Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(10-09-2014, 08:57 PM)GiannisB Έγραψε: Καλώς ήρθες στο forum μας, Transporter

Το 32 παίρνει μπλε οχήματα, όπως είχα πει και σε προηγούμενες δημοσιεύσεις, επειδή ο ΟΑΣΘ ΔΗΘΕΝ φοβάται για να μην σπάσουν οι καθρέφτες από τα καινούργια και από κάτι άλλους πάλι ΔΗΘΕΝ βανδαλισμούς που συμβαίνουν στο 32, ενώ δεν συμβαίνουν. Τόσο οι οδηγοί της γραμμής, όσο και οι επιβάτες της τα προσέχουν τα λεωφορεία. Κάνουν ότι μπορούν, για να τα κρατήσουν, σε άριστη κατάσταση.

Για το 19 για τα σημεία, το βλέπω και εγώ και εμένα μου δημιουργείτε απορία; Όπως και με το 37 που παίρνει citelis ενώ έχει ανηφόρες, ενώ άλλες γραμμές ανηφορικές, δεν παίρνουν citelis για να μην ζοριστούν πχ 56

Πάμε τώρα στα 12μ που μπαίνουν σε γραμμές με 18μ όπως 19,27,32 και 34. Έπαθαν αρθρωτά, άλλων γραμμών βλάβη και δεν υπάρχουν κονδύλια για ανταλλακτικά και έτσι δίνουν προτεραιότητα στις γραμμές, με μεγαλύτερη επιβατική κίνηση δίνουν πρώτα αρθρωτά και μετά στις λιγότερες με επιβατικής κίνησης ότι μένει. Κάποιες από αυτές το ότι παίρνει μονό, δεν ισχύει ότι, έχουν χαμηλή επιβατική κίνηση πχ 32. Κανονικά πρέπει, να δίνουν μονά πρώτα στο 52(όταν δεν έχει μαθήματα), μετά στο 34, μετά στο 27 και στην χειρότερη περίπτωση στο 32, αλλά καλύτερα να αποφεύγεται 12μ.

Στο 78 δεν παίρνει mercedes επειδή βγαίνει από Σταυρούπολη αλλά κακώς. Έπρεπε το 78 να βγαίνει από Φοίνικα, αλλά τα οχήματα του να βγαίνουν από Σταυρούπολη και να χρεωθούν στο 32 και θα έλεγα εγώ, για πότε δεν θα βάζαν mercedes που περισσεύουν στην περιοχή της Καλαμαριάς. Τουλάχιστον αφού κακώς βγαίνει από Σταυρούπολη, τα επιπλέον οχήματα το 78 που παίρνει ας τα παίρνει από Φοίνικα τα citaro που περισσεύουν και αυτά τα καλά που περισσεύουν στην Σταυρούπολη στο 32
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Στο 32 να σου πώ την αλήθεια δεν εχώ πετύχει βανδαλισμούς,ούτε περιστατικά ακραία...Μου έχουν πεί για το 34 για κάποιους έκει στην νικόπολη που μπαίνουν στα λεωφορεία και χαράζουν τα τζάμια των οχηματών...Και οτί εχουν ακραίες συμπεριφορές στην εν λόγω περιοχή...Για το 19 εχώ δεί ότι το πρόβλημα εντοπίζεται σε τσιγγάνους που μπαίνουν απο την στάση ΕΒΑΜ...Γενικώς ενοχλούν τον κόσμο,κάνουν μονόζυγο στα οχήματα,και τραγουδάνε...
Οσό για τους καθρέφτες στην γραμμή 32 γιατί να σπάσουν;;;Δεν υπάρχουν σημεία όπου μπορεί να χτυπήσει ο καθρέφτης...

Για το 37 ξέρω ότι έχει ανηφόρα εκεί πηγαίνοντας για καυτατζόγλειο και στην Αγίας Μαρίνης...Δεν είναι όμως ιδιαίτερα δύσκολη γραμμή απ'ότι νομίζω.
Όσον αφορά το 56 δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι τα οχήματα,αλλά προχθές μπήκα σε ένα 58αρι το 681 και ανέβαινε τις ανηφορές μετά την πυλαία πολύ "γκαζοτά"..Λές και το οχήμα ήταν ολόφρεσκο απο το εργοστάσιο...

Στο 52 χθές είδα μονό όχημα και νομίζω πως ήταν το 218...Το 19 μπορεί να στηρίξει οχήματα μικρά...Πιο λίγο κόσμο έχει απο 32,34,27...

Για το 78 η άποψη μου είναι ότι πρέπει να πάρει mercedes για λόγους διαφήμισης...Και τα οχήματα του 78 να πήγαιναν στο 32,όπως πήγαν τα 835,836,882 στο 72...
το 32 εχει τα παλια μπλε οπως και η γραμμη 72 στην μηχανιωνα γιατι εχουν μεινει 45 οχηματα απο αυτα και καποια γραμμη επρεπε να τα χρεωθει,δεν μπορει να ειναι εφεδρικα τοσα οχηματα και να εχουν ολες ολες οι γραμμες καινουργια.ετσι εχει η υποθεση,οσο για την γραμμη 78 υπηρχε η σκεψη να πανε citaro στην γραμμη απο τον οργανισμο (943-944-945)αλλα τελικα τα εδωσε στην γραμμη 2 και για μενα καλυτερα
(11-09-2014, 03:59 PM)Transporter Έγραψε: Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Στο 32 να σου πώ την αλήθεια δεν εχώ πετύχει βανδαλισμούς,ούτε περιστατικά ακραία...Μου έχουν πεί για το 34 για κάποιους έκει στην νικόπολη που μπαίνουν στα λεωφορεία και χαράζουν τα τζάμια των οχηματών...Και οτί εχουν ακραίες συμπεριφορές στην εν λόγω περιοχή...Για το 19 εχώ δεί ότι το πρόβλημα εντοπίζεται σε τσιγγάνους που μπαίνουν απο την στάση ΕΒΑΜ...Γενικώς ενοχλούν τον κόσμο,κάνουν μονόζυγο στα οχήματα,και τραγουδάνε...
Οσό για τους καθρέφτες στην γραμμή 32 γιατί να σπάσουν;;;Δεν υπάρχουν σημεία όπου μπορεί να χτυπήσει ο καθρέφτης...

Για το 37 ξέρω ότι έχει ανηφόρα εκεί πηγαίνοντας για καυτατζόγλειο και στην Αγίας Μαρίνης...Δεν είναι όμως ιδιαίτερα δύσκολη γραμμή απ'ότι νομίζω.
Όσον αφορά το 56 δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι τα οχήματα,αλλά προχθές μπήκα σε ένα 58αρι το 681 και ανέβαινε τις ανηφορές μετά την πυλαία πολύ "γκαζοτά"..Λές και το οχήμα ήταν ολόφρεσκο απο το εργοστάσιο...

Στο 52 χθές είδα μονό όχημα και νομίζω πως ήταν το 218...Το 19 μπορεί να στηρίξει οχήματα μικρά...Πιο λίγο κόσμο έχει απο 32,34,27...

Για το 78 η άποψη μου είναι ότι πρέπει να πάρει mercedes για λόγους διαφήμισης...Και τα οχήματα του 78 να πήγαιναν στο 32,όπως πήγαν τα 835,836,882 στο 72...

Στο 19 δίνουν και citelis και αυτό είναι χειρότερο. Μα καλά, τι μανία τους έχει πιάσει να δίνουν, σε περιοχές που γίνονται βανδαλισμοί(τακτικοί), καλά λεωφορεία πχ 19,34,38,51,54. Είναι δυνατόν, αυτά τα πράγματα να γίνονται;

Για το 681 και 653 είναι περιπτώσεις λίγες , αλλά άμα δεις τα υπόλοιπα θα δεις είναι πιο αργά και από χελώνα.

Για το 37 την παράλληλο της Διαγόρα, για να πάει στο τέρμα του κρυονέρι έχει ανηφόρα, και για να πάει από Τούμπα προς το καυτατζόγλειο προς ΝΣΣ και στην 3ης Σεπτεμβρίου.

Όσο για το 78 συμφωνούμε, έτσι έπρεπε να είχε γίνει. Ακόμα και στο 72 που έχει μπλε, έχει και καινούργια και παίρνει και ενισχυτικά. Σε αυτήν την περίπτωση μια χαρά όλες οι γραμμές μπορούν να έχουν καινούργια, έστω και από ένα ή μοιρασμένα με μέρες ανά γραμμές, αλλά δεν γίνεται από τον ΟΑΣΘ γιατί έχει προκαταλήψεις, για κάποιες γραμμές. Ο ΟΑΣΘ είναι μόνο για την Καλαμαριά και τον Λαγκαδά δυστυχώς.
(12-09-2014, 10:38 AM)Giannis B10M Έγραψε: το 32 εχει τα παλια μπλε οπως και η γραμμη 72 στην μηχανιωνα γιατι εχουν μεινει 45 οχηματα απο αυτα και καποια γραμμη επρεπε να τα χρεωθει,δεν μπορει να ειναι εφεδρικα τοσα οχηματα και να εχουν ολες ολες οι γραμμες καινουργια.ετσι εχει η υποθεση,οσο για την γραμμη 78 υπηρχε η σκεψη να πανε citaro στην γραμμη απο τον οργανισμο (943-944-945)αλλα τελικα τα εδωσε στην γραμμη 2 και για μενα καλυτερα
Και να υποθέσω ότι το 32 αφού έχει παλιά οχήματα τώρα,όταν έρθουν και όποτε ερθούν καινουργιά οχήματα,θα χρεωθούν στο 32;
Γιατί καλυτέρα για σένα που πήγαν στο 2;;;Στο 78 δεν θα μπορούσαν να σταθούν;;;Και η γραμμή 78 να βγαίνει απο φοίνικα στο αεροδρόμιο.

(12-09-2014, 05:07 PM)GiannisB Έγραψε: Στο 19 δίνουν και citelis και αυτό είναι χειρότερο. Μα καλά, τι μανία τους έχει πιάσει να δίνουν, σε περιοχές που γίνονται βανδαλισμοί(τακτικοί), καλά λεωφορεία πχ 19,34,38,51,54. Είναι δυνατόν, αυτά τα πράγματα να γίνονται;

Για το 681 και 653 είναι περιπτώσεις λίγες , αλλά άμα δεις τα υπόλοιπα θα δεις είναι πιο αργά και από χελώνα.

Για το 37 την παράλληλο της Διαγόρα, για να πάει στο τέρμα του κρυονέρι έχει ανηφόρα, και για να πάει από Τούμπα προς το καυτατζόγλειο προς ΝΣΣ και στην 3ης Σεπτεμβρίου.

Όσο για το 78 συμφωνούμε, έτσι έπρεπε να είχε γίνει. Ακόμα και στο 72 που έχει μπλε, έχει και καινούργια και παίρνει και ενισχυτικά. Σε αυτήν την περίπτωση μια χαρά όλες οι γραμμές μπορούν να έχουν καινούργια, έστω και από ένα ή μοιρασμένα με μέρες ανά γραμμές, αλλά δεν γίνεται από τον ΟΑΣΘ γιατί έχει προκαταλήψεις, για κάποιες γραμμές. Ο ΟΑΣΘ είναι μόνο για την Καλαμαριά και τον Λαγκαδά δυστυχώς.

Εχώ παρατηρήσει οτι μερικά όχηματα έχουν όντως αργή εκκίνηση.Αυτό δεν ξέρω που οφείλεται όμως...
Στο 19 όντως μπαίνουν καινούργια απο το 54...Επίσης βλέπω ότι και στο 17 βάζουν οχήματα σαν του 37...
(12-09-2014, 10:03 PM)Transporter Έγραψε: Και να υποθέσω ότι το 32 αφού έχει παλιά οχήματα τώρα,όταν έρθουν και όποτε ερθούν καινουργιά οχήματα,θα χρεωθούν στο 32;
Γιατί καλυτέρα για σένα που πήγαν στο 2;;;Στο 78 δεν θα μπορούσαν να σταθούν;;;Και η γραμμή 78 να βγαίνει απο φοίνικα στο αεροδρόμιο.


Εχώ παρατηρήσει οτι μερικά όχηματα έχουν όντως αργή εκκίνηση.Αυτό δεν ξέρω που οφείλεται όμως...
Στο 19 όντως μπαίνουν καινούργια απο το 54...Επίσης βλέπω ότι και στο 17 βάζουν οχήματα σαν του 37...

Κανονικά ναι, τα καινούργια που θα έρθουν, πρέπει να πάνε σε 32 και 72 και μετά θα περισσέψουν κάποια, και αυτά που θα περισσέψουν, θα τα πάνε σίγουρα στο 78. Μακάρι έτσι να κάνουν και να μην κάνουν πάλι, την ρατσιστική πολιτική, η οποία συνηθίζεται.

Αυτά τα οχήματα είναι τα b7L/LA από την πρώτη αρχή, έτσι είναι και ούτε καλό κλιματισμό έχουν, όχι από συντήρηση αλλά από κατασκευαστικά έτσι είναι. Που κάθε καλοκαίρι, ένα 40 λέπτο διαδρομής πρέπει να είμαστε, τίγκα στον ιδρώτα. Είναι τα πιο απαράδεκτα λεωφορεία, που έχω γνωρίσει. Χαρακτηρίζονται, για τα χειρότερα λεωφορεία της χρονιάς 2004. Έχουν πάνω τους όλα τα κακά στοιχεία.

Στο 19 κακώς πάνε και στέλνουν citelis το ίδιο και στο 34. Περισσεύουν τόσα σκάνα για 12μ, ας τους βάζουν από αυτά, άντι για citelis και citelis να τα δίνουν σε γραμμές που έχουν b7l και είσαι πολλή ώρα στο λεωφορείο, λόγω χιλιομέτρων πχ 56
(11-09-2014, 03:59 PM)Transporter Έγραψε: Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Στο 32 να σου πώ την αλήθεια δεν εχώ πετύχει βανδαλισμούς,ούτε περιστατικά ακραία...Μου έχουν πεί για το 34 για κάποιους έκει στην νικόπολη που μπαίνουν στα λεωφορεία και χαράζουν τα τζάμια των οχηματών...Και οτί εχουν ακραίες συμπεριφορές στην εν λόγω περιοχή...Για το 19 εχώ δεί ότι το πρόβλημα εντοπίζεται σε τσιγγάνους που μπαίνουν απο την στάση ΕΒΑΜ...Γενικώς ενοχλούν τον κόσμο,κάνουν μονόζυγο στα οχήματα,και τραγουδάνε...
Οσό για τους καθρέφτες στην γραμμή 32 γιατί να σπάσουν;;;Δεν υπάρχουν σημεία όπου μπορεί να χτυπήσει ο καθρέφτης...

Για το 37 ξέρω ότι έχει ανηφόρα εκεί πηγαίνοντας για καυτατζόγλειο και στην Αγίας Μαρίνης...Δεν είναι όμως ιδιαίτερα δύσκολη γραμμή απ'ότι νομίζω.
Όσον αφορά το 56 δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι τα οχήματα,αλλά προχθές μπήκα σε ένα 58αρι το 681 και ανέβαινε τις ανηφορές μετά την πυλαία πολύ "γκαζοτά"..Λές και το οχήμα ήταν ολόφρεσκο απο το εργοστάσιο...

Στο 52 χθές είδα μονό όχημα και νομίζω πως ήταν το 218...Το 19 μπορεί να στηρίξει οχήματα μικρά...Πιο λίγο κόσμο έχει απο 32,34,27...

Για το 78 η άποψη μου είναι ότι πρέπει να πάρει mercedes για λόγους διαφήμισης...Και τα οχήματα του 78 να πήγαιναν στο 32,όπως πήγαν τα 835,836,882 στο 72...
Εχεις δικιο αδερφε για το 32...Και εγω μενω ευοσμο και χρησιμοποιω το 32 και η κατασταση ειναι δυσκολη...Ειδικα με τα μικρα που μας βαζουν τελευταια...Χθες να φανταστεις κατα τις 20:15 μπηκα στο 487 που το ειχαν ως 32Α και δεν χωρουσα να μπω...ηταν ασφυκτικα γεματο...Το επομενο 32Α ερχοταν σε 20 λεπτα να φανταστεις,και αυτο οπως ειναι λογικο θα μαζευε πολυ κοσμο.Κατα τις 9 το βραδυ στειλαν το 733,ενω λιγο πιο πριν ειχαν βαλει και το 745...Απαραδεκτοι που στειλαν τοσο αργα πιο μεγαλο οχημα,ενω σε γραμμες οπως το 34 στελνουν σε χρονο ρεκορ...
Σήμερα απαράδεκτοι με τις πορείες. Είναι δυνατόν τα λεωφορεία από ανατολικά να σταματάν πριν την έκθεση, πχ το 3 μέχρι το νέο δημαρχείο και να γυρίσει ΙΚΕΑ και όχι να πάει 3ης Σεπτεμβρίου είτε να πάει από Αγ. Δημητρίου όλα αυτά τα λεωφορεία από Ανατολικά είτε από την Τριανδρία, περιφερειακή, Λαγκαδά, Μιχ Καλλού και ΝΣΣ. Έλεος

Το 391 το είδα σήμερα βαμμένο, λες και το πήραν από το εργοστάσιο σήμερα είναι
Ναι, έπρεπε να το στείλουμε να κάνει 10 χιλιόμετρα παράκαμψη και να χάσει 75 λεπτά τουλάχιστον απλά για να πάει στον ΝΣΣ... Ήμαρτον τι άλλο θα ακούσουμε...
(19-09-2014, 01:11 AM)GiannisB Έγραψε: Σήμερα απαράδεκτοι με τις πορείες. Είναι δυνατόν τα λεωφορεία από ανατολικά να σταματάν πριν την έκθεση, πχ το 3 μέχρι το νέο δημαρχείο και να γυρίσει ΙΚΕΑ και όχι να πάει 3ης Σεπτεμβρίου είτε να πάει από Αγ. Δημητρίου όλα αυτά τα λεωφορεία από Ανατολικά είτε από την Τριανδρία, περιφερειακή, Λαγκαδά, Μιχ Καλλού και ΝΣΣ. Έλεος

Το 391 το είδα σήμερα βαμμένο, λες και το πήραν από το εργοστάσιο σήμερα είναι

απο Αγιου Δημητρίου πως ακριβώς θα παει αφου γίνεται μονόδρομος;
και μη μου πεις να ανέβαινε Κασσανδρου..εκει με το ζορι περνάει το 11μετρο 23αρι με τόσα διπλο/τριπλο παρκαρισμενα
Αχ ρε bill_thes, ο άνθρωπος το λέει ξεκάθαρα: Γ' Σεπτεμβρίου, δεξιά Αγ. Δημητρίου, αριστερά Οδός προς περιφερειακή (προέκταση Κατσιμίδου), περιφερειακή προς δυτικά, δεξιά Λαγκαδά (ώπα εδώ θα απαιτήσει και να κατέβει άσχετα αν δεν έχει στάση - γιατί να πάει στον ΝΣΣ και να γυρίσει πίσωWink, δεξιά Δραγουμάνου, Καλού, δεξιά Μοναστηρίου, ώπα φτάσαμε... Πόση ώρα θα κάνει να πάει και να έρθει τώρα και πόσο θα ταλαιπωρηθεί ο κόσμος, στα "παπάκια" του...


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 30 Επισκέπτης (ες)