα φέρνανε μικτά με τα ο405, μάλλον γινόντουσαν τράμπες για να πάνε σε 57-58. Σφακιανάκης είχαν επίσης το 38 και το 40

Από τα 1989-1998 του οργανισμού λεωφορεία κατά σειρά από καλύτερα σε χειρότερα κατά την γνώμη μου

1. mercedes o405 (801-898)
2. αλέκοι όλοι 11μ. και 18μ. (101-113) (901-998) (120-159) (165-179) και (601-645)
3. volvo b10m (701-740)
4. Man Σφακιανάκης (201-250) και σκάνια (501-540) και (541-585)


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 26 Επισκέπτης (ες)