Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 2.65 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ναυτεμπορική] Δ. Ρέππας: Οχι στην ανανέωση των συμβάσεων ορισμένου χρόνου στο μετρό
#1
Στην επιλογή της κυβέρνησης να μην ανανεώσει τις συμβάσεις εργαζομένων του μετρό που λήγουν επέμεινε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρβης Ρέππας.

Ωστόσο, εξετάζει το ενδεχόμενο απορρόφησή τους σε άλλους οργανισμούς μεταφοράς.

«Είμαστε πραγματικά μπροστά σε μία δύσκολη, όχι ευχάριστη κατάσταση» σημείωσε ο κ. Ρέππας, απαντώντας σε επίκαιρες ερωτήσεις στη Βουλή.

Όπως ανέφερε, η εταιρεία λειτουργίας του μετρό, η ΑΜΕΛ πέρυσι εμφάνισε για πρώτη φορά ζημίες που ξεπέρασαν τα 20 εκατ. ευρώ πέρυσι, κάτι που ο αρμόδιος υπούργός απέδωσε στην πρόσληψη υπεράριθμου προσωπικού.

«Έχει κληθεί η διοίκηση του οργανισμού να μελετήσει τις πραγματικές ανάγκες και να δούμε βάσει αυτών των αναγκών πώς μπορούν να έχουν ένα πλεονέκτημα οι εργαζόμενοι, λόγω της εμπειρίας τους, ώστε να ενταχθούν στους οργανισμούς μεταφοράς, αν αυτό είναι απαραίτητο, στο βαθμό που είναι απαραίτητο» συμπλήρωσε.
Απάντηση
#2
(02-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: Στην επιλογή της κυβέρνησης να μην ανανεώσει τις συμβάσεις εργαζομένων του μετρό που λήγουν επέμεινε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρβης Ρέππας.

Ωστόσο, εξετάζει το ενδεχόμενο απορρόφησή τους σε άλλους οργανισμούς μεταφοράς.

«Είμαστε πραγματικά μπροστά σε μία δύσκολη, όχι ευχάριστη κατάσταση» σημείωσε ο κ. Ρέππας, απαντώντας σε επίκαιρες ερωτήσεις στη Βουλή.

Όπως ανέφερε, η εταιρεία λειτουργίας του μετρό, η ΑΜΕΛ πέρυσι εμφάνισε για πρώτη φορά ζημίες που ξεπέρασαν τα 20 εκατ. ευρώ πέρυσι, κάτι που ο αρμόδιος υπούργός απέδωσε στην πρόσληψη υπεράριθμου προσωπικού.

«Έχει κληθεί η διοίκηση του οργανισμού να μελετήσει τις πραγματικές ανάγκες και να δούμε βάσει αυτών των αναγκών πώς μπορούν να έχουν ένα πλεονέκτημα οι εργαζόμενοι, λόγω της εμπειρίας τους, ώστε να ενταχθούν στους οργανισμούς μεταφοράς, αν αυτό είναι απαραίτητο, στο βαθμό που είναι απαραίτητο» συμπλήρωσε.

Τελικά πήραν αυτό που ήθελαν τα κοπρόσκυλα με τις γαλαζοπράσινες σημαίες και εσύ μλκα ιδιωτικέ υπάλληλε πλήρωνε! Τι τους ενδιαφέρει τους ακαμάτηδες αν θα τα "ξύνουν" στην ΑΜΕΛ ή σε "οποιονδήποτε άλλο μεταφορικό οργανισμό"; Μπήκαν ή δεν μπήκαν από το παράθυρο; Δηλαδή αν τους διώξεις από το μετρό και τους πας στην ΕΘΕΛ , ξέπλυνες τις ευθύνες του υπουργείου σου κε Ρέππα;;; Και ποιός θα τους πληρώνει στην ΕΘΕΛ; Άλλο υπουργείο ή άλλα κορόιδα;;

Να αξιοποιήσουμε την . . . εμπειρία τους! Μάλιστα! Απέκτησαν και "εμπειρία" σε τί; Να τους βάλουμε να καβαλήσουν κανα 18μετρο στο 608 να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος;; Ή μήπως απέκτησαν εμπειρία στο να πουλάνε εισιτήρια (πάρε πάρεεεε, έλα το καλό 'στήριοοοο , ότι πάρεις ένα ευρώωωω!)

Θα ξυπνήσουμε ποτέ από την αποχαύνωση;; Αυτή η είδηση θα μεταφερθεί όπως πρέπει από τα πλουτοκάναλα;;; AngryAngryAngryAngry
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)