Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(01-09-2014, 11:00 AM)Citaro Έγραψε: Θα μπορούσαν κάλλιστα να εφαρμόζουν το Θερινό Ι αμέσως μετά το κλείσιμο των σχολείων, δηλ. μετά τις 15/6. Ούτως ή άλλως, στις 2 εβδομάδες αυτές (15- 30/6), είτε ισχύει χειμερινό είτε όχι, το ίδιο είναι (κόβουν βάρδιες από παντού)

Μόνο που οι εποχές που η Αθήνα άρχισε να αδειάζει όταν έκλειναν τα σχολεία, έχουν περάσει στο παρελθόν. Και το ότι κόβουν βάρδιες (έχει καταντήσει ρουτίνα πλέον), δε σημαίνει ότι πρέπει σώνει και ντε να έρχεται το Θερινό 1 από τα μέσα Ιουνίου, σε μία Αθήνα που σφύζει από ζωή. Και μπορώ να πω ότι φέτος στο 2ο Δεκαπενθήμερο του Ιουνίου δεν κατάλαβα να υπάρχει κάτι τρομερό σε ελλείψεις, σε σχέση με την υπόλοιπη χρονιά.
Απάντηση
Εγώ περιμένω πάντως πότε επιτελους θα σοβαρευτεί ο ΟΑΣΑ με το θέμα της ακριβής χρονικής διέλευσης των λεωφορείων. Δεν γίνεται να έχουμε 2014 με πρόσβαση στο διαδίκτυο από την πλειοψηφία των επιβατών και τα λεωφορεία να περνάνε σε άκυρες ώρες, με αποτέλεσμα τα βρισίδια να τα ακούνε οι οδηγοί που στην ουσία δεν φταίνε.
Στην τελική ας βγάλουν τα αμ/σια ποσα λεωφορεία και πόσους οδηγούς έχουν και να καθοριστεί έτσι το πρόγραμμα. Τι να το κάνω όταν το 608 στην αιχμή στο site είναι 6' και πολλές φορές χτυπάει 8' και 10'; Ή ακόμα χειρότερα στα 235 και 237 που σχεδόν πάντα λείπει όχημα... Χίλιες φορές να εκτελούνται τα δρομολόγια που μπορούν να βγουν παρά να είναι εικονικα και να βγαίνουν 1 φορά τη βδομάδα!
Απάντηση
(01-09-2014, 07:46 PM)georgio Έγραψε: Εγώ περιμένω πάντως πότε επιτελους θα σοβαρευτεί ο ΟΑΣΑ με το θέμα της ακριβής χρονικής διέλευσης των λεωφορείων. Δεν γίνεται να έχουμε 2014 με πρόσβαση στο διαδίκτυο από την πλειοψηφία των επιβατών και τα λεωφορεία να περνάνε σε άκυρες ώρες, με αποτέλεσμα τα βρισίδια να τα ακούνε οι οδηγοί που στην ουσία δεν φταίνε.
Στην τελική ας βγάλουν τα αμ/σια ποσα λεωφορεία και πόσους οδηγούς έχουν και να καθοριστεί έτσι το πρόγραμμα. Τι να το κάνω όταν το 608 στην αιχμή στο site είναι 6' και πολλές φορές χτυπάει 8' και 10'; Ή ακόμα χειρότερα στα 235 και 237 που σχεδόν πάντα λείπει όχημα... Χίλιες φορές να εκτελούνται τα δρομολόγια που μπορούν να βγουν παρά να είναι εικονικα και να βγαίνουν 1 φορά τη βδομάδα!

Πλέον που έχουν επανέλθει τα δεδουλευμένα ρεπό δεν είναι κάθε μέρα σίγουρο πόσους ακριβώς οδηγούς θα έχεις. Επιπλέον, στην Διαύγεια υπάρχουν πολλές αποφάσεις για διαγραφή προσωπικού λόγω αδικαιολόγητης απουσίας για πολλούς μήνες ακόμα και χρόνο πράγμα που σημαίνει ότι όλο το προηγούμενο διάστημα πριν την διαγραφή τους έβγαιναν βάρδιες για εκείνους στις οποίες ποτέ δεν ερχόταν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όντως πρέπει να κοπούν άμεσα αρκετές βάρδιες ώστε να ανταποκρίνονται τα δρομολόγια στην πραγματικότητα. Ελπίζω οι αλλαγές που διαβάσαμε στα ειδησεογραφικά site (Α4, 154, Β8, Γ10 κλπ. με εξαίρεση τις Περιμετρικές) να εφαρμοστούν το συντομότερο δυνατό όπως και άλλες τροποποιήσεις που πιστεύω εντάσσονται στον σχεδιασμό π.χ. τοπικοποιήση Α13 κ.α. ώστε να επιτευχθεί σημαντική εξοικονόμηση οχημάτων και οδηγών. Όσον αφορά τα λεωφορεία πρόβλημα δεν υπάρχει με εξαίρεση την Ράλλη που δανείζεται Irisbus από τον Πειραιά. Ο στόλος είναι πολύ μεγάλος για τα οχήματα που χρειαζόμαστε και καλό θα ήταν να μειωθεί περαιτέρω. Τρανό παράδειγμα είναι ότι μετά τις αποσύρσεις του Δεκεμβρίου πολλά οχήματα σταδιακά επανακυκλοφορούν, ειδικά από Ράλλη.
Απάντηση
(01-09-2014, 11:49 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πλέον που έχουν επανέλθει τα δεδουλευμένα ρεπό δεν είναι κάθε μέρα σίγουρο πόσους ακριβώς οδηγούς θα έχεις.

Από πότε ισχύει αυτό και πόσα ρεπό δικαιούται να δουλέψει ο κάθε οδηγός;

Αν πράγματι είναι έτσι, αποτελεί βαθιά ανάσα για το σύστημα αστικών συγκοινωνιών. Αφού δεν γίνονται προσλήψεις, τουλάχιστον ν' αφήσουν τους εργαζόμενους να δουλέψουν όσο θέλουν.
Τα "δεδουλευμένα ρεπό" ήταν πολύ δημοφιλή μεταξύ των οδηγών, αρκετοί τα ζήταγαν επίμονα για να συμπληρώσουν το εισόδημά τους, άλλοι επειδή είχαν ξεμείνει χωρίς τις οικογένειές τους καλοκαιριάτικα στην Αθήνα και δεν είχαν λόγο να κάτσουν σπίτι.

Από τα δεδουλευμένα ρεπό δεν περιμένεις να καλύψεις τις τακτικές βάρδιες, αλλά τις έκτακτες απώλειες (ασθένεια, αιφνίδια απουσία προσωπικού κλπ. ) Αλλοίμονο αν ξανακάνουν τα ίδια λάθη του παρελθόντος (όπου το πρόγραμμα δρομολόγησης βασιζόταν στην προϋπόθεση ότι ένα 15 - 20% θα βγεί με τα δεδουλευμένα ρεπό ..., δηλ. στηριζόταν στο φιλότιμο των οδηγών.)
Απάντηση
(01-09-2014, 11:49 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πλέον που έχουν επανέλθει τα δεδουλευμένα ρεπό δεν είναι κάθε μέρα σίγουρο πόσους ακριβώς οδηγούς θα έχεις. Επιπλέον, στην Διαύγεια υπάρχουν πολλές αποφάσεις για διαγραφή προσωπικού λόγω αδικαιολόγητης απουσίας για πολλούς μήνες ακόμα και χρόνο πράγμα που σημαίνει ότι όλο το προηγούμενο διάστημα πριν την διαγραφή τους έβγαιναν βάρδιες για εκείνους στις οποίες ποτέ δεν ερχόταν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όντως πρέπει να κοπούν άμεσα αρκετές βάρδιες ώστε να ανταποκρίνονται τα δρομολόγια στην πραγματικότητα. Ελπίζω οι αλλαγές που διαβάσαμε στα ειδησεογραφικά site (Α4, 154, Β8, Γ10 κλπ. με εξαίρεση τις Περιμετρικές) να εφαρμοστούν το συντομότερο δυνατό όπως και άλλες τροποποιήσεις που πιστεύω εντάσσονται στον σχεδιασμό π.χ. τοπικοποιήση Α13 κ.α. ώστε να επιτευχθεί σημαντική εξοικονόμηση οχημάτων και οδηγών. Όσον αφορά τα λεωφορεία πρόβλημα δεν υπάρχει με εξαίρεση την Ράλλη που δανείζεται Irisbus από τον Πειραιά. Ο στόλος είναι πολύ μεγάλος για τα οχήματα που χρειαζόμαστε και καλό θα ήταν να μειωθεί περαιτέρω. Τρανό παράδειγμα είναι ότι μετά τις αποσύρσεις του Δεκεμβρίου πολλά οχήματα σταδιακά επανακυκλοφορούν, ειδικά από Ράλλη.
Το αν θα συνεχίσει η Ράλλη να δανείζεται οχήματα από τον Πειραιά θα το δούμε με την έναρξη του χειμερινού!
Απάντηση
(02-09-2014, 10:18 AM)Citaro Έγραψε: Από πότε ισχύει αυτό και πόσα ρεπό δικαιούται να δουλέψει ο κάθε οδηγός;

Αν πράγματι είναι έτσι, αποτελεί βαθιά ανάσα για το σύστημα αστικών συγκοινωνιών. Αφού δεν γίνονται προσλήψεις, τουλάχιστον ν' αφήσουν τους εργαζόμενους να δουλέψουν όσο θέλουν.
Τα "δεδουλευμένα ρεπό" ήταν πολύ δημοφιλή μεταξύ των οδηγών, αρκετοί τα ζήταγαν επίμονα για να συμπληρώσουν το εισόδημά τους, άλλοι επειδή είχαν ξεμείνει χωρίς τις οικογένειές τους καλοκαιριάτικα στην Αθήνα και δεν είχαν λόγο να κάτσουν σπίτι.

Από τα δεδουλευμένα ρεπό δεν περιμένεις να καλύψεις τις τακτικές βάρδιες, αλλά τις έκτακτες απώλειες (ασθένεια, αιφνίδια απουσία προσωπικού κλπ. ) Αλλοίμονο αν ξανακάνουν τα ίδια λάθη του παρελθόντος (όπου το πρόγραμμα δρομολόγησης βασιζόταν στην προϋπόθεση ότι ένα 15 - 20% θα βγεί με τα δεδουλευμένα ρεπό ..., δηλ. στηριζόταν στο φιλότιμο των οδηγών.)

Εδώ υπάρχουν ακριβώς οι ώρες που δικαιούται να δουλέψει κάθε οδηγός. Επίσης, υπήρχε τον Απρίλιο ανακοίνωση από την επιτροπή αγώνα του Α/Σ Πειραιά για αυτό το θέμα. http://etheldrivers.blogspot.com/2014/04...ost_7.html

Δυστυχώς όμως τις τακτικές βάρδιες καλύπτουν, όπως και παλιά. Υπάρχουν πολλά κενά που έχουν προκύψει από τις απολύσεις οδηγών που ξεκινήσαν τον Μάρτιο λόγω πλαστών απολυτηρίων συν και τις συνταξιοδοτήσεις. Συνολικά από τις αποφάσεις της Διαύγειας για διαγραφές προσωπικού από τότε 120 διαγραφές οδηγών λεωφορείων και 16 τρόλεϊ. Ακόμα, μην ξεχνάμε ότι και πριν από τον Μάρτιο είχαμε πολλές γραμμές με μόνιμα ανεπάνδρωτες βάρδιες.


(02-09-2014, 11:30 AM)ecoj Έγραψε: Το αν θα συνεχίσει η Ράλλη να δανείζεται οχήματα από τον Πειραιά θα το δούμε με την έναρξη του χειμερινού!

Μακάρι! Η αλήθεια είναι ότι έχουν επανακυκλοφορήσει αρκετά Volvo και Ν2 οπότε ίσως σταματήσει ο δανεισμός.
Απάντηση
Από σήμερα επανήλθαν σε ισχύ τα χειμερινά δρομολόγια. Οι πίνακες σε όσες γραμμές πρόλαβα και τσέκαρα είναι ίδιοι με αυτούς που είχαμε την περασμένη σεζόν. Το ίδιο και η κατανομή οχημάτων ανά Α/Σ σε όσες γραμμές πήρε σήμερα το μάτι μου (235, 220/1, 203, 204, Ε14).

Ας ελπίσουμε φέτος να είναι καλύτερη η τήρηση των πινάκων δρομολόγησης και να μην λείπουν συνεχώς βάρδιες. [/align]
Απάντηση
Για να είμαστε ακριβείς, ξεκίνησε από σήμερα ένα προσωρινό Χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων για αρκετές γραμμές, αν λάβουμε υπόψιν τις εξαγγελίες για ευρεία αναδιάρθρωση του επίγειου συγκοινωνιακού δικτύου.
Απάντηση
(08-09-2014, 11:12 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για να είμαστε ακριβείς, ξεκίνησε από σήμερα ένα προσωρινό Χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων για αρκετές γραμμές, αν λάβουμε υπόψιν τις εξαγγελίες για ευρεία αναδιάρθρωση του επίγειου συγκοινωνιακού δικτύου.

Ορθό. Γι' αυτό και προφανώς δεν έχουν "πειράξει" τα δρομολόγια των γραμμών. Έυχομαι μετά την 1η Οκτωβρίου, που θα δούμε τροποποιήσεις, να γίνουν και σχετικές αναθεωρήσεις χρόνων διαδρομής/πλήθος οχημάτων σε γραμμές που σήμερα έχουν πρόβλημα (και δεν είναι λίγες). Το βλέπατε εξ άλλου τί γινόταν με το 237 όλη την περυσινή σεζόν (επιεικώς μπάχαλο)
Απάντηση
(08-09-2014, 11:21 AM)Citaro Έγραψε: Ορθό. Γι' αυτό και προφανώς δεν έχουν "πειράξει" τα δρομολόγια των γραμμών. Έυχομαι μετά την 1η Οκτωβρίου, που θα δούμε τροποποιήσεις, να γίνουν και σχετικές αναθεωρήσεις χρόνων διαδρομής/πλήθος οχημάτων σε γραμμές που σήμερα έχουν πρόβλημα (και δεν είναι λίγες). Το βλέπατε εξ άλλου τί γινόταν με το 237 όλη την περυσινή σεζόν (επιεικώς μπάχαλο)

Ελπίζω να γίνουν σύντομα οι αλλαγές ώστε να εξοικονομηθούν οχήματα/βάρδιες γιατί με τα τωρινά δεδομένα δεν πρόκειται να δούμε κάτι καλύτερο. Για ενισχύσεις γραμμών εκτός από όσες τοπικοποιούνται δεν νομίζω να υπάρξουν. Το κυριότερο είναι να τηρούνται τα προγράμματα δρομολόγιων.

Το 237, όπως και άλλες γραμμές, είχε πρόβλημα επειδή τις Καθημερινές έλειπε σχεδόν μόνιμα 1 όχημα. Δεν έχει πρόβλημα χρόνου διαδρομής ή συχνότητας. Άμα τηρούταν τα δρομολόγια του site τις Καθημερινές και είχε και GN θα ήταν μια χαρά.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)